עבור לתוכן
Amir Paz

חדשות תעופה אמיתית

Recommended Posts

פורסם

כן, היה כשל מערכתי מאוד גדול.

מרוב העומס סנטר לא הצליח להשתלט על כל התנועה וחלק מהמטוסים חדרו לFIR של סוריה ולבנון.

באירוע היו מעורבים 32 מטוסים ביניהם גם אלעלים

ראיתי כשזה קרה...דבר ראשון הם לא חדרו ל FIRים האלה (בכלל לא התקרבו לסוריה...), אלא ממש גירדו את ה FIR של לבנון מהצד הדרומי וישר פנו (בעצמם) ימינה ודרומה לכיוון הארץ.

מה שכן, היה חתיכת בלאגן זה בטוח.

פורסם

אותי לא מפלים בוואטיל בגילי אני בן 61 והדיילות מתות עלי.לכן אני מציע לכם לעזוב את אל על ואצלנו בוואטיל תהנו בשקט בפנסיה כמוני...

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... om=haaretz

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... 08_1192541

כתבה מענינת כיוון שחלק גדול נוטה לטובת האנשים שהגיעו מהשוק האזרחי.

קצין ראשון באלעל מרוויח כיום כמו טייס בחיל האוויר +- ונמצא יותר בבית. חלקם יעדיפו להשאר.

בוגרי קורס טייס שמשתחררים מסימים את הקבע עם תואר ראשון או שני ומבוקשים מאוד בשוק האזרחי.

טייסים אזרחים שצברו שעות אוויר בישראייר ארקיע ועוד חברות קטנות ינסו להגיע לאלעל מה שמצריך טייסים חדשים בחברות הללו כשדרישות הסף נמוכות יותר.

השוק האזרחי צובר לגיטמציה בחברות התעופה בארץ. הטייסים שגויסו הוכיחו את עצמם כטייסים טובים

הגיוס הקרוב יהיה יחסית גדול.

החיסרון העיקרי הוא שלא היה גיוס במשך שנתיים והצטבר תור ממתינים ארוך.

פורסם
אותי לא מפלים בוואטיל בגילי אני בן 61 והדיילות מתות עלי.לכן אני מציע לכם לעזוב את אל על ואצלנו בוואטיל תהנו בשקט בפנסיה כמוני...

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... om=haaretz

בוקי זאב:4X-MJB

אולם, לאחר פניית אל על לרשות התעופה האזרחית, בוטל האישור המקורי ועל הקברניט הוטלו מגבלות חדשות, (במסמך מתוקן שני) לפיהן הוא רשאי לטוס כקברניט (טייס מפקד) בטיסות פנים ארציות רק במטוסי בואינג מדגם 747-400 (אשר אינם מופעלים תדיר בטיסות הפנים ארציות לאילת ז.ב.).

לא רק תדיר אלא בכלל לא מופעלים לאילת(מישהו ראה 744 באילת מתישהו? ובוקי סימולטור לא נחשב)

פורסם
אותי לא מפלים בוואטיל בגילי אני בן 61 והדיילות מתות עלי.לכן אני מציע לכם לעזוב את אל על ואצלנו בוואטיל תהנו בשקט בפנסיה כמוני...

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... om=haaretz

בוקי זאב:4X-MJB

אולם, לאחר פניית אל על לרשות התעופה האזרחית, בוטל האישור המקורי ועל הקברניט הוטלו מגבלות חדשות, (במסמך מתוקן שני) לפיהן הוא רשאי לטוס כקברניט (טייס מפקד) בטיסות פנים ארציות רק במטוסי בואינג מדגם 747-400 (אשר אינם מופעלים תדיר בטיסות הפנים ארציות לאילת ז.ב.).

לא רק תדיר אלא בכלל לא מופעלים לאילת(מישהו ראה 744 באילת מתישהו? ובוקי סימולטור לא נחשב)

"הוא רשאי לטוס כקברניט (טייס מפקד) בטיסות פנים ארציות רק במטוסי בואינג מדגם 747-400 (אשר אינם מופעלים תדיר בטיסות הפנים ארציות לאילת ז.ב.)."

ברור שהוא לא יטוס לאילת במציאות עם 747.

אבל הוא יכול לטוס לעבודה...

או להרצליה :P (כמוני)

פורסם
אותי לא מפלים בוואטיל בגילי אני בן 61 והדיילות מתות עלי.לכן אני מציע לכם לעזוב את אל על ואצלנו בוואטיל תהנו בשקט בפנסיה כמוני...

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... om=haaretz

בוקי זאב:4X-MJB

אולם, לאחר פניית אל על לרשות התעופה האזרחית, בוטל האישור המקורי ועל הקברניט הוטלו מגבלות חדשות, (במסמך מתוקן שני) לפיהן הוא רשאי לטוס כקברניט (טייס מפקד) בטיסות פנים ארציות רק במטוסי בואינג מדגם 747-400 (אשר אינם מופעלים תדיר בטיסות הפנים ארציות לאילת ז.ב.).

לא רק תדיר אלא בכלל לא מופעלים לאילת(מישהו ראה 744 באילת מתישהו? ובוקי סימולטור לא נחשב)

"הוא רשאי לטוס כקברניט (טייס מפקד) בטיסות פנים ארציות רק במטוסי בואינג מדגם 747-400 (אשר אינם מופעלים תדיר בטיסות הפנים ארציות לאילת ז.ב.)."

ברור שהוא לא יטוס לאילת במציאות עם 747.

אבל הוא יכול לטוס לעבודה...

או להרצליה :P (כמוני)

עובדה לא סגור לאזרחי?

נראה לי שיצטרכו לפנות את המטוסים הטרמינל ההאנגרים וחצי הרצליה כדי ש744 ינחת אצלהם

פורסם

שוב פעם "בעיות" באל על אמרתי לכם כבר לעבור לואטיל.כאן אצלנו זה הפוך:הדיילת מטרידה אותי אבל אני אף פעם לא מתלונן...

בוקי זאב:4X-MJB

http://www.themarker.com/tmc/article.jh ... 3&log=true

פורסם
עובדה לא סגור לאזרחי?

לעתים יש טיסות שכר שיוצאות מעובדה לאירופה ומאירופה לעובדה, לשירותם של תושבי הדרום הרחוק. בין בן גוריון לעובדה הטיסות בד"כ ריקות.

פורסם
עובדה לא סגור לאזרחי?

לעתים יש טיסות שכר שיוצאות מעובדה לאירופה ומאירופה לעובדה, לשירותם של תושבי הדרום הרחוק. בין בן גוריון לעובדה הטיסות בד"כ ריקות.

ליתר דיוק, יש טיסות שכר כל שבוע מ/אל עובדה. בתקופה זו של השנה כל יום למעשה.

טיסות השכר דווקא אינן בדיוק לשירות תושבי הדרום - מדובר בטיסות תיירים בלבד, אבל תיירות החוץ "משרתת" כלכלית את העסקים כאן. 8)

אורח
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • יצירת חדש...