עבור לתוכן
David Bendavid

VA MEETING בציריך / 2.4 / 1500 - 1900 UTC

Recommended Posts

פורסם
אין לי FSBULID אני משתמש בתוכנה לחישוב אחרת ל737

לפי PURLA1 SUVAS UL53 KAROL UL995 RDS UL609 MES UG18 FSK UN128 NANER UL615 BOSNA UL608 KPT L856 NEGRA

(הנתיב עובר צפונית לאיטליה)

Total Distance: 1549nm

(חישוב דלק לא נגמר רק במיילים...

צריך גם את הרוחות ואת הגובה ואת כל הדברים...)

מי שטס לא לשכוח דלק למצב שתצטרכו להמתין...

פורסם
יש אפשרות לטוס ללא סלןוט?

אהלן משה,

כרגע לא בטוח שאני אוכל להגיע מחר אז אני מעדיף למחוק את הסלוט שלי,

השעת הגעה היא 19:05

חפש את זה ברשימות (בתקווה שאף אחד עוד לא לקח אותו)

פורסם

דרכים קלות לחשב:

א. ישראל הינה UTC+2, ועוד שעון קיץ נותן UTC+3.

ב. לוחצים על סימנית השעון בסרוואינפו, רואים זמן UTC. מכניסים LLBG בשעון השלישי, רואים UTC+2 כי הוא מבולבל כעת מתאריכי כניסת שעון קיץ בישראל שמשתנים בכל שנה. מוסיפים שעה לשעון קיץ.

ג. מפעילים FS REAL TIME ו-FS , מוודאים ששעון המחשב מאופס ומזיזים את המטוס בסימ' לאיזור בו דרוש זמן מקומי, שיוצג בFSRT.

כך אפשר לדעת זמן בכל איזור בעולם, עם אפשרויות לטעות פה ושם. למשל מוסקבה עברה השבוע לשעון קיץ תמידי והנושא טרם עודכן בתוכנה.

פורסם
יש אפשרות לטוס ללא סלןוט?

אהלן משה,

כרגע לא בטוח שאני אוכל להגיע מחר אז אני מעדיף למחוק את הסלוט שלי,

השעת הגעה היא 19:05

חפש את זה ברשימות (בתקווה שאף אחד עוד לא לקח אותו)

1905 utc ? אני אשמח לקחת מה האות קריאה?

פורסם
היה אירוע מצוין כרגיל באלגן בקשר , נחיתה השעה 2000 מקומי עם הולד אחד בהחלט אירוע מצוין

אני הגעתי לגישה בערך ב 21:00 הנמכה כבר בהנחיית LOVV שעת נחיתה שלי היתה צריכה להיות 21:35..הגעתי על הדקה לפי הסלוט!!

מעל AMIKI היו מלא הולדים!! לדעתי 5-6, כבר ראיתי ברדאר של FSINN גם שמעתי כמובן בקשר. קיבלתי DIRC ל AMIKI בערך 5 מיילים לפני קרס הסימ..

כתב לי : FLIGHT INSTRACTOR LEFT THE SESSION מה זה?? זה אף לא קרה לי..

בסוף הפעלתי שוב..( מזלי שהרגשתי שהוא מקרטע עוד מעל LOVV עשיתי שמירה מהירה - הכי באסה במצב כזה שהכל קורס..)

בקיצר חזרתי אחורה כמה עשרות מיילים.

היה ממש מעצבן פתאום אני קולט מטוס JAT אחד שהיה בהנמכה איתי ביחד עדיין בהולד - נדמה לי שגם לו קרס גם כתב משהו בצאט.

יכול להיות שחסכתי קצת הולדים :wink: עם העיכוב קשה לדעת..

בכל מקרה המתנתי בערך 15 דק וקיבלתי וקטורים פתאום ל 14 ולא 28 כמו שהיה צריך להיות..נחתתי בערך שעה איחור מהסלוט.

סה"כ למרות פאדיחות שקרס סימ שלי היה אחלה ארוע פיקוח מקצועי ביותר וכצפוי בשעות העומס יש עיכובים בארועים כאלו.

בארוע של וינה קצת אחרי שנחתתי סגרו לגמרי את השדה..

כתב לי : FLIGHT INSTRACTOR LEFT THE SESSION מה זה?? זה אף לא קרה לי..בארוע הזה 3 פעמים ראשונה מעל יוגוסלביה איפהשהוא לפני שהיה פיקוח פעם שניה לפני נחיתה כמו שכתבתי פעם 3 ממש בהגעה לעמדת חניה ממש מזל שלא ב TAXI..

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...