עבור לתוכן
eorubin

מרכז סימולטורים

Recommended Posts

פורסם

שלום שמי אלדד, אני עובד כמתכנן מכני מקצועי, ואובססיבי לטיסה בצורה מטורפת, חשבתי על משהו, ובאמת קיימת האפשרות, כי בעתיד הקצת יותר רחוק, יתאפשר לפתוח מרכז, שנגיד יהיו בו כ-5 סימולטורים(2 של צסנה 172, 2 של איזה מטוס דו-מנועי, ואחד של 767/757) מקצועיים ברמה שלא תבייש את CAE(רק ללא תזוזה), עם חדר הדרכה, ועוד כל מיני דברים בסגנון הזה.

מטבע הדברים, עקב ההשקעה אדירה, הדבר לא יהיה בחינם, טיסה על אחד מהסימולטורים למטוסים הקלים,

תוכל לעלות משהו באזור ה-100 ש"ח לשעת טיסה לאדם, ועל ה-767\757 נגיד, זה יוכל לעלות משהו באזור ה-200 ש"ח לשעת טיסה לאדם,

כמובן יהיה אפשרות למדריכים מקצוענים, אפשרות חיבור ל-VATSIM, יהיה אפשר לבקש טיסת אימון(הכוונה לטיסה עם תקלות) ואפילו גם "חדר בקרה{לפיקוח}" עם משהו כמו 5 מחשבים, זה יהיה כמובן, ללא תשלום.

עכשיו, מדובר בהשקעה לא קטנה, לכן אבקש תשובות רציניות וכנות בלבד !

כמה פעמים בחודש לדעתכם הייתם מגיעים לשעת טיסה ?

איזה סימולטורים הייתם מעדיפים(של איזה מטוסים) ?

כמה שעות בחודש לדעתכם הייתם טסים ? ועל מה ?

האם הייתם רואים במקום כזה כמקום מפגש ?

זיכרו, מדובר בהשקעה ממש לא קטנה של כסף, אני מזכיר שוב, תשובות כנות וריצניות בלבד !

רב תודות,

אלדד רובין

פורסם

שאלות מעניינות

ואלא התשובות

המימון משני שותפים.

הבנייה תהיה במרכז.

ואם אבנה אני לא בונה לבד אלא עם עוד שותף.

ובנוסף אבקש אם תוכל לענות על שאלותיי , כי זה מאוד חשוב לנו.

תודה רבה

אלדד רובין

פורסם

אתה מבקש תגובה רצינית אז אני אנסה כמה שיותר.

תלוי מאוד איפה זה זה דבר ראשון כי יש פה כאלה שנגיד תלויים בהורים/תחבורה ציבורית אז אם זה נגיד בת"א אז למשהו כמוני זה יהיה אפשרי להגיע פעם בחודש.

עכשיו תלוי מאוד מה העלות וגם איזה מטוס. כי לדעתי 100 לשעה טיסה זה המון (ואני בטוח שלמי שיבנה את זה זה עולה יותר אבל עדין) לאן אני יכול להגיע בשעה אם אני טס עם הבואינג? לקפריסן או אם זה יהיה 757 אז אולי גם לאילת.

בנוסף אם נגיד יהיו נגיד כל מיני מבצעים שנגיד שני חברים באים ואחד מהם הוא הקברניט והשני הוא הטייס משנה ונגיד הם ביחד משלמים את הכסף אז אולי הם יוכלו להרשות לעצמם טיסה נגיד לאיזור יוון או טורקיה.

ובגלל שאני הולך לישון אולי זה יעזור לי לחלום על משהו שלדעתי לא יקום פה בזמן הקרב(למרות שהייתי רוצה).

פורסם

תשובות לשאלות:

אני לא יודע אם אני אוכל אפילו פעם בחודש לבוא ולטוס ב-100 שקל, אל תשכח שרוב החבר'ה פה הם צעירים, כולל אני, שלא עובדים ולכן תזרים המזומנים הוא יחסית דל, כמקום מפגש זה יכול להיות רעיון נהדר!

אם אתה שואל אותי, כדאי לעשות במטוסים הגדולים לא 767 או 757 אלא מטוס גדול מאוד וקטן מאוד- לדוגמא 737/757-200 ובגדולים יותר 747/777 כדי שלא יצאו שני קוקפיטים שדומים ויתנו את אותה החוויה.

בקשר לפיקוח- הכוונה היא לפיקוח אך ורק לסימולטורים או שהפקחים יבואו ויתנו שעות פיקוח ברשת דרך המרכז הזה?

פורסם

גל, אני חושש ששעת טיסה בסימולטור של FNA עולה כ-540 שקל, שזה הרבה יותר יקר, ולגבי ה-767, הקוקפיט שלו זהה לחלוטין ל-757, ככה שאין בעיה שהוא ישמש גם כ-757, ואז תוכל לטוס לאילת גם כן...

פורסם

לגבי מבצעים לטיסות יותר ארוכות ,אכן זה אפשרי ,אבל אך ורק לזוגות בתא הטייס.

ומי שיטוס הרבה בסימולטורים ,כמובן אפשרי לתת לו בונוסים מסויימים.

ובנוסף אם חבר מביא חבר גם יחולקו בונוסים.

לגבי הפיקוח , הוא ישמש לפיקוח לוואטסים בלבד.

פורסם

היי אלדד,

אני הייתי מעדיף B767/757 -- B744 -- C172RG -- B200 -- מסוק

לגבי השימוש -- הכל תלוי במזומנים, אם יש אפשרות אז כל יום כל היום,

לגבי המיקום -- כמובן איזור המרכז, זה יכול להיות אטרקציה גם למי שלא מבין במטוסים

קשה לי להאמין שזה יהיה ריוחי ושזה בכלל יצא לפועל, אבל למה לא, הלואי ותצליחו.

נ.ב.

אולי כדאי ליצור רמות של טייסים.

פורסם

שמע זה רעיון באמת יפה...

כמו שאמרו פה זה דיי יקר לשעת טיסת (למרות מה שטל אמר זה עדין יקר)

לגבי מטוסים... אני הייתי מעדיף ססנה 172 B737 ומסוק...

בכל מקרה אם יהיה דבר כזה זה הולך להיות באמת משהו מגניב :lol:

פורסם

זזה יכול להיות אדיר מוקד משיכה ומפגש לכל החולים בראש פה (אל תעלבו כן? אתם יודעים שזה למטוסים)

ואולי לתיירים

אבל... שוב צריך פרסום.. ואתה לא יכול לצפות לתנועה כל השנה... זה עדיין עולה כסף.. ותיירים אין פה הרבה.. חולים יש פה הרבה אבל שוב זה עולה כסף ורק מאיתנו לא תרוויח

בעיקרון זה רעיון יפה

פורסם

בוקר טוב

אני יכול להבין ש100 ש"ח זה המון כסף לגילאים שלכם.

אני יודע שלימודים במקום כזה והדרכה הוא הרבה יותר ריאליסתי ומיוחד.

תחשבו על מקום כזה שיש בו את כל מה שרציתם ללמוד,למשל מי שרוצה ללמוד לפקח יוכל ללמוד הרבה יותר מהר מאחר שיוכל לראות וללמוד מהפקחים, מי שרוצה ללמוד לטוס יחוה את הטיסה כמעט כמו הדבר האמיתי, והדבר הכי חשוב שזה יהיה מקום מפגש לכל החולים לטיס.ולא לשכוח שמקום ברמה כזאת יוכל להכשיר תלמידים לקראת הדבר האמיתי,וזה יכול לכסוך לכם הרבה כסף בעתיד.

שאלה: מה הייתם מעדיפים,להוציא כסף לבילוי רגיל כמו סרט או משהו דומה או להיות במרכז כזה ולטוס בסימולטור.

מאד חשוב להזכיר שרק הסימולטורים בתשלום , הדרכה ופיקוח יהיו בחינם.

תודה רבה

אלדד רובין

פורסם

אומנם אנחנו מעטים, אבל יש גם חבר'ה שגרים רחוק כמוני.

אני גר ברמת הגולן,

ואני לא מאמין שאצליח להגיע יותר מפעם בחודש-חודשיים למרות שאני מאוד רוצה.

