עבור לתוכן
Mark163

שאלה- דיבור בקשר.

Recommended Posts

פורסם

ברוב המטוסים בישראל ה PTT הוא מקובע על ה YOKE.

בצפון אמריקה - בעיקר בבתי ספר לטיסה אין PTT על ה YOKE וכל טייס צריך לקחת איתו

PTT אישי יחד עם סט האוזניות שלו

http://www.jakespilotshop.com/standard- ... y-asa.html

שמים את זה סביב ה YOKE כמו שאפשר לראות, מחברים את פלג המיקרופון לחיבור ה PTT ויש לך מחיצה.

ה PTT במציאות לא גורם למשדר להתחיל לשדר באופן ישיר. (בשונה מהמחשב שלך שאתה לוחץ CTRL וזה משדר החוצה.

מה שגורם למשדר להתחיל לשדר זה הספק שנכנס במבואות המיקרופון. ה PTT פשוט מקצר לאדמה דרך טרנסיטור וגורם לשמע להגיע למכשיר הקשר - לפרוץ את המחסום - ולשדר החוצה.

פורסם
.....בצפון אמריקה - בעיקר בבתי ספר לטיסה אין PTT על ה YOKE וכל טייס צריך לקחת איתו PTT אישי יחד עם סט האוזניות שלו.......

בא'נה אמיר הייתי בטוח שאתה מסטלבט עלינו וזה משהו כמו אבקת חשמל שמפזרים מעל לאלטרנטור או משחה להגברת העילוי שמורחים על הכנפיים, ואז..... נכנסתי ללינק שנתת וראיתי שאתה רציני.

WTF זה הזוי לגמרי :shock:

נראה מסורבל מיותר ומעצבן (ועוד הכבל הזה שמשתלשל ממנו למטה).

מה הקטע שלהם לא להתקין PTT על היוק :?: אתה יודע מה מקור המנהג המשונה הזה :?:

פורסם
אגב PTT- איפה הוא נמצא במטוסי הקרב של ח"א? כל החמשים, אלקטרונאים, מפקדי כיפות ורס"רי חדר כלים נא להתאפק, אחרת תקבלו כמה שאלות על שינויי מבנה ב- ECP350 נץ, אימפריה וכו' 8)

לפי מה שקראתי זה אמור להימצא בחלק הימני של המצערת.

פורסם
גם אני זכיתי להשתמש בכזה פה בארץ. הרעיון הוא קמצנות של המשכירים.

לא יודע אם זה קמצנות.. גם שיש PTT מקובע על היוק (ויש פה ושם כאלו) הקנדים מחייבים לחבר PTT ישיר (מה שבלינק).

מה שהמדריך לפחות אמר לי אז - יתירות.

לא ממש חקרתי את זה

אבל אולי זו הסיבה.

משחה להגברת העילוי - הרגת אותי דן!! :lol:

ועופר לשאלתך... במצערת 8)

פורסם
אגב PTT- איפה הוא נמצא במטוסי הקרב של ח"א? כל החמשים, אלקטרונאים, מפקדי כיפות ורס"רי חדר כלים נא להתאפק, אחרת תקבלו כמה שאלות על שינויי מבנה ב- ECP350 נץ, אימפריה וכו' 8)

לפי מה שקראתי זה אמור להימצא בחלק הימני של המצערת.

מעניין איפה קראת... הוא אמר אלקטרונאים לא יכולים להשתתף!

פורסם
אגב PTT- איפה הוא נמצא במטוסי הקרב של ח"א? כל החמשים, אלקטרונאים, מפקדי כיפות ורס"רי חדר כלים נא להתאפק, אחרת תקבלו כמה שאלות על שינויי מבנה ב- ECP350 נץ, אימפריה וכו' 8)

לפי מה שקראתי זה אמור להימצא בחלק הימני של המצערת.

מעניין איפה קראת... הוא אמר אלקטרונאים לא יכולים להשתתף!

ספרות מסווגת של F15 כפי שניתן לנו ללמידה בספריית הטכני.

[גוגל.... :) ]

פורסם
גם אני זכיתי להשתמש בכזה פה בארץ. הרעיון הוא קמצנות של המשכירים.

לא יודע אם זה קמצנות.. גם שיש PTT מקובע על היוק (ויש פה ושם כאלו) הקנדים מחייבים לחבר PTT ישיר (מה שבלינק).

מה שהמדריך לפחות אמר לי אז - יתירות.

לא ממש חקרתי את זה

אבל אולי זו הסיבה.

משחה להגברת העילוי - הרגת אותי דן!! :lol:

ועופר לשאלתך... במצערת 8)

גם בארה"ב זה חובה?

פורסם
גם אני זכיתי להשתמש בכזה פה בארץ. הרעיון הוא קמצנות של המשכירים.

לא יודע אם זה קמצנות.. גם שיש PTT מקובע על היוק (ויש פה ושם כאלו) הקנדים מחייבים לחבר PTT ישיר (מה שבלינק).

מה שהמדריך לפחות אמר לי אז - יתירות.

לא ממש חקרתי את זה

אבל אולי זו הסיבה.

משחה להגברת העילוי - הרגת אותי דן!! :lol:

ועופר לשאלתך... במצערת 8)

גם בארה"ב זה חובה?

אין שום חוק שמחייב PTT בארה"ב. אין שום חוק שמחייב שלמטוס יהיה מכשירי קשר בכלל.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...