zvi rodes פורסם נובמבר 29, 2012 דיווח פורסם נובמבר 29, 2012 באיזה שעה נוח לפקחים להתעורר מהתרדמת?נראה שכולם ישנים פה או שכחו לצאת מהממ"ד, היפיפייה הנרדמת מזמן כבר קמה צוות חטיבה החדש תעשו קצת רוח בבקשה.
Tal Peleg פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 אני חושב שיש לך טעות קטנה. אתה, בטח מתכוון למה שלום הטייסים.
Noy Farhi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 טל, מסכים איתך בהחלט. צבי, הבעיה היא לא עם הפקחים הבעיה היא חוסר בטייסים. לפני כמה ימים משה אלבז עלה לפקח למשך 4 שעות ת"א ולא היה לו תנועה מספקת. (בארבע שעות אפשר להמריא בלונדון ולהספיק את הפיקוח) אתמול בכתארי עלה לפקח גישה ב"ג - ולא היה תנועה אחת חוץ ממני ומבוקי שהגיע OMDB אין קשר בין לעלות ספונטני לבין לעלות עם בוקינג.. הרבה פעמים שמחלקת אירועים מפרסמת בVROUTE ועושה בוקינג בפורום את ה"אירוע השבועי" ועדיין אין טייסים. יש כל כך הרבה דרכים להראות שהבעיה היא בטייסים ולא פקחים. שבת שלום!
Ohad Shalev פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 טל, מסכים איתך בהחלט. צבי, הבעיה היא לא עם הפקחים הבעיה היא חוסר בטייסים. לפני כמה ימים משה אלבז עלה לפקח למשך 4 שעות ת"א ולא היה לו תנועה מספקת. (בארבע שעות אפשר להמריא בלונדון ולהספיק את הפיקוח) אתמול בכתארי עלה לפקח גישה ב"ג - ולא היה תנועה אחת חוץ ממני ומבוקי שהגיע OMDB אין קשר בין לעלות ספונטני לבין לעלות עם בוקינג.. הרבה פעמים שמחלקת אירועים מפרסמת בVROUTE ועושה בוקינג בפורום את ה"אירוע השבועי" ועדיין אין טייסים. יש כל כך הרבה דרכים להראות שהבעיה היא בטייסים ולא פקחים. שבת שלום! זה מאוד משמעותי הבוקינג.. אלבז אמנם עשה בוקינג אבל ל-DEL - טייס שרואה את זה ולא יודע מי זה אלבז או על מה הוא מוסמך לא יודע שהוא התכוון ל-CTR ולכן עם כל הכבוד ל-DEL טייסים לא יגיעו אלא אם הם טסים בצורה ספונטנית. בכל מקרה לתכנן טיסה זה לא עניין של שנייה וגם זה לוקח זמן - יותר מדי טייסים אתה לא תשיג אם אתה לא עושה בוקינג או לחילופין עושה בוקינג בצמוד לפיקוח שלך (גם 4 שעות לפני העליה זה עדיין בצמוד - כמו שבאכטרי עשה). אין מה להתפלא בסוף זה ביצה ותרנגולת - פקחים צריכים לתכנן לעצמם מראש (לפחות יום מראש) את הזמן שהם יעלו לפקח ולפרסמו באותו הזמן ואז יגיעו גם הטייסים... אני חושב שהבעיה היא שטייסים לא יודעים מתי פקח יעלה\ירד ומפה נגזרת כמות הטיסות במרחב.
Or Bahtari פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 בהחלט הבעיה העיקרית היא טייסים ולא הפקחים אך גם יש פקחים שלא ממש עושים את המאמץ המזערי לתת שעה - שעתיים בשבוע לטובת אירוע שבועי בכדי להביא לכאן טייסים זרים (ואני מכיר כמה כאלה) . האירוע השבועי לא מפורסם בכלל בשבועות האחרונים כי אני לא רוצה להתחייב לשום דבר , אנחנו לא מצליחים להרים אירוע של 3 שעות בשבוע וחבל כי אם יהיה פיקוח מלא בב"ג מדי שבת טייסים יגיעו בהמוניהם וזה כבר הוכיח את עצמו מספר פעמים. פשוט חבל!
