עבור לתוכן
Yoav

שאלה לגבי תוכנית טיסה

Recommended Posts

פורסם

שלום.

היתי רוצה לבצע טיסה ברחבי הארץ ואני לא יודע איך. ככה חשבתי: (הטיסה היא אופליין ובנתיבים דימיוניים!)

חשבתי להמריא מחיפה (שדה הבית שלי), משם להמריא לקיריית שמונה לעצירה קלה לתדלוק, משם להמריא, סיבוב מעל רמת הגולן ופנייה מערבה וטיסה בקו החוף עד תל-אביב. משם לטוס מזרחה לירושלים. אם אני רואה שיש לי בעיית דלק אז עצירה קלה שם.

משם טיסה בנגב עד אילת ועצירת לילה.

יום אחר כך לחזור לחיפה באופן ישיר.

עוד פעם, הטיסה בקווים דימיוניים.

הטיסה כמובן תהיה טיסת ראייה

ויש לי שאלה:

מה ההבדל בין VFR לCVFR

כנראה שאצלם את הטיסה אז צפו לתמונות בשבוע שבועיים הקרובים.

פורסם

שלום,

קודם כל היה נחמד אם היתה רושם את שמך

ושנית

VFR = טיסת ראייה

CVFR = המצאה ישראלית (אני חושב) בעברית נקרא כטר"מ = כללי טיסת ראייה מבוקרת

בקיצור טיסת ראייה עפ בקרת מכ"ם

נדגיש שבקרת המכ"ם מוגדרת כעזר בלבד

ועוד משהו לטיסה שלך:

א. קרית שמונה - מנחת, אין שרותי תדלוק

ב. אין אפשרות לעשות את כל המסלול הזה ביום

ג. אם תרצה לחכות, אני בקרוב עשה ראש פינה - אילת וחזרה, הכול היה אונליין

עם מטוס דו מנועי וטיסת ראייה בלבד

פורסם

VFR היא טיסת ראיה שטסים לפי נק' כלשהן אותן מזהים בעין (כבישים, מבנים, נחלים וכו'...). בארץ הקטנה שלנו אי אפשר לתת לכל אחד לטוס איך שבא לו ולכן יש כאן CVFR שהיא טיסת ראיה מנק' דיווח שונות בנתיבים מוגדרים תוך כדי שיש עליך פיקוח.

פרטים נוספים יש במדריכים באתר של "עיט תעופה":

www.ait-air.co.nr

פורסם
  OmriSoudry כתב:
VFR היא טיסת ראיה שטסים לפי נק' כלשהן אותן מזהים בעין (כבישים, מבנים, נחלים וכו'...). בארץ הקטנה שלנו אי אפשר לתת לכל אחד לטוס איך שבא לו ולכן יש כאן CVFR שהיא טיסת ראיה מנק' דיווח שונות בנתיבים מוגדרים תוך כדי שיש עליך פיקוח.

פרטים נוספים יש במדריכים באתר של "עיט תעופה":

www.ait-air.co.nr

הסיבה לנתיבים בארץ היא בטחונית בעיקר, ולא מחוסר מקום. ככה גם בטיסת מכשירים למרות

שהיא מוגדרת על נתיבים, היה פעם איזה סיפור שחיל האוויר הפיל איזה מטוס נוסעים שלא טס

בנתיבים כמו שצריך וחדר לתחום האווירי של ישראל

פורסם

הסיבה לקיום הנתיבים היא בטחונית בלבד

מהחשש שמטוס שנכנס לארץ בפחות מ-15 דקות (מטוס קרב) כבר יכול לעשות את כולה

רפאל,

כשהיה לי זמן ואחרי שאני אלמד את המטוס הדו מנועי (אני עוד מתלבט מה ללמוד)

אתה מוזמן להצטרף איתי למסע - המסע פתוח לכולם - לכולו או לחלק ממנו

הנתיב המלא יפורסם בקרוב והזמנים המדויקים יפרסמו בהמשך - אחרי שאני אלמד את הדו מנועי

בכל מקרה אני מאמין שזה היה משהו בסביבות שבוע כל כיוון, כשאני מקווה שהיה פיקוח

ולכן הטיסות הארוכות יותר, היו בשישי שבת שבהם יש יותר פיקוח בישראל

פורסם

תודה אבל יש לי בעיית אחים מעצבנים שרוצים את המחשב...

נראה, אולי אצליח לסדר משהו ולהרשם בקורס.

