עבור לתוכן
flytosky

שאלה קטנה בנוגע לטיסה במקומות קרים במיוחד

Recommended Posts

פורסם

צודק לא שמתי לב למעפ"י. בכל מקרה לדעתי אפשרי תחת SVFR. אם בסיס ענן 1000, אור יום ויש קשר עין עם הקרקע לא רואה בזה בעיה.

אגב כל הנושא של גבהים, לחצים, ENCODERים וכו' מאוד מעניין ומומלץ למי שרוצה להעמיר באיך מערכות כמו TCAS וטרנספונדרים/מכ"מים עובדים.

פורסם

אמיר יש תוכנה עם חיישן שאומר לנו מה הבסיס ענן, אבל זה נקודתי מעל המכשיר ככה שזה לא ממש אמין, אינדיקציה כללית.. כמו שאמרת הערכה וויזואלית זה הכלי וכמובן דיווחי טייסים 8)

פורסם
אמיר יש תוכנה עם חיישן שאומר לנו מה הבסיס ענן, אבל זה נקודתי מעל המכשיר ככה שזה לא ממש אמין, אינדיקציה כללית.. כמו שאמרת הערכה וויזואלית זה הכלי וכמובן דיווחי טייסים 8)

יש מצב להביא את החיישן לחדב? :drinking:

פורסם
אפשרי תחת SVFR לביצוע נחיתה בלבד, לא להקפות. אם זה ביום ניתן גם לבצע הקפות ב SVFR.

מעניין מה החוק בארץ אומר

פרק א-03 בפמ"ת מגדיר את התנאים שעיקרם- בתוך תחום פיקוח השדה, ביום, ובתנאי מז"א המתאימים, ובאישור הפקח. אין לפי דעתי איסור ביצוע הקפות.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...