עבור לתוכן
amitmh

מה התבנית לנדב"ר חירום?

Recommended Posts

פורסם

ואם קראתי מיידיי ואני בהליכי חירום ויצאתי ממנו, מה אני צריך לעשות? (מבחינת מהירות, טיפוס, נדב"ר {יציאת מחירום} וכו')

מטוס- ססנה 172

פורסם
ואם קראתי מיידיי ואני בהליכי חירום ויצאתי ממנו, מה אני צריך לעשות? (מבחינת מהירות, טיפוס, נדב"ר {יציאת מחירום} וכו')

מטוס- ססנה 172

שמע מה אני עושה במצב כזה,הולך לבית כנסת [-o<

פורסם
ואם קראתי מיידיי ואני בהליכי חירום ויצאתי ממנו, מה אני צריך לעשות? (מבחינת מהירות, טיפוס, נדב"ר {יציאת מחירום} וכו')

מטוס- ססנה 172

מעבר לנדב"ר הרגיל אני לא חושב שיש משהו מיוחד, תמיד תזכור שאתה בדו שיח עם הפקח, ואם יש לך מידע חשוב לעדכן אותו בו פשוט תגיד את זה בלי להיות כלוא מחשבתי בקבוצת מילים קטנה.

תקפיד על עדכון הפקח במצב שלך ובתוכנית שלך להמשך הטיסה, סביר להניח שאחרי יציאה מחרום תרצה לנחות בשדה הקרוב.

פורסם

אוקיי תודה

אבל מה אני צריך להגיד לפקח אחרי שיצאתי מהחירום?

CGK יציאה מהחירום מטפס X חולף Z מתכנן לנחות בשדה הקרוב A

פורסם
אוקיי תודה

אבל מה אני צריך להגיד לפקח אחרי שיצאתי מהחירום?

CGK יציאה מהחירום מטפס X חולף Z מתכנן לנחות בשדה הקרוב A

אלא אם המצב שלך אבוד הפקח, עוד בזמן שיש לך מקרה חירום, ינחה אותך לשדה הקרוב, אתה רק צריך לדאוג להטיס את המטוס...

פורסם

א. הודעה על סיום מצב החרום בסגנון: מנוע 2 הותנע מחדש.

ב. הבהרת כוונות והגשת תוכנית טיסה.

הפקח אינו הקברניט אלא אתה, כל ההחלטות והשיקולים (המשך כרגיל/ נחיתת חרום בשדה קרוב שאינו היעד/ המשך ליעד) רק שלך בכפוף לנהלים.

ירדן, הפקח לא יכול להחליט אלא לעזור לך ולאשר הודעותיך, כך למשל האירבאס שאיבד שני מנועים מעל ניו-יורק אחרי המראה לא נחת בשדה אלא במקום שהקברניט קבע, הוא נהר הדסון.

פורסם

יש תבנית ברורה.

mayday*3

שם הבקר

שם המטוס

התקלה

מה הולך לבצע

מיקום

גובה

כיוון

כמה נפשות במטוס.

הבקר יענה בצורה הבאה.

כל התחנות pluto ctrl להפסיק לשדר mayday.

פורסם

א. קריאת מצוקה לא משודרת בהכרח על ערוץ הבקר. במצבים מסויימים, למשל בעת צפיפות בהודעות בקשר או בתנאי קליטה גרועים, תשודר על ערוץ המצוקה 121.5. לכן לא תמיד צריך לקרוא לתחנה מסוימת. בערוץ זה מאזינות כל התחנות ולכן הסיכוי לשמיעתה מיד עולים. בקר שקולט הודעה כזו יתקשר מיידית בלנדליין לבקר השולט במרחב בו נמצא המטוס ויודיע לו על כך.

ב. את תדרי העבודה הרגילים והמצוקה מפנים בהקדם בכדי לחסוך מכל התחנות את הרעש המיותר עבורן. הבקר המטפל במטוס בחירום יעביר אותו בראשית התהליך לתדר משני שלו שפנוי מתעבורה. כל בקר בתורו יעביר את הבקר הבא, עם תחילת טיפולו בחירום, לאותו ערוץ, בכדי שייכנס לתמונה , ידע מה מתרחש וייחסך הצורך מהמטוס להעביר תדרים עד עצירה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...