עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית

Recommended Posts

פורסם
כפי שחששנו...ישראייר תשאר עם A320 אחד בלבד לעונת הקיץ הקרובה....אני צופה לא מעט עיכובים...

http://www.calcalist.co.il/local/articl ... 46,00.html

אכן, סביר להניח שהם ישתמשו במטוסי אל על וישראייר לעיתים קרובות מאוד...

למשל שבוע שעבר, לקחו את EMA ואת EKH...

אין לכם מושג קלוש על מה אתם מקשקשים כאן ומתייחסים לכל מיני חתיכות מידע מהתשקורת (לא טעות).... :mrgreen:

אם הייתם פונים אליי, הייתם מקבלים מידע מדוייק ועדכני.

לעניננו:

1. מטוס A320 (זנב 4X-ABC) חוזר למחכיר שלו (Smart-Lynx שהחליפה את לאטצרטר)

2. מטוס A320 שני (זנב 4X-ABD) יוחזר במהלך יוני.

3. בעוד כמה ימים מגיע מטוס A320 חכור נוסף - 4X-ABH

4. החל ממחר בבקר ולמשך כחודש יופעל B734 מוחכר מחברה גרמנית על בסיס Wet-Lease

5. המטוס החדש הראשון (זנב 4X-ABF ) מגיע בתחילת יולי והחדש השני(זנב 4X-ABG ) בתחילת ספטמבר.

למי יש עוד שאלות? מסקנות אישיות? ובכלל?

שבת שלום.

למה טעות וקישקושים? הרי זה נכון שלקחתם את הEKH ואת הEMA ליום-יומיים.

תודה על המידע העדכני, אני ממליץ לך להכנס לפורום חובבי תעופה בתפוז, יש שם אשכול מלא על ישראייר.... עם מסקנות ודעות של המבינים.

פורסם
השאלה היא האם זה חדש ובבעלות החברה או חדש וחכור ?

הסלוט של הקניה היה חדש לחלוטין וישראייר שילמו על המטוס.

ואז לפני שנה אולי פחות, ישראייר מכרו את 2 המטוסים לחברת החכרה וחכרו אותם מיד ל 20 שנים הבאות, אולי הם לא רוצים מטוסים משלהם...

פורסם
כפי שחששנו...ישראייר תשאר עם A320 אחד בלבד לעונת הקיץ הקרובה....אני צופה לא מעט עיכובים...

http://www.calcalist.co.il/local/articl ... 46,00.html

אכן, סביר להניח שהם ישתמשו במטוסי אל על וישראייר לעיתים קרובות מאוד...

למשל שבוע שעבר, לקחו את EMA ואת EKH...

אין לכם מושג קלוש על מה אתם מקשקשים כאן ומתייחסים לכל מיני חתיכות מידע מהתשקורת (לא טעות).... :mrgreen:

אם הייתם פונים אליי, הייתם מקבלים מידע מדוייק ועדכני.

לעניננו:

1. מטוס A320 (זנב 4X-ABC) חוזר למחכיר שלו (Smart-Lynx שהחליפה את לאטצרטר)

2. מטוס A320 שני (זנב 4X-ABD) יוחזר במהלך יוני.

3. בעוד כמה ימים מגיע מטוס A320 חכור נוסף - 4X-ABH

4. החל ממחר בבקר ולמשך כחודש יופעל B734 מוחכר מחברה גרמנית על בסיס Wet-Lease

5. המטוס החדש הראשון (זנב 4X-ABF ) מגיע בתחילת יולי והחדש השני(זנב 4X-ABG ) בתחילת ספטמבר.

למי יש עוד שאלות? מסקנות אישיות? ובכלל?

שבת שלום.

זאת אומרת שעד יוני,יפעלו בחברה 3 מטוסים לקווים בינלאומיים? (שני מטוסי A320 ואחד 734)

דרך אגב...מה נסגר עם הATRים? מתי יוחלפו? (הבנתי שנקנו ע"י חברה אמריקאית)

ולמה 4X-ATL נמצא כבר יותר משנה וחצי מפורק בחלקו,בשדה דב,ללא כל מעש?

תודה רבה

פורסם
השאלה היא האם זה חדש ובבעלות החברה או חדש וחכור ?

הסלוט של הקניה היה חדש לחלוטין וישראייר שילמו על המטוס.

ואז לפני שנה אולי פחות, ישראייר מכרו את 2 המטוסים לחברת החכרה וחכרו אותם מיד ל 20 שנים הבאות, אולי הם לא רוצים מטוסים משלהם...

