Yogev Abergel פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל. הטייס הנחית את המטוס בשלום. עכשיו איך זה קשור לסימולטור? איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747? ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי? נקווה ליצור פה דיון מעניין.
Noy Farhi פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב. וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה.
Yogev Abergel פורסם יולי 5, 2012 מחבר דיווח פורסם יולי 5, 2012 יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה. זה הגיע לנו עם הMANUAL של המטוס? (מדבר רגע על PMDG)
אורח פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה. זה הגיע לנו עם הMANUAL של המטוס? (מדבר רגע על PMDG) אמור להגיע.
Elad Levy פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.הטייס הנחית את המטוס בשלום. עכשיו איך זה קשור לסימולטור? איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747? ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי? נקווה ליצור פה דיון מעניין. כתבתי משהו שאולי יכול להטעות לפני שנוצרה חקירה בנושא היו 7 גרסאות כמו שאלעד זיירמן אומר כרגע אני מעדיף למחוק את הפרסום שלי עד נדע דבר.. :roll: סליחה עם פרסמתי משהו מטעה. :wink:
Yogev Abergel פורסם יולי 5, 2012 מחבר דיווח פורסם יולי 5, 2012 כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.הטייס הנחית את המטוס בשלום. עכשיו איך זה קשור לסימולטור? איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747? ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי? נקווה ליצור פה דיון מעניין. היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן לצוות הטכני-קרקע אין אפשרות לגלות את זה לפני? או שזו תקלה טכנית שהשתלשלה מאחרי ההמראה?
Yarden Ben-Dor פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 שימו לב שמדובר במיודעינו אילן מרגלית שהיה הקפטן במטוס והחזיר אותו לנחיתה. מי שזוכר אותו הוא בא לתת כמה הרצאות בכנסים השנתיים של החטיבה
zvi rodes פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 שימו לב שמדובר במיודעינו אילן מרגלית שהיה הקפטן במטוס והחזיר אותו לנחיתה. מי שזוכר אותו הוא בא לתת כמה הרצאות בכנסים השנתיים של החטיבה סיבה טובה להזמין אותו שוב לכנס הקרוב.
Amir Paz פורסם יולי 5, 2012 דיווח פורסם יולי 5, 2012 היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן קצת תזהר עם מה שאתה כותב פה מי אמר לך שהמריאו עם לחץ שמן נמוך? לחץ שמן בכל מנוע (גם סילון) זה מרכיב מאוד חשוב. חריגה בטמ"פ או לחץ מהרגיל יכולה להעיד על תקלות עתידיות (סטייל לחץ דם בגוף).
zvi rodes פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.הטייס הנחית את המטוס בשלום. עכשיו איך זה קשור לסימולטור? איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747? ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי? נקווה ליצור פה דיון מעניין. היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן איפוא לך האינפורמציה? האם זאת קביעה על סמך דו"ח שנכתב לאחר האירוע? פרט בבקשה.
zvi rodes פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.הטייס הנחית את המטוס בשלום. עכשיו איך זה קשור לסימולטור? איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747? ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי? נקווה ליצור פה דיון מעניין. היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן איפוא לך האינפורמציה? האם זאת קביעה על סמך דו"ח שנכתב לאחר האירוע? פרט בבקשה.
Nir Gonen פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.הטייס הנחית את המטוס בשלום. עכשיו איך זה קשור לסימולטור? איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747? ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי? נקווה ליצור פה דיון מעניין. היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן עם כל הכבוד לא נשמע לי רציני, ואם כן אז הקברניט צריך לאבד את הרישיון שלו אני לא מכיר את ה747 אבל ב737 יש כמות מינימום של שמן (12 קוורטז) ולא רק שבודקים את זה לפני כל טיסה אלא זה גם נרשם בספר הטכני של המטוס ל-כ-ל טיסה
E.Z פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 היום בלילה בשביל העניין עברתי בשדה בין ה DFים בטיסות שטיפלתי בהן, + דיברתי עם עוד כמה בעלי תפקידים בכירים בנושא התחזוקה- סיכון עניין: שמעתי בערך 7 גרסאות שונות למה שקרה שם ולגבי איזה הודעות קפצו.
Yarden Ben-Dor פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: !
Almog Atar פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: ! חיובי לימה דלתא... האמת שבקיץ שעבר טסתי עם ELD ללונדון, התעכבנו על הקרקע שעה וחצי בגלל בעיה עם איזה חיישן בUPPER DECK... גם אז הקפטן היה אילן מרגלית
mickey lip פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה. נוי, אתה מתכוון לביצוע NON-NORMAL OPERATION ולא נורמל כפי שציינת ( אש ואיבוד מנוע זה בטח לא נורמל :wink: ). מבצעים NON NORMAL CHECKLIST לכל סוג מטוס יש משלו. למידע נוסף יש לצלול לתוך ה FCTM.
Yarden Ben-Dor פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: ! חיובי לימה דלתא... האמת שבקיץ שעבר טסתי עם ELD ללונדון, התעכבנו על הקרקע שעה וחצי בגלל בעיה עם איזה חיישן בUPPER DECK... גם אז הקפטן היה אילן מרגלית זהו! הגיעו מים עד נפש! יאללה מי מצטרף אליי לעצומה לנשל אותו מהמטוס הזה??
zvi rodes פורסם יולי 6, 2012 דיווח פורסם יולי 6, 2012 על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: ! חיובי לימה דלתא... האמת שבקיץ שעבר טסתי עם ELD ללונדון, התעכבנו על הקרקע שעה וחצי בגלל בעיה עם איזה חיישן בUPPER DECK... גם אז הקפטן היה אילן מרגלית זהו! הגיעו מים עד נפש! יאללה מי מצטרף אליי לעצומה לנשל אותו מהמטוס הזה?? מחר תגיע לת"א יהיו שם המונים מחכים רק לך.
Elad Levy פורסם יולי 7, 2012 דיווח פורסם יולי 7, 2012 כתבתי משהו שאולי יכול להטעות לפני שנוצרה חקירה בנושא היו 7 ואולי עוד 100גרסאות כמו שאלעד זיירמן אומר כרגע אני מעדיף למחוק את הפרסום שלי עד נדע דבר.. :roll: סליחה עם פרסמתי משהו מטעה. :wink:
אורח פורסם יולי 7, 2012 דיווח פורסם יולי 7, 2012 יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה. נוי, אתה מתכוון לביצוע NON-NORMAL OPERATION ולא נורמל כפי שציינת ( אש ואיבוד מנוע זה בטח לא נורמל :wink: ). מבצעים NON NORMAL CHECKLIST לכל סוג מטוס יש משלו. למידע נוסף יש לצלול לתוך ה FCTM. בקדימה זה מאוד נורמל :drinking: