Amir Paz פורסם אוגוסט 18, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 בשבת האחרונה לא הייתה מספיק תנועה באזור שדה דב, אנחנו מקווים השבת להסמיך את הבחור, בואו לטוס שדב דב! לציבור הטייסים שכבר הספיק לטחון את הקו לשדה דב מכל זויית אפשרית, כתבתי מספר רעיונות לטיסה, בוקי אתה מוזמן... 1.שדה דב-אילת , בנמוך. טיסה בגובה נמוך עם מטוס מהיר. ATR72, ב 180 קשרים CVFR כל הדרך לאילת. 2.שדה דב- עמאן - שדה דב, ERJ195 , יציאה מהירה ל SALAM וחזרה מאתגרת עוד יותר עם ביטול IFR פסיכי בגובה 1600 עם המטוס הזה. 3.ב"ג לשדה דב, עם מסוק. מרשה מיוחד, נחיתה באיכילוב, - ישירות לכיכר המדינה, מעל הארובה, והרבה כאב ראש לפקח. 4.LONDON CITY - שדה דב או הפוך. טיסה מאתגרת, ועל הסף הבלתי אפשרי להערכתי (מבחינת משקלים) המראה עם מטוס מנהלים משם - ישירות לשדה דב. http://en.wikipedia.org/wiki/London_City_Airport אחלה מוצר, רק תבדקו שאפשר לנתק לפני סוף מסלול עם מספיק דלק לת"א http://www.eaglesoftdg.com/CitationX_20.htm אני מתכנן לעשות את זה חודש הבא. 5.ה-ק-פ-ו-ת: ולא עם ססנה. עם משהו מציק יותר - צופית. המראה מהירה, בד"ח זריז בעם הרוח, ונקודת ירוקים שמגיעה תוך 3 שניות. מומלץ 6.קא"מ תובלה: קחו צופית, צאו ל INTRO, משם מרשה מיוחד 5 דרומה. עם וקטורים ליירוט ILS 05 בחצור. כמה תרגולים וחזרה ב CVFR. 7. צלם אירוע פוטו VATIL. לוקחים ססנה, מטפסים ל 4000 רגל, ומבצעים 360 מעל שדה דב (שב"ג יתמודד :agrue: ) ומצלמים את האירוע מהאוויר. 8.עוף לבן: 240 קשר, בז F15 , מייל בים, מאזור חיפה דרומה לאשדוד מבלי לדבר עם אף אחד. (רב"ש מה המצב ) בוקי תעשה לי טובה, אם אתה מגיע עם המלכה לנגיעה, תתאם עם: -בקרת קהיר,חגב,ACC דרום,מגדל פלמחים,גישה ב"ג מגדל שדה דב ותחנת כיבוי רדינג. ובשביל ההליכה סביב: מגדל הרצליה,פלוטו ואולי מגדל חיפה אם משהו ישתבש לך. וכשהפקח שואל אותך "מה מעוניין לאחר נגיעה על 03" , תעשה לי טובה פשוט תענה: "חזרה לב"ג" נתראה בשבת!
Zeev Bucki פורסם אוגוסט 18, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 בוקי תעשה לי טובה, אם אתה מגיע עם המלכה לנגיעה, תתאם עם: -בקרת קהיר,חגב,ACC דרום,מגדל פלמחים,גישה ב"ג מגדל שדה דב ותחנת כיבוי רדינג. ובשביל ההליכה סביב: מגדל הרצליה,פלוטו ואולי מגדל חיפה אם משהו ישתבש לך. וכשהפקח שואל אותך "מה מעוניין לאחר נגיעה על 03" , תעשה לי טובה פשוט תענה: "חזרה לב"ג" שלום לכולם! אכן אני מרים את הכפפה ואבוא לנגיעה אבל למה רק אחת כמה ברצף.שכחת לציין גם שעלי לתאם ברידינג עם בית הלוויות העירוני שם שיכינו את כל הדרוש... :drinking: בוקי זאב:4X-MJB
moshe elbaz פורסם אוגוסט 18, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 איציק הנה ההצעות הבנאליות שלי. הצטרפות בתקלת קשר . אובדן מנוע בסוף עם הרוח. DF כי הגיע הזמן שפקחים ילצדו מה זה. חצייה מזרחית לארובה. חציה מצפון לדרום . המראות על 21.
