dash-7 פורסם יוני 11, 2011 דיווח פורסם יוני 11, 2011 כפי שרן ציין , מודל ישן מאוד , אני בטוח שהחדש יהיה הרבה יותר מדויק . רק שישחררו כבר .... אם כבר ב737 עסקינן.. מיקי בדוק הודעות פרטיות בבקשה תודה רבה
Yakov Kraus פורסם יוני 12, 2011 מחבר דיווח פורסם יוני 12, 2011 טיסה חמישית טס מצויין צריך להשקיע טיסה BBJ לאילת לדעתי אחד מהמאתגרים
maor949 פורסם יוני 13, 2011 דיווח פורסם יוני 13, 2011 אני לא מבין איך אפשר לטוס עם HUD שתקוע לך מול הפרצוף...
David Bendavid פורסם יוני 13, 2011 דיווח פורסם יוני 13, 2011 אני לא מבין איך אפשר לטוס עם HUD שתקוע לך מול הפרצוף... מה הבעיה? הרעיון שהוא יהיה תקוע לך מול הפרצוף, הוא מציג לך כמעט את כל מה שאתה צריך - את העולם החיצון, נתוני גובה, מהירות, מצב טיסה... המצאה גאונית לטעמי.
Amon Schneider פורסם יוני 13, 2011 דיווח פורסם יוני 13, 2011 ניסיתי גם אני. צריך ראש קצת שונה כדי להבין את המוזרויות שלו. ה PMDG וה LVLD הרבה יותר אינטואיטיבים. בקשר עם צימוד ה AP (ב FSX): אכלתי מרורים לרוב, אולם מסתבר שהם החליטו דוקא פה לדייק, ולא ניתן להפעיל אותו אלא אם אין לחץ על העמוד ומפסקי הקיזוז במוד NORMAL (בדקתי ב OM של בואינג וזה בדיוק מה שכתוב שם...). לבעלי CH, חובה להגדיר מחדש את הרגישות כפי שכבר ציינו חברים קודם לכן. מרגע שהבנתי את הפרוצדורה, הבעיה הזו, לפחות, ירדה לי מהשולחן. יש עוד דברים קטנים ומעצבנים, עד שמבינים את הלוגיקה היחודית להם, ואז הם נפתרים. המטוס עובד אצלי חלק יותר מטיסה לטיסה. סבלנות היא מילת המפתח... גם לי ברור ש PMDG יוציאו מוצר שהוא מלאכת מחשבת, אולם החברה מסין עשו עבודה לא כ"כ רעה, בהתחשב.
Nir Gonen פורסם יוני 13, 2011 דיווח פורסם יוני 13, 2011 ניסיתי גם אני.צריך ראש קצת שונה כדי להבין את המוזרויות שלו. ה PMDG וה LVLD הרבה יותר אינטואיטיבים. בקשר עם צימוד ה AP (ב FSX): אכלתי מרורים לרוב, אולם מסתבר שהם החליטו דוקא פה לדייק, ולא ניתן להפעיל אותו אלא אם אין לחץ על העמוד ומפסקי הקיזוז במוד NORMAL (בדקתי ב OM של בואינג וזה בדיוק מה שכתוב שם...). כמו שאמרת אין אפשרות להפעיל את הטייס האוטומטי כאשר ישנו לחץ כלשהו על ההגאים, בסימולטור שלנו מרגישים את זה טוב טוב אבל לפי מה ששמעתי מהמדריכים במטוס האמיתי יש איזשהו מרווח שמאפשר הפעלה הדרך הכי טובה בסימולטור לפחות היא "לשחרר" את ההגאים בידיעה שתהיה איזשהי תנועה של האף במידה ואנחנו לא מקוזזים, ואז פשוט להכניס את הטייס האוטומטי כמו שאמרת הציטוט הכי טוב מ-אפקום2 עמוד 4.20.2 הפעלת טייס אוטומטי ... לא אפשרית אלא אם כן שני התנאים המושפעים מהטייס קיימים -כוח לא מופעל על ההגאים -כפתור האוטופיילוט סטאב טרים קטאאוט במצב נורמל
Opher Ben Peretz פורסם יוני 15, 2011 דיווח פורסם יוני 15, 2011 אחרי כמה טיסות: a. The aircraft and cockpit have detailed, fine visual appearance. b. In my last 4 flights, each time I lowered the flaps after start-up, the right engine shut down, fuel valve remained open. Didn't occur while airborne. c. During VNAV descent, airspeed modifications entered by the pilot in the CDU route legs pages were ignored by the autoflight system. d. Gross miscalculations encountered in VNAV descent path calculations. For example, while flying 6000 feet as prescribed on DPE4 arrival to LFPG, the ND vertical path display reads more than 10,000 feet vertical deviation. e. Airspeeds calculated by FMC for initial approach as displayed on the CDU legs pages were far from optimal. As example, on the same arrival it set 172 KIAS about 40 NM from touchdown. Due to item C above, speed intervention had to be used. f. During same approach, ILS approach mode was armed but it never activated. לא היתה בעיית הצמדת ט.א.
Or Montag פורסם יוני 15, 2011 דיווח פורסם יוני 15, 2011 איפה מורידים צביעות של המטוס לFSX ואם אפשר מדריך התקנה של הצביעות? בעמוד הראשון הסבירו איך להתקין אבל לא הבנתי כל כך.
Yakov Kraus פורסם יוני 17, 2011 מחבר דיווח פורסם יוני 17, 2011 המדריך להתקנת הצביעות נמצא בתיק המנואלים אפשר להוריד אותה פה http://files.100megabyte.com/ifly/My%20Fleet%20FSX.pdf צביעות אפשר להוריד פה http://library.flight1.net/
Or Montag פורסם יוני 18, 2011 דיווח פורסם יוני 18, 2011 מצאתי שם רק צביעה אחת של אל על אבל אני לא יודע אם היא לFSX או לFS9. איך יודעים?
Ido Rosenthal פורסם יוני 19, 2011 דיווח פורסם יוני 19, 2011 יש חבילת צביעות של ירדן באבסים, זה עובד אבל לא מושלם כי יש קצת שוני בטקסטורות של 2 הגרסאות.
Ido Bone פורסם יוני 20, 2011 דיווח פורסם יוני 20, 2011 לא יודע מה איתכם, אצלי הצביעות האלה על FSX כהות מאוד ולא ברורות (כמו שהן על FS9 לפחות..) נחכה שבוע שבועיים והם בטח יוציאו כבר צביעה נורמאלית של אלעל.