Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 28, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2011 מאז התפוצצות TWA800 בטיסה ושני B737 של THAI על הקרקע, יש להשאיר 500 ק"ג במיכל המרכזי ואין לנצלם בטיסה, בכדי לוודא שהמשאבות החשמליות בו לא מתחממות. השאלה היא איך ניתן למנוע את הרקת אותו מיכל מרכזי בפעולת משאבת ההעברה SCAVENGE PUMP ממנו למיכל ראשי 1. תודה.
mickey lip פורסם אוגוסט 28, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2011 לא קיים כבר הנוהל הזה עופר. מרוקנים לגמרי את המיכל.
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 28, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 28, 2011 תודה מיקי, סו"ס הצלחתי לאתר את SFAR88 המורה על השינויים הדרושים, אכן חלק מהספרות שברשותי לא היה מעודכן לשינוי זה שתחולתו מ-2002.
mickey lip פורסם אוגוסט 28, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 28, 2011 ד"א , הנוהל המורה על כיבוי משאבות סנטר כאשר יש מתחת ל 2300 ק"ג במרכזי לפני המראה , נשאר כפי שהוא.
Nir Gonen פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 ד"א , הנוהל המורה על כיבוי משאבות סנטר כאשר יש מתחת ל 2300 ק"ג במרכזי לפני המראה , נשאר כפי שהוא. מצטער על ההקפצה חברים, לא היה לי זמן לחפש את המקור אבל היום אני בסטנדביי אז יצא לי למצוא את הציטוט בחלק מן המטוסים שלנו (רובם) יש משאבות מרכזיות חדשות, שמאפשרות לנו להדליק סנטר פאמפס כל עוד יש מעל 460 ק"ג, אולם הקפטן יכול להחליט להשאיר אותן כבויות להמראה אם לדעתו יש אפשרות שתידלק נורית אזהרה במהלך ההמראה, והם מעריכים את המספר כ500 ק"ג למטוסים עם המשאבות הישנות מה שאמרת הוא נכון הציטוט הוא מעמוד הליכים נורמליים בפ'קום 1 21.54
Nir Gonen פורסם אוגוסט 30, 2011 דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 בכיף בינתיים לא יצא לי להיתקל במטוסים עם משאבות ישנות, אני חושב שלאט לאט נפטרים מהם
Opher Ben Peretz פורסם אוגוסט 30, 2011 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 30, 2011 ד"א , הנוהל המורה על כיבוי משאבות סנטר כאשר יש מתחת ל 2300 ק"ג במרכזי לפני המראה , נשאר כפי שהוא. מצטער על ההקפצה חברים, לא היה לי זמן לחפש את המקור אבל היום אני בסטנדביי אז יצא לי למצוא את הציטוט בחלק מן המטוסים שלנו (רובם) יש משאבות מרכזיות חדשות, שמאפשרות לנו להדליק סנטר פאמפס כל עוד יש מעל 460 ק"ג, אולם הקפטן יכול להחליט להשאיר אותן כבויות להמראה אם לדעתו יש אפשרות שתידלק נורית אזהרה במהלך ההמראה, והם מעריכים את המספר כ500 ק"ג למטוסים עם המשאבות הישנות מה שאמרת הוא נכון הציטוט הוא מעמוד הליכים נורמליים בפ'קום 1 21.54 כלומר שה- PMDG B737NG מודרני, אין בו אפשרות להפסיק העברת דלק מהמרכזי לראשי 1 גם כשמשאבות הראשון מופסקות. הדלק עובר כולו ללא שליטת טייס בהדמייה.