Baruch Spiegel פורסם נובמבר 5, 2010 דיווח פורסם נובמבר 5, 2010 הקפת ראייה לעומת RNAV. תחום אפור עם גבולות לא ברורים. אצלנו בישיבה היו אומרים על זה "ממה נפשך..." ככה בניגון של לימוד גמרא אם אתה בראייה תתנהג כמו בראייה . אם אתה במכשירים תתנהג כמו במכשירים. מה זה העוף המוזר הזה?
Opher Ben Peretz פורסם נובמבר 5, 2010 דיווח פורסם נובמבר 5, 2010 2/11/10 FAA JO 7110.65T Section 4. Approaches 7-4-1. VISUAL APPROACH A visual approach is an ATC authorization for an aircraft on an IFR flight plan to proceed visually to the airport of intended landing; it is not an instrument approach procedure. Also, there is no missed approach segment. An aircraft unable to complete a visual approach shall be handled as any go‐around and appropriate separation must be provided. REFERENCEFAAO JO 7110.65, Para 2-1-20, Wake Turbulence Cautionary Advisories. FAAO JO 7110.65, Para 3-10-2, Forwarding Approach Information by Nonapproach Control Facilities. FAAO JO 7110.65, Para 7-2-1, Visual Separation. FAAO JO 7110.65, Para 7-4-4, Approaches to Multiple Runways.
אריק א. פורסם נובמבר 5, 2010 דיווח פורסם נובמבר 5, 2010 הקפת ראייה לעומת RNAV. תחום אפור עם גבולות לא ברורים.אצלנו בישיבה היו אומרים על זה "ממה נפשך..." ככה בניגון של לימוד גמרא אם אתה בראייה תתנהג כמו בראייה . אם אתה במכשירים תתנהג כמו במכשירים. מה זה העוף המוזר הזה? ההגדרה של VISUAL RNAV אכן חריגה אבל קיימת בעולם. ב-FAA קוראים לגישה RVFP - RNAV Visual Flight Procedure, ולגישה זו קיימת הגבלה של תנאי VMC ושעות יום. http://fsims.faa.gov/wdocs/orders/8260.55.htm דפית לדוגמה מניו זילנד: http://www.aip.net.nz/pdf/NZAA_34.1_34.2.pdf ייתכן והמגבלות הנ"ל הינן חלק מהסיבות שבגללן גישה זו בב"ג מוגבלת לתנאי ראייה ויום בלבד. לגבי העוף המוזר, חשיבות הגישה הינה בזירוז התנועה, ומתן אפשרות גם למטוסים שלא "בני בית" בשדה לבצע הצטרפות מהירה יותר (לא תהליך מכשירים מלא מדוייק) עם נקודות ציון ממוכשרות שיובילו אותם אל המסלול ללא התברברות אפשרית בגישת ראייה סטנדרטית. (למען שלום הנוסעים בכביש 1 :drinking: )