עבור לתוכן
Zeev Bucki

מה עם הירידה בפעילות שלנו באירועים האחרונים ובאירוע השבועי!!

Recommended Posts

פורסם

http://vatil.org.il/vatil/board/viewtop ... =1&t=40703

האירוע הזה לדוגמא לא מפורסם כרגע ביורובוק או בדף הבית של ואטסים או בפורום ואטסים ואפילו לא ב VROUTE...

שלא לדבר על זה שעל פי הרשימה חסרים בקרות תל אביב ודרום...

אז איזה זר יבוא לאירוע הזה בדיוק ?

גיא אני מסכים איתך שחסר פרסום אבל הרעיון של לקרוא לחברים הוא לא נראה לי עוזר כל כך... צריך קודם לעשות את הדברים הבסיסיים שמצויינים למעלה...

פורסם

תעשו קו שבו כל החברה alitalia טסה בו מרומא לארץ וככה תשיגו טייסים מאיטליה.תעשו את זה עם לופט' אל על קפריסין איירלינז בריטיש איירוייז אייר פראס והופ יש לכם מלא טייסים

פורסם
תעשו קו שבו כל החברה alitalia טסה בו מרומא לארץ וככה תשיגו טייסים מאיטליה.תעשו את זה עם לופט' אל על קפריסין איירלינז בריטיש איירוייז אייר פראס והופ יש לכם מלא טייסים

זה נקרא REAL OPS וגם לא היו יותר מידי טייסים

פורסם

אהלן חברים !

מספר נקודות לגבי הנושאים שעלו בשרשור :

1) פרסום - מחלקת אירועים עושה כל שביכולתה לפרסם כל אירוע ואירוע בכל מקום

אפשרי , אירוע מתפרסם בפורום VATSIM כיומיים - שלושה לפני האירוע כל פעם כך

שהאירוע תמיד נשאר "טרי" בפורום העולמי וכך גם פורסמו כל אירועי הקיץ האחרונים.

בנוסף , נשלחו מיילים למספר מנהלי אירועים של חטיבות לגבי אירועי הקיץ שהיו.

כמו כן יש לציין שאני בעיצומו של קורס טייס בארה"ב ובכל זאת אתם רואים

כאן אירועים בזמן האחרון.

2) אירוע שבועי - האירוע השבועי נכנס רק לאחרונה תחת חסותה של מחלקת האירועים

ולצערי לא הספקתי לעשות הרבה בשביל לשפר אותו לפני הנסיעה לקורס.

הבעיה העיקרית של האירוע השבועי היא שבסופו של דבר האירוע נלקח כמובן מאליו ולכן

אין פקחים / טייסים.

3)פקחים לאירועים - לצערי שמעתי מלא מעט פקחים שהם לא רוצים להתחייב לפיקוח כיוון

שהם לא באמת נהנים כשהם מפקחים עקב רמת טייסים מאוד נמוכה וניתן להבין זאת ,

לכן מה שקורה הוא שפקחים לא משתבצים ובסוף עולים אך מתנתקים כשרוצים כי לא התחייבו

לשום דבר. (אני לא אוהב שכך אירוע מתנהל אבל זה המצב).

4) אופי האירועים - כבר מספר אירועים גורמים לי להבין כי אירוע טיסות ראיה או אירוע טיסות לשדה שלא נוחתים

בו כבדים פשוט לא תופס (הרבה יותר קל לטוס עם FMC כנראה וזהו) , לכן ארגון אירועים נהפך לקשה יותר כיוון שמדובר

באירועים בינלאומיים.

לסיכום , חשוב שתבינו כי מחלקת אירועים עושה כל שביכולתה בכדי לארגן ולפרסם אירוע

ואני מודע לכך שהפרסום הוא לא 100% אך כל מה שניתן לעשות נעשה מאירוע לאירוע .

אני משוכנע שהבעיה העיקרית היא לא במחלקת אירועים אלא אצל הטייסים עצמם .

