yossid פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, כפי שכתבו פה רבים לפני - תודה על התרומה לחטיבה בכלל וניהולה בפרט. מיקי, ברכות והצלחה רבה בתפקיד מנהל החטיבה.
Moshe Bensal פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, תודה על כל תרומתך עד כה, ותודה מראש על תרומתך בעתיד, שיהיה לך בהצלחה בהמשך, בכל מעשיך. מיקי, שיהיה במזל טוב בסימן טוב ובשעה טובה, גם אני משוכנע שתצליח כמו כל קודמך, ומשוכנע שהנעליים לא כלכך גדולות, לא תהיה לך שום בעייה לנהל בהצלחה את החטיבה.
David Misha פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 מיקי ליפ היקר !! המון ברכות והצלחה לרגל תפקידך החדש !! אנו כאן לימינך.
Tomer Haim פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תודה לכולם, אני אכתוב פה כמה מילים שאת חלקן קראתם בגליון האחרון: אכן שנתיים, שנתיים וקצת אני מנהל את החטיבה הזו ולדיוק מיום שלישי, 8 במאי 2007 זהו היה היום הראשון שכתבתי הודעה בפורום כ VATIL1 וקפצתי ראש לבריכת העשייה (עד אז הייתי מנהל הדרכת טייסים אבל יש הבדל משמעותי בין עשייה פרטנית לעשייה כוללת). סה"כ יצא לי לעבוד עם 17 אנשי צוות (לא באותו זמן) ואני יכול לומר שלמדתי מכל אחד ואחד מכם. אנשים שהיו יד ימיני כשצריך לחשוב יחד, כשצריך להחליט, כשצריך לנהל אירוע, כשצריך לפרסם באתר, כשצריך ללמד טייסים ופקחים, כשצריך לדבר עם חטיבות שכנות וגם כשצריך ליישב סכסוכים פנימיים. האג'נדה שלי מלפני שנתיים הייתה • טיפוח רמת הטיסה והפיקוח. • קירוב ככל שניתן בין שני עולמות זרים ודומים (העולם הווירטואלי והעולם האמיתי) המצב הקיים היה פקחים ברמה מצוינת וטייסים ברמה בינונית. התובנה הייה שכשיש טייס ברמה בינונית על התדר, הפקח צריך להתאים את עצמו ולדבר לטייס ברמה בינונית ואף להסביר לו כיצד להטיס את מטוסו על גבי הקשר, דבר שגורם לרמת הריאליזם לקטון. ואכן עת קיבלתי את הניהול, יצרתי קשר (אחים) בין צוות ניהול החטיבה לבין ניהול בית הספר לטיסה ברשת IFS. מאותו הרגע הקשר היה ישיר, בבית הספר הושקעו מאמצים רבים ואת התוצאות ניתן לראות היום כשכל טייס מבין מאה אחוז כל הוראה של פקח. החלק השני של האג'נדה היה מסובך יותר. הקירוב בין שני העולמות קשה בגלל האופי השונה של כל אחד מהם: מחירים שלא מאפשרים לכל מי שחפץ להחזיק סטיק של מטוס אמתי וגישה שלילית של חלק מהעוסקים בתעופה אמתית הרואים עדיין את הסימולטור כ"משחק". לכן הגישה שלי הייתה הזרמה של ידע וחומר אם מדריכים כתובים או צילומי סרטים מהמציאות היישר לתוך העולם הווירטואלי וזה רק כדי להעביר לטייסים הוירטואליים את תחושת הטיסה או לפחות חלק ממנה. היום אני יכול לומר (באותיות קידוש לבנה). אין הבדל באויראות בין טייס סימולטור לטייס במציאות, הכל בתנאי שמטיסים את הסימולטור בדיוק לפי הדרך שבא מטיסים מטוס אמיתי על כל האלמנטים. יש טייסים וירטואליים