Ittai Arnon פורסם אוקטובר 14, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2012 חברים יקרים, בכנס הקרוב לקראת סיומו נבצע פאנל חטיבה. למי שלא יודע מהו פאנל חטיבה ? אנו מקדישים 30 דק לשמוע אתכם בנוכחות כל חברי החטיבה. אנו שמחים לשמוע כל רעיון, עצה, יוזמה,הערה, הארה ובקשה שיש לכם ! לפיכך מבקש ממכם כבר עכשיו לחשוב ואפילו לעלות כאן רעיונות או נושאים שתרצו שנתמקד בהם. להית'
Asaf Brietbard פורסם אוקטובר 14, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 14, 2012 הייתי שמח שיעלה לדיון מצב התנועה בארץ, ומה אפשר לעשות בכדי לשפר אותו. Zeev Bucki וגם Raz Harush הגיבו לזה 2
Liaz Kamper פורסם אוקטובר 15, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 15, 2012 הייתי שמח לדון בעתיד הסימולטור מבחינה טכנולוגית. כפי שכבר ציינתי כאן בעבר אנו עומדים בפני עידן בו MS לא תהיה החברה המובילה, נהפוך הוא, היא הודיעה לפני חודש שהיא מחוץ למשחק. כלומר, הסימולטור שלנו FSX ובוודאי FS9 יהפכו למוצגים מוזיאונים ו-XP10, P3D, AEROFLY ואחרים ייקחו את הבכורה. היום זה אולי נראה רחוק, אבל היצרניות כבר מזמן מנסות לקרוא את המפה ואפלו להשפיע עליה. מעניין אותי מאד לשמוע את דעתם המלומדת של החברים. לאן אתם חושבים שהסימולטור הולך? איפה אתם מתכוונים להשקיע את הכסף בעתיד? מה יהיה מבחינתכם קו פרשת המים שאחריו תנטשו את MS לטובת הדור הבא?
Ron Peer פורסם אוקטובר 16, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2012 אני לא אוכל להגיע מסיבות אישיות. האם יש אפשרות לפרסם סיכום של הפאנל באתר חטיבה או בפורום?
Ittai Arnon פורסם אוקטובר 16, 2012 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 16, 2012 לפני ב-16.10.2012 בתוך 11:00 Ron Peer כתב: אני לא אוכל להגיע מסיבות אישיות. האם יש אפשרות לפרסם סיכום של הפאנל באתר חטיבה או בפורום? כמובן.
Aviv Kerbel פורסם אוקטובר 16, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2012 קידום יוזמות אצל חברים שאינם בצוות החטיבה. מחלקת הדרכה טייסים - קידום קשר עם החטיבה. יחס לטייסים חדשים ללא ידע ברשת. ביסוס החטיבה על ערכים כמו תרומה, נתינה, חינוך, הדדיות, עזרה וכו'. אני יודע שזה נשמע קצת קלישאתי, אבל אני באמת רואה בVATIL ובגופים שלה מרכז חינוכי, ממש כמו תנועות נוער למיניהן. אגב, חינוך הוא אחד ממטרות וואטסים. ובלי קשר - עצם הימצאות "ילדים" בגילאי 13-18 ביחד עם מבוגרים, חלקם אפילו יכולים להיות הוריהם, יוצרת משהו. יש למבוגרים ולאלה שנמצאים בתפקידי הובלה השפעה על ה"צעירים". משהו כזה לדעתי אפשר למנף. זהו Ran Finkels, Raz Harush, Izhar Haviv וגם 4 אחרים הגיבו לזה 7
Shoval Cohen פורסם אוקטובר 16, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2012 לפני ב-16.10.2012 בתוך 13:27 Aviv Kerbel כתב: קידום יוזמות אצל חברים שאינם בצוות החטיבה. מחלקת הדרכה טייסים - קידום קשר עם החטיבה. יחס לטייסים חדשים ללא ידע ברשת. ביסוס החטיבה על ערכים כמו תרומה, נתינה, חינוך, הדדיות, עזרה וכו'. אני יודע שזה נשמע קצת קלישאתי, אבל אני באמת רואה בVATIL ובגופים שלה מרכז חינוכי, ממש כמו תנועות נוער למיניהן. אגב, חינוך הוא אחד ממטרות וואטסים. ובלי קשר - עצם הימצאות "ילדים" בגילאי 13-18 ביחד עם מבוגרים, חלקם אפילו יכולים להיות הוריהם, יוצרת משהו. יש למבוגרים ולאלה שנמצאים בתפקידי הובלה השפעה על ה"צעירים". משהו כזה לדעתי אפשר למנף. זהו מה שמכינה עושה לאנשים...
