Tomer Haim פורסם נובמבר 25, 2013 דיווח פורסם נובמבר 25, 2013 היי, בינתיים קניתי P3D V2 לחודש בודד. זו ההתרשמות שלי מהסימולטור. התקנתי כמה סינרים במרכז הארץ ואת הססנה 172 שלי. * התנהגות מודל טיסה. התחושה בידיים זהה לחלוטין לזו שהיתה ב FSX כולל השפעת מזג האויר על המטוס, רוחות, אויר לא יציב וטרמיקות - הכל נשאר זהה. אפילו לא תיקנו תקלה שהיתה עם דילול התערובת. * סנרי דיפולטי. יחסית מאוד דומה ל FSX, התמונה טיפה יותר עמוקה עם משחקי אור/צל יותר מקצועיים וגם התאורה ריאליסטית יותר, סוג של תמונת אויר מציאותית שעברה פוטושופ לתמונה אמנותית גימיק נחמד אבל לא נפלתי - זה לא מה שהופך את הסימולטור ליותר מציאותי * פריימים, קיבלתי בבוקר ובסנרי דיפולטי 35 פריימים קבוע בדיוק כמו ב FSX אבל כל זמן מסויים יש עצירה לטעינה, צריך להתרגל אבל זה מה שיש.. מזכיר קצת את התנהגות XPLANE עם הפריימים. בגדול אין שיפור ביצועים לעומת FSX רק התנהגות שונה * לילה, יותר טוב מ FSX, קו האופק נעלה וצריך לטוס IFR באמצעות אופק מלאכותי * סנרי ישראלי, במקום 35 פריימים ב FSX ירד ל 17-22, כנראה שנצטרך לקמפל את כל הסינרים של ישראל ב SDK של P3DV2, מקווה שאחד מיוצרי ISP עוד שמר את קוד המקור של הלאנדקלאס. * מאוד אהבתי! את העננים! סופסוף עננים מציאותיים, כשטסים קרוב לעננות, העננים ממש שטים מסביב למטוס וכניסה לעננות היא כמו כניסה לערפל, אין קו אופק וניתן לטוס IFR בלבד - מאוד אהבתי תמונות: עננות - מבחינתי הדבר הכי משמעותי ב P3DV2 הלילה - יותר טוב מ FSX כשטסים באיזור עם קו חוף ויבשה באמת קו האופק נעלם וחייבים לטוס IFR בעזרת אופק מלאכותי: אבל תראו מה קרה לפריימים... הנוף הדיפולטי - מבחינתי דומה מאוד ל FSX וגם יש בעיה: כל מבני ה AUTOGEN נעלמים באופק בדיוק באותו מרחק דבר היוצר גבול ברור בין האיזור הקרוב עם הבתים לאיזור הרחוק ללא בתים. ב FSX ככל שמתרחקים, הצפיפות הולכת וקטנה והגבול מטושטש - חבל שעשו ככה ב P3D זו גם היתה בעיה בגרסה 1.4 בגדול טוב שמישהו ממשיך את המפעל של מיקרוסופט אבל יש עוד הרבה עבודה, בסוף תהיה תאימות מלאה לתוספים והבאגים יתוקנו וכולנו נעבור ל P3D, בינתיים עד אז אני על FSX עם FTX GLOBAL - מומלץ: - זו תמונה מ FSX: elai bachar, Liav Nefesh, Stas Harchuk וגם 1 אחר הגיבו לזה 4
Gregory Verba פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 תודה רבה תומר! אני נכון להיום לא רואה שום סיבה לעבור מfsx. ברור שיום אחד זה יקרה ואני מאחל לו אך בפני מפתחים גם של prepare3d וגם של xplane יש עוד הרבה עבודה. גרגורי
Barak Zohar פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 תומר שמתי לב שהשתמשת ב B58 הדיפולטי והפריימים נראים בסדר גמור. העניין הוא שמטוסים דיפולטים ידועים שאין להם השפעה כלל על ביצועים/ירידה בפריימים. הייתי שמח לראות מטוסים של קרנאדו וכו'. בנוסף שמתי לב שאתה טס עם ה 172 בקוקפיט ה 2D וזו לא דרך לאמוד את עניין הביצועים. ידוע שלפאנל וירטואלי יש יותר השפעה על הפריימים. בכל אופן, אשמח לראות ולשמוע עוד נתונים מצידך. בנימה זו אומר מצידי שהחברה כאן ובפורומים עושים מ P3D הרבה יותר ממה שהוא ו/או ממה שיש לו להציע. אתם שוכחים שעדיין יש "fsx" מאחורי הסימולטור הזה, ולא משנה כמה LM יאמרו שהם ביצעו שינויים, השינויים עצמם הם מינורים ולא נרגיש בשיפור משמעותי בביצועים ו/או במראה הסימולטור (עניין העננות כרגע הוא שולי מבחינתי כי אני מאמין שכאשר AS החדש יצא, הוא יענה על הדרישות). בכל אופן, תיהנו, תטוסו כמה שיותר, לא משנה על איזה סימולטור כי לטוס זו השורה התחתונה. שבוע טוב amir friedland הגיבו לזה 1