שרמת האויראות שלהם טובה מטייס פרטי ממוצע ורמת הידע שלהם גבוהה מהרבה טייסים מסחריים ואפילו מטייסי איירליין שהספיקו לשכוח דבר או שניים. ההבדל היחיד בין הסימולטור למציאות הוא בהטסת המטוס באופן פיזי. יש לי חבר, טייס פרטי ללא הגדר מכשירים שהראתי לו את סגולות הסימולטור בלימוד טיסת מכשירים. אותו אדם שלא הכיר את יתרונות הסימולטור, היום אוחז בדיעה ש"אין חיה כזו, טייס שלא מתאמן על סימולטור בביתו" זו חובה, ורמתו של כל טייס תלויה גם באימון בסימולטור בבית! עוד אמר: "הסימולטור הוא המשלים ההכרחי לטיסה במציאות – לפני ואחרי". אחרי ששמנו לב שתחום ההוראה ב VATIL תפס כיוון ומתדלק את עצמו, התפנינו לטפל בתחום שהוזנח עד אז.. התחום החברתי. אני רואה את VATIL כגוף חינוכי חברתי, הכוונה חינוכי הוא לא רק במובן התעופתי של המילה אלה גם במובן האישי, מפגשים חשובים, אירועים חשובים ובכלל האינטראקציה בין אדם לאדם ובין אדם לסביבה חשובים ביותר. לכן נרתמנו בלהשקיע בתחום האירועים: חדרי בקרה, Real Ops, ואירוע שבועי Online Day כל סופ"ש. אירוע שלכבודו הוקם אתר ייחודי באנגלית שמזמין תנועה מבחוץ לטוס בארץ, הפעילות השיווקית הייתה רבה. היום צוות האירועים מונה 3 אנשי צוות, מנהל ו2 סגנים שזהו תקדים בצוות VATIL לדורותיו. כתבתי פה מגילה ולא סתם, אתם, חברים יקרים, אתם ההשראה של כל הצוות ושלי בעשייה, אתם אלו שאנחנו חושבים עליהם כשאנחנו מקדמים נושא, כותבים מדריך, מארגנים אירוע, בונים את האתר ומנהלים את הפורום ואת האתר. רק בזכותכם, אהבתכם לטיסה, מטוסים ותעופה, אנחנו יכולים לקיים תחביב זה שהוא לא סתם תחביב, הוא דרך למידה, דרך חיים ודרך מחשבה. אני בטוח שלכל אחד מכם יש עוד מספר תחומים בחיים שקבלת ההחלטות בהם קשורה בדרך כזו או אחרת למה שלמדתם במסגרת תעופתית. אז תודה, תודה שנתתם לי את העונג לשרת אתכם. דרך אגב אני לא עוזב ולא נעלם, אני אמשיך להזין את העולם הוירטואלי בתכנים מהעולם האמתי, אני אמשיך לבנות מטוסים ולעזור בניית סינרים ובכלל לעזור ולענות על שאלות ולסייע לאנשים שירצו ייעוץ גם בסימולטור וגם בהמשך החיים בעולם האמיתי למי שירצה. מיקי, אתמול קיבלת Title חדש, מעבר להיותך אדם מקסים, שאפתן, איש משפחה חם ובעל ידע תעופתי מקצועי ומעמיק, מאתמול אתה גם VATIL1. אני כולי בטוח שכבר מאתמול, אתה מנהל את החטיבה בתבונה ובפיקחות. אתה יודע מה הדרך ומאתמול, דרךVATIL היא דרכך שלך, אתה הוא האיש שתיקח את VATIL ותכיר לה מחוזות חדשים ואופקים חדשים. בהצלחה מיקי! אני כאן לסייע בכל דבר (בינתיים אני בחפש"ש). בהצלחה!
tomer13an פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, תודה ענקית על כל מה שעשית למען החטיבה. ומיקי,הרבה בהצלחה בתפקיד החדש .
Gilad Brutman פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, תודה רבה על העזרה והפיתוח הרב של החטיבה והסימולטור. ובהצחה למיקי!!!
