dash-7 פורסם פברואר 19, 2009 דיווח פורסם פברואר 19, 2009 נחמד להתאמן בסימולטור במזג אוויר כזה, חבל שנגמר בלילה (האמת ממש לא חבל, לא נעים ללכת ברחוב כשאבק נכנס לעיניים וגם נושמים את זה) על פי מה שהבנתי בימים הקרובים הולך להיות אחלה מז''א, רוחות חזקות, גשמים, סופות רעמים וגלים בגובה של עד 8 מטר :shock: רק באילת אין כלום :cry: היה היום בבוקר מעונן אבל התבהר בצהריים,מה שכן יש רוח דרומית חזקה במיוחד מה שהביא מחזה מרהיב ונדיר,המראות על 21! ראיתי את ה753 ממריא לנתב"ג :shock: נקווה שאולי בסוף שבוע הזה יגיע הגשם גם לאילת.
אורח פורסם פברואר 19, 2009 דיווח פורסם פברואר 19, 2009 זה קטסטרופה מה שהולך בשדה דבניסיתי לנחות שם עכשיו עם הATR-72 של ISDT והייתה רוח מטורפת,לא הצלחתי להתיישר על 21 ובסוף הלכתי מסביב. שדה דב לא פעיל. במקרה כזה היית צריך לנסות לנחות בב"ג עם ILS
Michael R פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3674821,00.html
Roman Dreer פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/EL-AL-Ai ... rtsQ5fGear
Itay Zecharia פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 לא יודע אם אנשים שמו לב לכך, אך מספר התקריות בטיסות מסחריות ובכלל בעולם התעופה עלה בעשרות מונים בשנה-שנתיים האחרונות, מאז השקט היחסי ששרר בעשורים האחרונים. תמהני אם זה עדיין אמצעי התחבורה הבטוח ביותר... סירות השוק בחופי תאילנד בטוחות יותר.
FlightHut פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 זה מה שקורה שהצוות אוקראיני וצוות הקרקע מצרי אני לא מבין מה יש לכל החברות המטען הרוסיות לחפש באזור הזה. הגיע גם הזמן להחליף את כל האנטונובים למיניהם, להתחדש אפילו בA300F חדש.
Waheb פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 http://news.walla.co.il/?w=//1439427 תמונות בלעדיות :
Yuval Fishler פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 זו לא הססנה 337 שעושה זריעת עננים? זה כן.
almoghilel פורסם פברואר 20, 2009 דיווח פורסם פברואר 20, 2009 איך הטייס והנוסע נפצעו קל שהמטוס הפוך? :shock: והמטוס דווקא מאוד נחמד...
Elad Levy פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 בטח נחת נחיתת חירום כמעט הגיע לעצירה עלה על בור והתהפך=פצועים קל. תודה לאל.
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 יש חברות בהן מותקנת גם מערכת להגברת הלחות בתא, אך היא יקרה לרכישה וכרוכה בתוספת משקל, ולכן לא קיימת בכולם. כשאל על רכשה את ראשוני ה- B747 המטוס עלה בסביבות 37 מיליון דולר ותוספת זו מיליון אחד.
Michael R פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 אבל הלחות בתוך הקבינה לא "בורחת" החוצה, לאחר שנכנסה כשהדלתות היו פתוחות..אז מה המערכת עושה? הלחות בתוך הקבינה על פי מה שידוע לי היא 20%... כזאת לחות נמוכה יכולה להיות לא נוחה לנוסעים לכן לפעמים מתקינים מערכת כזאת...
Opher Ben Peretz פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 האוויר שנמצא בתאי הטייס והנוסעים בעת טיסה אינו האוויר שהיה בו כשסגרו דלתות בשדה היציאה. בעת טיסה נלקח האוויר מהאטמוספירה. בגובה שיוט הוא בטמפ' בת מינוס 56 מעלות צלזיוס ובלחץ נמוך מאוד שאינו מאפשר חיים. אותו אוויר נדחס כדי שבני אדם יוכלו להתקיים בו מבחינת לחץ חלקי של חמצן ובאופן שדמם לא יתאדה כי מכך מתים מיד. אותו אוויר דחוס מועבר למערכת המיזוג לאספקת אוויר נקי בעל תכולת חמצן בטמפ' נוחה לתא. עקב אופן זה של פעולת המערכת, האוויר נטול לחות כמעט לחלוטין ומהווה מטרד לבני אדם. אבל הלחות בתוך הקבינה לא "בורחת" החוצה, לאחר שנכנסה כשהדלתות היו פתוחות..אז מה המערכת עושה?
