עבור לתוכן
Yakov Kraus

צפרדע חדשה IFLY737NG FSX

Recommended Posts

פורסם
כפי שרן ציין , מודל ישן מאוד , אני בטוח שהחדש יהיה הרבה יותר מדויק .

רק שישחררו כבר ....

אם כבר ב737 עסקינן..

מיקי בדוק הודעות פרטיות בבקשה

תודה רבה

פורסם
אני לא מבין איך אפשר לטוס עם HUD שתקוע לך מול הפרצוף...

מה הבעיה? הרעיון שהוא יהיה תקוע לך מול הפרצוף, הוא מציג לך כמעט את כל מה שאתה צריך - את העולם החיצון, נתוני גובה, מהירות, מצב טיסה... המצאה גאונית לטעמי.

פורסם

ניסיתי גם אני.

צריך ראש קצת שונה כדי להבין את המוזרויות שלו. ה PMDG וה LVLD הרבה יותר אינטואיטיבים.

בקשר עם צימוד ה AP (ב FSX): אכלתי מרורים לרוב, אולם מסתבר שהם החליטו דוקא פה לדייק, ולא ניתן להפעיל אותו אלא אם אין לחץ על העמוד ומפסקי הקיזוז במוד NORMAL (בדקתי ב OM של בואינג וזה בדיוק מה שכתוב שם...). לבעלי CH, חובה להגדיר מחדש את הרגישות כפי שכבר ציינו חברים קודם לכן. מרגע שהבנתי את הפרוצדורה, הבעיה הזו, לפחות, ירדה לי מהשולחן. יש עוד דברים קטנים ומעצבנים, עד שמבינים את הלוגיקה היחודית להם, ואז הם נפתרים. המטוס עובד אצלי חלק יותר מטיסה לטיסה. סבלנות היא מילת המפתח...

גם לי ברור ש PMDG יוציאו מוצר שהוא מלאכת מחשבת, אולם החברה מסין עשו עבודה לא כ"כ רעה, בהתחשב.

פורסם
ניסיתי גם אני.

צריך ראש קצת שונה כדי להבין את המוזרויות שלו. ה PMDG וה LVLD הרבה יותר אינטואיטיבים.

בקשר עם צימוד ה AP (ב FSX): אכלתי מרורים לרוב, אולם מסתבר שהם החליטו דוקא פה לדייק, ולא ניתן להפעיל אותו אלא אם אין לחץ על העמוד ומפסקי הקיזוז במוד NORMAL (בדקתי ב OM של בואינג וזה בדיוק מה שכתוב שם...).

כמו שאמרת אין אפשרות להפעיל את הטייס האוטומטי כאשר ישנו לחץ כלשהו על ההגאים, בסימולטור שלנו מרגישים את זה טוב טוב אבל לפי מה ששמעתי מהמדריכים במטוס האמיתי יש איזשהו מרווח שמאפשר הפעלה

הדרך הכי טובה בסימולטור לפחות היא "לשחרר" את ההגאים בידיעה שתהיה איזשהי תנועה של האף במידה ואנחנו לא מקוזזים, ואז פשוט להכניס את הטייס האוטומטי

כמו שאמרת הציטוט הכי טוב מ-אפקום2

עמוד 4.20.2

הפעלת טייס אוטומטי ... לא אפשרית אלא אם כן שני התנאים המושפעים מהטייס קיימים

-כוח לא מופעל על ההגאים

-כפתור האוטופיילוט סטאב טרים קטאאוט במצב נורמל

פורסם

אחרי כמה טיסות:

a. The aircraft and cockpit have detailed, fine visual appearance.

b. In my last 4 flights, each time I lowered the flaps after start-up, the right engine shut down, fuel valve remained open. Didn't occur while airborne.

c. During VNAV descent, airspeed modifications entered by the pilot in the CDU route legs pages were ignored by the autoflight system.

d. Gross miscalculations encountered in VNAV descent path calculations. For example, while flying 6000 feet as prescribed on DPE4 arrival to LFPG, the ND vertical path display reads more than 10,000 feet vertical deviation.

e. Airspeeds calculated by FMC for initial approach as displayed on the CDU legs pages were far from optimal. As example, on the same arrival it set 172 KIAS about 40 NM from touchdown. Due to item C above, speed intervention had to be used.

f. During same approach, ILS approach mode was armed but it never activated.

לא היתה בעיית הצמדת ט.א.

פורסם

איפה מורידים צביעות של המטוס לFSX ואם אפשר מדריך התקנה של הצביעות? בעמוד הראשון הסבירו איך להתקין אבל לא הבנתי כל כך.

פורסם

לא יודע מה איתכם, אצלי הצביעות האלה על FSX כהות מאוד ולא ברורות (כמו שהן על FS9 לפחות..) נחכה שבוע שבועיים והם בטח יוציאו כבר צביעה נורמאלית של אלעל.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...