שבוע טוב!

פורסם

חברים יקרים,

אתם אלופי העולם בוויכוחים וחבל שחברי VATSIM לא יודעים עברית, אחרת כולם היו מבקרים כאן בפורום.

הלוואי ואפשר היה להפעיל את כל הזמן והאנרגיה המושקעת בוויכוחים - בטיסות ופיקוח :wink:

לא יאומן 453 צפיות ו 53 תגובות בפחות מ24 שעות - מדליית הזהב מובטחת לנו :lol:

פורסם
אהלן חברים !

מספר נקודות לגבי הנושאים שעלו בשרשור :

1) פרסום - מחלקת אירועים עושה כל שביכולתה לפרסם כל אירוע ואירוע בכל מקום

אפשרי , אירוע מתפרסם בפורום VATSIM כיומיים - שלושה לפני האירוע כל פעם כך

שהאירוע תמיד נשאר "טרי" בפורום העולמי וכך גם פורסמו כל אירועי הקיץ האחרונים.

בנוסף , נשלחו מיילים למספר מנהלי אירועים של חטיבות לגבי אירועי הקיץ שהיו.

כמו כן יש לציין שאני בעיצומו של קורס טייס בארה"ב ובכל זאת אתם רואים

כאן אירועים בזמן האחרון.

למה אתה מפרסם יומיים-שלושה לפני?

באתר של VATSIM מפורמים דברים של עוד חודש וחצי קח דוגמה:

http://www.vatsim.net/news-details/sout ... eea/Connec

t South Africa with South America

2) אירוע שבועי - האירוע השבועי נכנס רק לאחרונה תחת חסותה של מחלקת האירועים

ולצערי לא הספקתי לעשות הרבה בשביל לשפר אותו לפני הנסיעה לקורס.

הבעיה העיקרית של האירוע השבועי היא שבסופו של דבר האירוע נלקח כמובן מאליו ולכן

אין פקחים / טייסים.

בגלל זה צריך לעשות כל שבוע בנוסח אחר.

3)פקחים לאירועים - לצערי שמעתי מלא מעט פקחים שהם לא רוצים להתחייב לפיקוח כיוון

שהם לא באמת נהנים כשהם מפקחים עקב רמת טייסים מאוד נמוכה וניתן להבין זאת ,

לכן מה שקורה הוא שפקחים לא משתבצים ובסוף עולים אך מתנתקים כשרוצים כי לא התחייבו

לשום דבר. (אני לא אוהב שכך אירוע מתנהל אבל זה המצב).

אין רמת טיסיים נמוכה עד כדי כך שאי אפשר להסתדר.

אני לא יגיד שאין בכלל אבל יש פה ושם מקרים בודדים,העניין הוא שאין תנועות!

4) אופי האירועים - כבר מספר אירועים גורמים לי להבין כי אירוע טיסות ראיה או אירוע טיסות לשדה שלא נוחתים

בו כבדים פשוט לא תופס (הרבה יותר קל לטוס עם FMC כנראה וזהו) , לכן ארגון אירועים נהפך לקשה יותר כיוון שמדובר

באירועים בינלאומיים.אז בוא ננצל את זה שהם אוהבים לטוס בתוך ישראל ונפעיל את שדה דוב,עובדה,אילת,בן גוריון,חיפה,ראש פינה.

משדה דב ה ATR ממריא,A320 יכול להמריא,737,195EMB אפשר לנצל את זה בצורה חיובית ביותר תחשבו על זה!

לסיכום , חשוב שתבינו כי מחלקת אירועים עושה כל שביכולתה בכדי לארגן ולפרסם אירוע

ואני מודע לכך שהפרסום הוא לא 100% אך כל מה שניתן לעשות נעשה מאירוע לאירוע .

אני משוכנע שהבעיה העיקרית היא לא במחלקת אירועים אלא אצל הטייסים עצמם .

