אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 4, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 4, 2010 שלום לכם אני עוד מעט בן 16 ושאלתי בבית הספר לטיסה wfc בארה"ב באיזה גיל אפשר להתחיל ללמוד אמרו לי שב 15 אבל בלי סולו וב 16 זה עם האם כדאי לי לעשות מה שאלמוג עטר מ vatil עשה הוא היה בן 15 ולמד שם כולכם מכירים את עומרי סודרי ואת החבר'ה שיצאו לארצות הברית כדי ללמוד האם כדאי לי לחכות לגיל 17? או ללכת ב 16 תודה רבה מנתי
Ben Zwebner פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 שלום נתי, שמי בן צוובנר ואני אחד מהמדריכים הראשיים בWFC. אפילו יצא לי להדריך כמה מחברי החטיבה כמו אלמוג עטר ושחר חזקלוויץ ויצא לי התענוג לחלוק קוקפיט כמה פעמים עם ניר גונן. הנה ההמלצה שלי לגבי המצב שלך במילה אחת: סבלנות. אתה לא יכול להוציא את הרשיון עד גיל 17. נכון אתה יכול לטוס וללמוד בגילך, אבל תוכל לעשות טיסות סולו (שבהם אתה היחיד במטוס, שלב נדרש בקורס) רק בגיל 16 ואתה יכול לגשת למבחן הסופי רק בגיל 17. אז אתה יכול להגיע בגיל 16. היו כאלה שהגיעו לקרוס במועד שהיה מאוד קרוב ליום הולדת ה17 שלהם ונגשו למבחן ביום הולדת עצמו! אז אם אתה רק נהיית בן 16, חכה עוד שנה. שום דבר לא בוער. אנחנו נהייה כאן. ואגב, לכל אלה שכל הזמן שואלים לגבי החוקיות של הקורס בויזת תייר, אז מותר. התקשרתי למחלקת ההגירה של ארה"ב ושאלתי אותם וזה אכן מותר.
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 שלום נתי,שמי בן צוובנר ואני אחד מהמדריכים הראשיים בWFC. אפילו יצא לי להדריך כמה מחברי החטיבה כמו אלמוג עטר ושחר חזקלוויץ ויצא לי התענוג לחלוק קוקפיט כמה פעמים עם ניר גונן. הנה ההמלצה שלי לגבי המצב שלך במילה אחת: סבלנות. אתה לא יכול להוציא את הרשיון עד גיל 17. נכון אתה יכול לטוס וללמוד בגילך, אבל תוכל לעשות טיסות סולו (שבהם אתה היחיד במטוס, שלב נדרש בקורס) רק בגיל 16 ואתה יכול לגשת למבחן הסופי רק בגיל 17. אז אתה יכול להגיע בגיל 16. היו כאלה שהגיעו לקרוס במועד שהיה מאוד קרוב ליום הולדת ה17 שלהם ונגשו למבחן ביום הולדת עצמו! אז אם אתה רק נהיית בן 16, חכה עוד שנה. שום דבר לא בוער. אנחנו נהייה כאן. ואגב, לכל אלה שכל הזמן שואלים לגבי החוקיות של הקורס בויזת תייר, אז מותר. התקשרתי למחלקת ההגירה של ארה"ב ושאלתי אותם וזה אכן מותר. אוקי תודה רבה צודק גם יצא לך להיות עם יובל כוכבא? אם כן אז איך הוא התקבל לאל על רק משעות הדרכה הוא בטח היה גם טייס בארה"ב ואז חזר לארץ להטיס את ה 767 ומי זה ניר גונן טייס פרטי לא?
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 לפני עשר שנים דיברתי בהקשר למועמד מסוים עם חבר, מנהל מבצעים באל על שגם היה טייס ראשי B744. אז אל על דרשה ALTP ו-1000 שעות כטייס מפקד.
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 לפני עשר שנים דיברתי בהקשר למועמד מסוים עם חבר, מנהל מבצעים באל על שגם היה טייס ראשי B744. אז אל על דרשה ALTP ו-1000 שעות כטייס מפקד. זה רק מה שצריך כדי להתקבל לאל על בתור טייס? כי אני מתכנן לעשות בארה"ב רישיון טייס פרטי והגדר מכשירים ואחרי זה לחזור לארץ לעשות את שאר ההגדרים ואולי לעבור לאירופה כדי להתקבל לחברת תעופה בשם ryanair היא דורשת רק רישיון טייס מסחרי וגם ATPL ואז אפשר להתקבל אליהם על הבואינג 737-800 אחרי שעושים Type-Rating
אורח פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 1000 שעות לא יספיקו להתקבל לאלעל, בעיקר מאחר וברשימת ההמתנה שלהם יש את החברה מחיל האויר שלהם יש מעט יותר מ 1000 שעות (אבל רק מעט ...). לפני שנה או שנתיים שמעתי שהתקבל לארקיע טייס עם 250 שעות. כניראה שהוא זן מיוחד.
