Ben Bezalel פורסם פברואר 17, 2009 דיווח פורסם פברואר 17, 2009 ערב טוב חברים, ביום שבת הקרוב 21.02.09 יערך אירוע בין חטיבת VATIL ל-VACC-SAG. אנחנו נערוך מטס אשר יכלול טייסים ישראלים וגרמנים כקבוצה אחת מנמל התעופה בן גוריון LLBG לנמל התעופה בפרנקפורט EDDF . שעות האירוע הן מהשעה 19:00 עד 23:00,כלומר 17:00-21:00UTC. זמן טיסה משוער מת''א לפרנקפורט הוא בסביבות ה- 4 שעות,אנחנו ננסה לסדר פיקוח לכל אורך הדרך. זה הזמן להראות את מי אנחנו ומה אנחנו שווים,בואו נראה נוכחות מלאה גם מצד הפקחים וגם מצד הטייסים. פקחים,על מנת לפקח באירוע עליכם להירשם במערכת הפקחים. על מנת לראות מי השתבץ במערכת הפקחים לחצו על הלינק הבא: http://lsa-virtual.co.il/atc/showall.php?id=75 *החלטנו שוב שלא לעשות סלוטים לאירוע מכיוון שיגיעו גם טייסים זרים,ויווצר באלגן. תוכנית טיסה לאירוע: DEENA1 SUVAS UL53 KAROL UL995 RDS UL609 MES UG18 FSK UN128 RAXAD UL617 PELOV UL610 TONDO UM749 WGM UM141 LNZ T161 SUBEN T161 PSA פרנקפורט EDDF: דפיות סינרים ומידע על השדה תוכלו למצוא באתר הבא: http://events.edff-fir.de/overload2008 בן גוריון LLBG: סינרי לבן גוריון+דפיות ומדריכים תוכלו למצוא באתר Online Day http://vatil.org.il/vatil/Evedep/onlineday/ אין לעלות לטיסה בלי דפיות והכרה בסיסית של השדה! תראו נוכחות מלאה!! ושיהיה אירוע מוצלח! מחלקת אירועים.
Idan Traub פורסם פברואר 17, 2009 דיווח פורסם פברואר 17, 2009 נשמע מעולה . אם עד אז אני יסיים את הלימוד של ה767 אני בטוח יבוא
Idan Traub פורסם פברואר 17, 2009 דיווח פורסם פברואר 17, 2009 אני מצטט : *החלטנו שוב שלא לעשות סלוטים לאירוע מכיוון שיגיעו גם טייסים זרים,ויווצר באלגן. סוף ציטוט חוצץ פסיק נקודה
bar levy פורסם פברואר 18, 2009 דיווח פורסם פברואר 18, 2009 אני אפקח ולא יטוס מהסיבה שהיוק שלי בבאג בתיקון
Mark163 פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 למה האירוע לא מפורסם באתר VATSIM? :| :-k :-s
almoghilel פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 החלום שלי שיום אחד אני יראה DEL מחובר... בבקשה תעלו אני רוצה לשמוע אותו !! :)
Almog Atar פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 החלום שלי שיום אחד אני יראה DEL מחובר...בבקשה תעלו אני רוצה לשמוע אותו !! :) מה כל כך מיוחד בעמדה הזאת ? מה זה משנה אם קרקע או דליברי נותנים את הקלירנס ? אין הבדל :?
almoghilel פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 החלום שלי שיום אחד אני יראה DEL מחובר...בבקשה תעלו אני רוצה לשמוע אותו !! :) מה כל כך מיוחד בעמדה הזאת ? מה זה משנה אם קרקע או דליברי נותנים את הקלירנס ? אין הבדל :? אבל זאת אחלה עמדה וחוץ מזה שעדיין לא שמעתי GROUND... \:
Eyal Seminar פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 למה האירוע לא מפורסם באתר VATSIM? :| :-k :-s http://forums.vatsim.net/viewtopic.php? ... 79476a5483 אי אפשר לפרסם כל אירוע פרטי בדף הראשי של VATSIM, מפרסמים שם רק את האירועים הגדולים של החטיבות השונות. חברים לא לשכוח דפיות,נהלים וכל הדברים הקשורים בארגון הטיסה, בואו נראה להם שיש לנו טייסים מקצוענים. דבר נוסף - תיהיו סבלניים, יש הרבה מטוסים בשעות האלהבפרקנפורט וכנראה שיהיה עמוס על הקשר, תחכו בסבלנות ואל תתפרצו על הקשר. שיהיה אירוע מוצלח ונעים.
