עבור לתוכן
Eyal Seminar

**LLBG-LROP-LLBG/24.1.2009-17:00-21:00 UTC**

Recommended Posts

פורסם

8cd8e3f3.jpg

ערב טוב חברים,

ביום שבת הקרוב 24.1.2009 יערך אירוע בין החטיבה שלנו לחטיבה מרומניה.

אנחנו נערוך מטס מישראל-בן גוריון לנמל התעופה LROP שנמצא בבוקרשט,רומניה.

שעות האירוע הן מהשעה 19:00 עד 23:00 מקומי שלנו, כלומר 17:00-21:00 UTC.

החטיבה הרומנית תוציא מטס לארץ ואנחנו נטוס אליהם, טייסים בואו נראה להם שאנחנו רבים יותר ומקצוענים יותר ונשלח להם מטס שהם לא ראו כבר הרבה מאד זמן.

זמן טיסה לבוקרשט עומדת על שעתיים וחמישים דקות, אנחנו ננסה לסדר לכם פיקוח לאורך כל הטיסה, מקווים שהדבר יתאפשר אבל לגבי המראה ונחיתה אין לכם מה לדאוג.

פקחים,על מנת לפקח באירוע עליכם להירשם במערכת הפקחים.

שאר המידע על השדה:

סינרי:

http://www.rovacc.org/index.php?option= ... &Itemid=38

דפיות:

http://www.rovacc.org/charts/LROP.pdf

תוכניות טיסה:

LLBG-LROP:

DEENA1 SUVAS UL53 KAROL UG183 APLON UG18 MAROS UM855 KFK UL619 MAKOL UL602 KOMAN M977 OBUGA

LROP-LLBG:

IDARU UT85 CND UN616 IST UT35 AYT UM855 MAROS UG18 SOLIN H2 SIRON

שיהיה אירוע מוצלח ונעים,

מחלקת אירועים.

פורסם

כמה שאלות:

האם קיימת מע' סלוטים כלשהי למספרי וזמני טיסות?

איך נקבע מי יטוס עם איזה מספר טיסה? הרי ישנם מספרי טיסה מבוקשים יותר כגון מספרי אלעל האמיתיים או שאר החברות הישראליות..

פורסם

מה מרחק הטיסה בNM?

הייתי רוצה להשתתף אבל אני לא בטוח שיהיה לי כוח להיות מול המחשב כל כך הרבה זמן בלי הפסקה (המטוס הכי מהיר שאני למדתי ואני מטיס זה ה B200 :oops: )

פורסם
מה מרחק הטיסה בNM?

הייתי רוצה להשתתף אבל אני לא בטוח שיהיה לי כוח להיות מול המחשב כל כך הרבה זמן בלי הפסקה (המטוס הכי מהיר שאני למדתי ואני מטיס זה ה B200 :oops: )

קרוב ל-1000 מייל.

פורסם
מה מרחק הטיסה בNM?

הייתי רוצה להשתתף אבל אני לא בטוח שיהיה לי כוח להיות מול המחשב כל כך הרבה זמן בלי הפסקה (המטוס הכי מהיר שאני למדתי ואני מטיס זה ה B200 :oops: )

קרוב ל-1000 מייל.

באסה, יוצא בערך 5 שעות טיסה...

טוב נו, נהנה מהפיקוח ונעשה תרגולי ILS :lol:

פורסם
כמה שאלות:

האם קיימת מע' סלוטים כלשהי למספרי וזמני טיסות?

איך נקבע מי יטוס עם איזה מספר טיסה? הרי ישנם מספרי טיסה מבוקשים יותר כגון מספרי אלעל האמיתיים או שאר החברות הישראליות..

מצטרף לשאלה

פורסם
חברי החטיבה, ניתן להתעדכן בשיבוץ הפקחים בכל עת בכתובת:

http://lsa-virtual.co.il/atc/showall.php?id=62

פקחים שרוצים להשתבץ - רק במערכת שיבוץ פקחים עצמה.

כדאי להעלות את הגודל של הבאנר של האירוע לבוקרשט,לא רואים כל כך בבירור את הבאנר

נ.ב: המערכת מדהימה! :P

פורסם
חברי החטיבה, ניתן להתעדכן בשיבוץ הפקחים בכל עת בכתובת:

http://lsa-virtual.co.il/atc/showall.php?id=62

פקחים שרוצים להשתבץ - רק במערכת שיבוץ פקחים עצמה.

כדאי להעלות את הגודל של הבאנר של האירוע לבוקרשט,לא רואים כל כך בבירור את הבאנר

נ.ב: המערכת מדהימה! :P

תודה,

אני חושב שהבאנר זה לא העיקר אלה סתם להמחשה ושלא יתפוס את כל החלון, לכן הוא קטן =)

פורסם
סוף כל סוף עושים משהו לרומניה!

