Noy Farhi פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 באמת חבל שאין פיקוח בצרפת אבל עדיין יש את הפיקוח הארצי שלנו.עריכה: אני לא מאמין שוב פעם קרס הסימולטור, כבר פעם שנייה המון אני לא מבין מה קורה למחשב שלי. נתראה באירוע הבא אני יצפה בכם דרך ה VRC למה אתה לא מתחנת את המטוס וממריא עוד פעם?
Almog Atar פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 להגיד את האמת ? אני מאוכזב מאוד, לא ציפיתי שאירוע כזה ייפול. יעדים שלא טסים אליהם כל יום, בטח שלא מאירופה. הדבר היחיד שכרגע מפריע לי (ואני לא מדבר כרגע על הצרפתים שלא עלו) זה שמתוך 22-23 טייסים רשומים באו רק 11 למרות שביקשנו והדגשנו שאם אתם לא יכולים להגיע תודיעו לנו מראש כדי שנערך בהתאם. אין לי כ"כ מה להוסיף חוץ מזה שאני מאוכזב, דוד ואני נשב ונבדוק איפה נפלנו ואיפה טעינו ואיך יכלנו לעשות את זה אולי יותר אטרקטיבי. אני מקווה לפחות שכל מי שבא יהנה ממהלך הטיסה והנחיתה, המשך טיסות נעימות !!
4X-OYK פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 באמת חבל שאין פיקוח בצרפת אבל עדיין יש את הפיקוח הארצי שלנו.עריכה: אני לא מאמין שוב פעם קרס הסימולטור, כבר פעם שנייה המון אני לא מבין מה קורה למחשב שלי. נתראה באירוע הבא אני יצפה בכם דרך ה VRC למה אתה לא מתחנת את המטוס וממריא עוד פעם? הסימולטור קרס ב6 בערב מאוחר עד שאני יארגן הכל מחדש. וגם אני חושב שזה יקרה לי שוב פעם כנראה זה ווירוס אני יריץ סריקה עוד מעט
Izik Bakshi פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 ואני לא מבין למה אנשים שנרשמו לאירוע, תפסו סלוט לחברים אחרים, יושבים בשעה זו ב TS במקום לעלות לטוס? למה הזלזול הזה? אתם תופסים סלוט אז תעלו לטוס, אם אתם לא יכולים אז תבטלו את הסלוט, למה ליצור אשליות למארגנים.
4X-OYK פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 ואני לא מבין למה אנשים שנרשמו לאירוע, תפסו סלוט לחברים אחרים, יושבים בשעה זו ב TS במקום לעלות לטוס? למה הזלזול הזה? אתם תופסים סלוט אז תעלו לטוס, אם אתם לא יכולים אז תבטלו את הסלוט, למה ליצור אשליות למארגנים. האם אני נחשב כמישהו שתפס סלוט? קריסה אחרי המראה אני כרגע מבצע סריקה של האנטי ווירוס
uvdude פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 למרות התקלה אצל הצרפתים ולמרות 50% טיסות בפועל, עדיין לא מאוחר להפוך את האירוע להצלחה. משעה 2100 יעלה פיקוח איכותי מת"א ועד אילת. מפריחים את השממה בדרום
אורח פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 הפיקוח יעלה לפני 2100. כרגע ניראה שהפיקוח יעלה באזור השעה 20:00, אולי לפני.
uvdude פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 הפיקוח יעלה לפני 2100.כרגע ניראה שהפיקוח יעלה באזור השעה 20:00, אולי לפני. אדרבה
Ittai Arnon פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 חברה עולה פיקוח איכותי וותיק גם מי שלא הספיק בואו וטוס לעובדה או אילת, בתיאום כמובן. ממתינים לכם.
Adam Waiser פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 ככל הנראה אגיע מלרנקה לאילת בסביבות 21:30/22:00 (זה מה שהזמן מאפשר) בתקווה שעוד יהיה פיקוחה תודה למארגני האירוע וכל המשתתפים
Lior Avinoam פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 יש לי שאלה קטנה, אם אני ועוד כמה נעלה עם C172 להקפות , זה יפריע לכם או שזה בסדר?
אורח פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 כרגע אני בדרך באזור הבלקן, נחיתה משוערת ב9 ווחצי בערך.
אורח פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 נחתתי בעובדה. היה כ"כ כיף , פשוט חבל שלא משתמשים בשדה הזה הרבה. הקפה בגובה 3500 ויש גם הרים גבוהים באזור וזה מאתגר במיוחד בלילה שלא רואים את הקרקע , אלא רק קשר עין עם המסלול . לקחתי את ההקפה ידנית. תודה על האירוע , נהנתי מאוד!