Michael Naidis פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 אור, אני מציע להזיז את האירוע השבועי ליום ראשון לטובת הטייסים הזרים, מכיוון שאנשים עובדים גם ביום שבת מחוץ לישראל ולפעמים אין להם זמן לבוא לטוס לארץ, זה יכול גם להעלות את כמות התנועה.
Izik Bakshi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 אני מסכים עם אוהד, הניסיון שלי עם המערכת רישום של החטיבה מראה שאם נרשמים מראש אז מגיעים טייסים ובעיקר זרים, וזה ביצה ותרנגולת וצריך להשקיע בהתחלה כדי לקצור את הפירות בהמשך (כמו כל דבר בחיים). מעניין אותי לנסות לבצע ניסוי קטן, איך היה נראה לדעתכם שבוע בואטיל אם כל אחד מהפקחים היה עולה לשעה-שעתיים מתי שנוח לו.
Ohad Shalev פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 דוגמא נוספת שמונעת מטייסים לבוא לטוס - ירידה מהעמדה לפני הזמן שאליו התחייבתם בבוקינג. גם ירידה 10 דק' לפני זמן הסיום שהתחייבתם אליו בבוקינג מונע מטייס לטוס - זה נוטע בו את הספק שמע תהיו מחוברים בזמן שהתחייבתם אליו וככל שהדברים האלו קורים יותר (והם קורים הרבה לצערנו) זה מונע מיותר ויותר טייסים לבוא לטוס כי הם בטוחים שהזמן שאתה מכניסים הוא לא באמת הזמן בו תתנתקו וחושבים שאין להם סיכוי להגיע אז הם בכלל לא יוצאים. במילה אחת - חבל!
Elad Zeierman פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 דוגמא נוספת שמונעת מטייסים לבוא לטוס - ירידה מהעמדה לפני הזמן שאליו התחייבתם בבוקינג. גם ירידה 10 דק' לפני זמן הסיום שהתחייבתם אליו בבוקינג מונע מטייס לטוס - זה נוטע בו את הספק שמע תהיו מחוברים בזמן שהתחייבתם אליו וככל שהדברים האלו קורים יותר (והם קורים הרבה לצערנו) זה מונע מיותר ויותר טייסים לבוא לטוס כי הם בטוחים שהזמן שאתה מכניסים הוא לא באמת הזמן בו תתנתקו וחושבים שאין להם סיכוי להגיע אז הם בכלל לא יוצאים. במילה אחת - חבל! אני לא אשכח איך לפני מספר חודשים (אולי אפילו יותר משנה) התלוננתי על זה שפקח עשה בוקינג עלה על עמדה אחרת כי שם היה נראה לו שתיהיה יותר תנועה, וכל העולם ואחותו עלה עלי כאילו רצחתי את צ'אק ייגר.. חינוך מלמעלה להתנהלות לטווח ארוך- בוקינג (שאזהרתי פקח שעשה פוסט בפורום בלי לחבר אותו ליורובוק חשבו בכלל בהנהלת הפורום לבטל את החיוב הזה), אחלה תבשיל- ישר למאסטר שף !
Zeev Bucki פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 כמה דיברנו וטחנו את הנושא ושום דבר לא זז. מה שנראה לי זה שהבעיה היא חוסר טייסים ולא פקחים. בוקי זאב:4X-MJB
Noy Farhi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 הבעיה היא רק טייסים. אין שום דבר שימשוך את הפקח לעלות לפקח... הבעיה בישראל שאין תחלופת פקחים.. לדוגמא: פקח ת"א עולה 4 שעות לפקח ברגע שהפקח מסמן את עצמו בוורוד הוא צריך לקבל הודעה פרטית שפקח אחר עולה למשמרת במקומו. נכון פקחים = טייסים אך במקרה הזה זו לא הבעיה. מה הבעיה? תנסו לחקור איך בחטיבות אחרות מתנהלים הדברים.