Or Bahtari פורסם אוקטובר 16, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2012 מיהו פקח בחטיבת VATIL , למה אני מתכוון ? 1)מה החובות של פקח פעיל בחטיבת VATIL מעבר לדרישות לשמירה על כשירות? 2)התחושה שלי בשנה וחצי - שנתיים האחרונות היא שפקחים לא נהנים באמת מפיקוח אלא פשוט רוצים להתקדם בסולם העמדות ובסופו של דבר כשיגיעו לעמדת תל-אביב יתחילו "להעלם" לנו. 3)חוסר רצינות - מדריכי הפיקוח סופגים חוסר רצינות מצד מתלמדים שפשוט מבזבז לנו כוח אדם ואנרגיות. לא הגיוני שבתור מנהל אירועים (עד היום) הייתי צריך לחשוב על אירוע לחטיבה , לארגן את האירוע , לפרסם אותו במקומות שונים ובנוסף לרדוף אחרי פקחים שלבסוף גם חלקם מבריזים או מודיעים 5 דקות לפני האירוע שלא יגיעו. 4)הצעה - עלינו להבהיר לפקחים את מה שהם צריכים לעשות בתמורה להדרכות שהם מקבלים ואולי אפילו להוסיף דרישת שעות מעבר לדרישות לשמירה על כשירות לטובת החטיבה.
Zeev Bucki פורסם אוקטובר 16, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 16, 2012 בהמשך לדבריו של באכתרי על החובות של פקח בחטיבה יש לדון גם על חובותיו של טייס בחטיבה לאור מיעוט הטייסים בשמיים הווירטואליים שלנו. בוקי זאב:4X-MJB
Ron Peer פורסם אוקטובר 18, 2012 דיווח פורסם אוקטובר 18, 2012 לפני ב-16.10.2012 בתוך 17:04 Zeev Bucki כתב: בהמשך לדבריו של באכתרי על החובות של פקח בחטיבה יש לדון גם על חובותיו של טייס בחטיבה לאור מיעוט הטייסים בשמיים הווירטואליים שלנו. בוקי זאב:4X-MJB דעותיך בעניין ידועות זמן רב. בהחלט אני מעיד על עצמי שזמן רב לא טסתי ונוכחתי לדעת זאת לכן למשל לא הופעתי ברגע אחרון לארוע עם קפריסין למרות שרציתי ולכבודו גם התקנתי את הסינרי של דוד. אני מתאמן משתשפשף אוף ליין קצת לפני שאחזור לרשת. אך עדיין לא ניתן לחייב לשעות מינ' כי פה זה תחביב לא מציאות. אפילו שיש כאלה שלוקחים את התחביב מאוד ברצינות זה עדיין רק תחביב
Ittai Arnon פורסם אוקטובר 18, 2012 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 18, 2012 לפני ב-18.10.2012 בתוך 08:40 Ron Peer כתב: דעותיך בעניין ידועות זמן רב. בהחלט אני מעיד על עצמי שזמן רב לא טסתי ונוכחתי לדעת זאת לכן למשל לא הופעתי ברגע אחרון לארוע עם קפריסין למרות שרציתי ולכבודו גם התקנתי את הסינרי של דוד. אני מתאמן משתשפשף אוף ליין קצת לפני שאחזור לרשת. אך עדיין לא ניתן לחייב לשעות מינ' כי פה זה תחביב לא מציאות. אפילו שיש כאלה שלוקחים את התחביב מאוד ברצינות זה עדיין רק תחביב חברים, לא נחייב אף חבר לטוס, נא לשכוח מהעניין, תהנו מהתחביב ותטוסו מתי שבא לכם. ניתן לקבוע ביוזמתו של בוקי שישמח לארגן ולהוציא לפועל מפגשי טייסים ב TS אשר יתרגלו גישות לא סטנדרטיות כגון כול מיני גישות VOR ו RNAV תחת פיקוח והמהדרין יעשו זאת באירוע השבועי בשבת !