גם ככה אתה לא יכול לטוס עוד

פורסם
כמה שאלות:

האם קיימת מע' סלוטים כלשהי למספרי וזמני טיסות?

איך נקבע מי יטוס עם איזה מספר טיסה? הרי ישנם מספרי טיסה מבוקשים יותר כגון מספרי אלעל האמיתיים או שאר החברות הישראליות..

אני מניח שאם אייל, בן ויובל יוכלו להרים מערכת סלוטים במסגרת הזמן הפנוי שלהם אז זה יבוצע.

אבל גם אם לא, אז לא נורא.

לכן אתה מוזמן להתחבר מוקדם עם מספר טיסה אמיתי וככה גם להבטיח אותו שכן כל משתמש אחר לא יוכל להתחבר עם אותו כינוי.

טיסה נעימה 8)

פורסם
כמה שאלות:

האם קיימת מע' סלוטים כלשהי למספרי וזמני טיסות?

איך נקבע מי יטוס עם איזה מספר טיסה? הרי ישנם מספרי טיסה מבוקשים יותר כגון מספרי אלעל האמיתיים או שאר החברות הישראליות..

אני מניח שאם אייל, בן ויובל יוכלו להרים מערכת סלוטים במסגרת הזמן הפנוי שלהם אז זה יבוצע.

אבל גם אם לא, אז לא נורא.

לכן אתה מוזמן להתחבר מוקדם עם מספר טיסה אמיתי וככה גם להבטיח אותו שכן כל משתמש אחר לא יוכל להתחבר עם אותו כינוי.

טיסה נעימה 8)

המערכת סלוטים עלתה לדיון בין חברי הצוות,אבל לא עשינו אותה משתי סיבות:

א.בזמן המרשים תמיד אנשים שלא נרשמו נכנסים באמצע ולכן זה לא אפקטיבי,ובנוסף אח''כ אנשים מתלוננים למה נדחפים באמצע וכו'.

ב.באירוע האחרון לאיסטנבול שזה אותו סגנון אירוע לא הייתה מערכת סלוטים והכל התנהל מצוין,לכן אני לא רואה במערכת זאת דבר הכרחי.

לגבי ה- CALLSIGN כמו שאיציק אמר,מי שמתחבר קודם מרוויח אי אפשר לשלוט בזה.

פורסם

אני רוצה לסכם את הטיסה שלי לפחות, עוד בהיותי באמצע הדרך לארץ הגנבים.

ונתחיל בסליחות:

1. סליחה ממיקי ולא זוכר עוד מי, על שעיקבתי אותם בדחיפה שלי.

2. סליחה מאיתי ארנון ורן פינקלס על שקראתי/לא קראתי להם (תאשימו את הFSINN).

3. סליחה מפקח אירופה-דרום על שלא הצלחתי לענות לו איזה 10 דק' (או שהוא לא שמע אותי)

והסיבה היחידה היא: חוק מרפי!!!

ולסיכום,

כל הכבוד על העמדות הפעליות, על הפיקוח לאורך כל הדרך והכי חשוב המקצועיות, קבלו ח"ח.

ונקודה חשובה מאד מהפאשלות שלי:

אתם רואים שיש יותר מדי באגים/תקלות, אל תלחמו בעצמכם ובמחשב... תאתחלו! תתנתקו!

אותה עקשנות להשאר מחובר גורמת לשאר המטוסים/הפקחים לאי נוחות.

ובאותו נושא:

1.

הפקח האירופאי מצא עצמו מיואש מכמה מטוסי אלעל שפשוט לא ענו לא,

לא סתם לכמה דק', אלא לכל אורך הדרך!

להזכירכם- טיסה ברשת מחוייבת בהאזנה תמידית (אלא אם קיבלתם אישור ישיר מהפקח).

זה יוצר רושם לא טוב וגם נראה לא מקצועי בכלל.

2.

מי שמתחבר לרשת בחניה, לשים לב שאתם לא מתחברים "על" מישהו שנמצא בחניה.

אני מצאתי את עצמי משתף חניה עם עוד 3 מטוסים שהתחברו אחרי.

ושיהיה לכולנו שבוע נפלא

:mrgreen:

פורסם

מ1630 מצאתי את עצמי מפקח על המגדלים בארץ,

הייתה הענות מצוינת של טייסים הייתי מסכם את הארוע כמוצלח.

כמו כן טייסים חדשים לתרגל בבקשה אנגלית ולדאוג שהכל שמיש לפני שעולים על טיסה

פורסם
מ1630 מצאתי את עצמי מפקח על המגדלים בארץ,

הייתה הענות מצוינת של טייסים הייתי מסכם את הארוע כמוצלח.

