עבור לתוכן
Elad Zeierman

***קורס תכנון ושיגור טיסה מחזור 2 נפתח להרשמה***

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם

בתאריך ה 13.12.2009 אני מתכנן לפתוח מחזור נוסף של הקורס במתקני אלעל,

הקורס יתקיים כאמור במרכז ההדרכה של אלעל בשעות אחר הצהריים, מפגש אחד של 4 שעות בערך.

רקע כללי - הקורס הזה נוסה בהצלחה בקיץ במסגרת זרימת טיסה 767 בגדול הרעיון לבנות לחניכים פרוצדורה נכונה לשלב שלפני ההגעה לקוקפיט ותחילת ההכנה שלו תוך הסבר על תהליכים שמתרחשים במציאות בטיסה מסחרית טיפוסית לפני שהמטוס עוזב את שער היציאה.

דרישות הקורס:

- חובה-4 חודשים וותק ב VATSIM עם מינימום 30 שעות טיסה או פיקוח

- חובה-גיל 16 ומעלה ות.ז כתנאי כניסה למתקני אלעל

- דרישה מומלצת- שליטה בטיסת מכשירים במובן הקלאסי.

מטרת הקןרס ללמוד לתכנן טיסה במטוסי סילון בצורה נכונה ויעילה בעזרת כליי תכנון מתקדמים, הכלים בהם יעשה שימוש הם : FSBUILD, אקטיב סקיי, TOPCAT.

סילבוס שיעור תכנון ושיגור טיסה:

קורס תכנון ושיגור טיסה – VATIL

FSBUILD

1. תכנון בסיסי של נתיב טיסה , הדגמת אופצייה ידנית, AUTOGEN, יבוא מאתרים

2. תכנון טיסה מתקדם במצב PM

3. הגדרות מטוס, משקל, ודלק , ביצוע הערכה מקדימה ותקונים.

4. עבודה עם NAVLOG

5. תכנון טיסה טראנס אלטנטית (NAT) , תכנון טיסת סבב (ב"ג-יעד-ב"ג) ללא תדלוק ביעד

6. Tweaks בקבצי ביצועי מטוס

7. הגדרות תוכנה נכונות.

אקטיב סקיי

1. הגדרות בסיס נכונות לעבודה עם רשת VATSIM

TOPCAT

1. מושגים בסיסיים במשקל ואיזון תרגול בזיהוי פקטור המגבלה בטיסה ספיציפית הדגמת תכנון טיסה קצרה, ארוכה, הסבר על LOAD SHEET.

2. סנכרון ותיקונים ל FSBUILD, ולמטוס.

3. ביצועי המראה, ביצוע הפחתת דחף בשיטת ASSUME TEMP,

4. סדר עבודה נכון בכיול הנתונים לפני הכנת הקוקפיט לטיסה.

***הבהרה חשובה אין קשר בין הקורס להשתתפות בשת"פ אלעל הקורס הוא בשבילכם ללימוד איך לעשות דברים נכון ולהעשיר את הידע שלכם***

למעוניינים להרשם נא לשלוח מייל עם הפרטים הבאים:

- שם מלא

- תאריך לידה

- מספר VATSIM

- ת.ז

-טלפון סלולארי

פתיחת הקורס מותנת במינימום 8 נרשמים כאשר המקסימום הוא 12 במידה ויהיה ביקוש גדול תבדק אופצייה לפתיחת מחזור נוסף ישר עם סיום מחזור 2, מי ששמע את הקורס במחזורים הקודמים מוזמן להרשם רק להיות מודעים שהתעדוף הוא נמוך יותר מסיבות מובנות.

כתובת המייל שלי לשליחת הפרטים: ezman1@gmail.com

בהצלחה !

פורסם

^^^^

שלום לכולם

בתאריך ה 13.12.2009 אני מתכנן לפתוח מחזור נוסף של הקורס במתקני אלעל,

הקורס יתקיים כאמור במרכז ההדרכה של אלעל בשעות אחר הצהריים, מפגש אחד של 4 שעות בערך.

פורסם

שימו לב נשלחו מיילים למשתתפי הקורס נא לאשר, בגדול כל מי ששלח פרטים זומן לקורס בהנחה שעמד בסף הגיל!

כמו כן נשארו מספר ממקומות בודדים מי שעומד בדרישות הגיל וחושב שיש לו את הידע הבסיסי הנדרש מוזמן לשלוח אלי פרטים עד יום שלישי הקרוב.

שוב - בבקשה לאשר את המיילים !

