עבור לתוכן
Yarden Ben-Dor

אל על במגעים עם בואינג בנוגע לרכישת מטוסי בואינג 7E7 *כנסו!*

Recommended Posts

פורסם

חחח אז גם ל74F אני מוסיף אמן... אבל למטוסים האלה, קאל יותר זקוקה מאל על.. בלי להעליב אף אחד, המטוסים של קאל הן גרוטאות מהלכות (טסות)... דוד שלי עובד בתור חשמלאי מטוסים (מסופח לתעשייה אווירית ועובד על מטוסי קאל) אז הוא סיפר לי שבקושי הביאו את ה742F של קוראן איר ההוא.. אם אני לא טועה זה הICL? אז באמת הם זקוקים ל744F

פורסם

מחיר המחירון של המטוס החדש הינו 125 מיליון דולר

מחיר מציאה...

אבל בטח יעלה יותר את רוצים את זה עם מיזוג מרכזי ונעילה חשמלית :roll:

חח 125 מיליון דולר באמת מחיר מציאה! :wink: :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

פורסם

בתור מהדס אוירונוטיקה מוסמך החל מה-16 ביולי 2004, ובתור אוהד אדיר של מטוסי תובלה כבדים (יעידו אלמוג, איתי זכריה, נמרוד גרשוני ואחרים), אלעל לא צריכים להיכנס ראשונים לקניה מכמה סיבות:

1) בהתחלה מגלים תקלות, ב 744 למשל היו תקלות במנועים קצת אחרי כניסת המטוסים הראשונים לשירות, ולקח זמן לתקן אותן (לשמחת כולנו הן תוקנו).

2) גם ה 744 וה-777 טסים ישירות ללוס אנג'לס ללא עצירה (טווח של 14 אלף ק"מ) ויכולים להישאר עם רזרבות של שעתיים ריחוף באויר.

3) מחיר בהתחלה רק יקר יותר ממה שיכול להיות אח"כ עם שיפורים ואותה תמורה.

4) המטוס נושא את פחות כמות של ה-777, וה-777 עדין יוכל לטוס ישירות ל LA.

יש בטוח עוד סיבות, אבל כרגע השעה מאוחרת, ומחר יש לי לשבת על הפרויקט הסופי שלי בתואר, אז לילה טוב לכולם

פורסם

כן, אני יודע שגם ה777 וגם ה744 יכולים לטוס בקלות ללוס אנג'לס ללא עצירה, אבל מעניין למה הם בד"כ לא עושים את זה.. אלא מתדלקים בטורונטו או ניו יורק.. זה לדעתי סרבול מאוד גדול..

פורסם
כן, אני יודע שגם ה777 וגם ה744 יכולים לטוס בקלות ללוס אנג'לס ללא עצירה, אבל מעניין למה הם בד"כ לא עושים את זה.. אלא מתדלקים בטורונטו או ניו יורק.. זה לדעתי סרבול מאוד גדול..

כי

א. אתה היית רוצה לטוס טיסה של 17 שעות בערך ללא עצירה?

ב. זה יותר רווחי לעצור במקום אחר

ג. אף אחד לא אמר שאלעל תשמתמש במטוס הזה כדי לטוס ישירות ללוס אנגל'ס

פורסם
כן, אני יודע שגם ה777 וגם ה744 יכולים לטוס בקלות ללוס אנג'לס ללא עצירה, אבל מעניין למה הם בד"כ לא עושים את זה.. אלא מתדלקים בטורונטו או ניו יורק.. זה לדעתי סרבול מאוד גדול..

אמנם ה-777 וה-744 יכולים לטוס ישירות לל.א, אבל חוץ מסיבת נוחיות הנוסעים והמחירים המאוד גבוהים (באלעל במיוחד) אתם שוכחים דבר אחד.

בתקנות ה-FAA יש מרחקים שהם המקסימום לכל מטוס, כמו כן גם ל-777 וה-744..

בלי התקנות האלה הייתה אמורה לצאת לפועל טיסה של אלעל לאוסטרליה עם עצירונת בבנקוק לפני שנתיים אם אינני טועה אבל בסוף התקנות מנעו זאת (מידע שקיבלתי אז מעובד אלעל).

חוץ מזה, שהגיונית יש גם גבול לאורך טיסה, למי מכם שלא יודע לפני כמה שנים שה-744 היו עוד מה שנקרא דנדשים אז הם היו מבצעים לעתים טיסות ישירות לאורלנדו או לל.א וחזרה משם.

בסופו של דבר, הכל מגיע לעניין הרווחי ולאלעל כנראה פחות רווחי הטיסות הישירות וזהו, יעידו האנשים פה שטסו עם אלעל לל.א, שרוב הנוסעים יורדים לעתים בטורונטו ועם הכל בקושי ממלאים 767.

פורסם

עם כזה מטוס הם יכולים בקלות לפתוח קווים ישירים לאוסטרליה ועוד מקומות באמת רחוקים שבדר"כ עוצרים בדרך אליהם.