שבוע טוב!

פורסם

טל,ההתייחסות שלך היא לאירועים בלבד.

המטרה לעלות את מספר הטייסים באירועים באירוע השבועי וגם ביום יום..

אני בטוח ש אור יודע טוב מאוד איך לגרום לאירוע להיות עייניני ומושך טייסים.

הבעיה היא בהחלט לא באיכות האירועים.

פורסם
אהלן חברים !

מספר נקודות לגבי הנושאים שעלו בשרשור :

1) פרסום - מחלקת אירועים עושה כל שביכולתה לפרסם כל אירוע ואירוע בכל מקום

אפשרי , אירוע מתפרסם בפורום VATSIM כיומיים - שלושה לפני האירוע כל פעם כך

שהאירוע תמיד נשאר "טרי" בפורום העולמי וכך גם פורסמו כל אירועי הקיץ האחרונים.

בנוסף , נשלחו מיילים למספר מנהלי אירועים של חטיבות לגבי אירועי הקיץ שהיו.

כמו כן יש לציין שאני בעיצומו של קורס טייס בארה"ב ובכל זאת אתם רואים

כאן אירועים בזמן האחרון.

למה אתה מפרסם יומיים-שלושה לפני?

באתר של VATSIM מפורמים דברים של עוד חודש וחצי קח דוגמה:

http://www.vatsim.net/news-details/sout ... eea/Connec

t South Africa with South America

2) אירוע שבועי - האירוע השבועי נכנס רק לאחרונה תחת חסותה של מחלקת האירועים

ולצערי לא הספקתי לעשות הרבה בשביל לשפר אותו לפני הנסיעה לקורס.

הבעיה העיקרית של האירוע השבועי היא שבסופו של דבר האירוע נלקח כמובן מאליו ולכן

אין פקחים / טייסים.

בגלל זה צריך לעשות כל שבוע בנוסח אחר.

3)פקחים לאירועים - לצערי שמעתי מלא מעט פקחים שהם לא רוצים להתחייב לפיקוח כיוון

שהם לא באמת נהנים כשהם מפקחים עקב רמת טייסים מאוד נמוכה וניתן להבין זאת ,

לכן מה שקורה הוא שפקחים לא משתבצים ובסוף עולים אך מתנתקים כשרוצים כי לא התחייבו

לשום דבר. (אני לא אוהב שכך אירוע מתנהל אבל זה המצב).

אין רמת טיסיים נמוכה עד כדי כך שאי אפשר להסתדר.

אני לא יגיד שאין בכלל אבל יש פה ושם מקרים בודדים,העניין הוא שאין תנועות!

4) אופי האירועים - כבר מספר אירועים גורמים לי להבין כי אירוע טיסות ראיה או אירוע טיסות לשדה שלא נוחתים

בו כבדים פשוט לא תופס (הרבה יותר קל לטוס עם FMC כנראה וזהו) , לכן ארגון אירועים נהפך לקשה יותר כיוון שמדובר

באירועים בינלאומיים.אז בוא ננצל את זה שהם אוהבים לטוס בתוך ישראל ונפעיל את שדה דוב,עובדה,אילת,בן גוריון,חיפה,ראש פינה.

משדה דב ה ATR ממריא,A320 יכול להמריא,737,195EMB אפשר לנצל את זה בצורה חיובית ביותר תחשבו על זה!

לסיכום , חשוב שתבינו כי מחלקת אירועים עושה כל שביכולתה בכדי לארגן ולפרסם אירוע

ואני מודע לכך שהפרסום הוא לא 100% אך כל מה שניתן לעשות נעשה מאירוע לאירוע .

אני משוכנע שהבעיה העיקרית היא לא במחלקת אירועים אלא אצל הטייסים עצמם .

שבוע טוב!

