עבור לתוכן
אורח

שאלה לגבי ה LDA ל 30

Recommended Posts

פורסם

יש עליו DME.

תדר UHF329.9

אומנם הרמז היחיד שקיים כזה מונח ליד המסלול "BD DME READS ZERO AT RWY 30 THR",

אך מידע מקיף יותר תקבל בסעיף "עזרי ניווט" בפמ"ת הכתוב.

פורסם
תודה יהב אנחנו מכירים את הדפית.

הבעיה של רן הייתה איך למדוד את המרחק.

יכול להיות שפספסתי בדפית, איפה כתוב התדר DME?

הבעיה היא אחרת. בדפית שרן פרסם, שהוצאה מאתר רש"ת, לא צויין שקיים DME על BD. כלומר שלא צוין במפורש שקיים עליו DME.

לעומת זאת, נעשה שימוש באותו ה-DME בנקודות COMET ו - DIRAN. אז אי אפשר להבין במפורש אם קיים או לא DME, מה שבד"כ מצוין בפירוש בכל דפית כזו.

לעומת זאת, בדפית שיהב הציג, שהוצאה מ-JEPPVIEW, צויין במפורש שהוא LDA DME ולכן שם המצב תקין.

פורסם
תודה יהב אנחנו מכירים את הדפית.

הבעיה של רן הייתה איך למדוד את המרחק.

יכול להיות שפספסתי בדפית, איפה כתוב התדר DME?

או כמו שדוד אמר, הבעיה היא שרשום DME מעזר שבדפית מופיע ללא DME.

הדפית של JEPP סוגרת את הסיפור.

תודה יהב וברק על הדפית.

פורסם

שמעו שיכור אני עוד לא :)

שמתי לינק לדפית LDA 30 שמופיע ברש"ת ושם לא מופיע ה DME

ואילו ב JEPP כן מופיע וזה סגר לי פינה לגבי איזה ליצן

שמשגע את דוד רוזנפלד על כך שאין DME בגישה הזאת והציג כראיה

את הדפית שלינקקתי למעלה :).

שוב תודה לכולם :)

פורסם

רן צודק, קיימת ההערה שציין יוני אולם הדפית שקישורה למעלה לא מספיק ברורה בנושא, התחל בשם הדפית שנגזר, המשך בסימון חסר על גבי החלק העליון של הדפית (מבט על) וחוסר תאריכים וגוף מוציא.

אור- אתה מכיר את הדפית אך לא קורא אותה נכון. הדפית הנ"ל אינה מהפמ"ת, כנראה של ג'פסן, אין עליה חלקים חיוניים (תאריכים, מבט צד) ולכן אינה מסמך תעופתי. אולם- בחלקה שהועתק קל למצוא מספיק מידע על DME להנמכה ולהליכה סביב והמתנה.

מעניין מדוע כל ההליכות סביב הן ראשונית ל-BGN D7 בגובה 3000, ורק בתהליך LDA30 מוגדר שם 2500.

בדפית פמ"ת חסר מידע נוסף, כפי שרן ציין כללית.

LLBGLDA30.jpg

פורסם
רן צודק, קיימת ההערה שציין יוני אולם הדפית שקישורה למעלה לא מספיק ברורה בנושא, התחל בשם הדפית שנגזר, המשך בסימון חסר על גבי החלק העליון של הדפית (מבט על) וחוסר תאריכים וגוף מוציא.

אור- אתה מכיר את הדפית אך לא קורא אותה נכון. הדפית הנ"ל אינה מהפמ"ת, כנראה של ג'פסן, אין עליה חלקים חיוניים (תאריכים, מבט צד) ולכן אינה מסמך תעופתי. אולם- בחלקה שהועתק קל למצוא מספיק מידע על DME להנמכה ולהליכה סביב והמתנה.

מעניין מדוע כל ההליכות סביב הן ראשונית ל-BGN D7 בגובה 3000, ורק בתהליך LDA30 מוגדר שם 2500.

בדפית פמ"ת חסר מידע נוסף, כפי שרן ציין כללית.

LLBGLDA30.jpg

אני חושב שה2500 רגל מגיע מכך שאם מטוס (נאמר מס 2 לנחיתה) נמצא בBGN VOR או בATILA בדרך לBARON ההנמכה שלו היא מ4000 ל3500 במידה והלכת (מספר 1 לנחיתה) סביב בDA או קרוב לשם לגובה 3000 תהיה נפילה מההפרדה

פורסם

אז זהו שבגישת vor עד 6 mls מהvor שומרים גובה 4000 זה לא משפיע לכן אפשר ללכת סביב בגובה 3 , בlda אין את ההפרדה הזאת וכנראה שזה הסיבה ל2500

פורסם

מכיוון שביצוע החטאת גישה/ הליכה סביב יכולה להתבצע בכל שלב בתהליך, ולצורך העניין בכל שלב בצלע הכניסה, טיפוס לגובה 3000 מהווה קונפליקט למטוס שיוצא לגישה מעל BGN ומנמיך ישר לגובה 3500. כמובן שסיטואציה דומה יכולה להתרחש גם בגישת הVOR, אך כמו שצויין קיימת הגבלה לתחילת ההנמכה הצלע יציאה. אני לא מכיר את נהלי התעבורה בנושא הגישות בב"ג, אך ייתכן ובגישת LDA המרווחים בין המטוסים מצומצמים ביחס לגישת הVOR?

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...