lior oren פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 למרות שזה לא קשור לאירוע היה אחלה פיקוח טסתי הרבה תנקס לכולם
avigm פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 שוב כל הפיקוח ברח ב 21:00?? האירוע לא נמשך עד 23:00??
lior oren פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 שוב כל הפיקוח ברח ב 21:00??האירוע לא נמשך עד 23:00?? נכון :x
David Bendavid פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 שוב כל הפיקוח ברח ב 21:00??האירוע לא נמשך עד 23:00?? הייתי שמח מאוד לעלות קרקע ולקבל את התנועה, הבעיה שגם המשגיחים נעלמו.
Mark163 פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 אוקיי כמה דברים על האירוע, וכן אני ה"כבשה השחורה" ובאמת האירוע לא על רמה, כן כמה שזה נשמע כואב צריך להודות באמת. השעה 9:22 וכל מי שמחובר הוא פקח מגדל, ואני נכנסתי תחתיו כשהוא משגיח עליי. אין שום עמדות פעילות, האזור פשוט שומם ומכל ה-60 מטוסים שטסים בפראנקפורט רק 2 טסים מבן גוריון. בסדר, אין תנועה אי אפשר להכריח לטוס אבל פקחים-אירוע+און ליין דיי. עכשיו וחצי וכל מי שמחובר זה מגדל. ולא נראה באופק עמדות אחרות שיתחברו, אין תנועה- בן גוריון פשוט שומם. מתוך ה-23 פקחים שמחוברים בגרמניה, פראנקפורט לא מפוקח עם כל העמדות. איך זה שיש כל כך הרבה פקחים ובאותו יום שיש אירוע על השדה המרכזי בגרמניה אין פיקוח מלא? ועוד עם החטיבה הגרמנית? למה יש לי הרגשה שהחטיבה הגרמנית לא ידעה במקרה על האירוע? מתוך ה-200+ מטוסים שטסים כרגע בגרמניה רק 2 מטוסים טסים באירוע? קצת אירוני לא? השעה 9:40 ואין עמדות פעילות בשום מקום בארץ, כשיש מטוס אחד בבן גוריון. באמת אפשר להגיד פשוט כל הכבוד והשעתיים הראשונות באירוע היום פשוט על רמה אדירה, כל העמדות תנועה הרבה מאוד תנועות יוצאות ותנועות נכנסות אפשר להגדיר בסדר. ותוך כמה דקות הכל פשוט מתרוקן, פשוט כל כך עצוב שאין שום עמדה פעילה ואין מטוסים בבן גוריון ורק 4 מטוסים שיגיעו ליעדם בן גוריון תוך 2-3 בערך. לי פשוט עצוב. אולי אני כאילו מזלזל או אומר את זה כדי לפגוע ואולי תגידו שאני לא צודק, אבל אני לא מנסה לעשות הכל ורוד, אני אומר את זה כמו שזה. את העובודת ולא את החלומות. האירוע כרגע נראה הרוס, ואני ממש בהלם איך החטיבה הגרמנית לא שולחת צי מטוסים אדיר עם כל כמות התנועה המטורפת שהולכם שם כרגע, ועם כל כמות הפקחים האדירה שעכשיו שם, השדה המרכזי באירוע לא מפוקח על כל העמדות. או שזה זלזול בחטיבה הישראלית או שקיימת אירוניה מסויימת שהם לא ידעו על האירוע. ושוב אני אומר, כך אחריות עד כמה שאתה יכול, אם החטיבה לא יכולה לספק אירוע מסויים למה בכלל להתחיל אותו, אם אי אפשר לספק את כל העמדות פעילות, או אפילו חלק מהם בכל זמן האירוע, למה צריך בכלל להודיע עליו? אם ממילא הוא לא יתקיים? ואולי אני לא יודע דברים וסתם מדבר, אבל בחטיבה, מבחינת הפיקוח לא במצב הכי טוב, באמת לא טוב ולדעתי צריך להעלות את מספר הפקחים, בכל דרך אפשרית ויש לי כמה רעיונות. ואם אתם אומרים שמבחינת הפיקוח הכל טוב, אז מגדל וקרקע שמתחברים כל יום לפחות לשעה וגישה יבוא פעם בשבוע פעמיים שלוש, וסנטר יתחבר פעם בשבוע. טוב, לדעתי זה לא טוב. ואם אתם שואפים לרמה כזאת וחושבים שזה בסדר, אני שואף לגבוהה יותר וכן תוך 4-5 חודשים אני בטוח שיהיה אפשר לספק גישה שיתחבר לפחות 4-5 פעמים בשבוע ולא לדבר על קרקע ומגדל שיהיה כל יום. וסנטר כבר דבר אחר כי זאת באמת אחת העמדות. אז אם אתם רוצים לשמוע כמה רעיונות. תפנו בפרטי........
