yoni revivo פורסם ינואר 7, 2012 דיווח פורסם ינואר 7, 2012 צודק לא שמתי לב למעפ"י. בכל מקרה לדעתי אפשרי תחת SVFR. אם בסיס ענן 1000, אור יום ויש קשר עין עם הקרקע לא רואה בזה בעיה. אגב כל הנושא של גבהים, לחצים, ENCODERים וכו' מאוד מעניין ומומלץ למי שרוצה להעמיר באיך מערכות כמו TCAS וטרנספונדרים/מכ"מים עובדים.
Amir Paz פורסם ינואר 7, 2012 דיווח פורסם ינואר 7, 2012 אפשרי תחת SVFR לביצוע נחיתה בלבד, לא להקפות. אם זה ביום ניתן גם לבצע הקפות ב SVFR. מעניין מה החוק בארץ אומר
Almog Atar פורסם ינואר 8, 2012 דיווח פורסם ינואר 8, 2012 אמיר יש תוכנה עם חיישן שאומר לנו מה הבסיס ענן, אבל זה נקודתי מעל המכשיר ככה שזה לא ממש אמין, אינדיקציה כללית.. כמו שאמרת הערכה וויזואלית זה הכלי וכמובן דיווחי טייסים
Amir Paz פורסם ינואר 8, 2012 דיווח פורסם ינואר 8, 2012 אמיר יש תוכנה עם חיישן שאומר לנו מה הבסיס ענן, אבל זה נקודתי מעל המכשיר ככה שזה לא ממש אמין, אינדיקציה כללית.. כמו שאמרת הערכה וויזואלית זה הכלי וכמובן דיווחי טייסים יש מצב להביא את החיישן לחדב? :drinking:
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 8, 2012 דיווח פורסם ינואר 8, 2012 אפשרי תחת SVFR לביצוע נחיתה בלבד, לא להקפות. אם זה ביום ניתן גם לבצע הקפות ב SVFR. מעניין מה החוק בארץ אומר פרק א-03 בפמ"ת מגדיר את התנאים שעיקרם- בתוך תחום פיקוח השדה, ביום, ובתנאי מז"א המתאימים, ובאישור הפקח. אין לפי דעתי איסור ביצוע הקפות.
moshe elbaz פורסם ינואר 8, 2012 דיווח פורסם ינואר 8, 2012 אפשרי תחת SVFR לביצוע נחיתה בלבד, לא להקפות. אם זה ביום ניתן גם לבצע הקפות ב SVFR. מעניין מה החוק בארץ אומר