בקו התחתון אין לי עוד 14... ואני חושב שאני הכי צעיר פה...

פורסם
  Omer k כתב:

ועוד משהו לטיסה שלך:

א. קרית שמונה - מנחת, אין שרותי תדלוק

אל תשכח - זה סימולטור, אפשר לעשות הכול, גם לטוס לטהרן ובגדד (מה לעשות, פעם הייתי גם בדמשק סנטר, גם בטהרן סנטר וגם בבגדד סנטר כשהייתי אוף ליין. מישו יודע אם יש שם שירותי פיקוח וירטואליים?...). אז נכון, זה לא יהיה הכי ריאליסטי אבל אז מה?...

פורסם

חיל האוויר ירט בשעתו, בסביבות שנת 1970, מטוס בואינג 727 לובי, שטס מטריפולי לקהיר, טעה בניווט, הסתובב ב- 7000 רגל חצי שעה מעל כוחותינו בסיני באיזור גידי בעת מלחמת ההתשה. הוא יורט על ידי זוג מטוסי פאנטום שביצעו נוהל ירוט מטוס אזרחי. הנוהל כולל קריאות ברדיו על תדרים שונים כולל קהיר ותדר מצוקה בינלאומי, אם אין תגובה- מעבר קרוב ליד האף ופניה שמשמעותה "עקוב אחרי!", אם אין תגובה, ירי קרוב מאוד ליד תא הטייס ללא כוונת פגיעה. לאחר שכל אלה לא עלו יפה, עקב חשש כי זהו מטוס צילום המופעל בידי האויב, הורה מח"א האלוף מרדכי הוד למוביל הזוג שהיה מפקד טייסת, יפתח שמו, להפילו.

  ציטוט
היה פעם איזה סיפור שחיל האוויר הפיל איזה מטוס נוסעים שלא טס

בנתיבים כמו שצריך וחדר לתחום האווירי של ישראל

פורסם

חשבתי על תוכנית טיסה חדשה:

ביום הראשון:

חיפה - קיריית שמונה.

ביום השני - קיריית שמונה - ראש פינה(מעבר מעל רמת הגולן ואולי גם מעל החרמון).

ביום השלישי - ראש פינה - שדה דוב.

ביום הרביעי - שדה דוב - ירושלים.

ביום החמישי - ירושלים אילת.

את המסע חזרה אעשה ישירות מאילת לחיפה.

את הטיסה אעשה VFR ובאופן דימיוני לחלוטין - החל מגבהים ועד תדלוק בראש פינה וקירית שמונה... אבל זו המטרה של הסימולטור, עם כל הכבוד לריאליסטיקה!

צפו לתמונות!

פורסם

אהלן יואב...

קודם כל אתה לא הכי צעיר פה, אז ככה שיש למה לשאוף.

רעיון נחמד זה לחרוש את הארץ שאתה לא מחובר ברשת...רק המלצה שלי היא להשתמש בסינרים שיש ולנסות תוך כדי טיסה ללמוד את הארץ, לאחר מכן תוריד או תקנה מפת CVFR ותנסה את אותן טיסות רק עם מפה, מיותר לציין שרצוי לפני זה ללמוד הקפה...אני בהחלט ממליץ על VFS...וגם קיים חומר לא רע בכמה חברות תעופה אחרות, בהצלחה.

פורסם

אז ככה: יש לי את הדפיות שלכם של הKNEEBOARD, שכוללות גם מםת VFR של הארץ, ויש לי גם מפות הקפות של כל השדות שבים עם זה.

לגבי הקפות - חשבתי על VFS או עיט, אבל יש לי כל מיני בעיות כגון לחץ לימודים אז אני אתחיל כשאוכל, ומי יודע, אי"ה אז גם אטוס ברשת!

פורסם
  vuv כתב:
אז ככה: יש לי את הדפיות שלכם של הKNEEBOARD, שכוללות גם מםת VFR של הארץ, ויש לי גם מפות הקפות של כל השדות שבים עם זה.

לגבי הקפות - חשבתי על VFS או עיט, אבל יש לי כל מיני בעיות כגון לחץ לימודים אז אני אתחיל כשאוכל, ומי יודע, אי"ה אז גם אטוס ברשת!

שלום יואב.

אשמח לעזור לך,

יש מספר דברים שאתה צריך לדעת, לכן צור איתי קשר, ואסביר לך לאן לפנות כדי להכנס לטיסות ברשת.

תודה.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...