עבור לתוכן
Asaf Brietbard

סופה של תקופה

Recommended Posts

פורסם

אליק אברמסון

אסף לוי

בן פרדיס

ראם אדם

אבי בי

אביב קרבל

אורי בנדט

ניר לבנון

אייל נחום

עופר בורשטיין

שניר אלפנדרי

איל תלם

אבירן בן ששון

נעם קניספל

גיא לב-רן

יובל אגאי

אדם זליגר

שלמה פרידמן

אבי מלמוד

זיו קנובלר

אייל ינוב

בר רודוי

יוסי שירי

מיכאל רוטמן

יובל פישלר

ירון מורד

אנדריי סחנוב

יונתן בירון

זיו בוק

אופיר לביא

תומר בן חיים

עידו בוך

דן בנימין

דוד כהן

דור שי

גב סימון

דן שאולי

פדרו

שלומי נצחון

ירין טוויזר

מוטי הרשקוביץ

יובל שטרק

רן בן צבי

עידן טראוב

אלי ויאטר

אימרי מיוחס

אמיר אביטן

ניב שקולניק

והיב חאג יחיא

אילן לוי

אדם וייזר

דן שאולי

שמואל לוי

אלון אבלסון

בנצי קנטרוביץ'

פיני כהן

ראובן ויינטראוב

מוטי טולדנו

דוד בן דוד

צבי רודס

משה בנסל

גלעד ברוטמן

אריה הלפרין

חיים מילרד

דניאל פולק

דוד כהן

ירדן גוטליב

זמר יצחק

שובל כהן

ישי גורמן

עידו רהב

אלמוג הלל

איציק ששון

ליאור פדר

משה מרמור

משה ארגמן

גיא גלבוע

אביב קנבל

משה זוכניר

ירדן שלוי

שובל כהן

ניצן ליכטר

זמר יצחק

פייר קור

רון פאר

יוגב לוצאטו

רון אטיאס

יובל נגלר

תומר מורג

ירין לבנהרט

ירדן גוטליב

דן גרוה

משה מזרחי

אבי מדר

שמעון פישר

עמי אליה

גיא ולדנר

צחי צור

בר שוורץ

שי בן דוד

אלעד אורלנסקי

דניאל פולק

עמי וינטר

אלכס וורוביוב

אורי עזרא

נועם ישכר

דדי מרום

רועי קלישר

אמיר גלוזמן

אורן אברמוב

שלמה אשרף

אלדר מאירסון

גיא טבת

שרון משה

בר הרמן

ליאור אבינועם

טל פלג

גיל פרנצוס

עידו וכטל

סתיו מאיר

יואל סטריקובסקי

בחודש אפריל 2007, לאחר תקופה שבה בית הספר לטיסה וירטואלית IFS פעל במתכונת מצומצמת, החלה תקופה חדשה בבית הספר וב VATIL. לקראת גיוסם הקרב של אוהד שלו וליאב נפש, נעשו חיפושים אחרי מנהלים חדשים. ברוכי שפיגל, איציק ובקשי ואני לקחנו את המטלה על עצמנו, והתחלנו בבניה מחודשת של מערכי השיעורים בבית הספר.

באדיבותו וכישרונו של תומר חיים, הוסבו מערכי ההדרכה שכתב למערכי הדרכה מסודרים, הבונים שלב אחרי שלב את הידע בנוגע לתכני תעופתיים בסיסיים. לחומר זה, נוספו תכנים רבים ומגוונים, שנכתבו בצורה ברורה ועמוקה כאחד ע"י ברוכי שפיגל והביאו בכך את הידע אשר נלמד בקורס רשיון טיס פרטי "אמיתי" - אליכם הביתה.

פעילות עניפה, יומיומית, סיזיפית ולא נגמרת לעולם - בהבאת החומר אליכם, בניהול שיעורים, בהדרכה, בתפעול השוטף של בית הספר, בבניית מערכי שיעור, בתחזוקת אתר, בכתיבת תכנים חדשים ושוב - בהדרכה - נעשו במהלך כל התקופה מאז ועד היום.

