עבור לתוכן
Maor Cohen

נהלי הקפות NGX .

Recommended Posts

פורסם

אהלן חברים ,

אני רוצה להתחיל לתרגל הקפות ונחיתות ידניות עם ה- NGX .

יש איזה NORMAL PROCEDURES להקפות וצ'קליסטים ? ...

למשל כמה מדפים ל- T&G , מקזז להמראה , מתי לסגור גלגלים , מתי להפעיל , איזה זווית הפניה וכו' .

תודה רבה ושבת שלום ,

מאור =]

פורסם

בשביל זה יש סימולטור

תעלה עם המטוס ספונטני אפילו בלי לחשב דלק 10% בכל מיכל ותעלה להקפות, תלמד את ההתנהגות של המטוס תנסה לשחק עם המקזז עד שתגיע לתוצאה האופטימלית

זו בסופו של דבר המטרה של הסימולטור

פורסם

אבל מה עם המדפים ?

בטח יש איזה מצב של מדפים , למשל 5 - 2 כל ההקפה , או 1 .

דברים כאלה ...

דרך אגב , אתה גם צודק אך אני שאלתי למשהו יותר ספציפי , זאת אומרת נהלים מסויימים של הקפות עם כבדים , מתי מתחילים להנמיך , האם משתמשים בתדר של ה- G\S ולוקלייזר , האם יש נהלים מסויימים בספר שפספתי או משהו ?

תודה לך על התגובה ומצפה לעוד כמה תשובות .

פורסם

הקפה היא 100% ידניות אולי פה ושם אתה יכול להשתמש בFIXים אבל זה ממש לא חוכמה

מתי מתחילים להנמיך? זה בדיוק כמו לשאול איפה מתחילים להנמיך בהקפה עם ססנה

מדפים (אצלי לפחות) הם על 10-15 כשאני עושה את ההקפה באילת זה תלוי בהרבה דברים

פורסם

בגדול:

וודא שאתה לא ממריא מעל משקל הנחיתה המירבי המותר. ממליץ לרוקן נוסעים ולמלא דלק, כך שיש לך מספיק דלק בטוח.

המראה - כרגיל כמו כל טיסה.

שיעור טיפוס חיובי מקפלים גלגלים.

עם הרוח - מדפים 15 גלגלים מטה, ספיד ברייקס ארם, אוטוברייקס כבוי (בהנחה שאתה הולך סביב).

צלע בסיס - תצורת נחיתה.

הליכה סביב - TOGA, מדפים 15, בטיפוס חיובי קיפול גלגלים, לקפל מדפים לפי המהירויות, אך לשים לב שבעם הרוח כבר שוב מדפים 15 - לא להאיץ מידי.

זה ממש בגדול ובשלוף, זה לא סותר לחפש בכתובים ופשוט להצליב מידע בין פרוצדורת המראה לפרוצדורת נחיתה בהקפת ראיה.

פורסם
אנשים ? =]

חיובי, למרות שמספיק לקחת את המהירות הראשונה שמופיעה לך, ולפחות לשתיים-שלוש הקפות, המהירות תהיה דומה ותקטן במעט. אחרי שישרף קצת דלק, ואם אתה ממשיך לבצע הקפות, יש לבדוק מהירות חדשה.

פורסם
תודה לך אלמוג , אני באמת יקרא שם לא מעט .

חריט - מה זאת אומרת המהירות הראשונה ??

עריכה :

וואו אלמוג , אתר מצוין - תודה רבה !

לפני ההקפה הראשונה, בדוק מה ה-VREF. זו "המהירות הראשונה". למשך כמה הקפות המהירות תשאר מאוד קרובה למהירות זו ולכן תוכל להשתמש בה, לאחר כמה הקפות רצוי לבדוק שוב, משום שעם שריפת הדלק המטוס נהיה קל יותר וגם המהירות קטנה.

פורסם

אוקיי , בעיקרון קיבלתי את התשובות שלי אך בשביל לא לפתוח יותר מדי אשכולות אפשרי להשאיר את הנושא וכל פעם אני יחליף את השאלה בכותרת \ בגוף ההודעה ? פתחתי יותר מדי אשכולות לאחרונה , לא רוצה להציק יותר מדי .

פורסם
תצורת נחיתה מבחינת מדפים בתרגול הקפות- 30.

כמו בכל נחיתה, אם באים כבד (למשל, בתחילת התרגול) אפשר לשקול מדפים 40. זה לא מה שישפיע על ההקפה כמכלול אלא על מהירות הנגיעה עצמה. רק חשוב לשמור על תבנית ניהול מצב מדפים+מהירות שתהיה מסודרת, ברורה ושבלחץ העבודה תישמר התבנית.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...