עבור לתוכן
Yogev Abergel

נחיתת החירום של אלעל בהית'רו

Recommended Posts

פורסם

כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.

הטייס הנחית את המטוס בשלום.

עכשיו איך זה קשור לסימולטור?

איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747?

ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי?

נקווה ליצור פה דיון מעניין.

פורסם
יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.

וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה.

זה הגיע לנו עם הMANUAL של המטוס? (מדבר רגע על PMDG)

פורסם
יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.

וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה.

זה הגיע לנו עם הMANUAL של המטוס? (מדבר רגע על PMDG)

אמור להגיע.

פורסם
כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.

הטייס הנחית את המטוס בשלום.

עכשיו איך זה קשור לסימולטור?

איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747?

ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי?

נקווה ליצור פה דיון מעניין.

כתבתי משהו שאולי יכול להטעות לפני שנוצרה חקירה בנושא

היו 7 גרסאות כמו שאלעד זיירמן אומר כרגע אני מעדיף למחוק את הפרסום שלי עד נדע דבר..

:roll:

סליחה עם פרסמתי משהו מטעה. :wink:

פורסם
כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.

הטייס הנחית את המטוס בשלום.

עכשיו איך זה קשור לסימולטור?

איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747?

ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי?

נקווה ליצור פה דיון מעניין.

היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע

מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה

לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן

לצוות הטכני-קרקע אין אפשרות לגלות את זה לפני? או שזו תקלה טכנית שהשתלשלה מאחרי ההמראה?

פורסם

שימו לב שמדובר במיודעינו אילן מרגלית שהיה הקפטן במטוס והחזיר אותו לנחיתה. מי שזוכר אותו הוא בא לתת כמה הרצאות בכנסים השנתיים של החטיבה :)

פורסם
שימו לב שמדובר במיודעינו אילן מרגלית שהיה הקפטן במטוס והחזיר אותו לנחיתה. מי שזוכר אותו הוא בא לתת כמה הרצאות בכנסים השנתיים של החטיבה :)

סיבה טובה להזמין אותו שוב לכנס הקרוב. :lol:

פורסם
היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע

מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה

לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן

קצת תזהר עם מה שאתה כותב פה :lol: מי אמר לך שהמריאו עם לחץ שמן נמוך?

לחץ שמן בכל מנוע (גם סילון) זה מרכיב מאוד חשוב. חריגה בטמ"פ או לחץ מהרגיל יכולה להעיד על תקלות עתידיות (סטייל לחץ דם בגוף).

פורסם
כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.

הטייס הנחית את המטוס בשלום.

עכשיו איך זה קשור לסימולטור?

איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747?

ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי?

נקווה ליצור פה דיון מעניין.

היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע

מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה

לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן

איפוא לך האינפורמציה? האם זאת קביעה על סמך דו"ח שנכתב לאחר האירוע? פרט בבקשה.

פורסם
כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.

הטייס הנחית את המטוס בשלום.

עכשיו איך זה קשור לסימולטור?

איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747?

ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי?

נקווה ליצור פה דיון מעניין.

היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע

מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה

לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן

איפוא לך האינפורמציה? האם זאת קביעה על סמך דו"ח שנכתב לאחר האירוע? פרט בבקשה.

פורסם
כמו שבטח כולכם שמעתם, מנוע אחד בער ב747 של אל על מלונדון לישראל.

הטייס הנחית את המטוס בשלום.

עכשיו איך זה קשור לסימולטור?

איך אתם בסימולטור מתמודדים עם מצב כזה של איבוד מנוע אחד ב747?

ואיך מתמודדים עם אותה הבעיה ב737 שהוא דו מנועי?

נקווה ליצור פה דיון מעניין.

היה לחץ שמן נמוך עד לגמרי לא במנוע

מאחרי הנעה והמטוס המריא ככה

לא ידוע עם הטייס הצליח לכבות את המנוע או שהמנוע נתפס עקב חוסר שמן

עם כל הכבוד לא נשמע לי רציני, ואם כן אז הקברניט צריך לאבד את הרישיון שלו

אני לא מכיר את ה747 אבל ב737 יש כמות מינימום של שמן (12 קוורטז) ולא רק שבודקים את זה לפני כל טיסה אלא זה גם נרשם בספר הטכני של המטוס ל-כ-ל טיסה

פורסם

היום בלילה בשביל העניין עברתי בשדה בין ה DFים בטיסות שטיפלתי בהן, + דיברתי עם עוד כמה בעלי תפקידים בכירים בנושא התחזוקה- סיכון עניין: שמעתי בערך 7 גרסאות שונות למה שקרה שם ולגבי איזה הודעות קפצו.

פורסם

על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: !

פורסם
על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: !

חיובי לימה דלתא... האמת שבקיץ שעבר טסתי עם ELD ללונדון, התעכבנו על הקרקע שעה וחצי בגלל בעיה עם איזה חיישן בUPPER DECK... גם אז הקפטן היה אילן מרגלית :lol:

פורסם
יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.

וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה.

נוי, אתה מתכוון לביצוע NON-NORMAL OPERATION ולא נורמל כפי שציינת ( אש ואיבוד מנוע זה בטח לא נורמל :wink: ).

מבצעים NON NORMAL CHECKLIST לכל סוג מטוס יש משלו.

למידע נוסף יש לצלול לתוך ה FCTM.

פורסם
על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: !

חיובי לימה דלתא... האמת שבקיץ שעבר טסתי עם ELD ללונדון, התעכבנו על הקרקע שעה וחצי בגלל בעיה עם איזה חיישן בUPPER DECK... גם אז הקפטן היה אילן מרגלית :lol:

זהו! הגיעו מים עד נפש! יאללה מי מצטרף אליי לעצומה לנשל אותו מהמטוס הזה??

פורסם
על איזה מטוס זה בדיוק קרה? שמעתי שזה קרה על הבובה של אלמוג (ELD).. אם זה באמת נכון- אלמוג! שלא תגיד שלא אמרתי לך!!! אתה לאחרונה מזניח אותו כאילו זה סובארו פשע וצריך לשלול ממך את הגישה למטוס הזה לאלתר! :mrgreen: !

חיובי לימה דלתא... האמת שבקיץ שעבר טסתי עם ELD ללונדון, התעכבנו על הקרקע שעה וחצי בגלל בעיה עם איזה חיישן בUPPER DECK... גם אז הקפטן היה אילן מרגלית :lol:

זהו! הגיעו מים עד נפש! יאללה מי מצטרף אליי לעצומה לנשל אותו מהמטוס הזה??

מחר תגיע לת"א יהיו שם המונים מחכים רק לך. :lol:

פורסם

כתבתי משהו שאולי יכול להטעות לפני שנוצרה חקירה בנושא

היו 7 ואולי עוד 100גרסאות כמו שאלעד זיירמן אומר כרגע אני מעדיף למחוק את הפרסום שלי עד נדע דבר..

:roll:

סליחה עם פרסמתי משהו מטעה. :wink:

פורסם
יש נהלים מוגדרים בנורמל פרוסיגר מה מריך לעשות שלב אחרי שלב.

וגם הרבה יידע וניסיון יכול לעזור במקרה כזה.

נוי, אתה מתכוון לביצוע NON-NORMAL OPERATION ולא נורמל כפי שציינת ( אש ואיבוד מנוע זה בטח לא נורמל :wink: ).

מבצעים NON NORMAL CHECKLIST לכל סוג מטוס יש משלו.

למידע נוסף יש לצלול לתוך ה FCTM.

בקדימה זה מאוד נורמל :drinking:

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...