לאחר שנתיים, ועוד כמה חודשים (שנגררנו עם רצון עז וחוסר זמן) ייסדנו בבית הספר את קורס המכשירים. השקעה של שעות רבות בכתיבת מערכי שיעור והתאמתם לחניך הטיס הוירטואלי הביאה אותנו לפתוח את מחזור א' של קורס הגדר מכשירים, שהוכתר כהצלחה. מערכי השיעור של בית הספר מפורסמים היום לכל ומשמשים כבסיס להתפתחות של כל טייס בעל רשיון פרטי לעולם הטיסה הכבדה יותר.

בית הספר חרט על דגלו בכל התקופה את המקצועיות והמקצוענות - ללא פשרות. חניכים אשר לא עמדו בקריטריונים לא סיימו את הקורסים שלנו, ורק השקעה והתמדה הביאו את השאר לקו הסיום. רוח בית הספר הביאה אותנו למעמד בו אנו נמצאים כיום כבית ספר קשה ויסודי. גם אם לאור רוח התקופה בחרנו בפתרונות של "קיצורי דרך", לאו דווקא על דעת כולנו, עדיין ננחיל לכל החניכים את הידע כולו - אם ירצו לקבל אותו.

במהלך 40 החודשים שברוכי, איציק ואני ניהלנו את בית הספר עברו בו 13 מחזורים של קורס "רשיון טיס פרטי", 2 מחזורים של "קורס הגדר מכשירים" בהם סיימו סה"כ 122 (!!!) חניכים - אשר שמם רשום מעלה. והיד עוד נטויה.

כל העשייה הזו לא היתה מתבצעת ללא התרומה האדירה, והעשייה הבלתי פוסקת של אנשי הצוות של בית הספר

לאורך התקופה. אני רוצה להודות ל:

אוהד שלו, ניב מלין, אמיר פז, עומר אפרת, יהב ברזילי, רז גורפינקל, ערן לויצקי, יוני בירון, עידן טראוב, יובל פישלר, בר רודוי, ליאב נפש, מתן סלומון, חן כהן, אמיר אביטן, אביב קרבל, אדם וייזר, שחר שירטו, שלומי נצחון, אורן טרנר, יובל שטרק, ירדן שלוי, דוד בן דוד, עידו רהב, שובל כהן וגלעד ברוטמן (ואם שכחתי מישהו - מתנצל ומודה גם לך!).

בלעדיכם כל זה לא היה קיים.

בעזרתם של אנשי הצוות רבים שבאו, התחלפו, וחלקם ממשיך איתנו עד היום ואף מוביל את בית הספר - קידמנו את בית הספר לחזית העשייה ב VATIL, עד כדי כך שבלי כוונה הגענו למצב שטייסים חדשים חשבו שבלי IFS אסור לטוס ב VATSIM.

ולמרות כל זה, הגיע זמן לנוח ולהעביר את השרביט. אנו מעבירים את עבודת ניהול בית הספר לשני אנשי צוות נהדרים ומופלאים: אדם וייזר ואביב קרבל.

אנו יותר מגאים ושמחים שמנהלי בית הספר החדשים הם למעשה חניכים שגדלו בבית הספר, התפתחו כחניכים

וכמדריכים והגיעו - ע"י הגדלת ראש, אחריות, השקעה אדירה ורצון לתרום - לראש הפירמידה בבית הספר.

ברוכי שפיגל ימשיך לסייע לבית הספר בכל הנוגע לפרויקט השת"פ של IFS עם שירגל, וימשיך לדחוף את כולנו לעבר עולם הטיסה האמיתי. איציק ואני ננוח מעט, ונאסוף כוחות להמשך.