1) פרסום - כתבתי מקודם ואני כותב שוב , אירוע מפורסם בכל מקום אפשרי ויש סיבה שאין כל כך אפשרות

לפרסום באתר של VATSIM (אם תרצה אסביר לך בפרטי) ומעבר לכך אין לי פיקוח מלא לשום אירוע בזמן

האחרון ותיארתי את הסיבה מדוע כך שאין סיכוי שאני הולך להתחייב כלפי טייסי כל החטיבות שיהיה פיקוח מלא.

טל בוא נחשוב ביחד , אם אפרסם אירוע חודש וחצי לפני בפורום של VATSIM באיזה עמוד תראה את הפרסום

שם כעבור שבועיים?

2)פקחים לאירועים - המצב כרגע מתחלק לשניים :

א. יש טייסים אך לא ברמה גבוהה במיוחד . או

ב. אין טייסים בכלל.

לאור המצב פקחים פשוט לא רוצים / לא רוצים להתחייב לפיקוח.

*עריכה לצורך הוספה* : פקחים כבר לא מפיקים כל הנאה מהפיקוח במרחב הישראלי .

3)אירוע שבועי+אופי האירועים - בהרבה אירועים שבועיים וברובם (חוץ מהאחרונים) יש בקרת תל אביב מחוברת

ואין כל מניע לטוס לחיפה,ראש פינה , שדה דב ואפילו מבצעים נגיעות עם 747 שם (בוקי 8) ).

אין כל מניע לעשות את מה שאתה מתאר אבל אין כל צורך לנצל את העניין ש-737 ממריא משדה דב ומעבר לכך ,

נגיד ונעשה אירוע טיסות לשדה דב באירוע שבועי מה כבר נוכל לעשות אחר כך אם חושבים לטווח ארוך? כלום .

הרי ראינו שאין כל שיתוף פעולה כשיש אירוע טיסות ראיה , כך שכל האפשרויות מצטמצמות.

פורסם

הבעיה העיקרית מבחינתי לפחות שיש מספר טייסים שאין להם הבנה בסיסית תעופה מהי, ומסרבים להכיר בכך וללמוד. אלו שכן מכירים ולומדים, עולים לרשת כאשר הם מוכנים ומתקדמים עם הזמן, ואז המצב תקין.

יכולת מילוי הוראות בסיסיות (שמירת כיוון וגובה מוגדרים) הוא לטעמי תנאי הכרחי לטיסה ברשת.

פורסם
הבעיה העיקרית מבחינתי לפחות שיש מספר טייסים שאין להם הבנה בסיסית תעופה מהי, ומסרבים להכיר בכך וללמוד. אלו שכן מכירים ולומדים, עולים לרשת כאשר הם מוכנים ומתקדמים עם הזמן, ואז המצב תקין.

יכולת מילוי הוראות בסיסיות (שמירת כיוון וגובה מוגדרים) הוא לטעמי תנאי הכרחי לטיסה ברשת.

אני אחזק את מה שרן אמר. מציע לכם לפתוח את פורום fxp ולקרוא כמה שרשורים שם. רוב החברה משם שעולים לטוס בואטסים לא יודעים להרים ססנה וירטואלית לאווויר אבל לתקתק את המחשב טיסה lnav הם יודעים. מדובר באנשים בעלי רמת ידע נמוכה ולא פלא שאנשים משם עולים ועושים בעיות. יש חבר חטיבה שאחד מהחברה שיצאו משם התנגש בו באוויר כי הוא טס בגובה שלא תואם את כיוון הטיסה שלו.

פורסם

_____________________

אירוע צריך להיות מקצועי ומכובד ולא סתם נהלים לאירוע נתיב ודפיות..

זה צריך להיות יותר מכובד כמו: מערכת סלוטים, חניות,נתיבים, תוכניות ועוד... והכי הכי חשוב לפרסם באתר הראשי של VATSIM

תגובה של אמיר בעמוד 2

יפה , דבר איתי בפרטי מפה.

את האירוע אתה צריך ליצור עם מנהל אירועים לא איתי...

