עבור לתוכן
Almog Atar

חדשות תעופה אמיתית - ינואר עד יוני 2011

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

לאור זה שהדיון הקודם היה בדיוק בן שנה וזה שהוא הגיע ל30 עמודים ונהיה מסורבל אני פותח דיון חדש במתכונת קצת שונה.

על מנת שזה יהיה מסודר יותר ייפתח טופיק חדש כל חצי שנה (כמו שאתם רואים בכותרת) ולאחר חצי שנה הנושא הקודם יינעל וטופיק חדש ייפתח במקומו - היתרונות הן גם דיון "מסודר" יותר וגם שעדיין תהיה האפשרות לדפדף בנושאים הקודמים במידה ומשעמם לכם :mrgreen:

מטרת הטופיק בכללי : פשוט מאוד, כל העידכונים מהתעופה האמיתית (כגון התרסקויות לא עלינו, מטוסים חדשים, פיתוחים חדשים, תקלות וכד') יהיו פה ולא בדיונים אחרים.

בבקשה ממכם להכניס את כל החדשות לפה ולא לפתוח דיונים חדשים.

תודה.

לינק לטופיק הקודם:

viewtopic.php?f=1&t=30525

פורסם

בקרוב שר התחבורה יבחן את תוצאות פעילותה של אל על בקו אילת-נתב"ג ויחליט האם לאפשר לאל על להגדיל מספר טיסותיה בקו....

http://www.mynet.co.il/articles/0,7340, ... 72,00.html

אל על מפעילה היום כ3 טיסות בכל כיוון,מטרתה היא 6 טיסות בכל כיוון...נראה לי כי שר התחבורה יאפשר להם להגדיל את מספר הטיסות אבל לא ל6...אולי ל4... גם ככה משבוע הבא היא תפעיל את הקו הזה עם 180 מקומות ישיבה בכל טיסה ולא עם 133 (EKD חוזר לקווים הרגילים וEKT הדנדש יפעל על הקו... מ73G ל738)

כעת עם 3 טיסות בכל כיוון לא רואים פגיעה בארקיע או ישראייר אבל אני חושב שבמידה ויופעלו 6 טיסות לכל כיוון זה כבר באמת יהווה פגיעה משמעותית בארקיע ובמיוחד בישראייר...

מה שכן,תלונתה של ישראייר כי הפיטורים אצלה הם בעקבות פעילות אל על לאילת הינה לא יותר מתירוץ כוזב...

ישראייר הודיע על צימצום פעילותה כבר לפני יותר משנתיים וניתן גם לראות זאת,הפיטורים בישראייר היו עם פעילות אל על בקו לאילת או בלעדיה...

אורח Yarden Salvi
פורסם
לידיעת המועמדים לטייס בקרב חברי החטיבה - הקלות בתנאי הקבלה הרפואיים לקורס טיס

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4012069,00.html

ידוע והאמת שפורסם במקום אחר כבר מזמן.

מוזר שYNET מפרסמים רק עכשיו

הנה:

מיולי 2009

http://www.nrg.co.il/online/29/ART1/911 ... 6&tmp=1390

בכל מקרה בהחלט הבדיקות מעט פחות מחמירות, וזה כחלק מהמאמץ להביא עוד טייסים לח"א.

נוסף על הצעד של חפיפת הגיבושים המרכזיים וגיבושי טיס כדי שילכו לטיס או יחכו הרבה זמן (מנסיון - לא כיף בכלל) :D

פורסם
פקחי טיסה מתריעים מליקויים "חמורים" בעובדה

http://finance.walla.co.il/?w=/1/1780727

כתבה באותו נושא

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.ynet.co.il%2Farticles%2F0%2C7340%2CL-4014270%2C00.html&h=e9d8b

עצוב מאד שדברים כאלו קריטים, ומסכני חיי אדם (במלוא מובן המילה) צריכים להגיע לתת-רמה שכזאת.

למה תת-רמה?

כי נוצר מצב, שכדי להזיז דברים שכאלה צריך לערב את התקשורת שברוב המקרים מסלפת מידע ומעצבת אותו לטובת הרייטינג.

נושא סכנת החיים בשילוב תעופה צבאית ואזרחית בעובדה הוא נושא לא חדש בכלל, וכולל בתוכו הרבה מאד נושאים.

הבירוקרטיה גוררת את יישום הפתרונות או בכלל הצעת פתרונות.

ובינתיים, הסיכון רק גודל וגודל, וסיכון בסופו של גבר יעלה בחיי אדם (עוד פתרון שהופך להיות אידאלי לצערי).

הפתרונות מרובים, ואף קלילים, אבל מטופלים, בחלקם, ע"י פקידים איטיים ואנשי אינטרס שאינם קשורים או מודעים לעניין התעופה בכלל.

והנה, כמו כל נושא חשוב וכאוב בזמן האחרון, הגיע הנושא לטיפולה של התקשורת, שמצד אחד מזיזה דברים שם למעלה (יח"צנות הגנרלים כנראה חשובה להם יותר מבקשת האזרח הפשוט, ולא נשכח בחירות מתישהו בעתיד הקרוב/רחוק) ומצד שני, כמו שהזכרתי, מעצבת את הכתוב כדי ליצור עניין וריטינג.

אני מקווה מאד שאולי הכתבה הזאת תזיז את הפתרונות קצת יותר מהר, ואם זה הפתרון לרוץ לתקשורת, אז בבחירות הבאות אני אבחר בעורך הראשי של אחד העתונים הגדולים לניהול המדינה כי הם אלו שגורמים לדברים חשובים לזוז מהר יותר טרם אסון (ולפעמים גם אחרי האסון).

(אני מקווה שהצלחתי להעביר את הנקודה שלי, כי כמו שזה נראה קצת סיבכתי ובלגנתי את הכתוב...)

וחשוב לי לציין, אני לא נוקף אצבע כלי הפוליטיקה ולא מהלל שום צד בנושא, אלא פשוט מדגיש את הדרך לפתרון בעיות בימינו שבסופו של דבר נפתר רק אחרי התערבות התקשורת.

שבוע-טוב

:mrgreen:

פורסם

צוותי האויר של בריטניה הגישו את הבקשות המוזרות ביותר שקיבלו במהלך הטיסה.

היו שם בקשות לפתיחת החלון, בקשה מהטייס שיפסיק את כיסי האוויר, ואפילו ידומם את המנוע המרעיש. כן היו גם כאלו בשיקשו מסאז.

למי שלא קרא הכתבה לפניכם.

scan0002sx.jpg

Uploaded with ImageShack.us

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...