עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית

Recommended Posts

פורסם
נחמד להתאמן בסימולטור במזג אוויר כזה, חבל שנגמר בלילה (האמת ממש לא חבל, לא נעים ללכת ברחוב כשאבק נכנס לעיניים וגם נושמים את זה)

על פי מה שהבנתי בימים הקרובים הולך להיות אחלה מז''א, רוחות חזקות, גשמים, סופות רעמים וגלים בגובה של עד 8 מטר :shock: :D:D

רק באילת אין כלום :cry:

היה היום בבוקר מעונן אבל התבהר בצהריים,מה שכן יש רוח דרומית חזקה במיוחד מה שהביא מחזה מרהיב ונדיר,המראות על 21! :D

ראיתי את ה753 ממריא לנתב"ג :shock:

נקווה שאולי בסוף שבוע הזה יגיע הגשם גם לאילת.

פורסם
זה קטסטרופה מה שהולך בשדה דב

ניסיתי לנחות שם עכשיו עם הATR-72 של ISDT והייתה רוח מטורפת,לא הצלחתי להתיישר על 21 ובסוף הלכתי מסביב. :(

שדה דב לא פעיל. במקרה כזה היית צריך לנסות לנחות בב"ג עם ILS

פורסם

לא יודע אם אנשים שמו לב לכך, אך מספר התקריות בטיסות מסחריות ובכלל בעולם התעופה

עלה בעשרות מונים בשנה-שנתיים האחרונות, מאז השקט היחסי ששרר בעשורים האחרונים.

תמהני אם זה עדיין אמצעי התחבורה הבטוח ביותר... סירות השוק בחופי תאילנד בטוחות יותר.

פורסם

זה מה שקורה שהצוות אוקראיני וצוות הקרקע מצרי

אני לא מבין מה יש לכל החברות המטען הרוסיות לחפש באזור הזה.

הגיע גם הזמן להחליף את כל האנטונובים למיניהם, להתחדש אפילו בA300F חדש.

פורסם

יש חברות בהן מותקנת גם מערכת להגברת הלחות בתא, אך היא יקרה לרכישה וכרוכה בתוספת משקל, ולכן לא קיימת בכולם. כשאל על רכשה את ראשוני ה- B747 המטוס עלה בסביבות 37 מיליון דולר ותוספת זו מיליון אחד.

פורסם
אבל הלחות בתוך הקבינה לא "בורחת" החוצה, לאחר שנכנסה כשהדלתות היו פתוחות..

אז מה המערכת עושה?

הלחות בתוך הקבינה על פי מה שידוע לי היא 20%...

כזאת לחות נמוכה יכולה להיות לא נוחה לנוסעים לכן לפעמים מתקינים מערכת כזאת...

פורסם

האוויר שנמצא בתאי הטייס והנוסעים בעת טיסה אינו האוויר שהיה בו כשסגרו דלתות בשדה היציאה. בעת טיסה נלקח האוויר מהאטמוספירה. בגובה שיוט הוא בטמפ' בת מינוס 56 מעלות צלזיוס ובלחץ נמוך מאוד שאינו מאפשר חיים. אותו אוויר נדחס כדי שבני אדם יוכלו להתקיים בו מבחינת לחץ חלקי של חמצן ובאופן שדמם לא יתאדה כי מכך מתים מיד. אותו אוויר דחוס מועבר למערכת המיזוג לאספקת אוויר נקי בעל תכולת חמצן בטמפ' נוחה לתא. עקב אופן זה של פעולת המערכת, האוויר נטול לחות כמעט לחלוטין ומהווה מטרד לבני אדם.

אבל הלחות בתוך הקבינה לא "בורחת" החוצה, לאחר שנכנסה כשהדלתות היו פתוחות..

אז מה המערכת עושה?

פורסם
האוויר שנמצא בתאי הטייס והנוסעים בעת טיסה אינו האוויר שהיה בו כשסגרו דלתות בשדה היציאה. בעת טיסה נלקח האוויר מהאטמוספירה. בגובה שיוט הוא בטמפ' בת מינוס 56 מעלות צלזיוס ובלחץ נמוך מאוד שאינו מאפשר חיים. אותו אוויר נדחס כדי שבני אדם יוכלו להתקיים בו מבחינת לחץ חלקי של חמצן ובאופן שדמם לא יתעבה כי מכך מתים מיד. אותו אוויר דחוס מועבר למערכת המיזוג לאספקת אוויר נקי בעל תכולת חמצן בטמפ' נוחה לתא. עקב אופן זה של פעולת המערכת, האוויר נטול לחות כמעט לחלוטין ומהווה מטרד לבני אדם.
אבל הלחות בתוך הקבינה לא "בורחת" החוצה, לאחר שנכנסה כשהדלתות היו פתוחות..

אז מה המערכת עושה?

תודה לבורא עולם אצלי הדם במצב נוזלי מאז שנולדתי וטוב שכך...

כנראה התכוונת יתאדה עופר. וההסבר: בגבהים גדולים לחץ אדים של הדם (הלחץ שבו נוזל מסויים מתחיל להתנדף) גדול מהלחץ הברומטרי ולכן הדם מתחיל להתאדות...לא נעים בכלל.

ובכל מקרה. בגבהים שמעל הטרופופאוזה ובטמפרטורה של מינוס 56 מעלות כל לחות שתהיה - תהיה במצב מוצק = פתיתי קרח. ולכן האוויר כשלעצמו אינו מכיל לחות כמעט בכלל. את האוויר הזה שנכנס למערכת המיזוג\דיחוס דרך שסתומי RAM AIR עוד מחממים לטמפרטורה נוחה לבני אדם ומתרחקים עוד יותר מנקודת הטל של האוויר שנכנס לקבינה.

ולאור כל זה הפתרון שקונטיננטל מצאו לנוסעים: "בקבוק מים אישי" לטיסה של 10 שעות באווירה סופר יבשה: נשמע כמו בדיחה עצובה. :?

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...