Yarin_l10 פורסם אוגוסט 18, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 אין לי בעיה לקחת את הDA-20 המדהים הזה, לטפס ל4000 ולצלם את כל האירוע, אבל! שפקח ב"ג לא יהיה מרוקאי, אני רוצה לנחות בשלום. שאלה בקשר לכזה דבר ^^ יש אפשרות כזו לטפס ל4000 בצורה של קפיץ ? אני מתכוון להמריא מ03, ולהתחיל סיבובים תוך כדי טיפוס עד הגעה לגובה
Amir Paz פורסם אוגוסט 18, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 אין לי בעיה לקחת את הDA-20 המדהים הזה, לטפס ל4000 ולצלם את כל האירוע, אבל!שפקח ב"ג לא יהיה מרוקאי, אני רוצה לנחות בשלום. שאלה בקשר לכזה דבר ^^ יש אפשרות כזו לטפס ל4000 בצורה של קפיץ ? אני מתכוון להמריא מ03, ולהתחיל סיבובים תוך כדי טיפוס עד הגעה לגובה יותר נוח להוציא אותך ל INTRO ומשם לתת לך גזרת עבודה עם גובה מזערי וגובה מירבי. אם ILS12 פעיל, אתה נוח בגובה 4000. אם עובדים 30/26 בב"ג, אתה קצת מציק בגובה 4000 אבל מתאים בגובה 6000 או גובה 3000. בקיצור - שפרחי ישבור תראש אלבז: יכול להיות מאוד נחמד לתרגל DF. אגב הבנתי שהמערכת כבר לא מותקנת בהרצלייה . גם תקלת קשר תתקבל בברכה
moshe elbaz פורסם אוגוסט 18, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 עובד גם עובד על 122.2 129.4 119.00 דרך אגב נפל דבר בישראל והיום התחיל פיילוט בהרצליה של ערוץ קלירנס דליברי ע"מ להקטין את העומס בקשר . עובד על 119.00
Amir Paz פורסם אוגוסט 18, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 עובד גם עובד על 122.2 129.4 119.00דרך אגב נפל דבר בישראל והיום התחיל פיילוט בהרצליה של ערוץ קלירנס דליברי ע"מ להקטין את העומס בקשר . עובד על 119.00 אם אני לא טועה היה משהו לגבי קלירנס הרצליה - נראה לי גם כתוב בפורום. לגבי ה DF, אתה בטוח שזה DF? או שהרצלייה מקבל העתק מכ"מ מב"ג ומבסס DF על זה(בכאילו)... (כך שמעתי במסדרונות החושך )
moshe elbaz פורסם אוגוסט 18, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 ב. מוצא כיוון פועל בתדרים: 122.20 מ"ה, 129.40 מ"ה, 119.00 מ"ה ו- 121.50 מ"ה. מהפמת מעודכן ליוני. ולא מזמן תירגלתי df והיא ביקשה ממני לשדר.
Amir Paz פורסם אוגוסט 18, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 ב. מוצא כיוון פועל בתדרים: 122.20 מ"ה, 129.40 מ"ה, 119.00 מ"ה ו- 121.50 מ"ה.מהפמת מעודכן ליוני. ולא מזמן תירגלתי df והיא ביקשה ממני לשדר. אתה חלבי אלבז, חלבי. עברת מתיחת פנים
Amir Paz פורסם אוגוסט 18, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 ב. מוצא כיוון פועל בתדרים: 122.20 מ"ה, 129.40 מ"ה, 119.00 מ"ה ו- 121.50 מ"ה.מהפמת מעודכן ליוני. ולא מזמן תירגלתי df והיא ביקשה ממני לשדר. אתה חלבי אלבז, חלבי. עברת מתיחת פנים מאפיונר תעופה אמיתי רואה בפמ"ת כרשות בלבד :drinking: סתם סתם - שלא יקחו דוגמא
Yarin_l10 פורסם אוגוסט 18, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 18, 2011 בחיאת אמיר דבר עברית מה לי ולIFR חחחחחחח אני מתכנן על להתחיל ללמוד IFR, אבל אתה יודע, עצלנות! (בעקרון קראתי מדריכים, יודע בסיסי ביותר.. צריך לתרגל לפני שאני מתחיל לעלות ברשת לIFR..)