Tomer Haim פורסם נובמבר 26, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 היי, זה לא הבארון הדיפולטי, זו הבוננזה של קרנדו. מקבלים אותה ב P3D הדיפולטי, הפריימים דומים מאוד ל FSX אבל עם סוג של עצירה מפעם לפעם. אני בעצם ערכתי השוואת ביצועים בין P3D ל FSX אז השתמשתי באותם הפנלים - אין הבדל מהותי בקשר לעננים, אני ממש לא מדבר על הנראות שלהם אלה על התחושה. ב FSX כשנכנסים לענן בעצם אף פעם לא באמת נמצאים בתוכו. כשמביטים הצידה תמיד רואים נוף נקי וכשיוצאים מהענן הנוף מתבהר בשניה אחת. יש לי הכרות עמוקה עם מנוע מזג אויר של FSX, שום AS לצערי לא יגיע לרמה ש P3D עשו עם העננים. ב P3D עטפו כל ענן בתיבה של ערפל אתה ממש יכול לטוס בתוך העננות ולעבור מענן לענן בצורה חלקה משהו כזה: http://www.youtube.com/watch?v=NLHUdPlGKeQ ובשביל זה לא צריך טקסטורות 4096 מספיק 1024 אם היו מוציאים את העננות של P3D כתוסף ל FSX הייתי קונה אותם באותו מחיר של P3D.... מבחינתי הדבר הכי טוב ב P3D הם העננים הדבר הכי מעפן ב P3D הוא טווח גבול ההצגה של ה AUTOGEN
Heinan Cabouly פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 האם הפעלת את כל האפשרויות הגרפיות החדשות? HDR?
Barak Zohar פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 תומר, עניין העננים זה בסה"כ טקסטורה. כרגע מה ש REX ו AS מספקים אלו טקסטורות 2D ולכן אנחנו רואים את מה שאתה מתאר. אני מאוד מקווה ש AS תוציא את מנוע מזה"א שלה עם טקסטורות עננים חדשות ושיש בהם נפח או 3D איך שנקרא לזה. עד לא מזמן (כשהייתי משתמש ב AS2012) הייתי משנה את סרגל השכבות עננים ב AS והאמת שזה עשה עבודה יפה מאוד. הייתי מקבל שכבות יפות של עננים וברוב הפעמים שהייתי נכנס לעננים, הייתי ישר עובד ל IFR. כרגע, אני מסכים איתך שאין לנו מענה לעננות מציאותית ב FSX, אבל שווה להיות אופטימים. לגבי המטוס, במבט ראשוני בחיי שהוא נראה דיפולטי, מוזר...
Tomer Haim פורסם נובמבר 26, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 זה יותר מטקסטורות, זו התנהגות גם אין כזה דבר טקסטורות 3D. בשביל ש FSX יציג עננות כמו P3D או כמו בסרטון שהוספתי, צריך להחליף את כל התנהגות המנוע והמודלים של העננים כשאתה בתוך ענן לפעמים אתה עדיין רואה טיפה את קו האופק החיצוני, וכשאתה מביט הצידה אתה רואה עוד נוף ב P3D עטפו את כל ענן בערפלוכשאתה בפנים זה לבן מוחלט שאפילו נע לכל מיני כיוונים ומכיס אותך מיד לורטיגו, הייתי מת להוסיף את האפקט הזה ל FSX ולהשאר עם FSX כפי שהו
Gal Cohen פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 ברק ההבדל הוא במנוע הרינדור של העננים,ענן ב p3d או xp10 מרונדר בצורה תלת מימדית אמתית,אתה נכנס לתוך ענן ואתה מרגיש שאתה באמת נמצא בתוכו. תריך להתנסות כדי להבין...
Barak Zohar פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 תומר תראה את הסרטון הזה תעבור לדקה 4.ממחיש בדיוק איך זה לטוס ב FSX עם עננים. כמו שאמרתי זה הכל עניין של שכבות. אני מסכים שאם אתה חולף ע"פ ענן אחד, זה לא ימחיש את הערפל שעוטף אותך. אני טס כמוך בד"כ, טיסות CVFR ולפעמים IFR. לרוב בטיסות שלנו מכיוון שהן בגובה נמוך אין ממש עננים, אך כשעולים גבוה רואים ומרגישים את ההבדל. גל, לגבי העננים ב XP, ראיתי את הפרסומים שלך ואת הסרטון שפרסמת, עם כל זה שהעננים מתנהגים כעננים, זה לא עשה לי את זה. המראה בשבילי לא פחות חשוב (ואני לא מדבר רק על סימולטור ביתי). בסרטון שפרסמת רואים עננים שרובם נראים אותו הדבר, התאורה שהם עשו עם השמש פשוט לא נכונה לטעמי והורסת את החוויה. כמובן שכל אחד וטעמו האישי, אבל זו דעתי בכל אופן.
Tomer Haim פורסם נובמבר 26, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 עננים יפים אבל זה לא אותו דבר. המטוס בסרט לא נכנס לעננות אלה טס מתחת לעננים עם אף גבוה. בדקה 4:45 כשכל המסך הופך לבן אני מבטיח שאם היה מזיז את הראש שמאלה היה רואה נוף צלול זה הבדל מהותי. ב P3D אתה יכול להכנס לתוך שכבת עננוות וזהו, אתה לא רואה כלום בכל כיוון. גם בזמן שאתה קרוב לעננות אתה ממש רואה חלקיקי עננים עוטפים אותך במהירות הטיסה, זה מאוד מרשים ויפה ואמתי חבל שזה היתרון היחידי של P3D V2 על FSX
Ron Peer פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 הנה הלינק ל AS הבא שייצא בקרוב , תתרשמו..http://www.hifitechinc.com/products/activeskynext
Ron Peer פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 אגב לדעתי יקרה מה שקורה תמיד עם כל הגרסאות של FS זה ייקח זמן כי:א.עד שהחברה תתקן האגים עם יש ב. תגיב תקשיב לתגובות משתמשים בפועל.תוציא סרביס פאקים או עדכונים כדי לענות על א ו ב.ג. הטמעת הסימ כלומר - תחילת פיתוח תוספים חינמיים ובתשלום.אומנם למשל PFPX AS ובטח עוד תומכים ויתמכו בסימ אבל זה לא מספיק לדעתי.לאור המגוון העצום של תוספים ל FSX
Ron Peer פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 השאלה תומר מה המפרט שלך?כי לפי דרישות המינימום של הסימ אז גם מחשבי דור QUAD אמורים להספיק בעצם הם המומלצים לכן לפי הנחה זו כל דור ה I זה "בונווס"ככה לפחות נדע לצפות עם גם לחברה הוותיקים יש סיכוי .לפי מה שכתוב באתר של הסימ הנל יידרשו רק כרטיסי מסך מודרניים יותר.
Adi Sahar פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 תומר אתה על SSD? בעיות של קטיעה נובעות בדר"כ משימוש בכונן מכני שצריך לעבור איחוי. לא קורה ב SSD לכן אתפלא אם אשמע שאתה אכן משתמש ב SSD. לגבי האוטוג'ן שנעלם.. די מבעס, אין טוויק שמשפר את זה? מה עם Lod radius?
Tomer Haim פורסם נובמבר 26, 2013 מחבר דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 תראה אין לי SSD אבל אני משתמש באותו HDD שעליו מותקן FSX וב FSX אין קטיעות כאלו (יש אחרות) ניתן לשחק עם ה LOD אבל זה לא עוזר. LOD סה"כ מקרב את קו הגבול אבל הוא נותר חד.... תכלס זו הבעסה הכי גדולה שלי מ P3D כי את השאר אני יודע שניתן לפתור....