בית הספר עובר בימים אלו, בתהליך חפיפה שהחל לפני מספר שבועות, לידיהם של אביב ואדם. ירדן שלוי ימלא תפקיד ניהולי יחד איתם, ואנו סמוכים ובטוחים שהם יצעידו את בית הספר קדימה. רק יוזמה, מחשבה, ירידה לפרטים וכוח התמדה יקדמו אתכם. אנו מקווים שיהיה לכם את הכוח והסבלנות לפעול במקומות שאנחנו לא הצלחנו בהם, ולקחת את בית הספר צעדים נוספים קדימה בכדי להמשיך ולתרום לתחום הדרכת הטייסים ב VATIL.

אני מקווה שחברים נוספים יצטרפו לבית הספר, יתנתקו מהפאסיביות וישובו לתרום לעשייה השוטפת שבלעדיה איננו קהילה.

אנו רוצים להודות למנהלי VATIL לדורותיהם ומנהלי האיזור על הסיוע לאורך התקופה החולפת ומקווים שתמשיכו לתמוך בבית הספר.

בנימה אישית- אני רוצה להודות מקרב רב לשני חברי לניהול בית הספר בשנים האחרונות - ברוכי ואיציק, שידעו לקחת את העומס כשהיה לי קשה, שידעו לתמוך שהרגשתי שאני נלחם בטחנות רוח, שלימדו אותי המון על תרומה ועשייה (גם) ללא קבלה. תודה!

בשם צוות הניהול היוצא אני רוצה לאחל בהצלחה לכל צוות בית הספר, עלו והצליחו!!

פורסם

וואאוו איזה סיכום, כל הכבוד אסף.

קודם כל המון תודה לצוות היוצא על ההשקעה והתרומה העצומה לביה"ס, לחטיבה, ובמיוחד לי.

ומאחל המון הצלחה ושגשוג לצוות החדש.

-

פורסם

1. פעילות ברוכה של בית הספר שהעמיד דורות של טייסים וירטואלים בעלי ידע והבנה.

2. גם אם לא כולם יסכימו, כאדם שעסק בהדרכת טיסה במציאות ובסימולטור בכל הרמות, חשבתי לחזור ולהציע את אשר כבר הצעתי בעבר לברוכי, מתוך תקווה שיסייע בהקטנת מטלות סגל וחניכים כאחד, ויעלה את הרמה מדרגה. כרקע, מצאתי בישראל נטיה שורשית לחזור ולעסוק בהמצאת הגלגל מחדש מידי פעם, זו אכן מטלה רבת עמל ותיאורה כסיזיפית נאות. בלימודי ועיסוקי בחו"ל מצאתי שיטות מתקדמות יותר, המשיגות יעדי הקטנת עומס והעלאת רמה. עם מעבר לשימוש בהן, החיים הופכים לא רק נסבלים אלא אף נעימים לסגל, עם זמן פנוי נותר.

המדובר בהדרכת טיסה מובנית הנעזרת בחומר קיים ויש כזה לעייפה, וכן טיסה מקוונת עם מדריך בתא. הלמידה מושתתת על הכנה עצמית, בשבע טיסות החניך מסיים קורס טיס פרטי הכולל יכולת טיסת מכשירים בסיסית (בחומר שבידי- של FAA. איני מציע לעבור לארה"ב אלא ליישם את השיטה המוכחת בבית הספר שלכם).

במידה והצעתי מעניינת, לעכשיו או לעתיד היותר רחוק, ברשותי ערכות חומר כתוב למדריך ולחניך.

בהצלחה.

פורסם

תודה רבה לצוות היוצא

והרבה בהצלחה לצוות החדש.

אדם וירדן היו המדריכים שלי במחזור18 ויש לי הרבה שבחים על הדרך שבה הם העבירו את הקורס.

אני בטוח שביחד עם אביב, הם ינהלו ויקדמו את בית הספר בכמה צעדים קדימה!

אז שיהיה הרבה בהצלחה חברים! :)

פורסם

כמו בכל תקופת הפעילות המשותפת גם בפינאלה ובדברי הסיום אסף מראה יסודיות, בהירות, השקעה וטוב טעם.

אסף ואיציק היה לי לעונג לעבוד איתכם במשותף. תודה שיכלתם להכיל אותי ואת השטויות שלי...