Baruch Spiegel פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 האוויר שנמצא בתאי הטייס והנוסעים בעת טיסה אינו האוויר שהיה בו כשסגרו דלתות בשדה היציאה. בעת טיסה נלקח האוויר מהאטמוספירה. בגובה שיוט הוא בטמפ' בת מינוס 56 מעלות צלזיוס ובלחץ נמוך מאוד שאינו מאפשר חיים. אותו אוויר נדחס כדי שבני אדם יוכלו להתקיים בו מבחינת לחץ חלקי של חמצן ובאופן שדמם לא יתעבה כי מכך מתים מיד. אותו אוויר דחוס מועבר למערכת המיזוג לאספקת אוויר נקי בעל תכולת חמצן בטמפ' נוחה לתא. עקב אופן זה של פעולת המערכת, האוויר נטול לחות כמעט לחלוטין ומהווה מטרד לבני אדם.אבל הלחות בתוך הקבינה לא "בורחת" החוצה, לאחר שנכנסה כשהדלתות היו פתוחות..אז מה המערכת עושה? תודה לבורא עולם אצלי הדם במצב נוזלי מאז שנולדתי וטוב שכך... כנראה התכוונת יתאדה עופר. וההסבר: בגבהים גדולים לחץ אדים של הדם (הלחץ שבו נוזל מסויים מתחיל להתנדף) גדול מהלחץ הברומטרי ולכן הדם מתחיל להתאדות...לא נעים בכלל. ובכל מקרה. בגבהים שמעל הטרופופאוזה ובטמפרטורה של מינוס 56 מעלות כל לחות שתהיה - תהיה במצב מוצק = פתיתי קרח. ולכן האוויר כשלעצמו אינו מכיל לחות כמעט בכלל. את האוויר הזה שנכנס למערכת המיזוג\דיחוס דרך שסתומי RAM AIR עוד מחממים לטמפרטורה נוחה לבני אדם ומתרחקים עוד יותר מנקודת הטל של האוויר שנכנס לקבינה. ולאור כל זה הפתרון שקונטיננטל מצאו לנוסעים: "בקבוק מים אישי" לטיסה של 10 שעות באווירה סופר יבשה: נשמע כמו בדיחה עצובה. :?
Elad Levy פורסם פברואר 22, 2009 דיווח פורסם פברואר 22, 2009 עוד תמונות מנחיתת האונס של הסקיימאסטר: http://www.hnn.co.il/gallery6704.html
aviadch פורסם פברואר 22, 2009 דיווח פורסם פברואר 22, 2009 מישהו מוכן להסביר לי בבקשה איך זה שהמטוס הזה לא התפצלח לחתיכות?
Michael R פורסם פברואר 22, 2009 דיווח פורסם פברואר 22, 2009 מישהו מוכן להסביר לי בבקשה איך זה שהמטוס הזה לא התפצלח לחתיכות? כנראה במהירות ממש נמוכה נכנס לבור קטן עם הגלגל אף והתהפך :?
Waheb פורסם פברואר 25, 2009 דיווח פורסם פברואר 25, 2009 עוד מקרה עצוב ומצער http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3677332,00.html
Michael R פורסם פברואר 25, 2009 דיווח פורסם פברואר 25, 2009 מעניין מה קורה, מתחילת ינואר אני זוכר בערך 4-5 מטוסים שהתרסקו... מעניין מה הסיבות לכל ההתרסקויות האלה :?
4X-EAJ פורסם פברואר 25, 2009 דיווח פורסם פברואר 25, 2009 הייתי במטוס הזה בידיוק שנסעתי עם אבי מאמסטרדם לאיסטנבול,לא נעים.. יהי זכרם ברוך..