amitmh פורסם מרץ 1, 2012 דיווח פורסם מרץ 1, 2012 ואם קראתי מיידיי ואני בהליכי חירום ויצאתי ממנו, מה אני צריך לעשות? (מבחינת מהירות, טיפוס, נדב"ר {יציאת מחירום} וכו') מטוס- ססנה 172
zvi rodes פורסם מרץ 1, 2012 דיווח פורסם מרץ 1, 2012 ואם קראתי מיידיי ואני בהליכי חירום ויצאתי ממנו, מה אני צריך לעשות? (מבחינת מהירות, טיפוס, נדב"ר {יציאת מחירום} וכו')מטוס- ססנה 172 שמע מה אני עושה במצב כזה,הולך לבית כנסת
Izik Bakshi פורסם מרץ 2, 2012 דיווח פורסם מרץ 2, 2012 ואם קראתי מיידיי ואני בהליכי חירום ויצאתי ממנו, מה אני צריך לעשות? (מבחינת מהירות, טיפוס, נדב"ר {יציאת מחירום} וכו')מטוס- ססנה 172 מעבר לנדב"ר הרגיל אני לא חושב שיש משהו מיוחד, תמיד תזכור שאתה בדו שיח עם הפקח, ואם יש לך מידע חשוב לעדכן אותו בו פשוט תגיד את זה בלי להיות כלוא מחשבתי בקבוצת מילים קטנה. תקפיד על עדכון הפקח במצב שלך ובתוכנית שלך להמשך הטיסה, סביר להניח שאחרי יציאה מחרום תרצה לנחות בשדה הקרוב.
amitmh פורסם מרץ 2, 2012 מחבר דיווח פורסם מרץ 2, 2012 אוקיי תודה אבל מה אני צריך להגיד לפקח אחרי שיצאתי מהחירום? CGK יציאה מהחירום מטפס X חולף Z מתכנן לנחות בשדה הקרוב A
Yarden Gotlib פורסם מרץ 2, 2012 דיווח פורסם מרץ 2, 2012 אוקיי תודהאבל מה אני צריך להגיד לפקח אחרי שיצאתי מהחירום? CGK יציאה מהחירום מטפס X חולף Z מתכנן לנחות בשדה הקרוב A אלא אם המצב שלך אבוד הפקח, עוד בזמן שיש לך מקרה חירום, ינחה אותך לשדה הקרוב, אתה רק צריך לדאוג להטיס את המטוס...
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 3, 2012 דיווח פורסם מרץ 3, 2012 א. הודעה על סיום מצב החרום בסגנון: מנוע 2 הותנע מחדש. ב. הבהרת כוונות והגשת תוכנית טיסה. הפקח אינו הקברניט אלא אתה, כל ההחלטות והשיקולים (המשך כרגיל/ נחיתת חרום בשדה קרוב שאינו היעד/ המשך ליעד) רק שלך בכפוף לנהלים. ירדן, הפקח לא יכול להחליט אלא לעזור לך ולאשר הודעותיך, כך למשל האירבאס שאיבד שני מנועים מעל ניו-יורק אחרי המראה לא נחת בשדה אלא במקום שהקברניט קבע, הוא נהר הדסון.
moshe elbaz פורסם מרץ 5, 2012 דיווח פורסם מרץ 5, 2012 יש תבנית ברורה. mayday*3 שם הבקר שם המטוס התקלה מה הולך לבצע מיקום גובה כיוון כמה נפשות במטוס. הבקר יענה בצורה הבאה. כל התחנות pluto ctrl להפסיק לשדר mayday.
Opher Ben Peretz פורסם מרץ 5, 2012 דיווח פורסם מרץ 5, 2012 א. קריאת מצוקה לא משודרת בהכרח על ערוץ הבקר. במצבים מסויימים, למשל בעת צפיפות בהודעות בקשר או בתנאי קליטה גרועים, תשודר על ערוץ המצוקה 121.5. לכן לא תמיד צריך לקרוא לתחנה מסוימת. בערוץ זה מאזינות כל התחנות ולכן הסיכוי לשמיעתה מיד עולים. בקר שקולט הודעה כזו יתקשר מיידית בלנדליין לבקר השולט במרחב בו נמצא המטוס ויודיע לו על כך. ב. את תדרי העבודה הרגילים והמצוקה מפנים בהקדם בכדי לחסוך מכל התחנות את הרעש המיותר עבורן. הבקר המטפל במטוס בחירום יעביר אותו בראשית התהליך לתדר משני שלו שפנוי מתעבורה. כל בקר בתורו יעביר את הבקר הבא, עם תחילת טיפולו בחירום, לאותו ערוץ, בכדי שייכנס לתמונה , ידע מה מתרחש וייחסך הצורך מהמטוס להעביר תדרים עד עצירה.