אורח פורסם מרץ 25, 2011 דיווח פורסם מרץ 25, 2011 בדפית הנ"ל http://caa.gov.il/index.php?option=com_ ... 74&Itemid= נקודות DIRAN ו COMET מופיעות עם D6.3 BD ו D7.8 BD. BD מופיע כ LOC 111.9 BD ללא DME. איך בדיוק מודדים את המרחקים אם אין DME על BD או שיש עליו DME ? תודה,
yoni revivo פורסם מרץ 25, 2011 דיווח פורסם מרץ 25, 2011 יש עליו DME. תדר UHF329.9 אומנם הרמז היחיד שקיים כזה מונח ליד המסלול "BD DME READS ZERO AT RWY 30 THR", אך מידע מקיף יותר תקבל בסעיף "עזרי ניווט" בפמ"ת הכתוב.
Or Netzer פורסם מרץ 25, 2011 דיווח פורסם מרץ 25, 2011 תודה יהב אנחנו מכירים את הדפית. הבעיה של רן הייתה איך למדוד את המרחק. יכול להיות שפספסתי בדפית, איפה כתוב התדר DME?
David Bendavid פורסם מרץ 25, 2011 דיווח פורסם מרץ 25, 2011 תודה יהב אנחנו מכירים את הדפית.הבעיה של רן הייתה איך למדוד את המרחק. יכול להיות שפספסתי בדפית, איפה כתוב התדר DME? הבעיה היא אחרת. בדפית שרן פרסם, שהוצאה מאתר רש"ת, לא צויין שקיים DME על BD. כלומר שלא צוין במפורש שקיים עליו DME. לעומת זאת, נעשה שימוש באותו ה-DME בנקודות COMET ו - DIRAN. אז אי אפשר להבין במפורש אם קיים או לא DME, מה שבד"כ מצוין בפירוש בכל דפית כזו. לעומת זאת, בדפית שיהב הציג, שהוצאה מ-JEPPVIEW, צויין במפורש שהוא LDA DME ולכן שם המצב תקין.
אורח פורסם מרץ 25, 2011 דיווח פורסם מרץ 25, 2011 תודה יהב אנחנו מכירים את הדפית.הבעיה של רן הייתה איך למדוד את המרחק. יכול להיות שפספסתי בדפית, איפה כתוב התדר DME? או כמו שדוד אמר, הבעיה היא שרשום DME מעזר שבדפית מופיע ללא DME. הדפית של JEPP סוגרת את הסיפור. תודה יהב וברק על הדפית.
Barak Zohar פורסם מרץ 25, 2011 דיווח פורסם מרץ 25, 2011 אין על מה רן. יכול להיות שהתבלבלת בין הדפית של LDA OR LOC RWY 30 לבין הדפית VOR DME RWY 30 שתיהן דומות יחסית בתהליך אבל שונות באותה מידה
אורח פורסם מרץ 25, 2011 דיווח פורסם מרץ 25, 2011 שמעו שיכור אני עוד לא שמתי לינק לדפית LDA 30 שמופיע ברש"ת ושם לא מופיע ה DME ואילו ב JEPP כן מופיע וזה סגר לי פינה לגבי איזה ליצן שמשגע את דוד רוזנפלד על כך שאין DME בגישה הזאת והציג כראיה את הדפית שלינקקתי למעלה . שוב תודה לכולם
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 רן צודק, קיימת ההערה שציין יוני אולם הדפית שקישורה למעלה לא מספיק ברורה בנושא, התחל בשם הדפית שנגזר, המשך בסימון חסר על גבי החלק העליון של הדפית (מבט על) וחוסר תאריכים וגוף מוציא. אור- אתה מכיר את הדפית אך לא קורא אותה נכון. הדפית הנ"ל אינה מהפמ"ת, כנראה של ג'פסן, אין עליה חלקים חיוניים (תאריכים, מבט צד) ולכן אינה מסמך תעופתי. אולם- בחלקה שהועתק קל למצוא מספיק מידע על DME להנמכה ולהליכה סביב והמתנה. מעניין מדוע כל ההליכות סביב הן ראשונית ל-BGN D7 בגובה 3000, ורק בתהליך LDA30 מוגדר שם 2500. בדפית פמ"ת חסר מידע נוסף, כפי שרן ציין כללית.
moshe elbaz פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 רן צודק, קיימת ההערה שציין יוני אולם הדפית שקישורה למעלה לא מספיק ברורה בנושא, התחל בשם הדפית שנגזר, המשך בסימון חסר על גבי החלק העליון של הדפית (מבט על) וחוסר תאריכים וגוף מוציא.אור- אתה מכיר את הדפית אך לא קורא אותה נכון. הדפית הנ"ל אינה מהפמ"ת, כנראה של ג'פסן, אין עליה חלקים חיוניים (תאריכים, מבט צד) ולכן אינה מסמך תעופתי. אולם- בחלקה שהועתק קל למצוא מספיק מידע על DME להנמכה ולהליכה סביב והמתנה. מעניין מדוע כל ההליכות סביב הן ראשונית ל-BGN D7 בגובה 3000, ורק בתהליך LDA30 מוגדר שם 2500. בדפית פמ"ת חסר מידע נוסף, כפי שרן ציין כללית. אני חושב שה2500 רגל מגיע מכך שאם מטוס (נאמר מס 2 לנחיתה) נמצא בBGN VOR או בATILA בדרך לBARON ההנמכה שלו היא מ4000 ל3500 במידה והלכת (מספר 1 לנחיתה) סביב בDA או קרוב לשם לגובה 3000 תהיה נפילה מההפרדה
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 במה השוני מגישת VOR30 שם מוגדר טיפוס ראשוני ל- 3000?
moshe elbaz פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 שבגישת vor 30 ההנמכה מתבצעת לאחר 6 מייל מהbgn vor ופה אתה צריך להיות ב3500 6 מייל מvor bgn
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 איך זה משפיע על מטוס 7 מי"מ מערבה ל-BGN?
moshe elbaz פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 אז זהו שבגישת vor עד 6 mls מהvor שומרים גובה 4000 זה לא משפיע לכן אפשר ללכת סביב בגובה 3 , בlda אין את ההפרדה הזאת וכנראה שזה הסיבה ל2500
אריק א. פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 מכיוון שביצוע החטאת גישה/ הליכה סביב יכולה להתבצע בכל שלב בתהליך, ולצורך העניין בכל שלב בצלע הכניסה, טיפוס לגובה 3000 מהווה קונפליקט למטוס שיוצא לגישה מעל BGN ומנמיך ישר לגובה 3500. כמובן שסיטואציה דומה יכולה להתרחש גם בגישת הVOR, אך כמו שצויין קיימת הגבלה לתחילת ההנמכה הצלע יציאה. אני לא מכיר את נהלי התעבורה בנושא הגישות בב"ג, אך ייתכן ובגישת LDA המרווחים בין המטוסים מצומצמים ביחס לגישת הVOR?
Amir Paz פורסם מרץ 26, 2011 דיווח פורסם מרץ 26, 2011 הסיבה היא באמת הפרדה מתנועות נכנסות. המרווח הפרדה בין מבצעי LDA הוא 15 מייל.