לכל הצוות ולכל מי שעבר "תחת ידינו". וגם לאלה שלא אבל נאלצו לסבול את נוכחותינו תודה רבה על הסבלנות ועל ההשקעה. סליחה שחפרתי לכם במח.

עופר אתה מוזמן בהחלט להאציל מהידע והנסיון הנכבד שלך מכאן ולהבא כבימים עברו. ל-IFS ולכלל החטיבה.

לא יודע אם ניסינו להמציא את הגלגל. כן ניסינו להתאים אותו לאוכלוסיה המגוונת שפנתה לבית הספר כדי ללמוד תעופה. כאן אין מיונים או מבחני אינטילגנציה. גיל המינימום לקבלה לקורסים הוא נמוך מאוד בכל קנה מידה מקובל בעולם התעופה. מרבית הפונים אלינו משתייכים (או השתייכו..) לקבוצת הגיל שבין 13 ל 18. זה גיל שבו לא לכל אחד יש את היכולת והמיומנות לפתוח איזה קובץ PDF שמן של FAA שכתוב באנגלית אמריקאית, להתחיל לקרוא וליישם. מה גם שבכל מקרה לדעתי רק מקריאה - ללא תרגול של מיומנות אי אפשר ללמוד להיות טייס.

ומכאן הצורך להתאים דברים

בטוח שחזרנו על הרבה דברים שכבר נכתבו בעבר. שינינו קצת את צורת ההגשה. מתוך נקודת מוצא שהחניך שקורא את הדברים הוא דף חלק בלי שום רקע לא בתעופה ולא בפיזיקה הכי בסיסית ברמה של מה זה כח ואיך מציירים אותו על מערכת צירים.

גם על הדרכה פרונטלית בקוקפיט משותף אני זוכר שדיברנו בזמנו וגם התיידנו בנושא בצוות. בהתחשב בכמות האנשים שמבקשים ללמוד ב IFS + רשימות ההמתנה ההולכות ומארכות הגענו למסקנה שמכיוון שלא אני ולא אף אחד בצוות הוא לא עובד שכיר במשרה מלאה בבית הספר IFS נכון להיום האפשרות הזאת לא ישימה עם כל הצער שבדבר.

בכל מקרה, תודה לאל יש בחטיבה שלנו כבר כמות די מכובדת של אנשים שעברו הכשרה מקצועית אמיתית הרבה מעבר לידע ולרמה שלי ואף משמשים כטייסים בפועל ביום יום. . בהכנות לתחלופת צוות ההנהלה אף פנינו אליהם בבקשה לעזור. כולם תמיד מוזמנים לבא ולתרום להעשיר את הידע וגם לשנות ולתקן את מה שכתבתי אם נפלה טעות או אם זה נראה להם לא נכון.

עבורי אחד השיאים בתקופה הזו היה רק לפני שבועיים כאשר קבוצה של בוגרי קורס מכשירים - שכולם גם בוגרי קורס טיס פרטי - ביצעו גישת מכשירים מלאה בסימולטור מקצועי המשמש לאימון טייסים אמיתיים במשרדי שירגל. לאחר כמה שיעורים של הכנה, לימוד המטוס ואימון דרךהTS במתקונת הרגילה של IFS.

היה מאוד מהנה ומרגש לראות את החברה האלה אחרי דקה או שתיים של הסתגלות להגאים, לגודל השונה, לתחושות. משתלטים על העסק ומבצעים ברמה שלא מביישת טייס מנוסה גישת מכשירים קשה ומתאגרת במטוס מתקדם שהתפעול שלו מורכב ודורש תשומת לב לאורך כל הטיסה. אבל על כך נפרט בשרשור נפרד מאוחר יותר.

תודה לכולם ושוב,

סליחה שלחפרתי לכם במוייח...

ברוכי.

