עבור לתוכן
Ben Bezalel

**LLBG-EDDF/21.02 1700-2100UTC**

Recommended Posts

פורסם
איציק אני מתכוון שאם אי אפשר לספק 4 שעות של פיקוח ורק 2 אז עדיף לקצר את זמן האירוע, זאת אומרת שיש את מערכת שיבוץ פקחים. ורואים שלא יהיה כמעט עמדות מ-9 עד 11. אז להודיע שהאירוע מתקצר בשעתיים יום יומיים לפני ולתאם את זה עם החטיבה הגרמנית. ככה שאם באתי לנחות בבן גוריון ב-22:30 והכל היה שומם וציפיתי לאירוע עדיף שהייתי יודע שהאירוע התקצר מאשר להתאכזב שלא היה פיקוח בכל האירוע.

מרק אתה יודע מה הקטע המצחיק

זה שמ21:00 עד 23:00 אתה הייתה אמור להיות קרקע ולא ראיתי אותך עולה :?

פורסם
איציק אני מתכוון שאם אי אפשר לספק 4 שעות של פיקוח ורק 2 אז עדיף לקצר את זמן האירוע, זאת אומרת שיש את מערכת שיבוץ פקחים. ורואים שלא יהיה כמעט עמדות מ-9 עד 11. אז להודיע שהאירוע מתקצר בשעתיים יום יומיים לפני ולתאם את זה עם החטיבה הגרמנית. ככה שאם באתי לנחות בבן גוריון ב-22:30 והכל היה שומם וציפיתי לאירוע עדיף שהייתי יודע שהאירוע התקצר מאשר להתאכזב שלא היה פיקוח בכל האירוע.

הבדון: שביתת פקחים כללית.

בתור יושב ראש איגוד הפקחים הוירטואלים, אני מודיע בזאת על פתיחת שביתה כללית.

לא קיבלנו משכורת מאז המעבר ל VATSIM.

עבדנו במשמרות משוגעות שנמשכו לפעמים מעל לתקן הקבוע בחוק וכל זאת ללא כל מטוס

באזור.

לא נחזור לפקח עד שימולאו כל דרישותינו..

בברכה,

רן פינקלס

יו"ר איגוד הפקחים הוירטואלים , VATIL.

פורסם
שוב כל הפיקוח ברח ב 21:00??

האירוע לא נמשך עד 23:00??

הייתי שמח מאוד לעלות קרקע ולקבל את התנועה, הבעיה שגם המשגיחים נעלמו.

בר תקרא........

פורסם
שוב כל הפיקוח ברח ב 21:00??

האירוע לא נמשך עד 23:00??

הייתי שמח מאוד לעלות קרקע ולקבל את התנועה, הבעיה שגם המשגיחים נעלמו.

בר תקרא........

להבא, אל תשריין עמדה כשאין לך משגיח...

פורסם

היה ארוע נחמד.

חבל שלא באו הרבה טייסים לטוס.

לצערי במינכן אינטרנט קרס, מזג אוויר יפה בסימולטור אך קצת ברקים בחיפה השביתו אינטרנט.

מעצבן אך מה לעשות.

תודה לפקחים שלנו, מקצוענים כרגיל.

פורסם

אוקי,קודם כל אני דווקא ראיתי שיפור בזמן האחרון בכמות הפיקוח[שלא בארועים].אני עדיין חושב שאנחנו צריכים לשאוף ליותר ולזמנים יותר קבועי,יש בעייה שמספר הקפחים הפעילים שיכולים לפקח על עמדות מכ"מ נמוך.בכל מקרה אני כפקח מנסה להתחבר כמה שיותר גם אין אין תנועה, מצד שני אתמול עמדתי להתחבר לקרקע מזרח[היה מערב ומגדל] אבל אז ראיתי שיש מטוסים והחלטתי שסה לא משנה אם שני אנשים ישתעממו או 3 הרי בכל מקרה יש פיקוח לכל הקרקע בבן גוריון והחלטתי לא לעלות.בכל מקרה הדבר הכי חשוב זה פקחים שעולים הרבה ובסדירות[אפילו אם אין תנועה].

פורסם
אוקי,קודם כל אני דווקא ראיתי שיפור בזמן האחרון בכמות הפיקוח[שלא בארועים].אני עדיין חושב שאנחנו צריכים לשאוף ליותר ולזמנים יותר קבועי,יש בעייה שמספר הקפחים הפעילים שיכולים לפקח על עמדות מכ"מ נמוך.בכל מקרה אני כפקח מנסה להתחבר כמה שיותר גם אין אין תנועה, מצד שני אתמול עמדתי להתחבר לקרקע מזרח[היה מערב ומגדל] אבל אז ראיתי שיש מטוסים והחלטתי שסה לא משנה אם שני אנשים ישתעממו או 3 הרי בכל מקרה יש פיקוח לכל הקרקע בבן גוריון והחלטתי לא לעלות.בכל מקרה הדבר הכי חשוב זה פקחים שעולים הרבה ובסדירות[אפילו אם אין תנועה].