מבחינת הכסף, נראה לי סביר.

אבל שעה קצת מגבילה, לאט אפשר לטוס בשעה? :?

פורסם

אלדד,

קודם כל אני מחזק את ידיכם על היוזמה. לפני כמה שנים חשבתי על רעיון דומה ומאחר ולא נראה לי שאממש אותו בקרוב, אשמח לחלק איתך חלק מהמחשבות והרעיונות.

אנשים לא עובדים שאין להם הרבה כסף יבואו לעיתים רחוקות. אנשים שיש להם כסף חסר להם בדרך-כלל זמן... אבל משוגעים כמוני וכמו חלק מהאנשים כאן ישמחו למקום שיוכל באמת להוות מקום מפגש (ראה שירשורים בפורום בנושא פאב 747 למשל). אנשים עובדים יכולים לצאת לבילוי של טיסה + בירה ולהשאיר 100 ש"ח ויותר פעם בשבועיים-חודש.

יתכן והפעלה של המקום לקהלים נוספים אפשרית אף היא. למשל - חוגים לנוער במסגרת תוכניות העשרה, טיולים מאורגנים, ארועי יום-הולדת וכד'

אם אחד המטוסים יהיה מטוס קל דו-מנועי, ותוכל לקבל אישור שהוא סימולטור ברמה שמאפשרת זאת, אתה יכול לדעתי להתחרות בחלק מהסימולטורים המסחריים (טיסה במטוס דו-מנועי יקרה להחריד).

אשמח לעזור בכל צורה בקידום הרעיון (אל אף שאני חושש למידת הרווחיות שלו)

ישראל

פורסם

אהלן אלדד

קודם כל רעיון יפה, אבל אני חושב שאפשר להתחיל ממשהו קצת יותר פשוט כמו חדר עם כמה מחשבים שמותקנים עליהם סימולטורים ומכאן אפשר להתחיל ולראות איך להגיע לסימולטור אמיתי ממש..בעניין הכסף: כל החטיבה ו VATSIM עצמה מבוססת על התנדבות לשמה ואני רוצה לשמור על זה כמו שאומרים בחירוף נפש, לכן הרעיון הוא לקחת מקום שזו אחת הבעיות בדרך כלל, וכאשר יש לך מקום אני חושב שבקלות אפשר להשיג מחשבים בתרומה ומכאן להקים חדר אחד שיהיה סימולטורים וחדר אחד שיהיה לפיקוח....ולגבות כסף רק על חשבון החשמל וגם אם יש שכירות במקום, אני חושב שברגע שיהיה את זה אפשר יהיה לפתח את הרעיון שלך ולהגיע בעתיד הרחוק לסימולטור ממש אמיתי שגם הדרך אליו יכולה להיות בעזרת תרומה והתנדבות...זה אחד הדברים הכי יפים שיש לנו ברשת.

סתם לידיעה שאת כל הציוד של חדר הבקרה האחרון אנשים תרמו מהבית לטובת האירוע...אני מאמין שאם היה לנו את המקום בקביעות אני עצמי ועוד כמה היו משאירים שם את המחשבים לטובת עוד אירועים והכלל בכלל.

פורסם

הוא לא התיימר לעשות את זה "בשביל רוח החטיבה".

הוא מדבר פה על עסק ועורך את סקר השוק שלו.

לא נראה לי שאי פעם יהיה כאן סימולטור מלא כתרומה לקהילה.

בכל אופן - אם יקום כזה מיזם - אני אבוא אולי פעם או פעמיים.

בשום אופן לא אשלם באופן קבוע מאה ש"ח לשעה לאורך זמן.

בשעה אפשר לעשות אולי טיסה קצרה בארץ - מקסימום לקפריסין.

לטיסות יותר ארוכות זה כבר יותר כסף, ועל בסיס קבוע זה לא משתלם.

פורסם

אביתר צודק...

ותחשב גם ככה:

אם יבואו לשם ילדים קטנים לדוגמא או חבר'ה שאין להם מושג בסימולטורים אפילו שעה לא תספיק להם ע"מ להכיר וללמוד את הסימולטור עצמו ובטח ובטח שלא להנות ממנו....