פורסם
כאן אין מיונים או מבחני אינטילגנציה. גיל המינימום לקבלה לקורסים הוא נמוך מאוד בכל קנה מידה מקובל בעולם התעופה. מרבית הפונים אלינו משתייכים (או השתייכו..) לקבוצת הגיל שבין 13 ל 18. זה גיל שבו לא לכל אחד יש את היכולת והמיומנות לפתוח איזה קובץ PDF שמן של FAA שכתוב באנגלית אמריקאית, להתחיל לקרוא וליישם. מה גם שבכל מקרה לדעתי רק מקריאה - ללא תרגול של מיומנות אי אפשר ללמוד להיות טייס.

ומכאן הצורך להתאים דברים

בטוח שחזרנו על הרבה דברים שכבר נכתבו בעבר. שינינו קצת את צורת ההגשה. מתוך נקודת מוצא שהחניך שקורא את הדברים הוא דף חלק בלי שום רקע לא בתעופה ולא בפיזיקה הכי בסיסית ברמה של מה זה כח ואיך מציירים אותו על מערכת צירים.

לא התייחסתי אז כמו גם עתה לקורס עבור טייסים, אלא עבור טייסי סימולטור חברי ואטסים. ליתר פירוט המדובר ב- DELTA VIRTUAL לה כמה אלפי חברים, חלקם למד לטוס באקדמית החברה. לגבי גיל החניכים, יש לי חבר שקיבל מאביו מטוס ליום הולדתו ה-17, וטס עליו מיד לאחר מכן בלב לוס אנג'לס בה גר, במרחב אווירי מורכב משלנו. ספרות FAA נכתבה עבור בני גיל 17, תלמידי מערכת החינוך האמריקאית בה דרישות המישכל והבנת חומר נמוכות מזו של חברי ואטיל הצעירים.

גם על הדרכה פרונטלית בקוקפיט משותף אני זוכר שדיברנו בזמנו וגם התיידנו בנושא בצוות. בהתחשב בכמות האנשים שמבקשים ללמוד ב IFS + רשימות ההמתנה ההולכות ומארכות הגענו למסקנה שמכיוון שלא אני ולא אף אחד בצוות הוא לא עובד שכיר במשרה מלאה בבית הספר IFS נכון להיום האפשרות הזאת לא ישימה עם כל הצער שבדבר.

כאן בדיוק הנקודה. נחשב דוגמא סתמית עבור מדריך אחד עם שני חניכים, המבצע טיסה וחצי בממוצע לשבוע לכל חניך, שעה ברוטו כל טיסה:

המדריך מבצע 3 שעות הדרכה בכל שבוע.

החניך שלומד ומתכונן לטיסות באמצעות ערכת הלימוד שקיבל, טס פעם וחצי בממוצע בשבוע סה"כ שעה וחצי, ועוד כל שיבצע עצמאית בכדי לשנן ולהתכונן. מקבל הסמכת טייס פרטי ברשת 10 שבועות מיום שהתחיל.

ניהול פעילות כזו לא מצריך הנהלת בית ספר במשרה מלאה, אלא מנהל אחד ועוזר אחד שפעילותם הכמעט מלאה הינה בסה"כ הדרכה כמו כל מדריך, ועוד רבע שעה ל- 3 אימיילים ושיחה אחת פעם פעמיים בשבוע.

כל התיאומים וההדרכה מתבצעים בין המדריך לחניך ישירות.

ניקח 40 חודש, נוריד רבע למנוחה, חופשים ועוד, נותרו 30 חודש שהם 135 שבועות. מדריך אחד מכשיר בתקופה זו 27 חניכים.

להכשרת 122 חניכים צריך באותה תקופה- מנהל, עוזר ועוד 2.5 מדריכים.

להשוואה, בדוק כמה מדריכים העסקת, כמה שעות בשבוע הדריך כל אחד, איזה שיעור התשת מדריכים נוצר מהעומס בו נתקלתם והתוצאה הנובעת של צורך בהכשרת מדריכים חדשים לעתים מזומנות, טרם בדיקת שביעות רצון האשה והילדים. יש כמובן להוסיף את תסכול הממתינים.

