עבור לתוכן
E.Z

PMDG מכריזים רשמית על 777 ורימייק ל 744

Recommended Posts

פורסם

סוף סוף חדשות שרציתי לשמוע הרבה זמן :)

אני מקווה מאוד שהם לא יוציאו את הנשמה כמו שהוציאו עד השחרור של ה737 אבל לפי מה שהבנתי רוב המערכות דומות לאלה של הNGX ככה שהעבודה אמורה להיות יותר קצרה.

פרחי AUA51 וגם 005 על הפרק ;)

פורסם
סוף סוף חדשות שרציתי לשמוע הרבה זמן :)

אני מקווה מאוד שהם לא יוציאו את הנשמה כמו שהוציאו עד השחרור של ה737 אבל לפי מה שהבנתי רוב המערכות דומות לאלה של הNGX ככה שהעבודה אמורה להיות יותר קצרה.

פרחי AUA51 וגם 005 על הפרק ;)

חח , פרחי בזמן האחרון לא עושה טיסות שעולות על יותר מחצי שעה..איזה 005 :evilbat:

פורסם

ייתכן וזה סופית ידחוף אותי לקנות את המקובק שאני מזיל ריר עליו כבר חודשים

צריך אותו לעריכת וידיואים וFSX

יהיה נחמד להתחיל לטוס ברשת :-)

פורסם

למי שמעוניין עוד פרטים מרוברט

Gents-

A couple of items that I covered in our presentation that will help to keep things clearer:

- Initial release will be the 777-200LR. This airplane was chosen because we have access to it, because it is currently in production and because it has so much in common with the 300ER, which will be the first expansion for the 777 product series.
- The LRs were chosen because this simplifies our engine performance and flight model performance equation significantly.
- Yes, we will eventually model the 200ERs and their various engine options- provided that there is sufficient community interest.
- Yes we will eventually model the other variants provided that there is sufficient community interest.
- No, this will not release in June. (LOL! I wish it would, then I could take the summer off!)
- To beta test you must have at least 1,000hrs time in type, preferably as PIC, work as a technician, engineer or maintenance manager for in-operation 777s.
- Yes there will be an SDK. (it might even be in the initial release!)
- Yes there will be a paintkit.
- The product line will be FSX only.
- Yes we are working with data purchased from Boeing- so yes, the model/nose/tire type/hydraulic fluid/static wick, strobe timing/number of rivets on the leading edge aft of the #6 right outboard slat are correct....

Okay- I think that covers it for now... 

I am on the road with a very aggressive schedule until the middle of NEXT week- but we will have a more formal update for you at that time... Lots of goodies to share! 

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...