ואם אתם מדברים על וואטסים אז בכלל... :roll:

פורסם

הרעיון ממש ממש יפה. כול העיניין של הדרכות על סימלטורים אמיתים זה אחד מהחלומות של VFS. אך כמו שאמרתם עיניין הכסף כאן קצת יקר. אפשר להגיד שאם תוסיף כמאה שקל תוכל לטוס על ססנה במציאות אז אולי לעשות לפי סוג הסימלטור את המחיר לטיסה ולא לשעה.

למה לעשות לטיסה ולא לשעה? כי בכול מקרה נניח ותעשה לשעה יהיה מצב שזה סתם עומד רייק לכן זה כבר לא משתלם ולכן כדי לעשות רווחים בצורה הגיונית עדיף שהמתקן יעבוד (ויכניס כסף) כמה שיותר זמן לכן עדיף לפי טיסות ולא לפי שעה.

שיהיה לך בהצלחה.

פורסם

שלום לכולם

כרגע חזרתי מהעבודה וראיתי את מה שכתבתם ,ואני אומר כל הכבוד יש כאן באמת אנשים רציניים.

עכשיו לעניין, אורן שלום , אני מתיימר לבנות את זה אך ורק לאנשים כמו בפורום הזה שאוהבים כמוני את הטיס.

ואיני מתיימר לעשות מזה הרבה כסף,אם גם יבואו וישלמו לטיסה כל החודש יקח המון זמן כדי להחזיר את ההשקעה,ואני מדבר על שנים, כך שעסק איני יכול לעשות מזה ,אלא ייעשה אותי ועוד הרבה אחרים אדם מאושר, להגיע למקום שאפשר ללמוד ולפגוש טייסים וטייסים לעתיד,וכמובן אם יצא הפרוייקט רוב הפרוייקט יהיה בהתנדבות.

איציק שלום, התנדבות זה דבר אדיר שמביא סיפוק עצום ואתם עושים עבודה מקודשת.

נכון שאפשר להתחיל בקטן ולקיים מפגש סימולטורים,אך מחשבים ורשת יש בבית, ואם תרצה לבנות סימולטורים מיקצועיים בעתיד זה תמיד יעלה הון כסף ולא משנה מתי זה יהיה.

חלק מבניית פרוייקט כזה הוא התנדבותי, את ההשקעה כמובן צריך לארגן ישר בהתחלה ,צריך לבנות את הסימולטורים, להשכיר מקום גדול {לפחות 100 מטר}להתקין מיזוג אוויר ,חשמל ,

מחשבים,ועוד הרבה דברים מסביב.

ישראל,הרעיון שלך אדיר וכאלא רעיונות אני צריך ,ואם אצטרך את עזרתך אפנה אליך תודה רבה .

בקשר למחיר לסוג טיסה במקום לשעת טיסה נראה פייר בהחלט ותודה על ההצעה ,ואני יודע שחלק מכם חושבים שאני הולך לבנות כאן עסק שיביא לי מיליונים ,אז לא בח"ול קיימים מרכזי סימולטורים שלוקחים המון המון כסף לשעת טיסה,ואנשים באים ומשלמים. אני ועוד שותף רוצים לבנות מקום שכל חובבי הטיס יפגשו במקום אחד ,וזה מה שכולנו רוצים לא.

אני מבקש עוד תגובות ,ואתם ורק אתם תעזרו לי להחליט אם לבנות מרכז כזה או לא.

ושוב תודה על כל התגובות ,זה עוזר לנו מאד.

אלדד רובין

פורסם

קשה לי להאמין שאנשים יבואו יותר מפעם פעמיים לסימולטור כזה..

תשלום של 100 ש"ח בשביל לטוס בסימולטור יותר מציאותי זה נחמד בשביל כמה פעמים ראשונות אבל אחרי זה נמאס. קח גם בחשבון שהאנשים בחטיבה מפוזרים בכל רחבי הארץ והחברה הרחוקים לא יטריחו את עצמם יותר מדיי.

