עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

עדכון CI באל על

Recommended Posts

פורסם

לו ידעתי הייתי מצרף להודעתי. הבדל אחד בין מטוס ארוך טווח למטוס בעל טווח בינוני הוא כמות אנשי הצוות שטסים, בתא הטייס ובתא הנוסעים. זו תרומה אחת להעלאת CI.

אגב, לי נראה שצריך להיות CI שונה בנתיב נתון לעומת הנתיב חזור עקב רוח, שהרי תמיד ברוח גב ככל שתאיט תחסוך בדלק לנתיב, וברוח אף צריך מהירות גבוהה מהחסכונית. במטוס שחוזר אחרי 40 דקות על הקרקע לא צריכה להשתנות הרוח באופן משמעותי לפחות בחצי הראשון של הנתיב חזור.

צריך לזכור כי קיימים נתיבים בני כשעתיים ואחרים בני חמש שעות לכל כיוון ושם לא בטוח שהרוח לא השתנתה משמעותית יותר.

גורם נוסף הוא השוני בעלות הדלק במדינות ושדות שונים.

פורסם

אני רק חושב על הטיסה שלי לברלין עוד חודשיים שעכשיו תעבור כל כך, כל כך לאט...סיוט. (וכן, אני מודה, בתור חובב תעופה מושבע, השיוט זה החלק הכי משעמם שיש (בקוקפיט קצת פחות))

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...