לגבי פיקוח תסמוך עלי שיהיה פקחים...

ואם לא יהיה אז ת"א בטוח יהיה...

אני לא רואה את זה ככה..

אתה צריך להבין שרוב האירועים שעושים באירופה זה לא סלוטים ולא כלום.

פשוט שני מוקדי פיקוח מרכזים עם המון אבל המון תנועה...

פורסם

אירופה זה אירופה וישראל זה ישראל..

באירופה גם כשאין פיקוח יש מטוסים...

בגלל שאנחנו לא עם כמות תנועה כל כך גדולה של מטוסים אז אסור בשום פנים ואופן לעשות משהו חפיף..

צריך להשקיע באירוע ולעשות משהו שימשוך את העין של הטייס.

(אני אישית בוחר את הטיסה שלי במקום שיש פיקוח כמובן ולא פחות גם מטוסים. במקום שיש עומס על הקשר ויש רק גישה מחובר ימשוך יותר את הטייסים מאשר אם יש DEL,TWR.APP.CTR ו 5 תנועות.)

פורסם
אירופה זה אירופה וישראל זה ישראל..

באירופה גם כשאין פיקוח יש מטוסים...

בגלל שאנחנו לא עם כמות תנועה כל כך גדולה אז להשקיע באירוע אפשר בהחלט.

כמו שכתבתי לפרסם דף נהלים ולוגו זה לא משהו שפותח לאנשים את העיניים.

צריך משהו שימשוך ולא סתם מטס לישראל או מישראל.

כמו?

פורסם
אירופה זה אירופה וישראל זה ישראל..

באירופה גם כשאין פיקוח יש מטוסים...

בגלל שאנחנו לא עם כמות תנועה כל כך גדולה אז להשקיע באירוע אפשר בהחלט.

כמו שכתבתי לפרסם דף נהלים ולוגו זה לא משהו שפותח לאנשים את העיניים.

צריך משהו שימשוך ולא סתם מטס לישראל או מישראל.

כמו?

שאלה טובה :roll:

צריך לדבר עם חטיבות זרות ולראות איך האירועים שלהם / סתם משמרת פיקוח מפורסת.

אני בטוח ב100% שפקח לא בא ואומר יאללה אני עולה.

הוא מפרסם לפחות שבוע לפני באתר הראשי של VATSIM מפרסם בVROUTE (מדבר על סתם משמרת פיקוח)

אירועים אני לא יודע כי אני לא מסתכל אבל שווה להיכנס לאתרי חטיבות ולקחת משם מידע.

פורסם

אני בטוח ב100% שפקח לא בא ואומר יאללה אני עולה.

הוא מפרסם לפחות שבוע לפני באתר הראשי של VATSIM מפרסם בVROUTE (מדבר על סתם משמרת פיקוח)

אירועים אני לא יודע כי אני לא מסתכל אבל שווה להיכנס לאתרי חטיבות ולקחת משם מידע.

אשמח לעזור - נפגש בפרטי TS או SKYPE

פורסם

חברים,

קראתי חלק מהשרשור ולא את כולו.

חלק מהדברים נכונים וחלקם לא מדוייקים.

אור, אחראי מחלקת אירועים שלנו עושה עבודת קודש ואני מנצל תגובה זו כדי לדרוש מכולם להגיע לאירוע ביום חמישי - האירוע לאילת ולהוכיח אחרת.

נתראה בשמיים הוירטואלים. :wink:

להית'

פורסם

חברים אני פתחתי את הדיון והרשו נא לי לסיימו.

בנוגע לטייסים אז פה עיקר הבעיה כי פשוט לא הופיעו בכלל טייסים לאירועים וזאת עובדה בשטח בעוד שהפקחים הופיעו ועוד בהמון עמדות עד כמובן שבסוף התיאשו מחוסר התנועה ועזבו.ולכן אני פונה לכולם בואו ביום חמישי לאירוע ונוכיח שאפשר אחרת.