אגב, פורסמו שני ציורים של המטוסים במדי אלעל.

הצבעים החדשים:

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002225

הצבעים הישנים:

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002224

פורסם
עם כזה מטוס הם יכולים בקלות לפתוח קווים ישירים לאוסטרליה ועוד מקומות באמת רחוקים שבדר"כ עוצרים בדרך אליהם.

אגב, פורסמו שני ציורים של המטוסים במדי אלעל.

הצבעים החדשים:

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002225

הצבעים הישנים:

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002224

איזה יפה זה יצא... ממש מתאים הצבעים החדשים של אל על למטוס!ואמן אמן שיקנו אותו...

פורסם
עם כזה מטוס הם יכולים בקלות לפתוח קווים ישירים לאוסטרליה ועוד מקומות באמת רחוקים שבדר"כ עוצרים בדרך אליהם.

אגב, פורסמו שני ציורים של המטוסים במדי אלעל.

הצבעים החדשים:

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002225

הצבעים הישנים:

http://www.cardatabase.net/modifiedairlinerphotos/search/photo_search.php?id=00002224

איזה יפה זה יצא... ממש מתאים הצבעים החדשים של אל על למטוס!ואמן אמן שיקנו אותו...

הוא ממש מדהים! יש לו כזה עיצוב יפה...

פורסם

עזבו אתכם משטויות, השיקולים הם כלכליים.

לגבי הטיסה לטורונטו - יכול להיות שאין מטוס מלא ללוס אנג'לס בתדירות הטיסות.

אבל אפשר למלא מטוס לטורונטו + לוס אנג'לס, או לפחות לעשות את הטיסה יותר כדאית לאל על.

להערכתי זו הסיבה האמיתית.

ואם המטוס החדש יוכל לטוס ללא עצירה עם פחות נוסעים באופן יותר חסכוני, אז יכול להיות שעדיף יהיה להפעיל אותו בקו לוס אנג'לס בטיסה ישירה, ולרדת מהטיסות שעוברות בטורונטו.

אם אין צורך ב-777 ללוס אנג'לס, אין סיבה ש777 יטוס ללוס אנג'לס (כש-742 טס לבנגקוק למשל, כשהוא לא מלא, בזבזני, ופחות נוח לנוסעים).

בקיצור, השיקולים הם שיקולים של לתת מקסימום שירות במינימום הוצאות וזה הכל.

פורסם

ללוס אנג'לס הם לרוב טסים עם 767 דרך טורונטו, והלוך אני חושב שהם תמיד עוצרים בטורונטו.

חזור הם עושים את זה ישר לפעמים.

פורסם

קודם כל, בתגובה לברק, לא צריכה לאלעל להיות בעיה להוציא 744 לסידני עם עצירה בבנגקוק, שים לב שבריטיש איירוויס עושים את זה בכיף, ככה שזה לא נראה לי בעיה של תקנות (יש לי את ספר התקנות של FAA לשנת 2003, אז אני יכול לבדוק).

דבר שני, לתגובתו האחרונה של נועם, אלעל לא טסים עם 767 חזרה ישירות מלוס אנג'לס, הם תמיד עוצרים איתו בטורונטו.

פורסם

הם לא תמיד עוצרים בטורנטו בזמן האחרון לפעמים גם בקנדי!

מת"א לסידני אם אני לא טועה אפשר לעשות בלי עצירה...זה 15 שעות בערך!

פורסם

הטיסה הכי ארוכה בעולם היא של סינגפור ארליינס מסינגפור לניו יורק ב18 שעות בלי הפסקה עם מטוס הairbus 340-500 מישהו מעונין להיות בטיסה? :shock:

http://www.airliners.net/open.file/552705/L/

כתבה על סינגפור ארליינס ששברו את שיא העולם בטיסות הכי ארוכות

http://cnews.canoe.ca/CNEWS/WeirdNews/2 ... 39-ap.html

פורסם
הם לא תמיד עוצרים בטורנטו בזמן האחרון לפעמים גם בקנדי!

מת"א לסידני אם אני לא טועה אפשר לעשות בלי עצירה...זה 15 שעות בערך!

המטרה היא שב-7E7 יהיה אפשר לעשות את ת"א-סידני.

פורסם
הטיסה הכי ארוכה בעולם היא של סינגפור ארליינס מסינגפור לניו יורק ב18 שעות בלי הפסקה עם מטוס הairbus 340-500 מישהו מעונין להיות בטיסה? :shock:

http://www.airliners.net/open.file/552705/L/

כתבה על סינגפור ארליינס ששברו את שיא העולם בטיסות הכי ארוכות

http://cnews.canoe.ca/CNEWS/WeirdNews/2 ... 39-ap.html

רק שתדע שאלעל אם אני לא טועה שברה דאז גם את השיא של הטיסה הארוכה ביותר ב-767 בטיסה למונטריאול וגם לפני המון שנים אם אני לא טועה ב-747 או 707, כבר ישן מדי.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...