Adam Waiser פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 יש כל מני דרישות של חברות תעופה באשר למספר שעות טיסה (כמה מאות בדרך כלל) כטייס מפקד וכו' וזה בטח משתנה מעת לעת. באלעל אני לא ממש יודע איך זה הולך, דיברתי פעם עם יובל כוכבא (יצא לנו לדבר די במקרה באיזה טיול טרקטורונים שהדרכתי ואיכשהו גיליתי שהוא טייס באלעל והוא גילה שאני פריק של הסימולטור שאיתו הוא התחיל...) הופתעתי לגלות שהוא קצין ראשון באלעל מבלי שהיה בחיל האוויר, עד אז חשבתי שזו הדרישה היחידה להתקבל לשם. אין לי מושג מה בדיוק הוא עשה שהכניס אותו לאלעל אבל מה שבטוח הוא צבר המון שעות בארה"ב כטייס ומדריך לפני כן. אם חשבת על עבודה כטייס בארץ בגדול על רגל אחת אם לתמצת את כל מה שקראתי ושמעתי בעניין - כדאי שיהיה לך המדריך הנכון (עדיפות ליוצא חה"א) שיוכל להמליץ עליך במקומות הרלוונטיים בבוא העת. (הסתייגות אחת קטנה: קראתי מאמר של טייס שזרקו אותו מכל המדרגות בראיון לאחת החברות רק כי למד אצל מדריך שהיה "שרוף" אצל מנהל חברת התעופה עקב היסטוריה כל שהיא בין השניים) וכמובן "רישום פלילי נקי" בכל מה שקשור לתקריות בטיחות בטיסה וכו - כבר מהיותך חניך לא לעגל פינות בכלום כדי לא לצבור רקורד שלילי שעלול "לשרוף" אותך. בגדול נראה לי שאלו הדברים העיקריים שמעניקים יתרון בכל מקרה השמיים הם הגבול... שיהיה בהצלחה
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 יש כל מני דרישות של חברות תעופה באשר למספר שעות טיסה (כמה מאות בדרך כלל) כטייס מפקד וכו' וזה בטח משתנה מעת לעת. באלעל אני לא ממש יודע איך זה הולך, דיברתי פעם עם יובל כוכבא (יצא לנו לדבר די במקרה באיזה טיול טרקטורונים שהדרכתי ואיכשהו גיליתי שהוא טייס באלעל והוא גילה שאני פריק של הסימולטור שאיתו הוא התחיל...) הופתעתי לגלות שהוא קצין ראשון באלעל מבלי שהיה בחיל האוויר, עד אז חשבתי שזו הדרישה היחידה להתקבל לשם. אין לי מושג מה בדיוק הוא עשה שהכניס אותו לאלעל אבל מה שבטוח הוא צבר המון שעות בארה"ב כטייס ומדריך לפני כן. אם חשבת על עבודה כטייס בארץ בגדול על רגל אחת אם לתמצת את כל מה שקראתי ושמעתי בעניין - כדאי שיהיה לך המדריך הנכון (עדיפות ליוצא חה"א) שיוכל להמליץ עליך במקומות הרלוונטיים בבוא העת. (הסתייגות אחת קטנה: קראתי מאמר של טייס שזרקו אותו מכל המדרגות בראיון לאחת החברות רק כי למד אצל מדריך שהיה "שרוף" אצל מנהל חברת התעופה עקב היסטוריה כל שהיא בין השניים) וכמובן "רישום פלילי נקי" בכל מה שקשור לתקריות בטיחות בטיסה וכו - כבר מהיותך חניך לא לעגל פינות בכלום כדי לא לצבור רקורד שלילי שעלול "לשרוף" אותך. בגדול נראה לי שאלו הדברים העיקריים שמעניקים יתרון בכל מקרה השמיים הם הגבול... שיהיה בהצלחה תודה רבה אחי אבל חברות התעופה עושות מה שבא להם באמת צריך להגיש עליהם תלונה שיפרסמו פעם אחת מה צריך ולא כל רגע לשנות את השעות לפי דעתי שיעשו חוק כניסה לחברת תעופה כמה שעות צריך וזה...
Ido Wachtel פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 יש כל מני דרישות של חברות תעופה באשר למספר שעות טיסה (כמה מאות בדרך כלל) כטייס מפקד וכו' וזה בטח משתנה מעת לעת. באלעל אני לא ממש יודע איך זה הולך, דיברתי פעם עם יובל כוכבא (יצא לנו לדבר די במקרה באיזה טיול טרקטורונים שהדרכתי ואיכשהו גיליתי שהוא טייס באלעל והוא גילה שאני פריק של הסימולטור שאיתו הוא התחיל...) הופתעתי לגלות שהוא קצין ראשון באלעל מבלי שהיה בחיל האוויר, עד אז חשבתי שזו הדרישה היחידה להתקבל לשם. אין לי מושג מה בדיוק הוא עשה שהכניס אותו לאלעל אבל מה שבטוח הוא צבר המון שעות בארה"ב כטייס ומדריך לפני כן. אם חשבת על עבודה כטייס בארץ בגדול על רגל אחת אם לתמצת את כל מה שקראתי ושמעתי בעניין - כדאי שיהיה לך המדריך הנכון (עדיפות ליוצא חה"א) שיוכל להמליץ עליך במקומות הרלוונטיים בבוא העת. (הסתייגות אחת קטנה: קראתי מאמר של טייס שזרקו אותו מכל המדרגות בראיון לאחת החברות רק כי למד אצל מדריך שהיה "שרוף" אצל מנהל חברת התעופה עקב היסטוריה כל שהיא בין השניים) וכמובן "רישום פלילי נקי" בכל מה שקשור לתקריות בטיחות בטיסה וכו - כבר מהיותך חניך לא לעגל פינות בכלום כדי לא לצבור רקורד שלילי שעלול "לשרוף" אותך. בגדול נראה לי שאלו הדברים העיקריים שמעניקים יתרון בכל מקרה השמיים הם הגבול... שיהיה בהצלחה תודה רבה אחי אבל חברות התעופה עושות מה שבא להם באמת צריך להגיש עליהם תלונה שיפרסמו פעם אחת מה צריך ולא כל רגע לשנות את השעות לפי דעתי שיעשו חוק כניסה לחברת תעופה כמה שעות צריך וזה... להגיש תלונה? למי? - אלו חברות פרטיות וזו זכותן לקבוע את הרף.
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 כתבתי את דרישות הכניסה, כלומר שיתייחסו לטופס הבקשה שלך. אין זה אומר שמי שעומד בכך יתקבל, אלא שירואיין ולבסוף יוחלט על בסיס המקומות המתוכננים בקורס מי יתקבל. 1000 שעות לא יספיקו להתקבל לאלעל, בעיקר מאחר וברשימת ההמתנה שלהם יש את החברה מחיל האויר שלהם יש מעט יותר מ 1000 שעות (אבל רק מעט ...).לפני שנה או שנתיים שמעתי שהתקבל לארקיע טייס עם 250 שעות. כניראה שהוא זן מיוחד.
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 הופתעתי לגלות שהוא קצין ראשון באלעל מבלי שהיה בחיל האוויר, עד אז חשבתי שזו הדרישה היחידה להתקבל לשם. אין לי מושג מה בדיוק הוא עשה שהכניס אותו לאלעל אבל מה שבטוח הוא צבר המון שעות בארה"ב כטייס ומדריך לפני כן. משפחת המוצא שלו מעידה על יכולותיו מעבר לרשיונות. שמה יצא למרחוק.
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 יש כל מני דרישות של חברות תעופה באשר למספר שעות טיסה (כמה מאות בדרך כלל) כטייס מפקד וכו' וזה בטח משתנה מעת לעת. באלעל אני לא ממש יודע איך זה הולך, דיברתי פעם עם יובל כוכבא (יצא לנו לדבר די במקרה באיזה טיול טרקטורונים שהדרכתי ואיכשהו גיליתי שהוא טייס באלעל והוא גילה שאני פריק של הסימולטור שאיתו הוא התחיל...) הופתעתי לגלות שהוא קצין ראשון באלעל מבלי שהיה בחיל האוויר, עד אז חשבתי שזו הדרישה היחידה להתקבל לשם. אין לי מושג מה בדיוק הוא עשה שהכניס אותו לאלעל אבל מה שבטוח הוא צבר המון שעות בארה"ב כטייס ומדריך לפני כן. אם חשבת על עבודה כטייס בארץ בגדול על רגל אחת אם לתמצת את כל מה שקראתי ושמעתי בעניין - כדאי שיהיה לך המדריך הנכון (עדיפות ליוצא חה"א) שיוכל להמליץ עליך במקומות הרלוונטיים בבוא העת. (הסתייגות אחת קטנה: קראתי מאמר של טייס שזרקו אותו מכל המדרגות בראיון לאחת החברות רק כי למד אצל מדריך שהיה "שרוף" אצל מנהל חברת התעופה עקב היסטוריה כל שהיא בין השניים) וכמובן "רישום פלילי נקי" בכל מה שקשור לתקריות בטיחות בטיסה וכו - כבר מהיותך חניך לא לעגל פינות בכלום כדי לא לצבור רקורד שלילי שעלול "לשרוף" אותך. בגדול נראה לי שאלו הדברים העיקריים שמעניקים יתרון בכל מקרה השמיים הם הגבול... שיהיה בהצלחה תודה רבה אחי אבל חברות התעופה עושות מה שבא להם באמת צריך להגיש עליהם תלונה שיפרסמו פעם אחת מה צריך ולא כל רגע לשנות את השעות לפי דעתי שיעשו חוק כניסה לחברת תעופה כמה שעות צריך וזה... להגיש תלונה? למי? - אלו חברות פרטיות וזו זכותן לקבוע את הרף. quote]צודק אבל שפעם אחת יפרסמו בדיוק מה צריך כל פעם משנים דברים זה לא טוב אבל אני מקווה שהם יעשו משהו בנוגע לזה כתבתי את דרישות הכניסה, כלומר שיתייחסו לטופס הבקשה שלך. אין זה אומר שמי שעומד בכך יתקבל, אלא שירואיין ולבסוף יוחלט על בסיס המקומות המתוכננים בקורס מי יתקבל.1000 שעות לא יספיקו להתקבל לאלעל, בעיקר מאחר וברשימת ההמתנה שלהם יש את החברה מחיל האויר שלהם יש מעט יותר מ 1000 שעות (אבל רק מעט ...).לפני שנה או שנתיים שמעתי שהתקבל לארקיע טייס עם 250 שעות. כניראה שהוא זן מיוחד. איך הוא התקבל? אבל יפה בטח פרוטקציה הופתעתי לגלות שהוא קצין ראשון באלעל מבלי שהיה בחיל האוויר, עד אז חשבתי שזו הדרישה היחידה להתקבל לשם. אין לי מושג מה בדיוק הוא עשה שהכניס אותו לאלעל אבל מה שבטוח הוא צבר המון שעות בארה"ב כטייס ומדריך לפני כן. משפחת המוצא שלו מעידה על יכולותיו מעבר לרשיונות. שמה יצא למרחוק. מה זאת אומרת משפחת המוצא שלו מעידה על יכולתיו מעבר לרשיונות. שמה יצא למרחוק. ואיך הוא התקבל עם 1000 שעות. כי הוא היה מדריך ב WFC בטח יש לו רק 1200 כי הוא לא היה יותר מ 3 שנים זה המספר שצוברים
Idan Traub פורסם אוגוסט 5, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 5, 2010 נתי קצת הומור בדבריו של עופר אני מאמין. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7% ... 7%91%D7%90
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 כוכבא הוא שם משפחת טייסים ידועה. הגורם החזק ביותר בסיכויי הצלחה של טייס הוא הסוציאליזציה שלו, כלומר אם אביו טייס סיכוייו להצליח הינם פי כמה מונים. ח"א גילה זאת ואף על פי כם אינו משתמש במשתנה זה בנוסחת המיון, דבר שהיה חוסך לו מליונים. מי שחושב שזו פרוטקציה, שיתאר לעצמו אב שסידר לבן לא מתאים להתקבל לקורס טייס. מה סיכוייו למות אם אינו מתאים? איזה אב יבחר לשאת באחריות כזו? הרעיון ילדותי.
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 נתי קצת הומור בדבריו של עופר אני מאמין.http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7% ... 7%91%D7%90 טוב עידן והיית בפורום מתחרה שאני לא יכול להגיד את שמו כאן כי זה פרסום לא? כוכבא הוא שם משפחת טייסים ידועה.הגורם החזק ביותר בסיכויי הצלחה של טייס הוא הסוציאליזציה שלו, כלומר אם אביו טייס סיכוייו להצליח הינם פי כמה מונים. ח"א גילה זאת ואף על פי כם אינו משתמש במשתנה זה בנוסחת המיון, דבר שהיה חוסך לו מליונים. מי שחושב שזו פרוטקציה, שיתאר לעצמו אב שסידר לבן לא מתאים להתקבל לקורס טייס. מה סיכוייו למות אם אינו מתאים? איזה אב יבחר לשאת באחריות כזו? הרעיון ילדותי. חחח סבבה אז המילה פרוטקציה לא מתאימה פה הבנתי גם לאמא שלי קוראים כוכבה חחחח טוב לא משנה לגביו אבל אני בדי תסכול לגבי העתיד כי אני רוצה להתקבל לחברת תעופה ובארץ אין ולא בא לי לעזוב תארץ בשביל זה
uvdude פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 טוב לא משנה לגביו אבל אני בדי תסכול לגבי העתיד כי אני רוצה להתקבל לחברת תעופה ובארץ איןולא בא לי לעזוב תארץ בשביל זה לאט לאט. אתה צעיר בסה"כ ויש לך עוד הרבה שנים טובות לפניך. כל דבר בעיתו. תתחיל מלעשות רישיון פרטי בגיל המתאים (17), תצבור שעות. אם וכאשר תרצה להפוך את הטיסה לקריירה, אתה תמצא את ההזדמנות לעשות זאת.
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 טוב לא משנה לגביו אבל אני בדי תסכול לגבי העתיד כי אני רוצה להתקבל לחברת תעופה ובארץ איןולא בא לי לעזוב תארץ בשביל זה לאט לאט. אתה צעיר בסה"כ ויש לך עוד הרבה שנים טובות לפניך. כל דבר בעיתו. תתחיל מלעשות רישיון פרטי בגיל המתאים (17), תצבור שעות. אם וכאשר תרצה להפוך את הטיסה לקריירה, אתה תמצא את ההזדמנות לעשות זאת. טוב לא משנה לגביו אבל אני בדי תסכול לגבי העתיד כי אני רוצה להתקבל לחברת תעופה ובארץ איןולא בא לי לעזוב תארץ בשביל זה לאט לאט. אתה צעיר בסה"כ ויש לך עוד הרבה שנים טובות לפניך. כל דבר בעיתו. תתחיל מלעשות רישיון פרטי בגיל המתאים (17), תצבור שעות. אם וכאשר תרצה להפוך את הטיסה לקריירה, אתה תמצא את ההזדמנות לעשות זאת. תודה רבה אחי ודרך אגב יש לך רישיון טייס פרטי? ואני לא בשביל הכסף רוצה להפוך תתעופה לקריירה פשוט אני אוהב מטוסים כבדים ואם אתה יכול תסתכל פה תרגמתי את האתר הזה דרך גוגל תרגום http://translate.google.co.il/translate ... %26hl%3Diw מצאתי קריירה באירופה על הבואינג 737-800 זה חברת ryanair אם אתה יכול רגע תכנס הם רשמו שצריך להצטרף לאיחוד האירופי בשנת 2004 ושצריך רק רישיון טייס CPL ו ATPL ודירוג JAA של Multi-Crew אם תוכל תראה
uvdude פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 לא אין לי רישיון, ואני אוהב לטוס, אבל כתחביב בלבד. רשיון פרטי - אולי בעתיד. אולי בפנסיה. אני חוזר שוב להצעה הקודמת שלי - אני מבין שאתה אוהב מטוסים כבדים, אבל זה עוד רחוק ממך. כמו כל דבר בחיים, מתחילים מהיסודות. אם נהנים - ממשיכים, ואם לא - לא.
matan99 פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 צריך רק ? יש לך דרכון אירופי? אגב , שוויץ , ליכטנשטיין , מונטה קרלו ורומניה לא נחשבות חלק מהאיחוד האירופי , (בליכטשטיין מאוד קל לקבל אזרחות , שנה וחצי מגורים במדינה +טופס עבודה של שנה במדינה עצמה )
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 צריך רק ?יש לך דרכון אירופי? אגב , שוויץ , ליכטנשטיין , מונטה קרלו ורומניה לא נחשבות חלק מהאיחוד האירופי , (בליכטשטיין מאוד קל לקבל אזרחות , שנה וחצי מגורים במדינה +טופס עבודה של שנה במדינה עצמה ) אה אז פסלתי עבודה בחו"ל xD ואין לי דרכון אירופי...
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 מצאתי קריירה באירופה על הבואינג 737-800 זה חברת ryanair אם אתה יכול רגע תכנס הם רשמו שצריך להצטרף לאיחוד האירופי בשנת 2004 ושצריך רק רישיון טייס CPL ו ATPL ודירוג JAA של Multi-Crewאם תוכל תראה יש לי חבר אזרח באירופה עם כל הרשיונות והרבה שעות. לקראת קברניטות B737NG סגרו את החברה לפני שנתיים, הוא עדיין לא מצא עבודה, כך שהייתי מפקפק מעט לגבי עבודה ברייאנאייר שטסים כאן. ליכטנשטיין: In 2002, approximately 202 foreigners obtained Liechtenstein citizenship compared to 397 in 2001, 117 in 2000, 156 in 1999, 196 in 1998 and 1 129 in 1997. The total for this six year period is 2 197 persons or 19.0 % of the actual foreign population. The relatively high number of naturalisations in the years 1997 and 2001 reflects modifications made to the naturalisation law in 1996 and 2000. Most of the new citizens have either a Liechtenstein mother or have been living in Liechtenstein for many years. Many of the new citizens were born in Liechtenstein. אם הכל כל כך נפלא, מדוע רק 200 בשנה מקבלים שם אזרחות, רובם ילידי המקום?
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 מצאתי קריירה באירופה על הבואינג 737-800 זה חברת ryanair אם אתה יכול רגע תכנס הם רשמו שצריך להצטרף לאיחוד האירופי בשנת 2004 ושצריך רק רישיון טייס CPL ו ATPL ודירוג JAA של Multi-Crewאם תוכל תראה יש לי חבר אזרח באירופה עם כל הרשיונות והרבה שעות. לקראת קברניטות B737NG סגרו את החברה לפני שנתיים, הוא עדיין לא מצא עבודה, כך שהייתי מפקפק מעט לגבי עבודה ברייאנאייר שטסים כאן. ליכטנשטיין: In 2002, approximately 202 foreigners obtained Liechtenstein citizenship compared to 397 in 2001, 117 in 2000, 156 in 1999, 196 in 1998 and 1 129 in 1997. The total for this six year period is 2 197 persons or 19.0 % of the actual foreign population. The relatively high number of naturalisations in the years 1997 and 2001 reflects modifications made to the naturalisation law in 1996 and 2000. Most of the new citizens have either a Liechtenstein mother or have been living in Liechtenstein for many years. Many of the new citizens were born in Liechtenstein. אם הכל כל כך נפלא, מדוע רק 200 בשנה מקבלים שם אזרחות, רובם ילידי המקום? אז זה בעיה
Nir Gonen פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 נתי, אל תשכח שבשביל לעבוד באירופה לא רק שתיצטרך איזושהי אזרחות אלא גם תיצטרך לעשות את לימודי הקרקע ולעבור את 14 בחינות התיאוריה של הATPL ואז להסב את הרישיונות שיהיו לך לרישיונות אירופאיים (כנראה אנגליים) וגם אחרי כל זה אתה תיצטרך לממן לעצמך את הטייפ רייטינג (אם עוד ישאר לך כסף) ולפתוח "חברה" על שמך שאליה ראיינאייר ישלמו לך את המשכורת, אבל לא לפני שתעבוד בשבילם 6 חודשים בחינם בהצלחה
אורח Nati_Mizrahi פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 נתי, אל תשכח שבשביל לעבוד באירופה לא רק שתיצטרך איזושהי אזרחות אלא גם תיצטרך לעשות את לימודי הקרקע ולעבור את 14 בחינות התיאוריה של הATPL ואז להסב את הרישיונות שיהיו לך לרישיונות אירופאיים (כנראה אנגליים) וגם אחרי כל זה אתה תיצטרך לממן לעצמך את הטייפ רייטינג (אם עוד ישאר לך כסף) ולפתוח "חברה" על שמך שאליה ראיינאייר ישלמו לך את המשכורת, אבל לא לפני שתעבוד בשבילם 6 חודשים בחינםבהצלחה מה אכפת לי לעבוד אצלהם חינם וישאר לי כסף כרגע יש 500 אלף במיוחד לכל זה
Nir Gonen פורסם אוגוסט 6, 2010 דיווח פורסם אוגוסט 6, 2010 בכיף אני אומר אם אתה חושב שאתה יכול לכלכל את כל ההליך הזה אני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם, לרוב האנשים אין מספיק כסף (במיוחד אחרי לימודי טיס) לממן גם טייפ רייטינג -ו-לעבוד בחינם למשך חצי שנה בכל מקרה בהצלחה