עבור לתוכן
שגי�_ינ�י

טוב צריך גם טופיק של אחרי האירוע בראש פינה...

Recommended Posts

פורסם

אני התאכזבתי... :(

מה איתכם?

שוב הפגנו מערך אווירי חובבני משהו...

לא מבין מה הרעיון להעביר טיסת IFR למגדל ראש פינה, 17 מייל מדשא... למיטב זכרוני - המגדל שם "אמור" להיות ראייה ולפקח רק על ההקפה...

שוב מגלה שטייסים ישראליים לא מסוגלים לטוס עם ססנה כמספר שתיים בהקפה, שמוגדרת ראייה, ולשמור הפרדה כמו שצריך. למרות שהפקח מפציר ומפציר על הארכת הפיינל - נגיד ויש לו מכ"ם והוא יודע לעשות את זה...

אז מי שהולך סביב בפעם הראשונה, לא אמור ללכת סביב גם בשניה!? למרות שבאמת ניסיתי לבלום ולפנות הכי זריז שיכולתי...

שוב מדברים עברית על ערוץ עם טייסים זרים...

ועד שסוף סוף מרימים אירוע עם פוטנציאל... מה יהיה?

פורסם

שגיא, עברת 17 מייל לפני דשא בגלל ש:.

1.רצתי להשתין.

2.רציתי לתת לראש פינה זמן להתארגן. היו לו 2 מהירים (200 קשר) בקרבת ה CTR ועוד ססנה.

לא יודע מה קרה ב CTR של ראש פינה.

עברית: פלוטו זה ערוץ פנים ארצי. נכון שכל הקשר אמור לעבור לאנגלית בהשמע טייס זר, יחד עם זאת, הסברתי לטייס הזר לצפות למעט עברית "DUE TO LOCAL VFR TRAFFIC". לא הייתה עם זה שום בעיה.

פורסם

אני לא יודע אם זה קרה רק לי, אבל התחברתי בשדה דב לקראת יציאה IFR לראש פינה, וכל שנייה מתנתק לי מהרשת ): יש עוד אנשים שזה קרה להם? (לדעתי זה פשוט מהעומס, אך יתכן ואני טועה)

פורסם
אצלי הוא טוען את כל הסרברים. אבל אם זה לא טוען לך, כנס ל servinfo ותעתיק משם שרתים. (שם אתה גם יכול לראות לאיזה שרת יש את הפינג הכי גבוהה)

לא רק לך.

היו הרבה בעיות היום...

פורסם

על זה בדיוק אני מדבר...

מעניין שבטרונטו מסתדרים יופי עם מהירים בהפרדות של 3 מייל... למה אצלנו זה צריך להיות 17?!?!?!

וחוצמזה - מי הפריע לך להשתין?? לא זכור לי שחרגתי מהנתיב באופן יותר מידי מוגזם :)

פורסם

היית בסדר על הנתיב, אבל לא התאים לחכות עוד 2 דקות :)

תשמע לגבי ראש פינה, לא יודע מה היה, אלבז יכתוב על זה.

אבל אל תשכח שבטורנטו מגדל לא מנהל וקטורים ל זוג מטוסי סילון. יש בקר בשביל זה.

בכל אופן, קצת מאכזב כמות התנועה.

פורסם

היה מאוד כיף. שוב פעם הנחתתי את הסיטיישן במחניים. מאוד מאתגר לתפעל את המטוס הזה שכל שניה הפקחים נותנים הוראה אחרת, כי די קשה לשמור איתו מהירות.

פורסם

היי שגיא , אין לי מושג אם הבאת אותי לדוגמא רעה או טובה , אני הייתי AHM ועשיתי כל מה שיכולתי ווידאתי כל הזמן רידבקים כדי להיות בטוח שאני עושה מה שאפשר .

אבל , ( כן כן יש אבל ) אני לא יודע אם זה היית אתה אבל אני הגעתי בעם הרוח לכנרת כבר ואז הכניסו אותי לפיינל ארוך ומשום מה שוב הלכתי סביב אני חושב מתנועה על המסלול .

אבל אני חייב לומר שהאירוע הפתיע אותי לטובה , הרבה עמדות , לא מעט טייסים בראש פינה וזה הגיע למצב שביקשו ממני נחיתה מלאה - וכמובן איך אפשר לסגור אירוע בלי MAYDAY ?

אמממ , מה שטיפה הציק שכל הזמן שינו לי מסלול נחיתה , אמרו לי להיכנס מעם הרוח של 33 לעם הרוח ימנית 15 ושהגעתי לפיינל 15 שינו בחזרה ל- 33 אבל אני חושב שזה היה בגלל צבי שעשה חירום , בכל מקרה היה ממש לא רע ומגיע לפקחים כל הכבוד !

פורסם

אוקי. מאור אתה היית אמור להיות מספר 3 לנחיתה כאשר אמור להכנס לעם הרוח ימנית ל15 צרלי דלתא יוניפורום אחריו ואתה אחריהם בפועל צבי נכנס לעם הרוח שמאלית ל15 וחסם את ההקפה שלכם מה שאילץ לשנות הוראות לעיתים קרובות.

היתה לך בעיה כמה פעמים שדיווחת קשר עין אבל חתכת את צלע עם הרוח באלכסון על המטוס שלפניך.

מעבר לכך היתה בעיה בהבנה של הטייסים שכדי לפנות את 33 יש לבצע 180 ככה שמטוס מסתדר כמספר 2 צריך להאריך את ההקפה כמה שאפשר .

סך הכל חוץ מכמה הערות של טיסיים עם בעיית קשר ו3מקיפים כשאחד מהם טקסט היה סביר +

פורסם

משה אל תבין אותי לא נכון , היית מצוין , גם אני טעיתי פה ושם אבל שמע מטעויות לומדים , לדעתי היה אירוע נחמד ביותר ולראש פינה יש פוטנציאל .

לדעתי אם היה אירוע בחיפה \ שדה דב היה יותר מעניין או אילת - לשדות הללו נראה לי יש פוטנציאל עצום אבל היה אירוע סבבה לגמרי .

פורסם

הספקתי להגיע לשולי האירוע עם BE58.

חצי דקה מדשא קט מנוע בצד ימין. מוודא DEAD FOOT - DEAD ENGINE, נסיונות התנעה ספורדיים וכשהבנתי שאבוד לי - ENGINE SECURE

כדי שיהיה מעניין עשיתי הליכה סביב בגישה סופית. מה אני יגיד לכם לא פשוט רגל שמאל עבדה קשה. בשלב מסויים אפילו גירדתי VMCA מלמטה...

עד לניקוי גרר המטוס פשוט עגלה. גם לאחר שהצלחתי להתייצב - באישור אלבז המשכתי כשהאף לכיוון צפון ללא פניות כדי לנסות לצבור מעט יותר אנרגיה. כשהמחוג פגש את הכחול המיוחל המטוס התחיל לטפס לאיטו בפחות מ500 רגל לדקה.

נחיתה רגילה 180 ופינוי מסלול עם פניות ימניות בלבד בגלל א-סימטריות. שמירת כיוון מאתגרת. מה אני יגיד, קשים הם חייו של טייס דו מנועי קל.

2012128221158507.png

201212822133726.png

201212822139780.png

2012128221952544.png

מצב הידיות לפני כיבוי בחנייה

2012128222450475.png

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...