Adi Sahar פורסם נובמבר 26, 2013 דיווח פורסם נובמבר 26, 2013 תעשה איחוי לכונן ותבדוק עסקאות בלק פריידי על SSD.. עכשיו זה הזמן הטוב ביותר בשנה להצטייד... אפשר בארץ או חו"ל (דרך ushops) עם ניואג\אמאזון .. לא חסר אופציות להביא משהו טוב בזול... סימולטורים ודברים כבדים על המכני זה עינוי סיני.
Tomer Haim פורסם דצמבר 9, 2013 מחבר דיווח פורסם דצמבר 9, 2013 טוב, התקנתי את גרסת הנסיון של ASN. זה לא כמו P3DV2 למרות שרואים שנעשו מאמצים רבים לעקוף את מערכת העננים הלא טובה של FSX. כשהמטוס נכנס לענן ה ASN מוריד את הראות אז יש איזה אפקט אבל זה לא כמו P3DV2 שם כניסה לחלק מענן היא כניסה הרמטית ממנה ניתן לצאת ובבת אחת להכנס לחלק נוסף בענן ב ASN אין מצב בו תהיה בתוך ענן ולא תראה כלום לפרק זמן מכל החלונות במטוס יחד. ככה זה נראה ממש בתוך ענן ב ASN: ניתן לראות טיפה את האופק וואת שאר העננים - זה לא באמת IFR. ובלי קשר, ASN תוכנה מצויינת! ממש ללקק את האצבעות עם האויר הלא יציב, משבים וגזרות רוח. מאוד מציאותי. העננות זו הבעיה של הסימולטור עצמו תומר תראה את הסרטון הזה תעבור לדקה 4.ממחיש בדיוק איך זה לטוס ב FSX עם עננים. כמו שאמרתי זה הכל עניין של שכבות. אני מסכים שאם אתה חולף ע"פ ענן אחד, זה לא ימחיש את הערפל שעוטף אותך. אני טס כמוך בד"כ, טיסות CVFR ולפעמים IFR. לרוב בטיסות שלנו מכיוון שהן בגובה נמוך אין ממש עננים, אך כשעולים גבוה רואים ומרגישים את ההבדל. גל, לגבי העננים ב XP, ראיתי את הפרסומים שלך ואת הסרטון שפרסמת, עם כל זה שהעננים מתנהגים כעננים, זה לא עשה לי את זה. המראה בשבילי לא פחות חשוב (ואני לא מדבר רק על סימולטור ביתי). בסרטון שפרסמת רואים עננים שרובם נראים אותו הדבר, התאורה שהם עשו עם השמש פשוט לא נכונה לטעמי והורסת את החוויה. כמובן שכל אחד וטעמו האישי, אבל זו דעתי בכל אופן.
Chris Bell פורסם דצמבר 9, 2013 דיווח פורסם דצמבר 9, 2013 try deleting your p3d.cfg reset to default settings(earlier models had less math expressed through their modelling (.MDLover time modules got so complex (PMDG); fsx was having a hard time rendering it all at oncewith P3D all this math is actually calculated in time; hence the added overhead
Mike Ackermann פורסם דצמבר 9, 2013 דיווח פורסם דצמבר 9, 2013 try deleting your p3d.cfg reset to default settings (earlier models had less math expressed through their modelling (.MDL over time modules got so complex (PMDG); fsx was having a hard time rendering it all at once with P3D all this math is actually calculated in time; hence the added overhead Hi Chris! I didn't quite get the context. Are you referring to the stutters/ micro-stutters that Tomer ha mentioned?
Chris Bell פורסם דצמבר 10, 2013 דיווח פורסם דצמבר 10, 2013 Hi Chris! I didn't quite get the context. Are you referring to the stutters/ micro-stutters that Tomer ha mentioned? yes, i was reffering to the shutters Tomer was having issue with
Ron Peer פורסם דצמבר 10, 2013 דיווח פורסם דצמבר 10, 2013 אכן צורת נראות העננים עצמם היא תלויה רק בטקסטורות.