אין לי נגד הכותב שום דבר אישי (מכיוון שאני לא כל כך מכיר אותך...), אבל מרגיז אותי שמפמפמים כאן

עובדות שאין להן שום דבר עם המציאות. :oops:

מאיפוא שאבת את "המידע" הזה? אני מת מסקרנות לדעת מי המקור או המקורות שלך? ספר לי...נו.... :shock:

פורסם

תשובה לחבר הנכבד DASH7:

זאת אומרת שעד יוני,יפעלו בחברה 3 מטוסים לקווים בינלאומיים? (שני מטוסי A320 ואחד 734)

ניחשת כמעט נכון.....יהיו 2 איירבאס ועוד אחד בדרך. ה-734 יהיה איתנו עד

סוף מאי בלבד, בשלב זה...כמו תמיד, כל תכנית היא כידוע בסיס לשינוי... 8)

דרך אגב...מה נסגר עם הATRים? מתי יוחלפו? (הבנתי שנקנו ע"י חברה אמריקאית)

לא מבין מה היה צריך להסגר.....הם הוחכרו מחדש מהחברה האמריקאית לתקופה ארוכה.

ולמה 4X-ATL נמצא כבר יותר משנה וחצי מפורק בחלקו,בשדה דב,ללא כל מעש?

4X-ATL הושבת, יצא מהשירות ונמצא בהליך פירוק לחלקים.

תודה רבה

על לא דבר........

פורסם

תשובה לחבר הנכבד עומר דנקור:

ישראייר - כמו ארקיע ואל על (סן דור) - חתומה על הסכמי חכירה הדדיים, על בסיס שיתוף פעולה

כאשר אחת מהן זקוקה לגיבוי של ציוד בעת הצורך. כל זאת למרות ומעבר למחלוקות המסחריות ביניהן.

לכן, מטבע הדברים שכאשר ישראייר "תקועה" עם מטוס אחד (מתוך השניים שטסים בינלאומי),

עולה הצורך לחכור ציוד, ולכן רואים את EMA או EKH או EBV או EBS או EBT וכו וכו מבצעים

טיסת קו עבור ישראייר מבלי להכנס לטכניקה המינהלתית.

ולמען הסדר הציבורי להלן דוגמא ההפוכה:

היום 02.5.10 אחה"צ מטוס A320 של ישראייר מבצע את טיסת ברצלונה של ארקיע.

פורסם
תשובה לחבר הנכבד עומר דנקור:

טיסת קו עבור ישראייר מבלי להכנס לטכניקה המינהלתית.

ולמען הסדר הציבורי להלן דוגמא ההפוכה:

היום 02.5.10 אחה"צ מטוס A320 של ישראייר מבצע את טיסת ברצלונה של ארקיע.

יחי ההבדל 75 AU נמצא בהאנגר לבדיקהתקופתית שתערך 10 ימים , חברה עם מטוס סילון אחד ועוד734 שלא שייך לחברה הצוות בכלל גרמני המטוס לטווח שיתקשה להגיע ללוטון לדוגמא

אין לה זכות קיום בשוק התעופה הבינלאומי היא מביישת את השם שלה ושל רשות התעופה בישראל, החברה הזאת מורדת בצורה לא הגיונית כלכלית שרותית ומוסרית במוסכמות.

לדוגמא: הקו לניו יורק. לדוגמא אין ספור איחורים ותקלות לדוגמא: חוסר בחלקי חילוף. לדוגמא זבל שמוחבא בחלק האחורי ובתאי השירותים של המטוס. רוצים להתייעל תתחילו בזה שתקנו מטוסי בואינג החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים.

פורסם
לאחר שאל על ביטלה את רכישת ארבעת מטוסי ה777,החלה לבחון רכישת ארבע מטוסי 787

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883792,00.html

עצוב לראות כתבה בעיתון גדול עם כ"כ הרבה טעויות (יותר מבדר"כ בכתבות העוסקות בתעופה).

אכן...גם אני שמתי לב למספר שגיאות...

כמו שנאמר שה787 יותר גדול מה777 ועוד כמה אי דיוקים...

חבל שבמובן מסויים,הציבור שאינו מעורב בעולם התעופה,מוטעה לא פעם ולא פעמיים

פורסם
תשובה לחבר הנכבד עומר דנקור:

טיסת קו עבור ישראייר מבלי להכנס לטכניקה המינהלתית.

ולמען הסדר הציבורי להלן דוגמא ההפוכה:

היום 02.5.10 אחה"צ מטוס A320 של ישראייר מבצע את טיסת ברצלונה של ארקיע.