AaronDagan פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 סדר ברכות: לתומר - מודה שלא כל כך הכרתי אישית אבל ממה שקרה, קורה ועוד יקרה במרחבי ואטיל, "האשמה" כולה עליך. תודות על ההשקעה, האכפתיות והתרומה ללא משוא פנים לפיתוחה של החטיבה, התמקצעותה (מילה כבדה... ) ומיצובה בעולם הוירטואלי שיצרה VATSIM. למיקי - אין כמו שכנות טובה כדי לשפר את איכות החיים. בטוח שתמצא את הנתיב הנכון כדי להביא את החטיבה למקומות שעוד לא הגיעה אליהם. שמחתי לקבל את הבשורה על המינוי שלך ולא נותר לי אלא לאחל לך כניסה לתא ברגל ימין ותמיד שמיים כחולים ומסלול יבש... בהצלחה ובהערכה.
Noy Farhi פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, תודה על כל התרומה לחטיבה ובהצלחה בהמשך. :-({|= מיקי, בהצלחה בתפקיד :agrue:
Asaf Brietbard פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר - תודה רבה על התרומה האדירה שלך עד כה. אני חושב שלמרות לא מעט חילוקי דעות עם כמה מהחלטות הצוות בתקופתך, צלחת תקופה מאתגרת מאוד כראש החטיבה, ואכן עמדת ביעדים שהצבת. אני בטוח שתרומתך לחטיבה לא תפסק, ואני מקווה שתוכל לסייע לנו ב IFS ותוכל להביא את הידע והנסיון שלך, ובייחוד את הנועם והאהבה להדרכה, בכדי לסייע בהכשרת טייסים במסגרת בית הספר. תודה! מיקי - מקווה שהחטיבה לא תתנהל כמו בית"ר :evilbat: . בעצם, אני בטוח שלא :wink: . יש הרבה עבודה, ואני מאחל לך בהצלחה רבה. יש לי הרגשה טובה שאתה האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הנכון, ומקווה שהחטיבה רק תזכה מנוכחותך בראשה. אשמח לעזור בכל אשר יידרש בהמשך הדרך. המון בהצלחה!
Doron_Angel פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, תודה על ניהול איכותי וההשקעה!!! מיקי, בהצלחה!!! אני בטח כי תעמוד באתגר ותפרוץ לשיאים חדשים! תודה ובהצלחה,
FlightHut פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, תודה רבה על התרומה, ההשקעה והעזרה לפעילות החטיבה! בהצלחה בהמשך! מיקי, בהצלחה בתפקיד!
Elad Zeierman פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר היה לי הכבוד לעבוד איתך בנאדאם הגון רגוע ופסיכי כאחד מה שהחטיבה הייתה צריכה. מיקי- בהצלחה - זה לא הולך להיות תמיד פשוט אבל 737 מגמד את הבעייתיות של שאר הדברים :-)
Adam Waiser פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר תודה על הכל ומכל הלב, שיהיה המון בהצלחה בהמשך אני מקווה שתמשיך ליצור ולחשוב וללמד כחלק מהחטיבה. למיקי אכן משא כבד אבל אני מאמין שהוא קטן עליך אז שיהיה המון בהצלחה.