aviadch פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 מרק. אני חושב שאתה מחזיר את הדיון הזה יותר ממה שפקח גישה ממוצע מתחבר בשבוע. מה אתה רוצה שנעשה? אתה יודע מה, לא אדבר בשם עצמי: מה אתה רוצה שהחטיבה תעשה? להכניס מהר פקחים- תקבל פקחים שלא מסתדרים עם תנועה ופחות מקצועיים, להכניס בקצב נורמלי- תקבל פקחים מצוינים וזו הנוסחה שואטיל עובדת עליה. טייסים:אמרת בעצמך שאי אפשר להכריח טייסים לטוס אז מה נעשה? עדיף שלא יהיה ארוע? תמיד עדיף שיהיה אפילו עם 2 טייסים. פקחים:אותו דבר כמו הטייסים. שאיפות זה תמיד טוב אבל אתה שואף יותר מידי רחוק. או שאתה שואף בול אבל אין הענות שלנו (פקחים) מרק, באמת סליחה שהפעם אני זה שיוצא עליך אבל נראה לי שאתה מוציא עלינו כעס/עצב שפשוט לא מגיע לנו. זה תחביב שכל אחד יעשה אותו מתי שמתחשק לו ואף אחד לא ימות אם לא יהיה גישה בארוע. אני אישית- בן אדם שיגיד לי:"עלה מגדל" בד"כ אני לא עולה. בן אדם שישאל אם אני יכול לעלות מגדל אני אגיד לו בד"כ כן. לא משהו מכוון לבן אדם פשוט זה ככה עובד עלי פסיכולוגית, גם בכל התחומים האחרים בחיים. תשאל את דוד שוב סליחה שיצאתי עליך ואם הגזמתי קצת. מקווה שתבין את הצד שלי בתור אחד שלא יכול להרשות לעצמו לפקח 24 שעות ביום.
Mark163 פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 אוקיי כמה דברים על האירוע, וכן אני ה"כבשה השחורה" ובאמת האירוע לא על רמה, כן כמה שזה נשמע כואב צריך להודות באמת.השעה 9:22 וכל מי שמחובר הוא פקח מגדל, ואני נכנסתי תחתיו כשהוא משגיח עליי. אין שום עמדות פעילות, האזור פשוט שומם ומכל ה-60 מטוסים שטסים בפראנקפורט רק 2 טסים מבן גוריון. בסדר, אין תנועה אי אפשר להכריח לטוס אבל פקחים-אירוע+און ליין דיי. עכשיו וחצי וכל מי שמחובר זה מגדל. ולא נראה באופק עמדות אחרות שיתחברו, אין תנועה- בן גוריון פשוט שומם. מתוך ה-23 פקחים שמחוברים בגרמניה, פראנקפורט לא מפוקח עם כל העמדות. איך זה שיש כל כך הרבה פקחים ובאותו יום שיש אירוע על השדה המרכזי בגרמניה אין פיקוח מלא? ועוד עם החטיבה הגרמנית? למה יש לי הרגשה שהחטיבה הגרמנית לא ידעה במקרה על האירוע? מתוך ה-200+ מטוסים שטסים כרגע בגרמניה רק 2 מטוסים טסים באירוע? קצת אירוני לא? השעה 9:40 ואין עמדות פעילות בשום מקום בארץ, כשיש מטוס אחד בבן גוריון. באמת אפשר להגיד פשוט כל הכבוד והשעתיים הראשונות באירוע היום פשוט על רמה אדירה, כל העמדות תנועה הרבה מאוד תנועות יוצאות ותנועות נכנסות אפשר להגדיר בסדר. ותוך כמה דקות הכל פשוט מתרוקן, פשוט כל כך עצוב שאין שום עמדה פעילה ואין מטוסים בבן גוריון ורק 4 מטוסים שיגיעו ליעדם בן גוריון תוך 2-3 בערך. לי פשוט עצוב. אולי אני כאילו מזלזל או אומר את זה כדי לפגוע ואולי תגידו שאני לא צודק, אבל אני לא מנסה לעשות הכל ורוד, אני אומר את זה כמו שזה. את העובודת ולא את החלומות. האירוע כרגע נראה הרוס, ואני ממש בהלם איך החטיבה הגרמנית