zvi rodes פורסם נובמבר 30, 2012 מחבר דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 שישי 30.11.12 שעה 19.40 טייסים=6 פקחים=0 התרנגולת הלכה להטיל ביצה
Ohad Shalev פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 הבעיה היא רק טייסים. אין שום דבר שימשוך את הפקח לעלות לפקח... הבעיה בישראל שאין תחלופת פקחים.. לדוגמא: פקח ת"א עולה 4 שעות לפקח ברגע שהפקח מסמן את עצמו בוורוד הוא צריך לקבל הודעה פרטית שפקח אחר עולה למשמרת במקומו. נכון פקחים = טייסים אך במקרה הזה זו לא הבעיה. מה הבעיה? תנסו לחקור איך בחטיבות אחרות מתנהלים הדברים. נוי אין לי בעיה שאתה בחטיבה אחרת ומעיר הערות אבל יש לי בעיה בצורה שאתה מעיר... אם אתה רוצה לעזור תעזור אבל אל תשפוך שמן למדורה כי אתה תישרף. "תנסו לחקור איך בחטיבות אחרות מתנהלים הדברים" אולי, לשם שינוי בתור חבר בחטיבה אחרת ברשת תסביר לנו איך הדברים מתנהלים שם במקום שנצטרך לחקור בעצמנו - הרי אתה כבר פה.
amir friedland פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 שישי 30.11.12 שעה 19.40 טייסים=6 פקחים=0 התרנגולת הלכה להטיל ביצה צבי , הכמות המדויקת היא טיס אחד בלבד. כדי לראות מי נמצא במרחב ולא מעל האטלנטי.
Noy Farhi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 אם ההנהלה תרצה לשנות את המצב היא תעשה הכל כדי להשתנות ולא לבקש לקבל את הפתרונות בכפית. אוהד, אתה יותר ממוזמן ליצור איתי קשר במייל ותקבל את כל התשובות.
Noy Farhi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 אם ההנהלה תרצו לשנות את המצב היא תעשה הכל כדי להשתנות ולא להביא פתרונות בכפית. בכל זאת כדאי שתעשו את המאמצים כדי למצוט בתרונות בחטיבות העולם.
Ohad Shalev פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 אם ההנהלה תרצה לשנות את המצב היא תעשה הכל כדי להשתנות ולא לבקש לקבל את הפתרונות בכפית. אוהד, אתה יותר ממוזמן ליצור איתי קשר במייל ותקבל את כל התשובות. למה מייל ובפרטי כל הזמן? שפוך פה... אני לא בעד להסתיר מחברי החטיבה רעיונות וצדדים נוספים של המטבע - אף אחד בפורום לא נושך וכולם רוצים לשמוע את הרעיונות המבריקים שקיימים בחו"ל - אנא שתף את כולנו בפומבי. אם ההנהלה תרצו לשנות את המצב היא תעשה הכל כדי להשתנות ולא להביא פתרונות בכפית. בכל זאת כדאי שתעשו את המאמצים כדי למצוט בתרונות בחטיבות העולם. נוי, אתה כבר חבר בחטיבה בחו"ל - אתה יודע מה הולך שם וכנראה שגם פה... מה כואב לך להסביר לנו מה אנחנו מפספסים ואיך הם יותר טובים מאיתנו בקטע הזה?
