Itay Zecharia פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 מכיוון שלאחרונה ישנם לא מעט שינויים בתעופה האזרחית בישראל (הורדת מגבלות מסויימות ועקירת שדות תעופה מהמפה וכו') הגעתי למשרדי רת"א באירפורט סיטי על מנת להתרשם ולראות איך הדברים עובדים מבפנים. קיבלתי חוברת סגולה, שזהו בעצם הסילבוס והחומר הנדרש. לקראת המרת הרשיונות הזרים, רציתי לדעת האם ישנם חברים כאן בחטיבה שיש להם חומרי לימוד לבחינות התאוריה הישראלית? למי שיש ומעוניין למסור או למכור אשמח אם ייצור איתי קשר באימייל eitiz2@gmail.com או בטל' 054-668-1336. שאלה שניה - האם יש חומר און-ליין בעברית? או כל חומר אחר בעברית חוץ משירגל?
Or Bahtari פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 אני כרגע בעיצומו של המרת רישיון טייס זר , חומר ללמידת תיאוריה לא בעיה להשיג אך אתה חייב ללמוד אצל מדריך קרקע או לרכוש קורס בשירגל (שעולה בסביבות ה-4000 ש"ח) על מנת לקבל אישור לגשת לתיאוריה (טמטום...) .
Noy Farhi פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 כדי לגשת למבחן תאורטי ברשו"ת עליך לעבור קודם כל את המבחנים בשירגל / בכל מקום מורשה אחר (אם יש כזה).. יש אפשרות לעשות את הפיינלים בבית ולקבל את האישור רק אחרי שהמבחנים עוברים בציון שלא פחות מ 0 8 % . זה אומר שככה או ככה אתה צריך לעבור הדרכת קרקע כדי לגשת למבחנים ברשו"ת. "על מנת לקבל אישור לגשת לתיאוריה (טמטום...) . " - זה טמטום כי זה לוקח הרבה זמן אבל... אם אתה עובר את המבחנים בבית אין סיבה שלא תעבור ברשו"ת (מובטח לך הצלחה) (כמובן שאם אתה עובד עם חומר פתוח בבית רק כדי לקבל ציון עובר ולגשת לא עשית בזה כלום) "שאלה שניה - האם יש חומר און-ליין בעברית?" היי איתי, אני עובר את הקורס בFNA ולומד תאורטי בשירגל + קורס בלימוד עצמי (בבית) לאחר הרשמה לקורס תאוריה אתה מקבל תוכנה מ"שרגל" הכוללים את כל החומר שאתה צריך מ א' ועד ת' + מבחן לכל נושא. לדוגמא: מבחן בנושא RT בכתב" (המבחנים בתוכנה לא קשורים כלל לפיינלים שצריך להגיש בציון 0 8 %)
Sasha Kukuev פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 ברשותכם אצרף שאלה שלשרשור. בנודע לרשיון טיס פרטי בארץ, כיצד אני יכול לדעת האם המגבלות הרפואיות שיש לי ימנעו ממני קבלת רשיון? תודה.