מילים זהב!!!!!!!...........

פורסם

למה חשוב שפקחים יעלו כשאין תנועה?

אני אישית, ברוב הפעמים שפיקחתי רוב הזמן ישבתי עם מכ"מ ריק, כי פשוט לא באים.

אני לא בא בטענות למישהו - חלילה, אבל אני לא חושב שהתאוריה של לעלות גם אם אין לנו תנועה נכונה, כי אי אפשר להשיג את ההצלחה הזו לבד, צריך שיתוף פעולה בין פיקוח לטייסים.

פורסם
למה חשוב שפקחים יעלו כשאין תנועה?

אני אישית, ברוב הפעמים שפיקחתי רוב הזמן ישבתי עם מכ"מ ריק, כי פשוט לא באים.

אני לא בא בטענות למישהו - חלילה, אבל אני לא חושב שהתאוריה של לעלות גם אם אין לנו תנועה נכונה, כי אי אפשר להשיג את ההצלחה הזו לבד, צריך שיתוף פעולה בין פיקוח לטייסים.

אני יסביר לך.

כשטייסים רואים שכל ערב מתחברים בבן גוריון מ-8 עד 9 מספר עמדות אוב ארץ וכ'ו.

הם לא יבואו ישר לטוס להוריד סינרי להדפיס דפיות ולעשות נגיעות בכלה שדות נכון? עד שהם יורידו אתה סינרי כבר ירד הפיקוח לדוגמא.

אז, כשאנשים רואים שיש סדירות בעליית הפקחים, הם מבינים שאם יטוסו לשם בזמן מסויים, אפילו אם ימריאו מהיטרו 4 שעות לפני 8:30 הם רוב הסיכויים ינחתו עם פיקוח, וטייס מושך כמה חברים וכמו שרשרת גדולה אפשר לעשות כל ערב, כן כל ערב אחלה תנועה אפילו לשעה, שעה אחת של עומס עדיפה על התחברות לא סידרה של פקחים פעם בכמה ימים להרבה זמן. וכך גם הפקחים נהנים ומתרגלים עם יותר תנועה והופכים למקצועיים יותר והטייסים נהנים מפיקוח סדיר כל ערב, גן עדן אה? :BIG:

פורסם
למה חשוב שפקחים יעלו כשאין תנועה?

אני אישית, ברוב הפעמים שפיקחתי רוב הזמן ישבתי עם מכ"מ ריק, כי פשוט לא באים.

אני לא בא בטענות למישהו - חלילה, אבל אני לא חושב שהתאוריה של לעלות גם אם אין לנו תנועה נכונה, כי אי אפשר להשיג את ההצלחה הזו לבד, צריך שיתוף פעולה בין פיקוח לטייסים.

אחרי 2300 שעות פיקוח ברשת, אני מוכן להוכיח לך שהיא נכונה, אבל תחפש טוב טוב בפורום תראה שניסים שובל הוכיח לא מזמן.

חבר'ה, אתם פקחים אבל עדיין בתחילת הדרך, תעשו לעצמכם טובה ותקשיבו לחבר'ה עם נסיון.

אני לא כותב את זה מתוך זלזול אלה מתוך רצון לעזור ולהראות לכם את הדרך הנכונה כי בכל אחד יש פוטנציאל אדיר.

פורסם
למה חשוב שפקחים יעלו כשאין תנועה?

אני אישית, ברוב הפעמים שפיקחתי רוב הזמן ישבתי עם מכ"מ ריק, כי פשוט לא באים.

אני לא בא בטענות למישהו - חלילה, אבל אני לא חושב שהתאוריה של לעלות גם אם אין לנו תנועה נכונה, כי אי אפשר להשיג את ההצלחה הזו לבד, צריך שיתוף פעולה בין פיקוח לטייסים.

אחרי 2300 שעות פיקוח ברשת, אני מוכן להוכיח לך שהיא נכונה, אבל תחפש טוב טוב בפורום תראה שניסים שובל הוכיח לא מזמן.

חבר'ה, אתם פקחים אבל עדיין בתחילת הדרך, תעשו לעצמכם טובה ותקשיבו לחבר'ה עם נסיון.