בכל מקרה, תודה לאל יש בחטיבה שלנו כבר כמות די מכובדת של אנשים שעברו הכשרה מקצועית אמיתית הרבה מעבר לידע ולרמה שלי ואף משמשים כטייסים בפועל ביום יום. . בהכנות לתחלופת צוות ההנהלה אף פנינו אליהם בבקשה לעזור. כולם תמיד מוזמנים לבא ולתרום להעשיר את הידע וגם לשנות ולתקן את מה שכתבתי אם נפלה טעות או אם זה נראה להם לא נכון.

עבורי אחד השיאים בתקופה הזו היה רק לפני שבועיים כאשר קבוצה של בוגרי קורס מכשירים - שכולם גם בוגרי קורס טיס פרטי - ביצעו גישת מכשירים מלאה בסימולטור מקצועי המשמש לאימון טייסים אמיתיים במשרדי שירגל. לאחר כמה שיעורים של הכנה, לימוד המטוס ואימון דרךהTS במתקונת הרגילה של IFS.

היה מאוד מהנה ומרגש לראות את החברה האלה אחרי דקה או שתיים של הסתגלות להגאים, לגודל השונה, לתחושות. משתלטים על העסק ומבצעים ברמה שלא מביישת טייס מנוסה גישת מכשירים קשה ומתאגרת במטוס מתקדם שהתפעול שלו מורכב ודורש תשומת לב לאורך כל הטיסה. אבל על כך נפרט בשרשור נפרד מאוחר יותר.

תודה לכולם ושוב,

סליחה שלחפרתי לכם במוייח...

ברוכי.

פורסם

כאחד שסיים את קורס מכשירים הראשון וראה עד כמה השקיעו המדריכים בחניכים ,באהבה ובכישרון רב ,אין לי אלה להודות לכל אותם אנשים נפלאים שנתנו מעצמם והעבירו לי ,לנו ,את נפלאות הטיסה באמצעות מכשיריי הניווט.אני שולח לכם מדריכיי העבר תודה ענקית ולצוות החדש אני מאחל הצלחה בניהול בית הספר.כל הכבוד חברים =D> =D> =D>

פורסם

אסף יצא לי לעבוד איתך לא מעט, כאחראי על 3 או 4 קורסים בעבר...

כמות התרומה שלך, וכמות ההשקעה שלך לבית הספר, פשוט עצומה, כל הכבוד! רשימת האנשים רק מוכיחה כמה עברו תחתיך, כמה קיבלו ממך אימיילים ...

איציק, בדיוק אותם מילים, כל הכבוד על השעות הרבות והתרומה הרבה שלך בהדרכה וכל מה שקשור בניהול בית הספר!

ברוכי, למרות כמות הילדים הברוכה, והאישה, תמיד הצלחת למצוא זמן להגיע לשיעורים, ולתת מזמנך ומהידע, גם אם היו ילדים בוכים ברקע :) כל הכבוד!

חברה, צוות מנצח, שהשקיע המון, כל הכבוד לכם!!

המון בהצלחה למקבלי המפתח, בתקווה שתמשיכו בדרך הזו

פורסם

קשה לי למצוא את המילים כדי לתאר את הסיפוק האדיר שאני מרגיש אחרי 3 שנים ו 122 בוגרים שבית הספר הוציא.

עוד יותר קשה לי למצוא את המילים כדי להביע את תודתי הענקית לכל סגל בית הספר לדורותיו ולעמיתי בניהול אסף וברוכי, בלעדיכם כל זה לא היה קורה!!!

את הודעת הסיכום של אסף קרתי לפחות 5 פעמים וכל פעם עלה מחדש חיוך על פני :)

אבל בכל זאת אני ינסה בכמה מילים.. :)

אני מאושר ושמח להעביר את שרביט הניהול לאביב קרבל ואדם וויזר, אני מאחל להם המון הצלחה ואני גם בטוח שהם יביאו את הבית ספר לשיאים חדשים.

