עבור לתוכן
Opher Ben Peretz

שאלה לגבי מע' העברת דלק B737NG

Recommended Posts

פורסם

מאז התפוצצות TWA800 בטיסה ושני B737 של THAI על הקרקע, יש להשאיר 500 ק"ג במיכל המרכזי ואין לנצלם בטיסה, בכדי לוודא שהמשאבות החשמליות בו לא מתחממות. השאלה היא איך ניתן למנוע את הרקת אותו מיכל מרכזי בפעולת משאבת ההעברה SCAVENGE PUMP ממנו למיכל ראשי 1. תודה.

פורסם
ד"א , הנוהל המורה על כיבוי משאבות סנטר כאשר יש מתחת ל 2300 ק"ג במרכזי לפני המראה , נשאר כפי שהוא.

מצטער על ההקפצה חברים, לא היה לי זמן לחפש את המקור אבל היום אני בסטנדביי אז יצא לי למצוא את הציטוט

בחלק מן המטוסים שלנו (רובם) יש משאבות מרכזיות חדשות, שמאפשרות לנו להדליק סנטר פאמפס כל עוד יש מעל 460 ק"ג, אולם הקפטן יכול להחליט להשאיר אותן כבויות להמראה אם לדעתו יש אפשרות שתידלק נורית אזהרה במהלך ההמראה, והם מעריכים את המספר כ500 ק"ג

למטוסים עם המשאבות הישנות מה שאמרת הוא נכון

הציטוט הוא מעמוד הליכים נורמליים בפ'קום 1 21.54

פורסם
ד"א , הנוהל המורה על כיבוי משאבות סנטר כאשר יש מתחת ל 2300 ק"ג במרכזי לפני המראה , נשאר כפי שהוא.

מצטער על ההקפצה חברים, לא היה לי זמן לחפש את המקור אבל היום אני בסטנדביי אז יצא לי למצוא את הציטוט

בחלק מן המטוסים שלנו (רובם) יש משאבות מרכזיות חדשות, שמאפשרות לנו להדליק סנטר פאמפס כל עוד יש מעל 460 ק"ג, אולם הקפטן יכול להחליט להשאיר אותן כבויות להמראה אם לדעתו יש אפשרות שתידלק נורית אזהרה במהלך ההמראה, והם מעריכים את המספר כ500 ק"ג

למטוסים עם המשאבות הישנות מה שאמרת הוא נכון

הציטוט הוא מעמוד הליכים נורמליים בפ'קום 1 21.54

כלומר שה- PMDG B737NG מודרני, אין בו אפשרות להפסיק העברת דלק מהמרכזי לראשי 1 גם כשמשאבות הראשון מופסקות. הדלק עובר כולו ללא שליטת טייס בהדמייה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...