עבור לתוכן
Shoval Cohen

חדשות תעופה אמיתית - יולי עד דצמבר 2012

Recommended Posts

פורסם

שירשור חדשות תעופה אמיתית - מחודש יולי עד דצמבר 2012

על מנת לשמור על הסדר בפורום ובדיון עצמו אתם מתבקשים לשרשר לפה את הלינק לכתבה (במידה ומדובר על כתבה) כולל תיאור כללי על מה מדובר.

יש להגיב בשירשור זה את החדשות עצמם בלבד.

נא לא לפתח את העדכונים בשירשור זה (מי שמעוניין יכול לפתוח על העידכון/חדשות שירשור חדש לנושא בפורום זה).

לינק לשירשור הקודם, ינואר עד יוני 2012:

viewtopic.php?f=1&t=39236

פורסם

התעופה הכללית בארץ בסכנה.

קטע הלקוח מעם הרוח "התעופה הכללית במצב חרום אמיתי.

שר התחבורה הצליח להשיג לפני 6 חודשים החלטת ממשלה המגדירה את ההערכות לסגירת שדה דב עד שנת 2018. במקביל פועל השר בנחישות לסגירת הרצליה כבר בשנת 2015.

משמעות הצעדים האלו היא חיסול התעופה הכללית במדינת ישראל. כל הפעולות הנ"ל נעשו ללא התייעצות עם הגורמים המקצועיים האמונים על עתיד התעופה האזרחית (רת"א ורש"ת) ובניגוד לעמדתם המקצועית.

לאחר סגירתם של שדות התעופה הרצליה ושדה דב לא ישאר אף שדה תעופה רלוונטי לתעופה הכללית בקרבת האוכלוסיה המשתמשת בשרותי התעופה הכללית. אפילו מי שמחזיק מטוס בראש פינה יתקשה מאד להגיע למרכז הארץ בטיסה אלא אם יתאם מראש נחיתה ומקום חניה בשדה הבינלאומי היחידי והעמוס של ישראל.

המשמעויות של חיסול התעופה הכללית הן קטסטרופליות. כל התעופה הקלה של ישראל תעבור לתעופה ספורטיבית – מצב יחודי לישראל ובעייתי ביותר בראיה לאומית. למרות אהדתי הרבה לתעופה הספורטיבית, ברור שאינה יכולה למלא את התפקיד של התעופה הכללית בהכשרת עובדים לתעופה האזרחית במקצועות האויר והקרקע ובקיום הפעילות המסחרית הענפה הקיימת בתעופה הכללית."

פורסם

התעופה הכללית בארץ בסכנה.

קטע הלקוח מעם הרוח "התעופה הכללית במצב חרום אמיתי.

שר התחבורה הצליח להשיג לפני 6 חודשים החלטת ממשלה המגדירה את ההערכות לסגירת שדה דב עד שנת 2018. במקביל פועל השר בנחישות לסגירת הרצליה כבר בשנת 2015.

משמעות הצעדים האלו היא חיסול התעופה הכללית במדינת ישראל. כל הפעולות הנ"ל נעשו ללא התייעצות עם הגורמים המקצועיים האמונים על עתיד התעופה האזרחית (רת"א ורש"ת) ובניגוד לעמדתם המקצועית.

לאחר סגירתם של שדות התעופה הרצליה ושדה דב לא ישאר אף שדה תעופה רלוונטי לתעופה הכללית בקרבת האוכלוסיה המשתמשת בשרותי התעופה הכללית. אפילו מי שמחזיק מטוס בראש פינה יתקשה מאד להגיע למרכז הארץ בטיסה אלא אם יתאם מראש נחיתה ומקום חניה בשדה הבינלאומי היחידי והעמוס של ישראל.

המשמעויות של חיסול התעופה הכללית הן קטסטרופליות. כל התעופה הקלה של ישראל תעבור לתעופה ספורטיבית – מצב יחודי לישראל ובעייתי ביותר בראיה לאומית. למרות אהדתי הרבה לתעופה הספורטיבית, ברור שאינה יכולה למלא את התפקיד של התעופה הכללית בהכשרת עובדים לתעופה האזרחית במקצועות האויר והקרקע ובקיום הפעילות המסחרית הענפה הקיימת בתעופה הכללית."

פורסם

בדיוק בגלל הסיבה הזאת לא טסים בישראל.

אני אומנם עושה את הקורס בישראל אבל אין לי ספק שאחרי הצבא אני הולך לטוס בחול ורק שם.

התעופה בישראל על הפנים כבר כמה שנים זה לא משהו חדש.

ולצערנו גם לא ניתן לשנות את זה.

פורסם

נראה לי יותר מגניב להירדם במטוס מאשר באוטובוס, מצד שני מפספסים את כל הטיסה (או מרוויחים אחת כמו במקרה הזה...) אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מהסיפור הזה 8)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4271883,00.html

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...