David Bendavid פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 דוגמא נוספת שמונעת מטייסים לבוא לטוס - ירידה מהעמדה לפני הזמן שאליו התחייבתם בבוקינג. גם ירידה 10 דק' לפני זמן הסיום שהתחייבתם אליו בבוקינג מונע מטייס לטוס - זה נוטע בו את הספק שמע תהיו מחוברים בזמן שהתחייבתם אליו וככל שהדברים האלו קורים יותר (והם קורים הרבה לצערנו) זה מונע מיותר ויותר טייסים לבוא לטוס כי הם בטוחים שהזמן שאתה מכניסים הוא לא באמת הזמן בו תתנתקו וחושבים שאין להם סיכוי להגיע אז הם בכלל לא יוצאים. במילה אחת - חבל! מחזק, בתור אחד שהגיע לטוס בשעה הזו בציפייה לפיקוח.
moshe elbaz פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 אני מאוד בעד בוקינג אבל ב90 אחוז מהמקרים זה לא בר קיימא מבחינתי, ועדיין 4 שעות ומספר תנועות של כף חד אחת ( בסופש) ...ועדין אם אני יושב על המחשב מה אכפת לי שיהיה לי חלונית שאני מפקח בה. ואותו כנל לגבי טייסים אתם גם ככה דוגרים בהמוניכם על הטיים ספיק אתם רואים פקח צעיר על עמדה תעלו להקפה שתיים זה עושה את ההבדל.
Izik Bakshi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 נוי, אני מסכים עם אוהד, שתף אותנו בדרכים השונות באיך זה עובד בחו"ל.
Noy Farhi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 נמאס לשמוע "מסכים עם.." "מחזק את.." רוצים לשמוע פרטים מחטיבות אחרות אתם מוזמנים לבוא למייל.. אין טעם לרשום את זה אלף פעם.
Ohad Shalev פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 נמאס לשמוע "מסכים עם.." "מחזק את.." רוצים לשמוע פרטים מחטיבות אחרות אתם מוזמנים לבוא למייל.. אין טעם לרשום את זה אלף פעם. נוי, "המתחיל במצווה אומרים לו גמור"... עזוב אותנו ממייל... אני רוצה שתכתוב פה בפורום איפה אנחנו טועים... אתה טועה? אני, כצוות חטיבה, לדבריך טועה! ואני מבקש ממך שתכתוב פה לעיני כולם איפה אני טועה! מה קשה לך? אתה מתבייש?
Izik Bakshi פורסם נובמבר 30, 2012 דיווח פורסם נובמבר 30, 2012 נמאס לשמוע "מסכים עם.." "מחזק את.." רוצים לשמוע פרטים מחטיבות אחרות אתם מוזמנים לבוא למייל.. אין טעם לרשום את זה אלף פעם. מתי רשמת על זה בעבר? שלח לי לינק ונחסוך ממך את הטרחה. אני לא מבין מה מפריע לך לשתף פה ולתרום לדיון, הרי זה לא סודות מסחריים, זה קצת לא לעניין שאתה בא ומספר שבחו"ל הרבה יותר טוב אבל שמנסים להבין לעומק אתה מסרב לשתף.
אורח Yoram Benary פורסם דצמבר 1, 2012 דיווח פורסם דצמבר 1, 2012 חברים, אם CTR עולה לכמה שעות תמיד יש תנועה. דוגמא: אתמול 0200 בלילה (אצלי 2000 EST) אירופה ריקה לחלוטין, שממה - פתחתי את BUDAPEST CTR וראה איזה פלא, פתאום מגיחים מכל מקום כמו זבובים לאור, פשוט לא יאומן. זה אולי נשמע מוזר, אבל הטיסים מחפשים את הפיקוח. בברכה, יורם
Zeev Bucki פורסם דצמבר 1, 2012 דיווח פורסם דצמבר 1, 2012 שלום יורם! מה שמתאים לBUDAPEST CTRלא מתאים לת"א קונטרול.אני זוכר עשרות פעמים שטסתי עם ת"א קונטרול שהיה פעיל במשך כמה שעות ולא באו טייסים.כנ"ל גם אין להשוות זאת ללונדון היתרו שגם שם אני נמצא וטס מבחינת כמות הטייסים והמרחב האוירי האדיר. יש פה בעיה יחודית לטייסים ושום דבר לא זז. בוקי זאב:4X-MJB