פורסם

מי שמעונין,אני דוד בן דוד,עידן טראוב ניפגש בסביבות השעה 13:00 לפני הקורס בבורגוס לארוחה "קלה", מי שמעונין להצטרף שיצור קשר.

פורסם

חבר'ה במהלך השישי שבת נשלחו למייל שלכם סילבוס הקורס והוראות הגעה לאלעל.

כאמור כל מי שביקש להשתתף ועמד במגבלות הגיל נכנס לקורס

בהצלחה !

פורסם

מצטרף לתודות אמנם הייתי חייב ללכת באמצע כדי להגיע הביתה בשעה סבירה (עכשיו... 23:50) אבל מהחלק שהייתי שתיתי בצמאון רב כל מילה ולמדתי המון

חוץ מזה שתמיד נחמד לפגוש שוב את החבר'ה ואת הסקאנר האובד של ברוטמן.

אז המון תודה והערכה לאלעד וכן ירבו מפגשים שכאלה.

פורסם

כל הכבוד לזיירמן אשר לאחר יום עבודה שלמחרת הוא שוב קם בשעה 4 בבוקר שמשקיע מזמנו ונתן לנו הרצאות מאלפות ומקצועיות ביותר על הכנת המטוס לטיסה כפי שזה נעשה במציאות ובסימולטור.

כרניל גם אמש היו כמה חברים שהבריזו ולא באו והעונש שלהם היה שהם פשוט הפסידו...

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם

זיירמן יופי של עבודה דבר ראשון.

לקחת חומר יבש קצת ופשוט עשית ממנו קורס מעולה של כמעט 4 שעות.

אני נהניתי מאוד ולמדתי המון.

אז קודם כל תודה בשם כולם והלוואי שתוכל לעשות את זה שוב ושאחרים ירוויחו מהעניין הזה כמונו.

לילה טוב !

פורסם
כל הכבוד לזיירמן אשר לאחר יום עבודה שלמחרת הוא שוב קם בשעה 4 בבוקר שמשקיע מזמנו ונתן לנו הרצאות מאלפות ומקצועיות ביותר על הכנת המטוס לטיסה כפי שזה נעשה במציאות ובסימולטור.

כרניל גם אמש היו כמה חברים שהבריזו ולא באו והעונש שלהם היה שהם פשוט הפסידו...

בוקי זאב:4X-MJB

למרות שלא הייתי תרשה לי להגיב קצת בכעס ( גם לאור כל מה שקרה ב IFS לאחרונה ).

מסכים אתך בהחלט לגבי זה אבל...שוב יש כאלו שפוגעים באחרים נרשמו לא באו ותפסו מקום לאחרים וזה לא בסדר

אם נניח הייתי מאלו שמבקש להרשם קצת יותר בהמשך/מאוחר ושקיבל תשובה - רשימה מלאה, במקרה כזה הייתי מתרתח אבל ממש :agrue:

שוב, מצטער על התגובה אך בזמנים אלו זה נושא רגיש

פורסם

תודה רבה חבר'ה שוב מקווה שלמדתם משהו שתוכלו להשתמש בו וכמו שאמרתי לכם בפתיחה של השיעור אפילו שאנחנו טסים בפלייט סימולטור יש גבול כמה אפשר להיות מאזוכיסטים.

התייחסות קצרה לדבריי רון - בקורס היו מספר אנשים שהודיעו לי שלא יגיעו ואין צורך להמתין להם לעומת זאת היו 2 שלא הודיעו כלום לגבי אי ההגעה ואם כן הרבה אחריי לגבי ה 2 האלה- כיוון שיש לי תיעוד מלא של המשתתפים גם לקורסים אחורה, אותם אנשים פשוט לא יכנסו לקורס הבא (בכל מקרה) גם אם זה קורס חוזר או קורס ה 767, שעתיד בשאיפה ליפתח בקיץ.

כאן מעבר לזמן גם מושקעת לוגיסטיקה מול אלעל של אישורי כניסה\ארגון כיתה ותיזוז שלי לשער כדי ללוות אתכם, לכן המדיניות כאן הרבה יותר נוקשה, ואגב הייתי נוהג במקרה הזה גם בדיוק כמו IFS ובמידה והייתי מגלה שאני יורד מתחת ל סף 8 חניכים גם את מי שהגיע הייתי שולח אחר כבוד הביתה.ב 6 בערב., בניגוד ל IFS גם לא הייתי מתחסד ואומר במפורש - כן זה עונש קולקטיבי !

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...