mic פורסם אוגוסט 31, 2004 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2004 אין ספק שבמציאות גישת הראייה היא הרבה יותר קלה, ניתן בקלות לתמרן עם הראש לצדדים, ולהיו בקשר עין תמידי עם המסלול - ועם המכשירים. אצלנו בסימולטור העסק נהיה הרבה יותר קשה, במיוחד במטוסים גדולים, מטוסי סילון בואינגים וכו', מכיוון שכל הזמן צריך לשחק עם מקשי הNUMLOCK, אנחנו גם לא יכולים לתמרן עם הגוף קדימה בזוויות מסוימות שגוף המטוס עצמו יסתיר לנו את המסלול. באיזו טכניקה אתם משתמשים בכדי לבצע נחיתות מסוג זה בצורה הכי יעילה ובטוחה, בעיקר במטוסים גדולים כמובן. אשמח לשמוע על טכניקות מסויימות שלכם שאולי אני לא מודע אליהן.
Elad Zeierman פורסם אוגוסט 31, 2004 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2004 אני משתמש ב- HAT SWICH שבראש הסטיק או בססנות ב וירטואל קוקפיט
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם אוגוסט 31, 2004 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2004 אתה צודק זה באמת מעפן בסימולטור, ועד היום לא הייתה לי אף שיטה אבל עכשיו דווקא עלה לי רעיון שיכול להיות די נוח אפשר ללחוץ על ] שיפתח חלון חדש, ובו לשים TOP VIEW ואז יש לך כל הזמן בפינה אינדיקציה איך אתה ביחס למסלול ולתבנית של ההקפה.. אני אנסה את זה יכול להיות שזה יפתור תבעיה
mic פורסם אוגוסט 31, 2004 מחבר דיווח פורסם אוגוסט 31, 2004 אני משתמש ב- HAT SWICH שבראש הסטיק או בססנות ב וירטואל קוקפיט אבל זה בדיוק אותו הדבר כמו ללחוץ על NUMLOCK מבחינת הנוחות וזוויות הראייה ואורן, אני לא יודע, שווה לנסות, אבל נראה לי שזה יהיה די מסורבל...
Ilan Cohen פורסם אוגוסט 31, 2004 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2004 אז ככה יש כמה אפשרויות. 1 ללחוץ על W ואז כל התצוגה יורדת רק לשעונים בסיסיים. 2 אם אתה לוחץ על SHIFT+ENETR בצורה הבאה קודם על SHIFT ומחזיק אותו לחוץ ואז לוחץ על ENTER כמה פעמים אתה תראה שרואים את המבט כאילו אתה קם מהכיסא של המטוס ומביט מזוית יותר גבוהה. נסה ותגיד איך היה. בהצלחה. אם לא הולך תוציא את הראש מהחלון.
Elad Zeierman פורסם אוגוסט 31, 2004 דיווח פורסם אוגוסט 31, 2004 אז ככה יש כמה אפשרויות.1 ללחוץ על W ואז כל התצוגה יורדת רק לשעונים בסיסיים. 2 אם אתה לוחץ על SHIFT+ENETR בצורה הבאה קודם על SHIFT ומחזיק אותו לחוץ ואז לוחץ על ENTER כמה פעמים אתה תראה שרואים את המבט כאילו אתה קם מהכיסא של המטוס ומביט מזוית יותר גבוהה. נסה ותגיד איך היה. בהצלחה. אם לא הולך תוציא את הראש מהחלון. המבט של הגבהת הכיסא הוא מסוכן כי אתה לא בדיוק מגביה אלא אתה מוריד אף( של הטייס) הדבר מסוכן כי בפיינל אתה עלול לשכוח שאתה בפרספקטיבה שונה ולהזדקר על המסלול או סתם להיכנס בו חזק מידי מבט ה- חלון הגדול גם טוב אבל שוב זה רק לקדימה.
mic פורסם ספטמבר 1, 2004 מחבר דיווח פורסם ספטמבר 1, 2004 אז ככה יש כמה אפשרויות.1 ללחוץ על W ואז כל התצוגה יורדת רק לשעונים בסיסיים. 2 אם אתה לוחץ על SHIFT+ENETR בצורה הבאה קודם על SHIFT ומחזיק אותו לחוץ ואז לוחץ על ENTER כמה פעמים אתה תראה שרואים את המבט כאילו אתה קם מהכיסא של המטוס ומביט מזוית יותר גבוהה. נסה ותגיד איך היה. בהצלחה. אם לא הולך תוציא את הראש מהחלון. המבט של הגבהת הכיסא הוא מסוכן כי אתה לא בדיוק מגביה אלא אתה מוריד אף( של הטייס) הדבר מסוכן כי בפיינל אתה עלול לשכוח שאתה בפרספקטיבה שונה ולהזדקר על המסלול או סתם להיכנס בו חזק מידי מבט ה- חלון הגדול גם טוב אבל שוב זה רק לקדימה. האמת שזה רעיון די טוב, בפיינל אתה לוחץ על מקש הרווח ואתה חוזר לזווית הטבעית. אני באמת חושב שאני אנסה את זה.