Idan Traub פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 זוג גרזנים מודים לכל הפקחים שעלו לפקח וגם לתנועה בהקפה בעובדה שפינתה יפה מקום ל"זוג מהירים " לגנוב תטור לנחיתה ולנחות על המסלול הצבאי .
orioh פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 היה פיקוח מעולה.. אני לא יודע מי היה הפקח באילת אבל אני חייב לו התנצלות..הסינרי והמסכים במטוס עשו לי בעיה רצינית
Lior Avinoam פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 תודה רבה על הפיקוח! עשיתי בהתחלה הקפות שדה דב איזה 3 פעמים(טאץ' אנד גוו) והקפה באילת פעם אחת.. היה כיף מאוד, תודה רבה!
maor פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 תודה על הפיקוח האירוע היה טוב גם למרות שלא היה פיקוח בצרפת לצערי הטיסה קרסה לי בפיינל ל-21 ימין בעובדה(הייתי אלעל431)
Adam Waiser פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 תודה רבה למארגני האירוע ולכל מי שטס וכמובן לשלומי, איתי,רן ואמיר (שגם הצליח להכניס לי קצת אקשן בדרך ולהכיר לי את הJ13 שלא ידעתי על קיומו...) נהניתי מאד כן ירבו ערבים כאלו
Almog Atar פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 האמת, בתחילת האירוע שגיליתי שהצרפתים לא באו חטפתי קריזה, אני ובן דוד פשוט השתגענו אבל הבנו יחסית מהר שלפחות בארץ יהיה טוב. אחר כך גילינו גם כמה הגיעו, בכלל חשבנו שהאירוע הולך לקיבינימט אבל אז ההתעוררות שנוצרה פה גרמה לאחד הערבים היותר פעילים ומגניבים שנראו פה לאחרונה. מאיזור ERIMO בים הטיסה הזאת התהפכה ב180 מעלות, כל ההנמכה לאילת, העקיפה של אלעד שגמרה לי להקטין למהירות מאוד נמוכה, מס' 3 בגישה לאילת, שבירת שיגרה עם ה737 והקפות ראייה, יצירת קשר עין עם שני סילוניים גדולים בהקפה של 21, פיקוח ברמה אמיתית בכל העמדות - פשוט תענוג !!! ועוד לא דיברתי על הטיסה מאילת לב"ג...... פשוט כיף. לסיכום, כולכם עזרתם לשכוח איך התחיל האירוע הזה, מה שעכשיו עולה לי לראש זה איזה כיף לאמיר שהיה לו מלא תנועה על הJ10 :mrgreen: . תודה ענקית לדוד שבעצם אירגן את רוב האירוע הזה, אני לא יודע עד כמה אתם מודעים לעבודה הרבה מאחורי הקלעים באירגון אירוע, במיוחד אירוע עם פוטנציאל כמו האירוע הזה, בסופו של דבר מבחינת אירגון פנימי שלנו בוצעה עבודה נהדרת ! תודה גם לאמיר ואיציק שעזרו לנו באירגון הפקחים לאירוע ודאגו כל הזמן שהכל יהיה מתוקתק. וכמובן תודה לאמיר על דרום, שלומי באילת (אחלה התלמדות קיבלת :mrgreen: ) איתי בעובדה וכמובן רן על תל אביב, תודה רבה חברים, אתם חלק עיקרי שגרם בסופו של דבר לאירוע הזה להצליח. וכמובן תודה רבה לכל מי שטס, במסגרת האירוע או לא במסגרת האירוע, היה כיף ! אה ועוד דבר אחרון, תודה לרן ואלעד (הצוות השנוי במחלוקת של ERO5287) שהראו לי (שוב) שלא משנה כמה הם מהירים וינסו לעקוף אותי בדרך, אני עדיין אנחת לפניהם 0X