יחי ההבדל 75 AU נמצא בהאנגר לבדיקהתקופתית שתערך 10 ימים , חברה עם מטוס סילון אחד ועוד734 שלא שייך לחברה הצוות בכלל גרמני המטוס לטווח שיתקשה להגיע ללוטון לדוגמא

אין לה זכות קיום בשוק התעופה הבינלאומי היא מביישת את השם שלה ושל רשות התעופה בישראל, החברה הזאת מורדת בצורה לא הגיונית כלכלית שרותית ומוסרית במוסכמות.

לדוגמא: הקו לניו יורק. לדוגמא אין ספור איחורים ותקלות לדוגמא: חוסר בחלקי חילוף. לדוגמא זבל שמוחבא בחלק האחורי ובתאי השירותים של המטוס. רוצים להתייעל תתחילו בזה שתקנו מטוסי בואינג החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים.

מסגנון הדברים ותוכנם אני משער שהכותב עובד בארקיע, לכן מכיוון

שאני מכבד את העובדים שם איתם אני בקשרי עבודה קבועים, ולאחר

ששקלתי היטב כל מילה, החלטתי שאני לא אמשיך את חלקי בדיון הזה וכמובן

לא ארד לרמה המתלהמת של הדובר. זה פשוט לא רציני ולא לטעמי.

קשרי העבודה בין ישראייר וארקיע לא בנויים על מיעוט קולני כזה או אחר,

וזה כנראה מזלן של שתי החברות האלה במאבקן היום-יומי מול המונופול

של אל על.

פורסם

א. לא עובד באף חברת תעופה

ב. תרשום מה שתרצה העובדות מדברות בעד עצמן

ג. מונפול או לא אלעל חברה ברמה גבוהה מאוד לפחות ארקיע שואפים להתקדם לכיוון

פורסם

א. לא עובד באף חברת תעופה

מתאים לי.

ב. תרשום מה שתרצה העובדות מדברות בעד עצמן

העובדות הן בעיני המסתכל והמבין. אתה כנראה לא נמנה על הקטגוריות האלה ככל שמדובר

בתפעול חברת תעופה (סעיף א למעלה מסביר עצמו). מניסיוני, ביקורת היא דבר חיובי ומועיל

כאשר היא אובייקטיבית. כאשר מנפנפים בדגלים קרועים וסיסמאות שחוקות, זה כבר בדיחה גרועה.

ג. מונפול או לא אלעל חברה ברמה גבוהה מאוד לפחות ארקיע שואפים להתקדם לכיוון

נכון מאד, אל על חברה ברמה גבוהה עם עובדים מסורים ומקצועיים בכל התחומים. הייתי שם רק

30 שנה והשארתי שם את שתי בנותיי כ-"דור המשך". לגבי "ארקיע" - שאיפות לחוד ומציאות לחוד וזה

כמובן לא אישי כלפי אף אחד מחבריי ב-"ארקיע"... :!:

עד כאן.

פורסם

http://www.tsofar.com/zofar/see_article ... 4&cat_id=2

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-14 ... g=09-10-08

http://reshet.ynet.co.il/%D7%97%D7%93%D ... 28809.aspx

כמובן שיש את הסיפור עם חציית מסלול 22r בקנדי ונסיון שיבוש הליכי חקירה

,http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/f66b3f491f97c110-4d4da9c7f4c4c110/Article-57a772147851911004.htm

ויציאה מקנדי ללא מספיק דלק בקיץ 2007 עם ה763

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3873043,00.html

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3855619,00.html

כנראה שהעובדות לא רק בעיני המסתכל...

פורסם

http://www.tsofar.com/zofar/see_article ... 4&cat_id=2

מזכיר לי את האירוע עם EAJ שחצה אטלנטי עם חור בכנף, ומטוס אחר(לא זוכר איזה, אבל 767) שטס עם גלגל מפוצץ הארץ, כמה מטוסי 73 שחזרו לנחיה אחרי תקלות, כולל עשן בתא הנוסעים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3873043,00.html

מה אתה אומר על הטיסה מהודו/תאילנד(לא זוכר במדויק) שטסו את רוב הדרך ללא תאי שירותים פועלים?

האירוע הבטיחותי בקנדי באמת מחשיד.

לכל חברה יש תקלות, השאלה כיצד אתה מסתכל עלהן.

פורסם
http://www.tsofar.com/zofar/see_article.asp?prev=9234&cat_id=2

מזכיר לי את האירוע עם EAJ שחצה אטלנטי עם חור בכנף, ומטוס אחר(לא זוכר איזה, אבל 767) שטס עם גלגל מפוצץ הארץ, כמה מטוסי 73 שחזרו לנחיה אחרי תקלות, כולל עשן בתא הנוסעים.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3873043,00.html

מה אתה אומר על הטיסה מהודו/תאילנד(לא זוכר במדויק) שטסו את רוב הדרך ללא תאי שירותים פועלים?

