עבור לתוכן
David Bendavid

** מטס לרגל החלפת ניהול IFS - שבת הקרובה, 2130 מקומי **

Recommended Posts

פורסם

היי

העלתי לרפיד שייר שני דפי מעקב לביצוע נתיב ממצדה להרצליה בנמוך (CVFR) כמו שלמדתם לבצע בשיעורי הניווט בקורס פרטי.

http://rapidshare.com/files/408616552/_ ... __CVFR.xls

משבצת אדומה = נקודת דיווח חובה

משבצת תכלת = שינוי גובה.

הוספתי גם צריכת דלק לכל לג וFUEL ON BOARD בכל לג למעקב (מבוסס על 45 דקות רזרווה).

החישובים מבוססים על 172 , 80 קשר מהירות ממוצעת בטיפוס, 105 קשר - שיוט. 13 גלון לשעה בטיפוס 7 בשיוט.

השארתי את המשבצות בהם נמצאים נתונים אלה פתוחות כל אחד מוזמן לשנות לפי סוג המטוס הנבחר והנתונים האחרים יתעדכנו בהתאם.

בהצלחה לכולם.

אם אגיע, כנראה מאוחר. יש סיכוי שלא אצליח.

בכל מקרה תודה מקרב לב לכולם על האירוע המכובד.

ברוכי.

פורסם

התחברתי לרשת. פניתי לפקח גם ב VOICE 5 פעמים ואנשים לא מפסיקים להדחף באמצע.

לאחר הפעמים שניסיתי ב VOICE שלחתי הודעה לפקח שאני מנסה ליצור איתו קשר ואנשים נדחפים כל הזמן ברקע (וכן חיכיתי לזמן המתאים להשחיל מילה) ושיצור איתי בבקשה קשר ברדיו כשהוא יוכל. גם להודעה זו לא קיבלתי מענה. התייאשתי והתנתקתי.

זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בייבוש רציני על הקרקע, בפעמיים הקודמות לכך עליתי לבחינת פקחים ביקשתי מרשה קיבלתי אישור להסיע ולהמתין בנקודת המתנה. ומשם שכחו אותי בנקודת המתנה והתנתקו.

אני מבין שייש עומס, ואני מבין שהכל לשם התחביב ובהתנדבות. מה שאני לא מבין זה למה אני צריך תמיד להיות הראשון שמתחבר, שממתין בסבלנות לרידבקים של כולם ממתין שהקשר יתפנה, פונה לקבלת מרשה או כל דבר אחר וגם אז אנשים מחליטים להדחף על הקשר באמצע.

אני היחיד שלימדו אותו על הצורה בה יש לדבר בקשר מבלי להדחף לבקשות של אחרים?

פורסם

לאחר המראה ממצדה גיליתי עד מהרה שכנראה משהו בפדאלים שלי החליט לעשות שביתה איטלקית ולסבסב לי את האף ימינה ושמאלה ולדפוק לי את כל ההיגוי

(וזה לא היה בגלל רוחות שנשבו מול האף במהירות 5 קשרים) די מהר הבנתי שככה אני לא אגיע בחתיכה אחת להרצליה אז הכרזתי חירום באדיבותו הרבה של פקח דרום ואפילו זכיתי לכייל 7700 לראשונה (ובתקוה שגם האחרונה) בקריירת התעופה שלי

ולנחות אחר כבוד במנחת ערד

סוף טוב הכל טוב רק שנראה לי שזוג פדאלים הולך להשלח לבאג לבדיקה בקרוב.

בכל מקרה גם מהפארסה הקצרה מאד הזו הצלחתי איכשהו להנות בדרכי המוטרפת אז תודה ענקית לכל מי שלקח חלק באירוע בין אם בארגון ובין אם בהשתתפות.

כן ירבו

(אירועים, לא תקלות)

פורסם

טסתי מב"ג לגני עם.