לא שולחת צי מטוסים אדיר עם כל כמות התנועה המטורפת שהולכם שם כרגע, ועם כל כמות הפקחים האדירה שעכשיו שם, השדה המרכזי באירוע לא מפוקח על כל העמדות. או שזה זלזול בחטיבה הישראלית או שקיימת אירוניה מסויימת שהם לא ידעו על האירוע. ושוב אני אומר, כך אחריות עד כמה שאתה יכול, אם החטיבה לא יכולה לספק אירוע מסויים למה בכלל להתחיל אותו, אם אי אפשר לספק את כל העמדות פעילות, או אפילו חלק מהם בכל זמן האירוע, למה צריך בכלל להודיע עליו? אם ממילא הוא לא יתקיים? ואולי אני לא יודע דברים וסתם מדבר, אבל בחטיבה, מבחינת הפיקוח לא במצב הכי טוב, באמת לא טוב ולדעתי צריך להעלות את מספר הפקחים, בכל דרך אפשרית ויש לי כמה רעיונות ואם אתם אומרים שמבחינת הפיקוח הכל טוב, אז מגדל וקרקע שמתחברים כל יום לפחות לשעה וגישה יבוא פעם בשבוע פעמיים שלוש, וסנטר יתחבר פעם בשבוע. טוב, לדעתי זה לא טוב. ואם אתם שואפים לרמה כזאת וחושבים שזה בסדר, אני שואף לגבוהה יותר וכן תוך 4-5 חודשים אני בטוח שיהיה אפשר לספק גישה שיתחבר לפחות 4-5 פעמים בשבוע ולא לדבר על קרקע ומגדל שיהיה כל יום. וסנטר כבר דבר אחר כי זאת באמת אחת העמדות. אז אם אתם רוצים לשמוע כמה רעיונות. תפנו בפרטי........
Eyal Seminar פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 כל הדברים שעליהם התלוננת אליהם קשורים לפקחים. אני אגיד לך את האמת, אין מספיק פקחים בחטיבה שיכולים לפקח על גישה ומעלה. אתה לא מבין כמה אנחנו בצוות אירועים רודפים אחרי פקחים שיעלו, נכון פינקלס? כמה שאנחנו רודפים עדיין זה לא מספיק, אין פקחים. רוב הפקחים שיכולים לעלות על גישה ומעלה הם אנשים מבוגרים שעובדים ברוב שעות היום ולכן קשה להם לעלות באמצע שבוע ומנצלים את הסופש למשפחה. בנוגע לטייסים, בחטיבה יש מלא טייסים, אתה בעצמך ראית כשיש פיקוח הטייסים מגיעים. דרך אגב הרגע נחתתי בפרנקפורט והיה לי פיקוח מלא, אז לדברים האלה אתם לא צריכים לדאוג. אתה יותר מידי שופט את הדברים שאנחנו בצוות אירועים מנסים לעשות, הרמנו את הOnline Day כדי שפקחים וטייסים יקבעו את היום הזה כיום בו הם טסים/מפקחים ברשת (להגדיר לכם שעות שבהן תיהינה הכי הרבה תנועה ופיקוח) כרגע אנחנו עוד בשלב ההתחלה צריך לתת לזה עוד קצת זמן. אנחנו בצוות אירועים מנסים לארגן ולעלות את התנועה ברשת כמה שיותר, התחלנו בOnline Day והמשכנו באירועים קצת יותר גודלים מידי שבועיים וכך אנחנו נמשיך. אנחנו נעשה כמה שיותר אירועים על מנת לעלות את התנועה בארץ, אבל הבעיה הגדולה באירועים היא הענות הפקחים, יש פקחים שמגיעים לעמדות גבוהות כגון גישה/ת"א ופשוט נעלמים אחרי ההשקעה ההדירה של איציק ואנשי ההדרכה של צוות הפקחים. (גם זה אחד הגורמים לכך שאין פקחים על עמדות גישה ות"א.) מה לעשות זה מה שקיים כרגע, אנחנו מנסים לשנות את זה, כרגע עדיף לך פשוט לעלות ולטוס במקום להתלונן (סליחה, אבל זאת העמדה שאני רואה במה שכתבת.) נ.ב תצפו לאירוע גדול בפורים...
