Nir Gonen פורסם ינואר 21, 2012 דיווח פורסם ינואר 21, 2012 (תגובה באיחור קל)לגבי סגירת המצערת כדי לאבד רק 150 רגל, מדובר בירידה מ 650 ל 500 כשפני השטח הם 90. אין מקום לטעויות, בנוסף, קשה עד בלתי אפשרי להעריך אץ הגובה של המטוס שאיתו אתה במסלול התנגשות ולכן פעולה חריפה יותר הייתה נכונה. אותו קפטן שאמר שהוא נתן לקצין הראשון להרגיש את המטוס, מזכיר את הקפטן של הספינה שטבעה באיטליה. יש כמה עשרות אם לא מאות אנשים במטוס, אז לא לא ממש הזמן לעשות נחיתות ידניות... שטויות, אין פה בכלל מקום להשוואה, טייס שלא מתרגל הטסה ידנית של המטוס שלו, ביום בו יקרה הגרוע ביותר והוא יאלץ לבצע נחיתת מכשירים במזג אוויר סוער, עם מטוס תקול הוא יהיה מסוכן הרבה יותר מאשר אם הוא פעם ביום יבצע גישה ידנית ובמהלך כל הדיון פה לא הוזכר פה האלמנט האנשוי. כולם חכמים גדולים בסימולטור... אני בטוח שהטייסים המדוברים היו טייסים שהתאמנו פעם בשבוע בסימולטור וטסו לא מעט. תהיה בטוח שהם לא התאמנו כל שבוע בסימולטור אתם שואלים מה קורה אם יש פתאום מספר שתיים... אתם קולטים שפה מדובר במינימום, מספר 20 מבחינת רמת הלחץ נכון? ?
Opher Ben Peretz פורסם ינואר 22, 2012 דיווח פורסם ינואר 22, 2012 חנן, קבל זאת כרצון לעזור: המשך ללמוד לטוס ולרכוש ניסיון. אולי אז יהיה הזמן לדבר על שיקולי קברניט בפורום רחב. אתה מזכיר לי את הערות בני בן השבע, שטס בסימולטור כבר שנה בכל מקום ועל כל סוג מטוס וכעת עסוק בהקמת חברת תעופה משלו.
joeym פורסם ינואר 22, 2012 דיווח פורסם ינואר 22, 2012 הי עופר, לקח לי זמן להפנים את הצעתך... זה נכון שאינני טייס 747 עדיין, אך באמתחתי כחמש שנים של תחזוקת מסק"רים בחיל האוויר. בנוסף, שותפתי לא פעם במסגרת עבודתי בפעילות של אל על בנושאי בטיחות בטיסה. (בעיקר הרצאות). למרות ההשוואה לבנך בן השבע, אני חושב שמה שמדאיג אותי כאן הוא ההתנגשות בין העולם העסקי לבין הבטיחות. אין מה להשוות את רמת תחזוקת המסוקים והמטוסים בחיל האוויר לבין התעופה האזרחית, על כל נדבכיה, מהסיבה הפשוטה שהכסף לא משחק תפקיד בחיל האוויר כפי שהוא משחק תפקיד בכיסו של בעל חברת התעופה. ובכל זאת, לא מן הנמנע שטייס שאחראי על חייהם של עשרות אלפי אנשים בכל שנה, יחד עם המטוס שאותו הוא מטיס, יעברו בחינות/שדרוגים/רענונים ושאר ירקות שינמיכו את הסיכון למינימום. ואגב, אם בנך ירצה נקודת מבט יותר אובייקטיבית, שכל כולה באמת ובתמים היא שאיפה לשמים בטוחים יותר, אשמח לייעץ