גם לי היה יותר נוח לטוס באירופה ולונדון ששם מקבלים אותי כמו מלך כחברSPEDBIRD BAV כאשר הפקחים בהיתרו בתנועה הכי צפופה מאשרים לי לבצע כל סוג של אימון וקוראים לי MR.TOUCH AND GO אבל אני תמיד מתכנן באירוע בארץ את ההמראה מלונדון כך שאבוא לנחיתה בארץ בדיוק לאירוע ואת האימונים בלונדון אני עושה בימים אחרים.

אז כל טייס יכול גם להשתדל ולהעדיף את ארצנו האהובה באירועים.

בנוגע למקצועיות הטיסה תפעול המטוס הניווט והנדב"ר פה אין שום פשרות הפקחים צודקים ועל כולם להיות על רמה טובה.ראיתי פה טייסים שבלונדון היו מבקשים מהם בתקיפות מיד להתנתק מהרשת.אבל יש דרכים איך לומר זאת לטייס בשפה מקצועית קורקטית ולא בלעג כפי ששמעתי זאת כאן מידי פקחים מסויימים.

לסיכום נתראה בשחקים באירועים הבאים והכל ברוח טובה ובשמחה למען וואטיל והתחביב הנפלא הזה.

בוקי זאב:4X-MJB

פורסם

שלום לכולם אני וחבר טסים בארץ בכול הזדמנות שיש לנו, וזה לא נעים לטוס בארץ מכמה סיבות א' הפקחים לא מאוד נחמדים ולא בהכללה הצעירים שבחבורה יש להם התעלות כל שהיא ,

ב' מתחילם את הטיסה ולאחר ההמראה הפקחים מתנתקים וזה כה פעמים.

למה הפקחים באירופה סובלניים אלינו ופה ממש לא ושוב אני אומר לא כול הפקחים בארץ.

לדוגמה לפני שבועיים טסנו אני וחבר מלרנקה לאילת במטוס מסוג C-17A Globemaster III

טסנו רדיאליים וGPS ושהגענו למרחב האווירי של ישראל אני הזדהיתי לפקוח ת"א התבקשתי להחליף קוד זיהוי בסקווק לפי הכללים אין בעיה עד פה ,יש לציין שאני מטיס את המטוס בפעם השלישית שלי ויש עוד מה ללמוד עלו, רק מה שלהחליף תדרים או את הסקווק יש בעיה לא קלה .

מכיוון שלא הלך לי מהר להחליף את הסקווק אז הפקח העיר לי הערות לא לעניין כמו למשל מי שטס ב- VATSIM אמור לדעת להחליף במינימום את הסקווק . דרך אגב יש לי כמה מאות שעות טיסה ב- VATSIM אז שלא יברבר לי את המוח זהוא זה לצומת ליבכם הקודקודים ב-VATIL

פורסם
שלום לכולם אני וחבר טסים בארץ בכול הזדמנות שיש לנו, וזה לא נעים לטוס בארץ מכמה סיבות א' הפקחים לא מאוד נחמדים ולא בהכללה הצעירים שבחבורה יש להם התעלות כל שהיא ,

ב' מתחילם את הטיסה ולאחר ההמראה הפקחים מתנתקים וזה כה פעמים.

למה הפקחים באירופה סובלניים אלינו ופה ממש לא ושוב אני אומר לא כול הפקחים בארץ.

לדוגמה לפני שבועיים טסנו אני וחבר מלרנקה לאילת במטוס מסוג C-17A Globemaster III

טסנו רדיאליים וGPS ושהגענו למרחב האווירי של ישראל אני הזדהיתי לפקוח ת"א התבקשתי להחליף קוד זיהוי בסקווק לפי הכללים אין בעיה עד פה ,יש לציין שאני מטיס את המטוס בפעם השלישית שלי ויש עוד מה ללמוד עלו, רק מה שלהחליף תדרים או את הסקווק יש בעיה לא קלה .