Ben Bezalel פורסם פברואר 21, 2009 מחבר דיווח פורסם פברואר 21, 2009 אני אישית לא הייתי פעיל היום מכיוון שאני בתהליכים של מעבר דירה. מצטער על כך. אייל צודק ב- 100% פשוט אין הענות של פקחים לאירועים ואין מה לעשות, הפקחים בעמדות הגבוהות חלקם בצבא או בתקופת מבחנים. מקווה שלאט לאט יכנסו פקחים צעירים בעלי יותר זמן פנוי לעמדות האלו. מרק, בנוגע למשפט האחרון בהודעתך: זה שאתה אומר תפנו אליי בפרטי כרגע לא עוזר לאף אחד. למה שאתה לא תפנה לאנשים בצוות ותציע להם את הרעיונות שלך? שבוע טוב.!
Izik Bakshi פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 אוקיי כמה דברים על האירוע, וכן אני ה"כבשה השחורה" ובאמת האירוע לא על רמה, כן כמה שזה נשמע כואב צריך להודות באמת.השעה 9:22 וכל מי שמחובר הוא פקח מגדל, ואני נכנסתי תחתיו כשהוא משגיח עליי. אין שום עמדות פעילות, האזור פשוט שומם ומכל ה-60 מטוסים שטסים בפראנקפורט רק 2 טסים מבן גוריון. בסדר, אין תנועה אי אפשר להכריח לטוס אבל פקחים-אירוע+און ליין דיי. עכשיו וחצי וכל מי שמחובר זה מגדל. ולא נראה באופק עמדות אחרות שיתחברו, אין תנועה- בן גוריון פשוט שומם. מתוך ה-23 פקחים שמחוברים בגרמניה, פראנקפורט לא מפוקח עם כל העמדות. איך זה שיש כל כך הרבה פקחים ובאותו יום שיש אירוע על השדה המרכזי בגרמניה אין פיקוח מלא? ועוד עם החטיבה הגרמנית? למה יש לי הרגשה שהחטיבה הגרמנית לא ידעה במקרה על האירוע? מתוך ה-200+ מטוסים שטסים כרגע בגרמניה רק 2 מטוסים טסים באירוע? קצת אירוני לא? השעה 9:40 ואין עמדות פעילות בשום מקום בארץ, כשיש מטוס אחד בבן גוריון. באמת אפשר להגיד פשוט כל הכבוד והשעתיים הראשונות באירוע היום פשוט על רמה אדירה, כל העמדות תנועה הרבה מאוד תנועות יוצאות ותנועות נכנסות אפשר להגדיר בסדר. ותוך כמה דקות הכל פשוט מתרוקן, פשוט כל כך עצוב שאין שום עמדה פעילה ואין מטוסים בבן גוריון ורק 4 מטוסים שיגיעו ליעדם בן גוריון תוך 2-3 בערך. לי פשוט עצוב. אולי אני כאילו מזלזל או אומר את זה כדי לפגוע ואולי תגידו שאני לא צודק, אבל אני לא מנסה לעשות הכל ורוד, אני אומר את זה כמו שזה. את העובודת ולא את החלומות. האירוע כרגע נראה הרוס, ואני ממש בהלם איך החטיבה הגרמנית לא שולחת צי מטוסים אדיר עם כל כמות התנועה המטורפת שהולכם שם כרגע, ועם כל כמות הפקחים האדירה שעכשיו שם, השדה המרכזי באירוע לא מפוקח על כל העמדות. או שזה זלזול בחטיבה הישראלית או שקיימת אירוניה מסויימת שהם לא ידעו על האירוע. ושוב אני אומר, כך אחריות עד כמה שאתה יכול, אם החטיבה לא יכולה לספק אירוע מסויים למה בכלל להתחיל אותו, אם אי אפשר לספק את כל העמדות פעילות, או אפילו חלק מהם בכל זמן האירוע, למה צריך בכלל להודיע עליו? אם ממילא הוא לא יתקיים? ואולי אני לא יודע דברים וסתם מדבר, אבל בחטיבה, מבחינת הפיקוח לא במצב הכי טוב, באמת לא טוב ולדעתי צריך