Noy Farhi פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 "כיצד אני יכול לדעת האם המגבלות הרפואיות שיש לי ימנעו ממני קבלת רשיון?" היי, ברמת העיקרון אתה קובע תור אצל רופא מוסמך והוא זה שקובע אם אתה כשיר או לא. בדר"כ המגבלות הינם עיוורון צבעים,משקל עודף (לא בטוח) ,גם בעיות נפשיות במידה מסויימת יכולות לפגוע וכו'. יש לך בלינק הזה: http://www.gov.il/Fi...SFMedicalExams/ את כל המידע לגבי המגבלות הרפואיות. רשימת רופאים מורשים: http://caa.gov.il/in...=168&Itemid=164 פירוט של מגבלות רפואיות לכל סוג רשיון מסחרי,פרטי,ניסוי וכו'... http://caa.gov.il/in...&gid=366= (אם אתה גר באזור ראשל"צ והסביבה אני ממליץ לך על ד"ר משה פורת. אני נבדקתי אצלו רופא מאוד נחמד. המרפאה שלו נמצאת ברחוב: לוטוס 26 נס ציונה)
Or Bahtari פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 כדי לגשת למבחן תאורטי ברשו"ת עליך לעבור קודם כל את המבחנים בשירגל / בכל מקום מורשה אחר (אם יש כזה).. יש אפשרות לעשות את הפיינלים בבית ולקבל את האישור רק אחרי שהמבחנים עוברים בציון שלא פחות מ 0 8 % . זה אומר שככה או ככה אתה צריך לעבור הדרכת קרקע כדי לגשת למבחנים ברשו"ת. "על מנת לקבל אישור לגשת לתיאוריה (טמטום...) . " - זה טמטום כי זה לוקח הרבה זמן אבל... אם אתה עובר את המבחנים בבית אין סיבה שלא תעבור ברשו"ת (מובטח לך הצלחה) (כמובן שאם אתה עובד עם חומר פתוח בבית רק כדי לקבל ציון עובר ולגשת לא עשית בזה כלום) "שאלה שניה - האם יש חומר און-ליין בעברית?" היי איתי, אני עובר את הקורס בFNA ולומד תאורטי בשירגל + קורס בלימוד עצמי (בבית) לאחר הרשמה לקורס תאוריה אתה מקבל תוכנה מ"שרגל" הכוללים את כל החומר שאתה צריך מ א' ועד ת' + מבחן לכל נושא. לדוגמא: מבחן בנושא RT בכתב" (המבחנים בתוכנה לא קשורים כלל לפיינלים שצריך להגיש בציון 0 8 %) הכוונה היא שזה דבילי לשלם 4000 ש"ח בגלל שצריך איזה אישור מסכן, אני לא רואה שום הצדקה לכך למרות שהסיכויים שאעבור גבוהים. בארה"ב מה שצריך זה פשוט להתקשר לקבוע תאריך ושעה ואז אתה מגיע לשם, נבחן , משלם על כך 150$ ושלום על ישראל (גם אם אתה נכשל זה לא נורא) .
Noy Farhi פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 ארה"ב זה ארה"ב וישראל זה ישראל... לא אני ולא אתה ולא עוד 1000 אנשים יכולים לשנות את זה. זההדרישות שהמנהל דורש ואנחנו צרכים לעמוד בדרישות שלהם בין אם אנחנו רוצים ובין או לא. אני מסכים איתך לגמרי שלעשות קורס ב4000 ש"ח בשביל אישור זה דיבילי אבל יש לך פתרון אחר?
Amir Paz פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 ארה"ב זה ארה"ב וישראל זה ישראל... לא אני ולא אתה ולא עוד 1000 אנשים יכולים לשנות את זה. זההדרישות שהמנהל דורש ואנחנו צרכים לעמוד בדרישות שלהם בין אם אנחנו רוצים ובין או לא. אני מסכים איתך לגמרי שלעשות קורס ב4000 ש"ח בשביל אישור זה דיבילי אבל יש לך פתרון אחר? אוי כמה שאתה טועה...כי זה הולך להשתנות, רק עניין של זמן. בית ספר אחד בודד שיכול להגיש לבחינות תאוריה....לא עוד הרבה זמן
Sasha Kukuev פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 "כיצד אני יכול לדעת האם המגבלות הרפואיות שיש לי ימנעו ממני קבלת רשיון?" היי, ברמת העיקרון אתה קובע תור אצל רופא מוסמך והוא זה שקובע אם אתה כשיר או לא. בדר"כ המגבלות הינם עיוורון צבעים,משקל עודף (לא בטוח) ,גם בעיות נפשיות במידה מסויימת יכולות לפגוע וכו'. יש לך בלינק הזה: http://www.gov.il/Fi...SFMedicalExams/ את כל המידע לגבי המגבלות הרפואיות. רשימת רופאים מורשים: http://caa.gov.il/in...=168&Itemid=164 פירוט של מגבלות רפואיות לכל סוג רשיון מסחרי,פרטי,ניסוי וכו'... http://caa.gov.il/in...&gid=366= (אם אתה גר באזור ראשל"צ והסביבה אני ממליץ לך על ד"ר משה פורת. אני נבדקתי אצלו רופא מאוד נחמד. המרפאה שלו נמצאת ברחוב: לוטוס 26 נס ציונה) תודה רבה!