האירוע הבטיחותי בקנדי באמת מחשיד.

לכל חברה יש תקלות, השאלה כיצד אתה מסתכל עלהן.

האירוע של אלעל עם ה76 eaj היה שהתפוצץ צמיג בהמראה פגע במעצורי אויר ועשה בהם חור. אף אחד לא שם לב לכך עד שהיתה זריחה בנתב"ג וראו פיסות צמיג של 76 על המסלול המטוס המשיך לקנדה והוחלט לנחות חירום שם, החור בכנף התגלה לפני הנחיתה כאשר הנוסע שישב ליד הכנף פתח את הצילון שלידו, המקרה של ישראייר שונה כי ביודעין הם טסו מאילת עם חור בכנף ע"מ לתקן אותו בנתב"ג.

כנ"ל במקרה של החזרה מבנגקוק. למרות שזה טעות חמורה בשיקול הדעת, השרותים התקלקלו במהלך הטיסה.

פורסם

פירוק הATR42 (רישום 4X-ATL):

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883586,00.html

כאב לי הלב לראות את זה....למה לגרוט אותו?! אני בכיף הייתי מאמץ אותו :lol:

לפני כמה חודשים פורסמו תמונות של גריטת שני דאשים בשדה דב (4X-AHC ועוד אחד שעדיין היה בצביעה הישנה של ארקיע)...עמדתי לבכות...

לגבי 4X-ATL...למה דווקא הוא יצא משימוש מבין הATRים של ישראייר ולא אחד מהאחרים? (הוא היה החדש מבניהם,אומנם בכמה חודשים....)

פורסם

פירוק הATR42 (רישום 4X-ATL):

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3883586,00.html

כאב לי הלב לראות את זה....למה לגרוט אותו?! אני בכיף הייתי מאמץ אותו :lol:

לפני כמה חודשים פורסמו תמונות של גריטת שני דאשים בשדה דב (4X-AHC ועוד אחד שעדיין היה בצביעה הישנה של ארקיע)...עמדתי לבכות...

לגבי 4X-ATL...למה דווקא הוא יצא משימוש מבין הATRים של ישראייר ולא אחד מהאחרים? (הוא היה החדש מבניהם,אומנם בכמה חודשים....)

אז ככה:

1. 4X-ATL עבר לעולם שכולו טוב של זכרונות וורודים והרבה מוסיקה טובה, שם יש מטוסים מרחפים ונהנים

משקט ושלווה אין-סופיים.... :lol:

2. המטוס הזה יצא מהשירות - למרות שהוא היה הצעיר בחבורה - לאחר החלטת ישראייר למכור את

4 המטוסים לחברה חיצונית ולחכור אותם מחדש, ומכיוון שהוא היה היחיד שלא עבר "C CHECK "

בהשוואה לאחרים שכן עברו. ה-ATN חזר לשירות לפני כחודש אחרי שבילה בתע"א כמה שבועות, וכרגיל

הרבה כסף מעורב כאן........ 8)

3. המטוס נמכר "בחתיכה אחת" אבל פורק כאן לחלקים, אשר נשלחו למחסני החלפים של החברה האמריקאית.

4. 3 הנותרים הם ילידי השנים 1987-1988.

פורסם

החברה המאוחדת של יונייטד - קונטיננטל מתכננת להפעיל טיסות במיוסטון , וושינגטון וסן פרנסיסקו/לוס אנג'לס לתל אביב.

המקור: עיתון "ממון" של ידיעות אחרונות.

פורסם

טייס - אינסטלטור - חבר VATIL(?)

http://www.calcalist.co.il/local/articl ... 38,00.html

ציטוט מהכתבה:

מאחר שמדובר בתחביב יקר מאוד ("איכשהו מתמודדים. מקצצים פה, מקצצים שם, יוצאים לפחות חופשות, פחות בילויים"), בין טיסה לטיסה מתמכר מוסקוביץ' למשחק בסימולטור הטיסה שנמצא בחדר של בנו בן העשר. "הוא חולה על זה, אבל אני מגביל אותו, שלא יישב יותר מדי על המחשב", מתרץ מוסקוביץ' את השתלטותו על המשחק של הילד, בעודו מדגים נחיתה. "אני מדומם את המנוע, נכנס למצב של ציפה ומוריד מדפים כדי להגביר את כוח העילוי".

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...