Ilan Cohen פורסם ספטמבר 1, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2004 אז ככה יש כמה אפשרויות.1 ללחוץ על W ואז כל התצוגה יורדת רק לשעונים בסיסיים. 2 אם אתה לוחץ על SHIFT+ENETR בצורה הבאה קודם על SHIFT ומחזיק אותו לחוץ ואז לוחץ על ENTER כמה פעמים אתה תראה שרואים את המבט כאילו אתה קם מהכיסא של המטוס ומביט מזוית יותר גבוהה. נסה ותגיד איך היה. בהצלחה. אם לא הולך תוציא את הראש מהחלון. המבט של הגבהת הכיסא הוא מסוכן כי אתה לא בדיוק מגביה אלא אתה מוריד אף( של הטייס) הדבר מסוכן כי בפיינל אתה עלול לשכוח שאתה בפרספקטיבה שונה ולהזדקר על המסלול או סתם להיכנס בו חזק מידי מבט ה- חלון הגדול גם טוב אבל שוב זה רק לקדימה. היי אלעד. לאחר בדיקה חוזרת אני יוכל להגיד לך בוודאות, ואולי גם יעידו אחרים שהגבהת שדה הראיה נותנת בדיוק את ההדמיה של מצב בו הטייס מרים את עצמו מהכיסא, ולראיה לכך כמו שציינתה שהאף נופל אז שם לב שאין תזוזה לקוקפיט אלה רק לתצוגה שמחוץ למטוס. ולגבי זה שהוא ישכח לחזור למצב רגיל אז בכל פעם שהוא מרים את התצוגה כלפי מעלה גם הוא יתרומם מהכיסא שלו ליד המחשב ככה בטוח הוא לא ישכח. לצדדים נישארת האפשרות ללחוץ על W ואז בכל מבטי הצד אין שום דבר שמסתיר לראות.
hagay פורסם ספטמבר 1, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2004 אם ממש אני חייב להביט החוצה ללא הסתמכות של מכשירים, אאז אני עובר לVC ואז זז לצדדיקם בכיף.
iroth פורסם ספטמבר 1, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2004 השיטה הכי טובה (בעיקר למטוסים קלים דווקא) היא לטוס ב-VC ולהשתמש ב-HAT על הג'ויסטיק. ניתן לערוך את קובץ ה-CFG ולשנות את קצב ה-PAN (נדמה לי שבדיפולט הוא 400 וניתן לעלות ל-800) כך שהפניית המבט יותר מהירה. השימוש במקש הרווח לחזור למרכז הוא פשוט גדול. אני תיכנתתי את אחד הכפתורים על ה-YOKE לעשות אותה פעולה. (תודה לזאב שלימד אותי את עניין החזרה למרכז). השימוש ב-VC גם מקל מאד על ההסעה על הקרקע! טיפ נוסף - ניתן לעשות זום לפקטור של 0.7 - 0.8 ואז מקבלים תחושה עוד יותר מציאותית כמובן שכבונה קוקפיט הפנטזיה היא שיהיו לי מספר מסכים סביב, אבל זה עוד יקח לי כמה שנים לגייס את המימון...
Oren Geva פורסם ספטמבר 1, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2004 אגב, אם אתם משתמשים ב- ACTIVE CAMERA אז ניתן להסתכל במהירות לצדדים ע"י לחיצה על הגלגלת בעכבר והזזת העכבר. אבל למען האמת אני בד"כ משתמש ב-HAT SWITCH ולא בשיטה הזו, כי היד על הסטיק ולא על העכבר... בכל אופן, VC הוא הדבר לטיסות ראיה, לא ה-2D PANEL.
Or Netzer פורסם ספטמבר 1, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2004 גיד ועשיתי IFR וקיבלתי ראיה אני בעם הרוח מטוס ישר מסתכל לכיוון המסלול ובפניה אני פונה בערך 40 30 מעלות לכיון המסלול ואז מזיז עם HAT באלכסון לכיון ואז מחכה לראות את המסלול
Eliran-VFS1 פורסם ספטמבר 1, 2004 דיווח פורסם ספטמבר 1, 2004 אני כיוונתי על הסטיק שלי 4 כפתורים להסתכלות. לי יש לוגיטק 3 אטק מי שמכיר יש לו 4 כפתורים על הידית עצמה . אחד שמתי שמאל אחד ימני ואחד אחורה. ככה אפשר להסתכל לצדדים .ואותם כפתורים דרך ה VC זה מזיז לצדדים חופשי ו2 הכפתורים נותרים זה למעלה למטה...