עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

סרטי סימולטור B787

Recommended Posts

פורסם

סרטי סימולטור B787 מתוצרת חב' CAE מקנדה. מוצריה נמצאים בשירות צבאי ואזרחי במעל 100 מדינות, עם מספר ההתקנות הפעילות הגדול בין כל היצרנים:

הערה: אנשים התלהבו מתא A380 הכולל בין השאר 10 צגים רב-משימתיים, מעניין שב- A350 יהיו רק 5. הגזימו, הרי שני אנשים אינם מסוגלים גם לו רצו לקלוט ולעבד 10 תמונות מרובות מידע בו-זמנית. לצורך כך קיים צג רב-משימתי- רגע אחד הוא תצוגת מסלולים ורחבות בשדה, ומיד עם לחיצת כפתור הופך רשימות תיוג, תצוגת מערכות מטוס וכו'.

פורסם

תודה על הלינקים, ניראה מדהים.

ד"א למה לעשות את ה CDU עם עכבר ? ניראה בזבוז זמן, לא ?

פורסם
תודה על הלינקים, ניראה מדהים.

ד"א למה לעשות את ה CDU עם עכבר ? ניראה בזבוז זמן, לא ?

הנחתי הינה שהדבר נועד להקטין צורך בהעברת יד ממקום למקום אצל PF. כנראה מצאו יתר תזוזת יד בתא. לא ראיתי מאיפה ההפעלה אך אני מניח כי הדבר נעשה לפחות ממוט ההיגוי, ושהבקרה הנ"ל שולטת במספר פונקציות תצוגה נוספות, כגון PFD, ND, EFIS.

ככלל, בקרת כלל המערכות, לא רק תצוגות, אפשרית ומקלה בהרבה את עומס עבודת הטייסים כשמתבצעת דרך תפריטים מונעי עכבר, במקום בהרצת ידיים על מפסקים, מעבר לחיסכון במשקל לוחות הבקרה והחיוט שמיותרים עקב כך, ולכן מוסרים.

תוספת: כיועץ בקבוצת מומחים בניהול בני פלד ז"ל, פיתחתי בשעתו (1989) תא טייס למסוק קרב עתידי עבור בצא ארה"ב (2015 יעד לתחילת הפעלה מבצעית) עבור חטיבת המחקר המתקדם של מרטין מרייטה בסן דייגו. אותה חברה פיתחה ומייצרת את מערכת הנשק לאפאצ'י. תא הטייס היה באחריותי, פיתחתי תא המושתת על שליטה בכל המערכות והתצוגות בעזרת עכבר. משימת המסוק היתה טיסה באפס ראות בלב מערכי איומים בגובה מטר, כמעט הכל, כולל טיסה, ניווט, גילוי וזיהוי איומים וניטרולם, איתור מטרות, רכישתן, קביעת קדימות בהעסקתן, הפעלת הנשק להשמדתן, תיקון תקלות, בד"ח וכו' בוצע אוטומאטית בעת המשימה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...