רוב סגל ההדרכה של בית הספר מורכב מהבוגרים שלו, וכאן המסר שלי, ההמשכיות של בית הספר תלויה ברובו על הבוגרים שלו שימשיכו את המסורת הנפלאה הזו של לתת באהבה ובכיף כי זה מה שעשיתי במשך 3 שנים.

תודה רבה לכל סגל בית הספר לדורותיו, על ההשקעה המדהימה שלכם שניתנה כל כולה מתוך אהבה ורצון ללמד אחרים ולצרף עוד טייסים לשורות החטיבה, תודה רבה לכם!

תודתי האישית לאסף וברוכי, על התמיכה והכתף שנתנו לי שהיתי צריך, במשך התקופה הזו למדתי והשכלתי משניכם בהרבה דברים ואני שמח על כך שהיתה לי את הזכות הזו.

אני מאחל המון בהצלחה לצוות בית הספר שממשיך את המסורת ועושה עבודת קודש, בהצלחה!

פורסם

איציק ברוכי ואסף

תודה רבה לכם על ההשקעה הענקית שלכם בבית הספר היה לי העונג והכבוד לעבוד איתכם וללמוד ממכם

אתם צוות מנצח תודה רבה :lol:

וכמובן בהצלחה לצוות החדש לאביב ואדם שאני בטוח שימשיכו לקדם את הבית ספר :lol:

פורסם

לאסף איציק וברוכי, תודה על הכל, תרמתם לי הרבה גם בתחומים האישיים וגם בתחומי התעופה, אין ספק שאני אתגעגע! (למרות שאתם לא הולכים לשום מקום, אבל עדיין :) )

פורסם

אסף, איציק, וברוכי

מצטרף לכל הברכות והאיחולים.

אני יודע אישית כמה שעות השקעתם בזה כל יום , כל שבוע, כל חודש, כל שנה,

עבודה קשה שלא נגמרת , אבל בעלת סיפוק רב.

העלתם את רמת הטיסה והידע של חברי החטיבה בכמה דרגות, אין לי אלא לברך אתכם על כך בשמי ובשם כל חברי החטיבה.

נתתם מכל הלב והנשמה , בלי לקטר, בלי לבקש תמורה, רק לראות עוד חניכים מסיימים וטסים בשמיים הוירטואלים שלנו.

זו הרוח האמיתית של החטיבה, רוח הנתינה, העזרה , האהבה לתחביב זה, ללא תנאים .

לאן שלא תמשיכו, ומה שלא תעשו בהמשך הדרך, תמיד נזכור מי התחיל אותה, ולאיזה סטנדרטיים הוא הביא אותה.

מודה לכם מקרב לב.

אדם, אביב, אתם נכנסים ללב של העשייה, לתוך מפעל חיים בעל סטנרטיים גבוהים, אין בליבי ספק שתצליחו ותובילו אותו עוד כמה צעדים קדימה.

בהצלחה

מיקי

פורסם

חברים

תודה שהפכתם את התחביב למקצוע !

במובנים אחרים יש אנשים שחולקים על הפיכת תחביב למקצוע - אבל במקרה שלנו - זה מבורך !

מדהים לראות את הרשימה הארוכה של אותם מוסמכים ולהבין שכל אחד מהם עברה הכשרה כזו או אחרת במסגרת בית הספר הווירטואלי.

אדם וקרבל - כוח מלא והמון בהצלחה

פורסם

זאת הייתה תקופה יפה וטובה שבמהלכה הספקנו לעשות הרבה ויש עוד דברים להספיק!

תודה רבה לצוות הנהלה שעזר הרבה והעשיר המון את הידע של צוות ההדרכה בתחומי התעופה ולא פחות חשוב ניהול/ארגון/הוראה נכונה. (להקיף ולשדר צ'ק ליסט בטימספיק תוך כדי, זוכר ברוכי? 8) )

הרבה הצלחה לכם; איציק ברוכי ואסף בדברים שתבחרו לעשות בזמן הפנוי שהתפנה לכם!

ברכות חמות לצוות החדש- עלו והצליחו!

חן כהן

צוות הדרכה IFS בדימוס :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...