כמו כן טייסים חדשים לתרגל בבקשה אנגלית ולדאוג שהכל שמיש לפני שעולים על טיסה

קשה לי לסכם או להעביר ביקורת על כמות התנועה שהייתה או התארגנות בהמראה ובנחיתה אבל מה שהיה על יורוקונטרול היה ממש לא מקצועי וגרם לאי נוחות.

אני אומנם לא טסתי באירוע (לקחתי טיסה ארוכה יחסית שתאפשר לי ללמוד למבחן) אבל טסתי בנתיב הנגדי של המטוסים באירוע פחות או יותר ופשוט מה שהיה ביורוקונטרול היה לא מקצועי.

בדרך לב"ג עברתי מעל/מתחת לחלק לא קטן מהמטוסים באירוע והפקח פשוט רצה ליידע את שני המטוסים החולפים על התנועה שנמצאת 1000 רגל מעל/מתחת ופשוט מטוסים לא ענו לו.

לא יכול להיות שבמרחב כזה עמוס במטוסים אנשים לא יהיו בהאזנה לקשר, היו מספר מטוסים שהפקח קרא להם כמה דקות עד שהם ענו והרגשתי אי נוחות גם כלפי הפקח וגם כלפי כל החטיבה.

שאתם טסים בעולם אתם אומנם מייצגים כביכול את החטיבה אבל זה אולי קצת חסר משמעות לעומת אירוע של החטיבה (או חברה וירטואלית) שבו אתם מייצגים בבירור את החטיבה הישראלית ושפקח יורוקונטרול כמו מייק (שפיקח עליי כמה וכמה פעמים, ואם אני לא טועה מנהל יורוקונטרול ברשת תקנו אותי אם אני טועה) מנסה לקרוא לכמה וכמה מטוסים כמה פעמים בגלל שהם לא עונים לו אז תנסו לחשוב מה הרושם שהוא יקבל מהחטיבה, או יותר נכון איזה רושם אתם הייתם מקבלים אם זה היה ההפך ?

מה שאני אומר זה שלטוס באירועים זה טוב וחשוב אבל גם צריך להכיר את המגבלות האישיות שלך, לדעת האם אתה מסוגל לשבת שעתיים רצוף מול המחשב ולהיות מרוכז ובהאזנה תמידית לקשר ? האם אתה מסוגל אחרי שלוש או ארבע שעות של טיסה להיכנס למרחב עמוס בפיקוח ולבצע את ההוראות של הפקח בצורה היעילה ביותר ? האם אתה שולט במטוס שלך בצורה מספיק טובה בשביל לבצע את ההוראות האלה בצורה היעילה ביותר?

כולנו התחלנו מאיפשהו, סה"כ צריך מתישהו להיכנס למים העמוקים אבל אני זוכר את האירועים הראשונים שלי, החדר שלי היה הופך להיות שטח צבאי סגור בלי אף הפרעה, הכנה מראש של הכל + למידה טובה של השדה שחס וחלילה אני לא "אדפוק" ואקלקל את האירוע של מישהו אחר (ואני לא אומר שמישהו קילקל משהו חס וחלילה חס ושלום 8) )

אני לא תוקף אף אחד חס וחלילה, מטעויות לומדים אבל מה שאני אומר זה שתקדישו מחשבה לקראת האירוע הבא (וסליחה אם אני "מקלקל" משהו, אבל איכות עדיפה על כמות).

ולסיכום, כל הכבוד לכל מי שלקח חלק באירוע, פקחים וטייסים כאחד !!

פורסם

אלמוג -בסלע

שלומי-בסלע

שמעתי את שניכם ברשת אצל מייק

טייסים לא ענו ואם ענו אז בלחישה-צריך לענות ברור וחזק ע"מ שמייק יידע

שקיבלתם את שצריך לקבל

זה לא היה רציני בכלל!

כלקח בונה -צריך לדעת נדב"ר באנגלית ולא לעלות לטיסה כזו אם לא יודעים

צריך להבין שהתפקיד של יורו כלשהו הוא בעיקר הפרדת גבהים ולא משהו אחר

לכן,יש לצפות מה הוא יגיד ,מה גם שרואים על הטיקאס הכל

מה שנקרא הבנת תמונה אוירית

אני למשל טסתי את רוב הטיסה צמוד מאוד למר ורבה שהיה מתחתיי 2000 רגל

שנינו זוהינו ע"י מייק והכל בסדר-יש הפרדה

בסוף הטיסה הופרדנו יפה מאוד ע"י הבולגרי והרומנים שאגב עשו עבודה יפה לטעמי

ובא לציון גואל

אני לא רוצה לחשוב מה מייק חושב עכשיו עלינו או על חלקינו,בואו נשתפר כולנו

היכן שצריך ולא נטעה בסוג טיסות כזה-חבל.....

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...