אני לא כותב את זה מתוך זלזול אלה מתוך רצון לעזור ולהראות לכם את הדרך הנכונה כי בכל אחד יש פוטנציאל אדיר.

תראה,

אני אישית ממשיך עדיין לעלות לפקח, גם כשאין תנועה, ויושב המון מול מכ"מ ריק בתקווה שיבוא איזה מטוס.

אני מקווה שהדרך הזאת באמת תעבוד, ואם אתה אומר שכן, אז כנראה שכן ;)

פורסם
למה חשוב שפקחים יעלו כשאין תנועה?

אני אישית, ברוב הפעמים שפיקחתי רוב הזמן ישבתי עם מכ"מ ריק, כי פשוט לא באים.

אני לא בא בטענות למישהו - חלילה, אבל אני לא חושב שהתאוריה של לעלות גם אם אין לנו תנועה נכונה, כי אי אפשר להשיג את ההצלחה הזו לבד, צריך שיתוף פעולה בין פיקוח לטייסים.

אחרי 2300 שעות פיקוח ברשת, אני מוכן להוכיח לך שהיא נכונה, אבל תחפש טוב טוב בפורום תראה שניסים שובל הוכיח לא מזמן.

חבר'ה, אתם פקחים אבל עדיין בתחילת הדרך, תעשו לעצמכם טובה ותקשיבו לחבר'ה עם נסיון.

אני לא כותב את זה מתוך זלזול אלה מתוך רצון לעזור ולהראות לכם את הדרך הנכונה כי בכל אחד יש פוטנציאל אדיר.

תראה,

אני אישית ממשיך עדיין לעלות לפקח, גם כשאין תנועה, ויושב המון מול מכ"מ ריק בתקווה שיבוא איזה מטוס.

אני מקווה שהדרך הזאת באמת תעבוד, ואם אתה אומר שכן, אז כנראה שכן ;)

שוב אני לא רוצה ליהיות ציני או מזלזל אבל באמת תבין גם אני כשאני רק קרקע,ב לי עמדת CTR כלשהיא, אני לא מצפה לתנועה כלשהיא ואפילו לא אחת. אני באמת אומר אפילו שרק אני קרקע, בלי גישה או CTR כשלשהוא, קשה לצפות שמגדל ימשוך תנועה ( בן גוריון). שדה דוב הרצליה וכ'ו כבר דבר אחר. שוב בלי לפגוע. חשוב מאוד ללמוד לקרקע ולפקח ולעשות את זה לפי הסדר ולא לקפוץ ישר לגישה, אבל אין מה לעשות אבל ברגע שקרקע מתחבר אי אפשר לצפות להרבה תנועה שתבא חוץ מתנועה שטסה כבר בלי קשר..............

פורסם
למה חשוב שפקחים יעלו כשאין תנועה?

אני אישית, ברוב הפעמים שפיקחתי רוב הזמן ישבתי עם מכ"מ ריק, כי פשוט לא באים.

אני לא בא בטענות למישהו - חלילה, אבל אני לא חושב שהתאוריה של לעלות גם אם אין לנו תנועה נכונה, כי אי אפשר להשיג את ההצלחה הזו לבד, צריך שיתוף פעולה בין פיקוח לטייסים.

אחרי 2300 שעות פיקוח ברשת, אני מוכן להוכיח לך שהיא נכונה, אבל תחפש טוב טוב בפורום תראה שניסים שובל הוכיח לא מזמן.

חבר'ה, אתם פקחים אבל עדיין בתחילת הדרך, תעשו לעצמכם טובה ותקשיבו לחבר'ה עם נסיון.

אני לא כותב את זה מתוך זלזול אלה מתוך רצון לעזור ולהראות לכם את הדרך הנכונה כי בכל אחד יש פוטנציאל אדיר.

תראה,

אני אישית ממשיך עדיין לעלות לפקח, גם כשאין תנועה, ויושב המון מול מכ"מ ריק בתקווה שיבוא איזה מטוס.

אני מקווה שהדרך הזאת באמת תעבוד, ואם אתה אומר שכן, אז כנראה שכן ;)

אני הרבה מאוד פעמים עולה וטס בגלל שיש פיקוח ואני יודע שזה ממש מבאס לפקח בלי שאין לך תנועה

לכן הרבה פעמים שיש נניח כמה פקחים מחוברים יחדיו אז אני עושה איזה טיסת ראויה שמקיפה את כל העמדות המחוברות , כך שאני אהנה מכל עמדות הפיקוח , וגם שלכם יהיה תנועה.

אני חושב שזה מזמין מאוד כאשר יש פיקוח מחובר.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...