מה שכן אתה יכול לבדוק - זה ליצור קשר עם מחלקת רישוי צוותי אוויר / תקינה במנהל התעופה האזרחית ולפתוח אותו כסימולטור רגיל לאימוני טייס - עם אישורים כמובן ורשיון , (לא 767/757) קצת גדול מדיי, אבל לססנות בהחלט יכול להיות מועיל

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה הזאת

אני אישית הייתי בא לטיסה על סימולטורים במטוסים קלים בהתחלה(לא חשוב איזה סוג כל עוד הוא קל) אחר כך אחרי שאני אדע להטיס מטוסים כבדים אז אני אוס על מטוסים כבדים (סוג המטוס הכבד לא חשוב לי כל עוד כולם נהנים מימנו)

אני הבוא למקום הזה בערך פעם פעמיים בחודש כי 100 ש"ח לשעת טיסה זה קצת יקר בישבילי אבל אני יכול להרשות להצמי לבוא למרכז איזה יום יומים בחודש ולטוס איזה שעתיים שלוש.

בקשר למקום מיפגש לפי דעתי זה מקום מפגש מצויין.

נ.ב

לא כשור לשאלות אבל אם תיבנו את המרכז הזה אני כשאני יהיה בו אז אני ארצה ליתרום מזמני כדי ללמד ולעזור בכל דרך שאני יכול.

:):):):):)

פורסם

לדעתי יהיה ממש אדיר עם אפשר לעשות סימולטור אחד של בואינג נגיד 767 או 757 ואחד של איירבאס למשל 318 או משהו טיפה יותר גדול ,אני בהחלט יהיה מוכן לשם 200 ש"ח ואפילו יותר על שעת טיסה על 757 או A318

פורסם

עכשיו, הרעיון ממש נחמד ואני מקווה שהוא באמת יצא לפועל, אבל כמו שאמרו כבר יש כמה בעיות.

תצטרך פרסום, פרסום=כסף ... ככה שאם תפתח את העסק הנ"ל ורק אנחנו ועוד כמה אנשים נדע שהוא קיים זה לא יקדם אותך לשום מקום.

אני אישית ממליץ לך לבנות אתר אינ' אם כתובת של CO.IL (שעולה כסף) אבל זה יהיה שווה את זה, כי אם כבר להשקיע כסף אז עד הסוף .. בקשר למחיר , כמו שהבנתי 100 ש"ח לשעה זה לא כ"כ יקר אבל בשבילי (בן 13 וחצי) זה יעלה קצת הרבה ... וכאן מתחילה הבעיה.. שלא כולם יוכלו לבוא יותר מפעם בחודש, כי העניין לא רק בכסף של הסימולטור אלא גם בכלי תחבורה שצריך לסוע לשם (שזה כסף קטן יחסית אבל זה עדיין מוסיף למחיר.)

כאן הבאתי לך את הצדדים "השליליים" של הרעיון מבחינת המבקרים במתחם.

חוץ מזה , תצטרך למצוא דרך שתעניין לא רק את הילדים "וואו סימולטור יאלה בוא נלך לטוס" אלא גם את ההורים של הילדים ז"א ישנה אפשרות לפתוח בר במקום או מסעדה קטנה כלשהיא כדי שההורים יוכלו להעביר את הזמן (גם מכניס כסף לא קטן) או למשל לתת להורים אפשרות לצפות בילדים בזמן שהם טסים (כאן אני כבר מדבר על גילאים של 6-10 ).

בקשר למבוגרים שבאים אחרי יום עבודה קשה או סתם רוצים להעביר את הזמן\לנוח , כנראה שזה יהיה מקום מעולה בשבילהם אבל הם לא יוכלו להגיע גם כן יותר מפעם בחודש.

ההכנסה הכספית המירבית תיהיה בחגים, תוכל לסגור עסקאות אם קייטנות או אם מפגשי פורום ועסקאות כאלו (במיוחד של קייטנות) מביאות המון פרסום , וזה גם אם הילדים (6-10) יתלהבו מהרעיון. אני אישית מאוד מקווה שזה יפתח, אם תצטרך עצות או משהו אשמח לעזור,

אריאל.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...