מכיוון שלא הלך לי מהר להחליף את הסקווק אז הפקח העיר לי הערות לא לעניין כמו למשל מי שטס ב- VATSIM אמור לדעת להחליף במינימום את הסקווק . דרך אגב יש לי כמה מאות שעות טיסה ב- VATSIM אז שלא יברבר לי את המוח זהוא זה לצומת ליבכם הקודקודים ב-VATIL

הפקח צודק. אם אתה עולה לטוס ולא יודע להחליף סקווק זאת בעיה חמורה, זה באמת אחד הדברים הבסיסיים שצריך לדעת.

ויש לי בעיה עם המשפט הבא שלך:

יש לציין שאני מטיס את המטוס בפעם השלישית שלי ויש עוד מה ללמוד עלו, רק מה שלהחליף תדרים או את הסקווק יש בעיה לא קלה .

אם יש לך מה ללמוד ואתה לא יודע את המטוס, אז למה ברשת? בשביל זה יש אופליין.

אין לי מה להוסיף חוץ מזה שאני מסכים אם הפקח. אתה לא יודע לשלוט על המטוס? תלמד באופליין ותשתפשף. אחד כמוך עם מאות שעות טיסה בVATSIM היה צריך כבר לדעת את זה. אם הפקח אמר את לך את זה בגסות, אז זה באמת לא בסדר, אבל אם העקרון אני מסכים ב100 אחוז.

ואני מאחל לכולם שיהנו באירוע לאילת. לצערי אני לא אגיע, כי זה באסה לחזור מארה"ב ולגלות שהמחשב של הסימולטור לא עולה.

פורסם
שלום לכולם אני וחבר טסים בארץ בכול הזדמנות שיש לנו, וזה לא נעים לטוס בארץ מכמה סיבות א' הפקחים לא מאוד נחמדים ולא בהכללה הצעירים שבחבורה יש להם התעלות כל שהיא ,

ב' מתחילם את הטיסה ולאחר ההמראה הפקחים מתנתקים וזה כה פעמים.

למה הפקחים באירופה סובלניים אלינו ופה ממש לא ושוב אני אומר לא כול הפקחים בארץ.

לדוגמה לפני שבועיים טסנו אני וחבר מלרנקה לאילת במטוס מסוג C-17A Globemaster III

טסנו רדיאליים וGPS ושהגענו למרחב האווירי של ישראל אני הזדהיתי לפקוח ת"א התבקשתי להחליף קוד זיהוי בסקווק לפי הכללים אין בעיה עד פה ,יש לציין שאני מטיס את המטוס בפעם השלישית שלי ויש עוד מה ללמוד עלו, רק מה שלהחליף תדרים או את הסקווק יש בעיה לא קלה .

מכיוון שלא הלך לי מהר להחליף את הסקווק אז הפקח העיר לי הערות לא לעניין כמו למשל מי שטס ב- VATSIM אמור לדעת להחליף במינימום את הסקווק . דרך אגב יש לי כמה מאות שעות טיסה ב- VATSIM אז שלא יברבר לי את המוח זהוא זה לצומת ליבכם הקודקודים ב-VATIL

פיני, במחלקת פקחים של VATIL קיימת מערכת משוב לפקחים כדי לאתר פקחים שלא עובדים נכון ולהעיר את תשומת ליבם, בבקשה גש ללינק הבא ותכתוב הערות:

viewtopic.php?f=1&t=40371

חשוב להבין:

1) גם פקחים הם בני אדם וטועים וגם נמצאים כל הזמן בתהליך של למידה - כמו טייסים!

2) שיתוף הפעולה של טייסים הוא קריטי וחשוב מאוד למחלקת הדרכה, לכן אם טייסים לא ידווחו על פקח "סורר" אז אף אחד לא ידע זאת..

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר



×
×
  • יצירת חדש...