עבור לתוכן
Lior Avinoam

הרצליה לחיפה וחזרה. אירגון טיסה במציאות

Recommended Posts

פורסם

אורי, רציתי להעלות כמה מטוסים לאוויר מההתחלה, אבל אם יש לנו כבר שני טייסים וארבעה נוסעים אין צורך לפתוח עוד מקומת כשאין עוד טייסים.

להבא נארגן טיסה עם מונאייר מודרכת ויפתחו הרבה מקומות, לאט לאט כתלות בנוסעים..

פורסם
בסדר אבל מכאן אתה יכול לדבר איתם באופן פרטי לא צריך לתפוס מקום בפורום

אני מניח שלגבי עניין תפיסת המקום בפורום מנהלי הפורום יחליטו אז הסר דאגה מליבך

וליאור למרות שמגיע לך כל הכבוד על היוזמה והארגון הייתי מציע לך למצוא גם "מבוגר אחראי" שיעזור בארגון הטיסות הללו.

עם כל הכבוד שאני רוחש לך ולשאר החברים כאן אני יכול לומר די בוודאות שנקודת המבט שלכם על הדברים אולי לא מספיק בשלה לארגון של דבר שדורש כל כך הרבה אחריות בגרות ותשומת לב כמו הגעה והסתובבות בשדה תעופה פעיל (ועוד בשדה כמו הרצליה...) על כל המשתמע מכך. תחשוב על המקרה הגרוע ביותר שחס וחלילה לא יקרה אתה חייב להבין שבכל דבר האחריות תהיה עליך ולחשוב היטב האם אתה מוכן לשאת על כתפיך תוצאות של דברים שאולי אתה כרגע לא יודע או לא רוצה או לא יכול לצפות אותם. אני במקומך הייתי מעדיף שאדם שכבר עבר כמה דברים בחיים עם נקודת מבט בשלה יותר יהיה איתי וידריך ויכווין אותי בארגון של דבר בסדר הגודל של להגיע עם ילדים שאולי אינך מכיר (מבלי לזלזל באף אחד כאן) לשדה תעופה שאפשר בקלות להכנס בו לתוך איזה פרופלור מסתובב ולאחר מכן לעלות לטיסות שבמהלכן לא תמיד יש לך שליטה על הנעשה בתוך המטוסים (שוב מבלי לזלזל באף אחד כאן) רק תחשוב על זה שדבר כזה על פניו עלול גם לטמון בחובו גם לא מעט צרות...

תחשוב על זה.

כמובן שאין לי שום כוונה לפגוע או להוציא לך את הרוח מהמפרשים (או מהכנפיים) אבל חשוב לי שתסתכל על הדברים מכל הזוויות שאולי לא לקחת בחשבון , רק לטובתך ומתוך הערכה רבה ליוזמה ולכוונות הטובות שלך.

אורח Yarden Salvi
פורסם

הרעיון יפה כאמור, ובהחלט מותר לבצע את התכנון על גבי הפורום, אפילו אם זה למעט חברי חטיבה.

אין שום סיכוי שהשרשור הזה יורד לפסים אישיים כנגד ליאור או כנגד כל אחד אחר מהמבקרים את הרעיון.

לבקר זה טוב - שימו לב שאתם בונים ולא הורסים, וכמו שאמר אדם בצדק, לא מוציאים את הרוח מהמפרשים.

לליאור -

חשוב טוב על הרעיון וקרא כל תגובה בעיון.

מלבד הביקורתיות שנראית קצת מציקה ומעיקה - יש כאן אנשים מביני עניין. אנשים שכבר חוו טיסה, מסחרית או לא,

אבל יודעים מה זה דורש ומה כרוך בזה. תקשיב להם.

שיהיה בהצלחה ושוב סחתיין על הרעיון!

פורסם

סתם כמה נק' קטנות

א, עקב הוזלת מחירי הדלק שעת אויר היום עולה בסביבות 820 ש"ח על 172

ב, בהרצליה אין אישור לצאת להקפות בין השעות 2 ל4 אולם מותר לצאת לנתיבים ככה שבזמן הזה התנועה יחסית דלילה,

ג, מזמן הנעה עד המראה כולל בד"ח מלא ואיטי (אני חניך עם 35 שעות ויושב ליד מדריך, ולפעמים מחכה שהמד טמפ' יגיב :lol: ) לוקח לי עד 10 דק להמראה נחיתה לחניה לוקחת 2-3 דק

ד, טיסה לחיפה מהרצליה לוקחת 35 דק בהגזמה,

ה, יוזמה מבורכת תהנו

פורסם

בהרצליה היציאה לא בעיתית, הכניסה כן..

יציאה לבצרה היא פשוטה (לא כמו תל אשרף אם טסים על החוף, שם לוקח זמן ליצור קשר עם פיקוח ת'א),

ובדרך חזרה אם זה בעומס, אפשר להתקע חצי שעה או יותר באוויר בריתוק מעל תל אשרף או וינגיט...

נתיב חוף דיי עמוס, אבל יפה ;)

פורסם
בהרצליה היציאה לא בעיתית, הכניסה כן..

יציאה לבצרה היא פשוטה (לא כמו תל אשרף אם טסים על החוף, שם לוקח זמן ליצור קשר עם פיקוח ת'א),

ובדרך חזרה אם זה בעומס, אפשר להתקע חצי שעה או יותר באוויר בריתוק מעל תל אשרף או וינגיט...

נתיב חוף דיי עמוס, אבל יפה ;)

אפשר לעבור מפלג לשרון לפי המפה החדשה ואז דרור בצרה והביתה, ובארשף עוברים לשדה דב או פלוטו ובכלל לא ידעתי שיש מעבר מארשף להרצליה

יכול להיות שהתבלבלת עם שדה דב?

(לינק לדפית)

http://caa.gov.il/index.php?option=com_ ... 57&Itemid=

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...