להעלות את מספר הפקחים, בכל דרך אפשרית ויש לי כמה רעיונות. ואם אתם אומרים שמבחינת הפיקוח הכל טוב, אז מגדל וקרקע שמתחברים כל יום לפחות לשעה וגישה יבוא פעם בשבוע פעמיים שלוש, וסנטר יתחבר פעם בשבוע. טוב, לדעתי זה לא טוב. ואם אתם שואפים לרמה כזאת וחושבים שזה בסדר, אני שואף לגבוהה יותר וכן תוך 4-5 חודשים אני בטוח שיהיה אפשר לספק גישה שיתחבר לפחות 4-5 פעמים בשבוע ולא לדבר על קרקע ומגדל שיהיה כל יום. וסנטר כבר דבר אחר כי זאת באמת אחת העמדות. אז אם אתם רוצים לשמוע כמה רעיונות. תפנו בפרטי........ בכוונה הדגשתי את מה שהכי מציק לי בתגובה. מרק, אל תעלב אבל אתה באמת לא יודע על מה אתה מדבר אם כך כתבת, ואני מתכוון למילים המודגשות. כי לפי הפסימיות הזו בכלל לא צריך לעשות אירועים, ויותר מכך למה שאני יתאמץ כדי לקדם אותך? הרי אף אחד לא בא לטוס ואין טעם. לשמוע ביקורת זה תמיד דבר טוב, אין לי בעיה עם הביקורת שאתה משמיע, אבל פסימיות מעולם לא עזרה, חטיבת VATIL לא היתה קמה אם אנשים היו עם כזו פסימיות של "למה להשקיע אם אף אחד לא יבוא?"
אורח פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 ה SI לא מתעדכן, אחרי שעברתי לבאוגרד, נעלמתי לחלוטין מה SI וכן שאר החברים. היה פיקוח במינכן ולאחר מכן גישה ומגדל של פרנקפורט. טיסה ללא ארועים מיוחדים. לגבי פיקוח, גם לי מותר פעם בכמה להנות מארוע קיוויתי למז"א עצבני יותר, רק שהוא היה חלבי. תודה לפקחינו שעשו עבודה מצויינת. להית' ELY056.
Doron_Angel פורסם פברואר 21, 2009 דיווח פורסם פברואר 21, 2009 ה SI לא מתעדכן, אחרי שעברתי לבאוגרד, נעלמתי לחלוטין מה SI וכן שאר החברים.היה פיקוח במינכן ולאחר מכן גישה ומגדל של פרנקפורט. טיסה ללא ארועים מיוחדים. לגבי פיקוח, גם לי מותר פעם בכמה להנות מארוע קיוויתי למז"א עצבני יותר, רק שהוא היה חלבי. תודה לפקחינו שעשו עבודה מצויינת. להית' ELY056. מסכים. הטיסה עברה ללא אירועים. הפקח במינכן עשה טובה =D> אהבתי את רצף הפיקוח בארץ, אשר נעשה בצורה טובה (כולל הצעתו של W_GRD לקצר את זמן ההסעה ולהמריא מ-30). אהבתי איך התוסף AES שלח לי רכב Follow Me אשר הביא אותי ישירות לשערA25 בפרנקפורט. גם אני נותקתי מה-SI וה-Euro-Book. חבל שמהיציאה מתחום הפיקוח בארץ ועד יגוסלביה לא היה פיקוח, כולל גם בחלק ההונגרי של הטיסה. תודה למארגנים ולכל הפקחים! שבוע טוב,
Mark163 פורסם פברואר 22, 2009 דיווח פורסם פברואר 22, 2009 איציק אני מתכוון שאם אי אפשר לספק 4 שעות של פיקוח ורק 2 אז עדיף לקצר את זמן האירוע, זאת אומרת שיש את מערכת שיבוץ פקחים. ורואים שלא יהיה כמעט עמדות מ-9 עד 11. אז להודיע שהאירוע מתקצר בשעתיים יום יומיים לפני ולתאם את זה עם החטיבה הגרמנית. ככה שאם באתי לנחות בבן גוריון ב-22:30 והכל היה שומם וציפיתי לאירוע עדיף שהייתי יודע שהאירוע התקצר מאשר להתאכזב שלא היה פיקוח בכל האירוע.