עבור לתוכן
Itay Zecharia

הקברניטה הראשונה של אלעל?

Recommended Posts

פורסם

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=800082

חשבתי שיש עוד 2 קברניטיות שקדמו לה, או שהיא הראשונה?

מה שכן מעניין אותי, זו הדרך שלה אל הT7. לא ציינו בכתבה כלום.

איך הופכים מפקיד/ת מבצעים לאיוש הכסא הימני על "שדרות"? מה הסוד?

פורסם

זכריה.. נשואה + 2.

נגב את הריר ;) תמצא איזה שיקסע שם תגייר אותה ותחזיר אותה למוטב :]

בהצלחה גם לך

ובהצלחה גם לקברניטה החדשה.

פורסם

שהכתב יגיד שהיא קברניטה על מעבורת החלל החדשה של NASA.

קוקפיט של 76\75 אני אזהה גם אם היו מציגים בוידאו פיקסל של הפינה השמאלית :)

פורסם

השאלה על קורס הסבה ??? תשאל את דנה אינטרקונטיננטל ...

פורסם
.

אבל איפה עושים קורס הסבה כזה מהיר?

מה הסבה??

למדה לטוס... נכנסה לארקיע, טחנה J10, התקבלה לאלעל, ואחרי זמן מה גם הופכים להיות קברניט - אלא אם כן אתה ממש גרוע :lol:

אז אם יש לך את הכסף שהיה לה לפני 20 שנה - תחזור לחולון. אם לא - תשאר בקנדה :wink:

פורסם

באל על נקבע תור להכשרה לקברניטות לפי מועד הסמכה כקצין ראשון בחברה, ללא קשר להסמכות בחברות אחרות. הגברת הוסמכה בארקיע כקברניטת ATR לפני שעברה לאל על אך כאמור לכך אין השפעה על התור.

קיים מצב חדש באל על לפחות עבורי, בו קצינים ראשונים ותיקים בהגיע תורם עוברים הכשרה והסמכה כקברניט אך ממשיכים לטוס בקצין ראשון , עקב מחסור בתקנים, עד שיתפנה מקום של קברניט. מכיר אנשים כאלה שהוסמכו כקצין ראשון בחברה 10 שנים לפניה, כך שטיסתה כקברניט לא ברורה לי.

פורסם

יש גם מצב, שק"ר לא רוצים לעבור לקברניטות כי זה מחזיר אותם לצי ממנו

הם התחילו כקצינים ראשונים והיום הם נמצאים בצי שנח להם יותר מבחינת

שעות עבודה.

פורסם

זה נכון בעיקר בצי של ה77 וה74 , סמדר היא לא הטייסת הראשונה באלעל כיום יש קצינה ראשונה ב74 ותיקה ממנה שלא עושה קברניטאות כי היא גרה בניו יורק , וקברניטאות עושים על 73 76. יש עוד כמה טיסיים עם אותה בעיה

פורסם
עכשיו נזכרתי שהיו שניים (או יותר נכון שתיים, זכור לי טייסות) שהתקבלו לארקיע עם 600 שעות :-k

אז איפה הסיכויים שלנו עומדים בארקיע / ישראייר? :lol:

בינתיים ארקיע מוכרים מטוסים...

פורסם

פשוט מדהים מה שהולך בסין, הודו, עומאן, בחרן.

בחורים צעירים מוציאים את הרישיונות שלהם בשנה, בצפון אמריקה.

וכשהם חוזרים לארצם, לאחר הסבת כל הרישיונות (גם במשך שנה),

עם 250 שעות הם מתחילים TYPE RATING על טורבו פרופ מעל

8616kg. ובתוך שנה וחצי עד שנתיים הם בכסא ימין על ה-73.

קשה לעכל... אבל זה מה שהולך שם. חלקם מגיעים ללמוד עם חוזה

עם חברות תעופה מקומיות, שבעת חזרתם, הם ישר מתקבלים לחברה.

לכן יש מספר ישראלים שהתחילו קודם כל עם קבלת אזרחות הודית. :lol:

פורסם
פשוט מדהים מה שהולך בסין, הודו, עומאן, בחרן.

בחורים צעירים מוציאים את הרישיונות שלהם בשנה, בצפון אמריקה.

וכשהם חוזרים לארצם, לאחר הסבת כל הרישיונות (גם במשך שנה),

עם 250 שעות הם מתחילים TYPE RATING על טורבו פרופ מעל

8616kg. ובתוך שנה וחצי עד שנתיים הם בכסא ימין על ה-73.

קשה לעכל... אבל זה מה שהולך שם. חלקם מגיעים ללמוד עם חוזה

עם חברות תעופה מקומיות, שבעת חזרתם, הם ישר מתקבלים לחברה.

לכן יש מספר ישראלים שהתחילו קודם כל עם קבלת אזרחות הודית. :lol:

TORONTO AIRWAYS קיבלה 80 חניכים מסין כמה שבועות לפני שעזבתי. כולם מיועדים ל A320 ו 737.

מאפס ידע עד הסמכה על 737 - שנתיים.

קיימות אופציות. זו אחת הסיבות שאני עובד על דרכון קנדי. אותן חברות קנדיות שמפעילות חוזים עם חברות תעופה במזרח/בדרום אמריקה ובאפריקה מחפשות אזרחים מקנדה ומשלמות להם במטבע מקומי של אותה מדינה ללא הפרשת מס.

הנה אחד מהם

http://www.avcanada.ca/forums2/viewtopi ... =7&t=73726

עזוב אותך שטויות, CPAER שמיש ?

פורסם

יהיה שמיש בעזרת השם!

דיברתי עם אחד הבחורים שהיה בהקפה אמש, היה נשמע בחור חדש על הקשר.

נדהמתי לגלות שהבחור קצין ראש על ATR ב-OMAN AIR, והוא פשוט בא לשמור

על הכשירות שלו הנדרשת אחת לשנתיים. אותו אישית קיבלו עם 220 שעות, ישר

לכסא ימין ב-ATR, ובעוד שבועיים הוא עובר הסבה ל-73. הוא אמר לי שאלו ממש

לא חיים, להיות טייס על -STBY 3rd, שיש לך פחות מכמה שעות להתכונן לטיסה.

ורוב הטיסות שלו הן בשתיים לפנות בוקר. הוא כבר חושב על חזרה ל-152 בתור מדריך.

פורסם
יהיה שמיש בעזרת השם!

דיברתי עם אחד הבחורים שהיה בהקפה אמש, היה נשמע בחור חדש על הקשר.

נדהמתי לגלות שהבחור קצין ראש על ATR ב-OMAN AIR, והוא פשוט בא לשמור

על הכשירות שלו הנדרשת אחת לשנתיים. אותו אישית קיבלו עם 220 שעות, ישר

לכסא ימין ב-ATR, ובעוד שבועיים הוא עובר הסבה ל-73. הוא אמר לי שאלו ממש

לא חיים, להיות טייס על -STBY 3rd, שיש לך פחות מכמה שעות להתכונן לטיסה.

ורוב הטיסות שלו הן בשתיים לפנות בוקר. הוא כבר חושב על חזרה ל-152 בתור מדריך.

כן יש לא מעט כאלו. אני דווקא חושב שבקנדה /מערב קנדה בפרט יש פוטנציאל עצום בתחום הטיסות הפרטיות

פה ב CYBW יש המון פעילות של אנשי OIL צפונה לאתרי הקידוח ודרומה לשחק גולף בארצות הברית.

בשונה מארצות הברית ואירופה, מבחינת חברות גדולות אין לך הרבה אופציות בקנדה,

WESTJET

AIRCANADA

ועוד איזה 3-4 חברות שמנסות בכוח להפעיל צ'רטרים.

זה החזון:

http://sunwestaviation.ca/

:wink:

פורסם

לענין הסמכה מהירה ובכלל- מדוע רצים למקצוע. טייס ירוט צפון אמריקאי אחד ישב מספר פעמים בשבוע עם ג'י סוט בכוננות על F-100. אחרי כמה שנים בלי אף גיחה מבצעית, רק פעם בחודש באמצע הלילה תרגיל הזנקה עד רשות המראה ובחזרה לעמדה, נשבר לו. לקח שימפנזה, לימד אותו להתניע, להסיע, ולומר בקשר- FOXTROT 34 READY FOR TAKEOFF , כך שבלילות יוכל לישון בשקט. היום הקוף כבר סגן אלוף, הטייס נשאר סרן.

לכו ל-PPRUNE ותקראו כמה קפטיינים הודיים נכנסו לכלא השנה עקב טיסה שנים עם מסמכים מזויפים.

בני בקורס קצינים ראשונים B737NG, נראה באיזה גיל יקבל קברניטות. :evilbat:

פורסם
לענין הסמכה מהירה ובכלל- מדוע רצים למקצוע. טייס ירוט צפון אמריקאי אחד ישב מספר פעמים בשבוע עם ג'י סוט בכוננות על F-100. אחרי כמה שנים בלי אף גיחה מבצעית, רק פעם בחודש באמצע הלילה תרגיל הזנקה עד רשות המראה ובחזרה לעמדה, נשבר לו. לקח שימפנזה, לימד אותו להתניע, להסיע, ולומר בקשר- FOXTROT 34 READY FOR TAKEOFF , כך שבלילות יוכל לישון בשקט. היום הקוף כבר סגן אלוף, הטייס נשאר סרן.

לכו ל-PPRUNE ותקראו כמה קפטיינים הודיים נכנסו לכלא השנה עקב טיסה שנים עם מסמכים מזויפים.

בני בקורס קצינים ראשונים B737NG, נראה באיזה גיל יקבל קברניטות. :evilbat:

עופר תשקול לפתוח בית ספר לטיסה בסלובקיה, ולעבוד עם IFC :wink:

איך העלויות אצלכם לשעת טיסה?

פורסם

יפה יפה, מסלול '5000 עם ILS ל-34...

אתה עושה חיים אה פז? פה בקושי יש NDB :lol:

גם אצלכם מתעוררים בחצות אחרי שהמגדל מסיים להקפות?

מדהים לספור את ה-Becaonים לפניך בלילה, כולם בפיינל,

ואתה מס' 5 למסלול. מרגיש ממש כמו פינל ל-27R ב-LHR.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...