Or Bahtari פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 ארה"ב זה ארה"ב וישראל זה ישראל... לא אני ולא אתה ולא עוד 1000 אנשים יכולים לשנות את זה. זההדרישות שהמנהל דורש ואנחנו צרכים לעמוד בדרישות שלהם בין אם אנחנו רוצים ובין או לא. אני מסכים איתך לגמרי שלעשות קורס ב4000 ש"ח בשביל אישור זה דיבילי אבל יש לך פתרון אחר? יש פיתרון אך אני לא יודע מה העלויות שלו ואם זה שווה בכלל , אפשרי ללמוד אצל מדריך קרקע והוא יוכל לחתום לך על האישור המבוקש (רק שאין לי מושג כמה זה עולה ואם זה שווה) .
Noy Farhi פורסם נובמבר 9, 2012 דיווח פורסם נובמבר 9, 2012 אמיר, אני שומע על שינויים כבר הרבה זמן ועדיין הכל נשאר אותו דבר. הלוואי ויהיה שינוי כי במצב הזה באמת שאין לאן להתקדם.
Amir Paz פורסם נובמבר 10, 2012 דיווח פורסם נובמבר 10, 2012 אני מאמין שהשינוי יבוא מדור VATIL. אם הייתי בארץ הייתי יכול להתחיל לפעול.
Ran Ben Shmuel פורסם נובמבר 10, 2012 דיווח פורסם נובמבר 10, 2012 אמיר, אתה צודק, ב 2015 לא יהיה שדה אז גם לא יהיה שירגל..
Amir Paz פורסם נובמבר 10, 2012 דיווח פורסם נובמבר 10, 2012 רן מה נראה לך... שירגל יקבלו מלא כסף על הפינוי משם והוא בטח ירים מכללה בשטח שזה לא שדה תעופה בכלל. אין לי בעיה עם שירגל, הם היחידים שלקחו את עניין ההדרכת הטיסה ובנו אותו בצורה יחסית מסודרת. יש לי בעיה שהם היחידים ושאי אפשר לבצע לימוד עצמי או קורס ONLINE.
Ran Ben Shmuel פורסם נובמבר 10, 2012 דיווח פורסם נובמבר 10, 2012 א) כנראה שלאחר שבית המשפט דחה את העתירה נגד קיום מחודש של מכרז על שכירות בשדה התעופה הם דווקא לא יקבלו מלא כסף... ב) האמת שהם לא היחידים. לרישיון מסחרי הם כן, אבל לפרטי יש גם את יוסי כהן, שלפי מה שאני מכיר והבנתי מאנשים נוספים החומרים שלו טובים הרבה יותר מאלה של שירגל. אני אישית ניגשתי דרכו ועברתי את המבחנים בלי בעיה. יש גם במגידו ככה ששירגל לא מונופול... פשוט הם זוכים לשיווק אגרסיבי מצד בתי הספר בהרצליה שיש להם איתם כל מיני דילים.. ג) החוצפה של שירגל, היא שיש להם תקלות במערכת שחוזרות (למשל קופצת הודעת POP UP אחרי כל שאלה), ועוד טעויות בשאלות לא מעטות והם לא טורחים לתקן את זה. בנוסף הם גם מגבילים את החניכים בכמות הפעמים שניתן לגשת לתרגולים השונים באתר ובכמות השעות שמותר לגלוש בו.... ד) עם כל מה שכתבתי, יצוין שיש בשירגל אנשים טובים שעושים מלאכתם נאמנה הן בתחום המנהלה והשירות, והן בתחום המקצועי\הדרכתי (תאופיק למשל)