Ron Peer פורסם מאי 27, 2009 דיווח פורסם מאי 27, 2009 מטוס של אלעל הוחזר לנחיתה ברומא לאחר ההמראה http://news.walla.co.il/?w=/1/1493041
Omer D פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 מטוס ובו 228 בני אדם נעלם בדרך מברזיל לפריז http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3724411,00.html
4X-EAJ פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 בידיוק באתי לכתוב על זה: http://www.tapuz.co.il/forums2008/forum ... rumId=1151 איירבוס 330-200 של איר פראנס נעלם מהמכ"ם ליד חופי ברזיל.
FlightHut פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 מזכיר לי את משולש ברמודה... למרות שהמשולש לא קרוב כל כך לאזור הנתיב... עצוב :cry:
Yarin_l10 פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 אני בטוח ב99% שיחשבו שיש עוד משולש ברמודה.. :-/ פשוט עצוב,אני משער שהישראלים אלה נערים צעירים שכל החיים לפניהם :cry: :cry: זה אסון,פשוט אסון,היו על המטוס 28 ישראלים :cry: ^ ע"פ מה ששמעתי,אבל אני לא רוצה להטעות.
Yarin_l10 פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 המטוס התרסק??איפה כתוב שהיו 28 ישראלים? ערכתי,ככה שמעתי מחברים וקרובי משפחה שקראו כתבות,אני ממש לא רוצה להטעות ואני לא רוצה בכלל להטעות בנושא כזה :cry:
Omer D פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 לא היו נוסעים ישראלים על המטוס, יש עידכון בYNET .. המטוס התרסק זה בטוח, השאלה איך זה קרה, זה לא כל כך קרוב למשולש ברמודה, לא היה שום סימן מקדים להעלמות .. מוזר ביותר
Adam Waiser פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 יש פעמים שכשמטוס מתרסק הוא נעלם מהמכם (תקנו אותי אם אני טועה) זה קורה כשהוא יורד מתחת לגובה מסויים או מתקלה טכנית כזו או אחרת אני מאמין שחוקרים ומחפשים מהמקום האחרון שבו הוא שידר ולאורך הנתיב המתוכנן ולכן נראה לי שעוד מוקדם לקרוא לזה "היעלמות" לפי עניות דעתי
Idan Traub פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 כבר היו מיקרים של פגיעות ברק ישירות במטוסים ולאחריהן המשיכו טיסה כרגיל . אחד מתלמידי מגמת חשמל פה בפורום בטח יסביר בהמשך על הנושא .
4X-EAJ פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 רישום: F-GZCP עצוב מאוד. אגב,עדיין לא יודעים אם היו ישראלים על המטוס.
Yarin_l10 פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 לא היו נוסעים ישראלים על המטוס, יש עידכון בYNET ..המטוס התרסק זה בטוח, השאלה איך זה קרה, זה לא כל כך קרוב למשולש ברמודה, לא היה שום סימן מקדים להעלמות .. מוזר ביותר אוקיי תודה. אני מצטער מאוד אם הלחצתי מישהו אבל זאת לא הייתה הכוונה,ככה שמעתי מ"שמועות" שהתחילו לרוץ לפני שידעו מה קרה. טוב,עכשיו לפחות יודעים שהוא התרסק,אבל מה קרה לנוסעים? יש ניצולים?
Etai Charit פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 נציגות AIR FRANCE בארץ הודיעה שכנראה שלא היו ישראלים על המטוס.הם אומרים שעל הטיסה לא היו בוודאות נוסעים בדרכם לארץ (בטיסת המשך או משהו), אבל יש סיכוי שהיו ישראלים בדרכם לפריז. על הסיפון 228 נוסעים כולל 13 צוות. אי אפשר לדעת בשלב זה באמת מה קרה. אני מציע שנחכה לתוצאות ועדת חקירה ולפרסום תקשורתי אמין יותר לפני שננתח את המקרה. כשיהיה לזה מקום, אני בטוח שזה יהיה מעניין ומעשיר בפני עצמו לכולנו, אך צריך לעשות את זה על בסיס אמיתי.
FlightHut פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 בכל מצב, כרגע המטוס לא באוויר נקווה שהיה פה "מקרה הדסון" נוסף, למרות שהמטוס גדול מאוד בשביל להנחית אותו במים ולהשאיר אותו שלם. הכי הגיוני שהוא נפגע מברק, בדקו ואכן היתה סופה חזקה באי הסמוך לחופיה הצפוניים של ברזיל.
Omer D פורסם יוני 1, 2009 דיווח פורסם יוני 1, 2009 איך פגיעת ברק יכולה לגרום להתרסקות המטוס? בכל המטוסים המודרניים יש הגנות נגד ברקים לא? סביר להניח שהמטוס כבר במצולות ים, תמונה של המטוס: http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5665557
אורח פורסם יוני 2, 2009 דיווח פורסם יוני 2, 2009 הגיוני שבעקבות תכלה תכנית נכבה לו הטרנספונדר ובעקבות זה לא ראו אותו על המכ"מ?