תודה לכל הפקחים! היה מעולה רק חבל שבגני עם הפקח היה ממש מקוטע, ניסיתי להוציא את הדפית של הליך תקלת קשר בהרצליה אבל עד שהוצאתי כבר הייתי בגובה נמוך מאוד ועל מהירות הזדקרות, התנתקתי ובאתי לכאן :)

פורסם
טסתי מב"ג לגני עם.

תודה לכל הפקחים! היה מעולה רק חבל שבגני עם הפקח היה ממש מקוטע, ניסיתי להוציא את הדפית של הליך תקלת קשר בהרצליה אבל עד שהוצאתי כבר הייתי בגובה נמוך מאוד ועל מהירות הזדקרות, התנתקתי ובאתי לכאן :)

ניסתי לצרף אותך בהליך של תקלת קשר בכל מקרה להבא תמשיך לשדר כרגיל 1200 מעל השדה והצטרף לגובה הקפה לפי כיוון שק הרוח. במקום פלאפון למגדל תמיד אפשר לפנות בפרטי :)

פורסם

כן כן כמו שאדם אמר כן ירבו כאלה ארועים היה מעולה מי שלא בא הפסיד

שבוע טוב לכולם :lol::lol::lol:

פורסם

הצלחתי להגיע למרות הכל.

היה ממש כיף.

תודה רבה רבה לאיציק אביב ומוסא על הפיקוח המקצועי.

באסה שיש לי בעיה עם השידור ואני עונה רק בטקסט. מצד שני מוסיף לעומס עבודה ולחווייה...

תודה רבה רבה לכולם על תקופה נהדרת ועל אירוע סיום מוצלח. המשיכו ככה לאורך כל הדרך!

פורסם

היה תענוג!

תודה לכל מי שהגיע, והתנצלותי הכנה על העיכובים שהיו לחלק ממכם בהמראה (תודה על הסבלנות).

אירוע מעולה לסיום של תקופה נהדרת!

תודה לכולם!

פורסם

היה מהנה ביותר תודה לאנשי הבית ספר ולמי שהגיע.

כמה הארות והערות.

המושג "ישירות לשדה" בגובה 1200 אומר שמנקודת הציון שהאחרונה שהטייס הגיע הוא טס ישירות לשדה בגובה שהפקח נתן לו.

הטיסיים היום קיבלו את ההוראה הנ"ל נתנו רידבק נכון ו80 אחוז מהם נכנסו לפיינל ארוך 29. להבא לתת את תשומת הלב ובטח שלא לנחות ללא אישור.

שמירה על גובה מדויק הינה קריטית בשדה הרצליה שהינו השדה היחיד שההפרדה המינמלית שלו היא "תת תיקנית" ועומדת על 300 רגל , מטוס שנקבע לו 800 וטס על 900 ומולו מטוס שטס 1100 ונקבע לו 1200 גורמים לחליפה של 200 רגל ומטה ברגע שאתם נכנסים לctr תהיו בשיא הקשב לשדה. היתה היום חליפה של מטוס מגני עם ומטוס בבסיס בגלל אי שמירת גובה.

טייס שמשתמש בfsx נא לציין בתוכנית טיסה ע"מ שנוכל להפריד אותו על הקרקע ממטוסים נוחתים/מסיעים.

ושוב תודה רבה למי שהגיע ועשה את הערב למוצלח מאוד כן ירבו

שבוע טוב

פורסם
התחברתי לרשת. פניתי לפקח גם ב VOICE 5 פעמים ואנשים לא מפסיקים להדחף באמצע.

לאחר הפעמים שניסיתי ב VOICE שלחתי הודעה לפקח שאני מנסה ליצור איתו קשר ואנשים נדחפים כל הזמן ברקע (וכן חיכיתי לזמן המתאים להשחיל מילה) ושיצור איתי בבקשה קשר ברדיו כשהוא יוכל. גם להודעה זו לא קיבלתי מענה. התייאשתי והתנתקתי.

זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בייבוש רציני על הקרקע, בפעמיים הקודמות לכך עליתי לבחינת פקחים ביקשתי מרשה קיבלתי אישור להסיע ולהמתין בנקודת המתנה. ומשם שכחו אותי בנקודת המתנה והתנתקו.

אני מבין שייש עומס, ואני מבין שהכל לשם התחביב ובהתנדבות. מה שאני לא מבין זה למה אני צריך תמיד להיות הראשון שמתחבר, שממתין בסבלנות לרידבקים של כולם ממתין שהקשר יתפנה, פונה לקבלת מרשה או כל דבר אחר וגם אז אנשים מחליטים להדחף על הקשר באמצע.

אני היחיד שלימדו אותו על הצורה בה יש לדבר בקשר מבלי להדחף לבקשות של אחרים?

זה קרה בעמדה שלי?

אם כן אני שולח שוב את ההתנצלות האישית שלי אליך, היה לי קצת בלאגן מסביבי והרגשתי שיתכן ואני מפספס מישהו.

אתה בסדר גמור בהתנהגות שלך, אפילו דוגמא לכל השאר, ובכל זאת עצה קטנה, אם אתה רואה שפקח שוכח אותך, שלח לו הודעה פרטית עם תזכורת.

שוב, אם מדובר על העמדה שלי (ויש לי הרגשה שכן), אני מתנצל.

פורסם

לצערי לא יכולתי לטוס.

תודה למנהלי IFS היוצאים על כל התרומה שלהם!

פורסם

אני מבין שייש עומס, ואני מבין שהכל לשם התחביב ובהתנדבות. מה שאני לא מבין זה למה אני צריך תמיד להיות הראשון שמתחבר, שממתין בסבלנות לרידבקים של כולם ממתין שהקשר יתפנה, פונה לקבלת מרשה או כל דבר אחר וגם אז אנשים מחליטים להדחף על הקשר באמצע.

אני היחיד שלימדו אותו על הצורה בה יש לדבר בקשר מבלי להדחף לבקשות של אחרים?

זה קרה בעמדה שלי?

אם כן אני שולח שוב את ההתנצלות האישית שלי אליך, היה לי קצת בלאגן מסביבי והרגשתי שיתכן ואני מפספס מישהו.

אתה בסדר גמור בהתנהגות שלך, אפילו דוגמא לכל השאר, ובכל זאת עצה קטנה, אם אתה רואה שפקח שוכח אותך, שלח לו הודעה פרטית עם תזכורת.

שוב, אם מדובר על העמדה שלי (ויש לי הרגשה שכן), אני מתנצל.

איציק רק רציתי להבהיר, אני באמת לא בא בטענות פשוט הייתי צריך לפרוק ואני בדרך כלל לא כותב דברים אפילו שהם מפריעים לי. המטרה בהודעתי היתה להעיר את תשומת לב הטייסים לפעמים הבאות לא להדחף באמצע, וכן גם לפרוק כי התאכזבתי.

אם זה היה בעמדה שלך או בעמדה של מישהו אחר איני נוטר טינה אני מעריך מאוד את העשיה בחטיבה. ובכל מקרה תודה על ההתיחסות. מקווה שנהניתם והיה מאתגר :wink:

פורסם

סתיו, זה בסדר לבוא ולהעיר, במיוחד שזה נעשה בצורה בוגרת ורצינית כמו שאתה עושה.

אני באופן אישי לוקח אחריות על פעולתי ברשת, ולכן אני מרגיש צורך להתנצל אם כך קרה תחת המשמרת שלי כי הדבר האחרון שאני רוצה זה להרוס למישהו את ה- FUN.

אבל מעכשיו הכינוי שלך רשום אצלי על פתק קטן כדי לתת עדיפות בפעם הבאה... :)

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...