עבור לתוכן
Asaf Brietbard

תזכורת חשובה - לחדשים, וגם קצת לישנים

Recommended Posts

פורסם

תזכורת לכל הטסים :!: - לפני ההתחברות בSQUAWKBOX, או, אם ממש לחוץ, מיד לאחריה, לדאוג להיות עם SQUAWK במצב STANDBY .

לאחרונה רבים מתחברים ונשארים דקות ארוכות על הקרקע במצב C.

ההודעה פורסמה בGENERAL כדי שגם אלו שלא מתעניינים בATC ישימו לב ויפנימו.

תודה על תשומת הלב. :idea:

אסף.

פורסם
אם רק היו בונים תסקווקבוקס שהדיפולט זה סקווק סטנדביי כל כך הרבה בעיות היו נפתרות...

כן זה נכון, אבל בואו לא נפיל את זה על המתכנתים, הרי טייס צריך לזכור כל כך הרבה דברים

אז קצת קשה להבין למה את זה אי אפשר לזכור.

פורסם

נא לשים לב:

Except while on the ground prior to making initial contact with ATC or upon request of ATC, a pilot should not squawk standby. A pilot should not squawk standby while flying to his destination, even when there is no appropriate Enroute air traffic control available.

מתוך:

VATSIM CODE OF CONDUCT

B. PILOT’S CONDUCT

זה מספר 4

אם הבנתי את זה נכון

זה אומר ככה:

אין ליהות במצב סטנר ביי על הקרקע לפני יצירת קשר או בקשה מהפיקוח אין להיות במצב סטנד בי. אין להיות במצב בטנד בי, באוויר גם אם אין פיקוח.

זאת אומרת, שגשאני מתחבר עד שאני פונה לפיקוח אני צריך ליהות עם סקווק רגיל.

האם הבנתי את זה נכון או לא?

פורסם
אם רק היו בונים תסקווקבוקס שהדיפולט זה סקווק סטנדביי כל כך הרבה בעיות היו נפתרות...

רעיון נחמד,

אבל...

טייס צריך להיות אדם אחראי,ואם אתה נכנס לרשת עם בקווק צ'רלי(שזה הבסיס של הבסיס כמו שרן אמר),אז בואו נומר ש-זו לא דוגמא טובה,

חברה,

להתחיל להקפיד על הדברים הקטנצ'יקים הללו ולא לעשות בעיות.

יום טוב,

פורסם
ציטוט:

Except while on the ground prior to making initial contact with ATC or upon request of ATC, a pilot should not squawk standby. A pilot should not squawk standby while flying to his destination, even when there is no appropriate Enroute air traffic control available.

לא הבנת נכון: שים לב ל"EXCEPT" בתחלה!

הכוונה היא: למעט במצב שמטוס נמצא על הקרקע, לפני יצירת קשר עם פקח, אין מצב שמטוס נמצא במצב STBY.

פורסם

בקיצור מה שזה אומר ....אין שום שינוי בחיבור ראשוני סקווק סטנד ביי ואחר כך יבואו הנחיות פקח במידה ואתם מתחילים ץנועה ואין פיקוח אז מעבירים למצב C....

כדי שמי שנכנס לפקח יזהה אתכם גם בקרקע וגם באוויר.

פורסם
אסף

אז הבנתי נכון שים לב זה מה שאמרתי

שלילי לא הבנת נכון זה אומר ש- שיש להיות במצב C בכל שלבי הטיסה פרט להתחברות הראשונית לפני יצרת קשר פרוש הדבר שהתחברת אתה על STBY אחר כך העולם גדול...

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...