Yarin_l10 פורסם יוני 2, 2009 דיווח פורסם יוני 2, 2009 הגיוני שבעקבות תכלה תכנית נכבה לו הטרנספונדר ובעקבות זה לא ראו אותו על המכ"מ? אביב,חד משמעית התשובה היא לא. אני אסביר גם למה: רק המכמי"ם החדשים משתמשים בטרנספונדרים להחזרת אותות מכ"ם,במקרה של העלמות מטוס ממסך המכ"ם מחברים לפעולה מכ"ם ישן יותר שלא צריך טרנספונדר כדי להחזיר אותות. (ראיתי את זה בתעופה בחקירה )
Yarin_l10 פורסם יוני 2, 2009 דיווח פורסם יוני 2, 2009 הגיוני שבעקבות תכלה תכנית נכבה לו הטרנספונדר ובעקבות זה לא ראו אותו על המכ"מ? אביב,חד משמעית התשובה היא לא. אני אסביר גם למה: רק המכמי"ם החדשים משתמשים בטרנספונדרים להחזרת אותות מכ"ם,במקרה של העלמות מטוס ממסך המכ"ם מחברים לפעולה מכ"ם ישן יותר שלא צריך טרנספונדר כדי להחזיר אותות. (ראיתי את זה בתעופה בחקירה ) חחח ראיתי את אותו הפרק. הם הצליחו לקלוט את המטוס, אבל המכ"ם הישן, כשמו כן הוא, ישן, ולכן לא יכול להעביר להם מידע כמו גובה מהירות וכד'. אם ראית את ההמשך, היית יכול לראות שהם השתמשו בסרגל כדי למדוד את המרחק של המטוס ולחשב את מהירותו.. נכון מאוד,בגלל זה זה פרק בתעופה בחקירה :-) בקיצור,במכ"ם ישן אין מוד C
uvdude פורסם יוני 2, 2009 דיווח פורסם יוני 2, 2009 שימו לב ללינק הבא: http://www.weathergraphics.com/tim/af447 מדובר בניתוח מזג אוויר, מאוד מקצועי ומפורט שמסביר את התנאים הסביבתיים שAFR447 נתקלה בהם כאשר התרסקה. קריאה מאוד מעניינת למי שמוכן להתעמק.
moshe elbaz פורסם יוני 3, 2009 דיווח פורסם יוני 3, 2009 נתב"ג נסגר היום בבוקר עקב ערפל כבד מעל השדה 2 טיסות הופנו ללרנקה
Almog Atar פורסם יוני 3, 2009 דיווח פורסם יוני 3, 2009 אתם מפספסים את הקטע עם המכ"ם... כיסוי המכ"ם באוקיינוס הוא בעייתי, ישנם איזורים גדולים מאוד שאין בהם כיסוי מכ"ם (צפון האוקיינוס האטלנטי לדוגמא, קשר בHF או בעזרת לוויין ודיווחי מיקום כל נקודה בגלל החוסר במכ"ם). המטוס יצר קשר (VHF) עם הבקרה של ברזיל בשעה 2233 שעון מקומי שלהם דיווח שחצה את הנקודה INTOL ודיווח גם ETA לנקודה TASIL בשעה 2320 מקומי. ב2248 הוא יצא מתחום המכ"ם בFL350 ומהירות 453 TAS. ב2320 המטוס לא דיווח בנקודה TASIL ולא יצר קשר עם דאקאר ACC כפי שהיה צריך ומשם נעלמו עקבותיו. קצת לפני השעה המתוכננת לחציית TASIL נשלחו ההודעות ACARS המעידות על תקלה במטוס.... הדברים שנכתבו למעלה הם מהלינק שהביא יובל ומאתר נוסף, רק רציתי להבהיר את הקטע עם המכ"ם
Doron_Angel פורסם יוני 8, 2009 דיווח פורסם יוני 8, 2009 להלן "פרוטוקול" תשדורת אשר הגיעה ממחשבי המטוס (אל תשאלו אותי "איזה מחשב" כי אינני יודע) אשר קיבלתי: 02:10Z: Autothrust off Autopilot off FBW alternate law Rudder Travel Limiter Fault TCAS fault due to antenna fault Flight Envelope Computation warning All pitot static ports lost 02:11Z: Failure of all three ADIRUs Failure of gyros of ISIS (attitude information lost) 02:12Z: ADIRUs Air Data disagree 02:13Z: Flight Management, Guidance and Envelope Computer fault PRIM 1 fault SEC 1 fault 02:14Z: Cabin Pressure Controller fault (cabin vertical speed
תומר עינבר פורסם יוני 8, 2009 דיווח פורסם יוני 8, 2009 להלן "פרוטוקול" תשדורת אשר הגיעה ממחשבי המטוס (אל תשאלו אותי "איזה מחשב" כי אינני יודע) אשר קיבלתי:02:10Z: Autothrust off Autopilot off FBW alternate law Rudder Travel Limiter Fault TCAS fault due to antenna fault Flight Envelope Computation warning All pitot static ports lost 02:11Z: Failure of all three ADIRUs Failure of gyros of ISIS (attitude information lost) 02:12Z: ADIRUs Air Data disagree 02:13Z: Flight Management, Guidance and Envelope Computer fault PRIM 1 fault SEC 1 fault 02:14Z: Cabin Pressure Controller fault (cabin vertical speed שלא נדע.. :?
Idan Traub פורסם יוני 8, 2009 דיווח פורסם יוני 8, 2009 באמת נשמע כמו סיוט ורשימה ביזארית של כשל מערכתי כולל .
Yarin_l10 פורסם יוני 8, 2009 דיווח פורסם יוני 8, 2009 זנב המטוס נמצא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3728293,00.html