Matan Solomon פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תומר, בזמן הניהול שלך לא ממש הייתי פעיל כאן, אבל מהצד אני בטוח שתרמת הרבה מאוד לחטיבה, מודה לך על הכל! מיקי כפרה עליך, שיהיה הרבה בהצלחה! סחטיין על התפקיד החדש
Zeev Bucki פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 לתומר תודה על פועלך עד הלום! למיקי בהצלחה בהמשך הדרך! כל מי שטס ברשת מרגיש בתקופה האחרונה את הריפיון ואת מיעוט הפעילות הן של הטייסים והן של הפקחים וכל חבר שמתקשר אלי מיד מביע את דעתו על כך . מיקי חייבים שינוי שינער את החטיבה ויעלה את רף הפעילות ברשת אז בבקשה תתחיל לעבוד... אני מציע שישיבה ראשונה ו"סיעור מוחות" בנושא תתקיים על איזה מפגש בירה וכבש וגם על מנת לחגוג את הבחירה שלך... בוקי זאב:4X-MJB
Baruch Spiegel פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תודה רבה לתומר על תרומתו האדירה לחטיבה בדרכו השלווה והמיוחדת. על המאמצים שעשה האיש היקר הזה, כדי להביא את עולם התעופה האמיתית קרוב יותר לחובבי התעופה הוירטואלית, ואת עולם התעופה הוירטואלית לתודעת האנשים העוסקים בתעופה האמיתית. תודה גם על כל פועלך לשיפור ההדרכה בחטיבה באמצעות האתר ובשיפור וליטוש ביצועי המטוסים כדי שיהיו נאמנים למקור - ממקור ראשון. מקווים שתמשיך לסייע ולתרום גם בלי הכותרת ואטיל 1 (אני יודע שקשה להיגמל מזה...). למיקי ולצוות החדש . בהצלחה רבה בתפקידכם החדש (חדש - ישן לחלק מהאנשים?). אני ולדעתי רב האנשים בצוות בדעה שרענון השורות והחלפת הצוות מדי תקופה (שנתיים - נשמע תקופה אידיאלית) חשוב בראש ובראשונה עבור חברי החטיבה וגם עבור אנשי הצוות עצמם. אנשים חדשים מביאים עימם תמיד רעיונות חדשים ויוזמות חדשות (לא שהיה חסר בתקופה שעברנו... אבל תמיד צריך לחדש כדי לא לקפוא על השמרים). נאחל לכם בהצלחה רבה. מחברי החטיבה אני מבקש - עיזרו לצוות החדש להיכנס לעניינים מהר ככל שניתן, אם זה בהיענות לכל אירוע, יוזמה, בקשה שמגיעים מצד הצוות ואם זה במעט סבלנות ואורך רוח לגבי כל מי שמתעוררת אצלו ביקורת. ניהול חטיבה או כל תפקיד אחר בצוות לא לומדים על רגל אחת. את הרב לומדים תוך כדי תנועה חלק מהדברים - בשיטת "הניסוי והטעייה". לכן מצד החברים בחטיבה נדרשת הרבה סבלנות והרבה הרבה יותר פרגון תמיכה ונכונות לסייע. אני וכל צוות IFS נמשיך להוות כתמיד חלק אינטגראלי מהחטיבה וארגון תומך ומסייע לכל הפעילות בחטיבה ונשמח לעזור בכל תחום שבו נוכל להיות מועילים. ב ה צ ל ח ה !!
Waheb פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תודה רבה תומר , אכן מנהל חטיבה למופת .. ההשקעה שלך בחטיבה לא תישכח . ובהצלחה למנהל החדש מיקי
dash-7 פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 ישר כח,תומר,וכל הכבוד על כל העשייה שלך! בהצלחה למיקי בתפקידו החדש!
ShayBD פורסם יולי 15, 2009 דיווח פורסם יולי 15, 2009 תודה רבה תומר שתרמת המון לחטיבה ובהצלחה במשך בהצלחה מיקי ובניהול החטיבה
Amir Paz פורסם יולי 16, 2009 דיווח פורסם יולי 16, 2009 תומר המון תודה על תקופה מעולה, אתה מחנך מספר 1 של עולם התעופה ועבודת הקודש שלך בחטיבה מורגשת כל הזמן בכלל הערוצים. אני מקווה שתמשיך לעדכן מטוסים ולכתוב איזה מדריך IFR ב 1 בלילה מתוך שיעמום :wink: שוב תודה ענקית על תקופה יוצאת מן הכלל מיקי, כוח מלא כמו שאתה רק יודע, אני בטוח שתרים את החטיבה למיימדים חדשים ונמצא עצמנו עוד שנה וחצי בשת"פ נאסא :mrgreen: המון בהצלחה וקדימה לעבודה :drinking:
אורח פורסם יולי 16, 2009 דיווח פורסם יולי 16, 2009 שוב תודה על הברכות. מה עם נאום מצב האומה ? :mrgreen:
mickey lip פורסם יולי 16, 2009 דיווח פורסם יולי 16, 2009 שוב תודה על הברכות. מה עם נאום מצב האומה ? :mrgreen: אחרי שסיימנו את הפגישה ב 02:30 לפנות בוקר אתה מצפה לנאום? היום לקראת הערב אם ירצה השם. וזה לא יהיה נאום. :oops: