עבור לתוכן
moshe elbaz

הקפה בלילה באילת לעומת הקפה בבין גוריון

Recommended Posts

פורסם

הקפת ראייה לעומת RNAV. תחום אפור עם גבולות לא ברורים.

אצלנו בישיבה היו אומרים על זה "ממה נפשך..." ככה בניגון של לימוד גמרא

אם אתה בראייה תתנהג כמו בראייה . אם אתה במכשירים תתנהג כמו במכשירים. מה זה העוף המוזר הזה?

פורסם

2/11/10 FAA JO 7110.65T

Section 4. Approaches

7-4-1. VISUAL APPROACH

A visual approach is an ATC authorization for an

aircraft on an IFR flight plan to proceed visually to the

airport of intended landing; it is not an instrument

approach procedure. Also, there is no missed

approach segment. An aircraft unable to complete a

visual approach shall be handled as any go‐around

and appropriate separation must be provided.

REFERENCEFAAO

JO 7110.65, Para 2-1-20, Wake Turbulence Cautionary

Advisories.

FAAO JO 7110.65, Para 3-10-2, Forwarding Approach Information

by Nonapproach Control Facilities.

FAAO JO 7110.65, Para 7-2-1, Visual Separation.

FAAO JO 7110.65, Para 7-4-4, Approaches to Multiple Runways.

פורסם
הקפת ראייה לעומת RNAV. תחום אפור עם גבולות לא ברורים.

אצלנו בישיבה היו אומרים על זה "ממה נפשך..." ככה בניגון של לימוד גמרא

אם אתה בראייה תתנהג כמו בראייה . אם אתה במכשירים תתנהג כמו במכשירים. מה זה העוף המוזר הזה?

ההגדרה של VISUAL RNAV אכן חריגה אבל קיימת בעולם. ב-FAA קוראים לגישה RVFP - RNAV Visual Flight Procedure, ולגישה זו קיימת הגבלה של תנאי VMC ושעות יום.

http://fsims.faa.gov/wdocs/orders/8260.55.htm

דפית לדוגמה מניו זילנד: http://www.aip.net.nz/pdf/NZAA_34.1_34.2.pdf

ייתכן והמגבלות הנ"ל הינן חלק מהסיבות שבגללן גישה זו בב"ג מוגבלת לתנאי ראייה ויום בלבד.

לגבי העוף המוזר, חשיבות הגישה הינה בזירוז התנועה, ומתן אפשרות גם למטוסים שלא "בני בית" בשדה לבצע הצטרפות מהירה יותר (לא תהליך מכשירים מלא מדוייק) עם נקודות ציון ממוכשרות שיובילו אותם אל המסלול ללא התברברות אפשרית בגישת ראייה סטנדרטית. (למען שלום הנוסעים בכביש 1 :drinking: )

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...