Elad Zeierman פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 וואללה ארוע עם כל כך הרבה נזיפות מזמן לא היה לי :drinking: -נזיפה לקצין הראשון שהיה איתי- לא זיהה מסלול בפיינל וגרם להליכה סביב ולי לקחת פיקוד :drinking: -נזיפה לקפטן של 5287 על ששתל חזק מידי את המטוס באילת- במזל היה קשיר לצאת לטיסת המשך לת"א וניכנס בנוסך לחניה הלא נכונה באשמה חלקית של הקצין הראשון :drinking: -נזיפה לפיקוח אילת ששיגר אותנו לת"א עם תוכנית טיסה לאילת וגרם כמעט לפיקוח דרום לשלוח אותנו חזרה לאילת בגובה 37 -נזיפה לפיקוח דרום שלא יודע ש 767 ריק מדלק עם קצת נוסעים שווה לטיל בליסטי וניסה לעצור לנו טיפוס ב 9K שאנחנו כבר ב 10 וחצי ולעצור אותנו אותנו ב 10 וחצי שאנחנו כבר ב 12..... :drinking: -נזיפה לפיקוח קרק ב"ג שחושבים שנוסעים שחוזרים מאילת צריכים לעבור בביקורת גבולות ושולחים אותנו לטרמינל 3- אז מה אם שלומי גר שם ואז מה אם העיר פטורה ממכס זה עדיין לא חו"ל !!! :drinking: אירוע מעולה חוז מההברזה של הצרפתים ותודה לרב"ש שהצטרף אלי בקוקפיט אפילו ששללתי לו את הרישיון ל 76 בזמן הטיסה :mrgreen:
Ran Ben Shmuel פורסם מרץ 13, 2010 דיווח פורסם מרץ 13, 2010 אלמוג, אני מזכיר לך את הצוות השנוי במחלוקת שלנו שנחת ראשון באירוע של שוויץ מכאן תסיק מי גרם לנחיתה המאוחרת.. (רמז עבה, לא אני ) אה, ואני מתנצל בפני המטוס שעוכב בהמראה מאילת , לצערנו זיירמן עדיין מתקשה להכנס לחנייה בלי לעשות SPOT VIEW ו TOP DOWN
Gregory Verba פורסם מרץ 14, 2010 דיווח פורסם מרץ 14, 2010 תודה רבה למארגני האירוע! נהניתי מאוד למרות שהיו לי מספר בעיות עם סימולטור. וירבו אירועים כאלה! כל הכבוד!!! (:
David Bendavid פורסם מרץ 14, 2010 מחבר דיווח פורסם מרץ 14, 2010 האמת, בתחילת האירוע שגיליתי שהצרפתים לא באו חטפתי קריזה, אני ובן דוד פשוט השתגענו אבל הבנו יחסית מהר שלפחות בארץ יהיה טוב.אחר כך גילינו גם כמה הגיעו, בכלל חשבנו שהאירוע הולך לקיבינימט אבל אז ההתעוררות שנוצרה פה גרמה לאחד הערבים היותר פעילים ומגניבים שנראו פה לאחרונה. מאיזור ERIMO בים הטיסה הזאת התהפכה ב180 מעלות, כל ההנמכה לאילת, העקיפה של אלעד שגמרה לי להקטין למהירות מאוד נמוכה, מס' 3 בגישה לאילת, שבירת שיגרה עם ה737 והקפות ראייה, יצירת קשר עין עם שני סילוניים גדולים בהקפה של 21, פיקוח ברמה אמיתית בכל העמדות - פשוט תענוג !!! ועוד לא דיברתי על הטיסה מאילת לב"ג...... פשוט כיף. לסיכום, כולכם עזרתם לשכוח איך התחיל האירוע הזה, מה שעכשיו עולה לי לראש זה איזה כיף לאמיר שהיה לו מלא תנועה על הJ10 :mrgreen: . תודה ענקית לדוד שבעצם אירגן את רוב האירוע הזה, אני לא יודע עד כמה אתם מודעים לעבודה הרבה מאחורי הקלעים באירגון אירוע, במיוחד אירוע עם פוטנציאל כמו האירוע הזה, בסופו של דבר מבחינת אירגון פנימי שלנו בוצעה עבודה נהדרת ! תודה גם לאמיר ואיציק שעזרו לנו באירגון הפקחים לאירוע ודאגו כל הזמן שהכל יהיה מתוקתק. וכמובן תודה לאמיר על דרום, שלומי באילת (אחלה התלמדות קיבלת :mrgreen: ) איתי בעובדה וכמובן רן על תל אביב, תודה רבה חברים, אתם חלק עיקרי שגרם בסופו של דבר לאירוע הזה להצליח. וכמובן תודה רבה לכל מי שטס, במסגרת האירוע או לא במסגרת האירוע, היה כיף ! אה ועוד דבר אחרון, תודה לרן ואלעד (הצוות השנוי במחלוקת של ERO5287) שהראו לי (שוב) שלא משנה כמה הם מהירים וינסו לעקוף אותי בדרך, אני עדיין אנחת לפניהם 0X אני רוצה להוסיף תודה ענקית לך אלמוג, שגם מהצבא דאגת תמיד לבדוק שהכל מתוקתק ועובד, ועשית כל מה שיכלת בכל רגע ורגע פנוי שהיה לך
4X-NOM פורסם מרץ 14, 2010 דיווח פורסם מרץ 14, 2010 למרות שלא יצא לי לעלות להקפות בגלל העומס, היה פיקוח מקצועי, כיף לטוס ככה. האם מתוכננים עוד אירועי פיקוח כאלה? (: