עבור לתוכן
Dvir Shany

טס, טיפים?

Recommended Posts

פורסם

היי חברה,

אני לפני צבא, טס ביום חמישי בשבוע הבא לוושינטגון לעשות שלושה רשיונות, פרטי מכשירים ודו מנועי. אני הולך להתגורר בדירה שמסדרים מבית הספר.

אני טס לבערך כשלושה חודשים. אני לוקח איתי מצלמת קונטור +2 עם חיבור לאוזניות אודיו.

יש איזה משהו או טיפים שאנשים יכולים להביא לי לטיסה? אני מאוד מתרגש ומתכונן לזה.

תודה על ההקשבה.

פורסם

שני טיפים חשובים שאני מצליח לחשוב עליהם כרגע:

 

1. להיות אתה עם האצבע על הדופק לגבי הכל. אתה יודע מה התכנון של המדריך שלך לכל השבוע (מה נעשה היום, מה זה יאפשר לנו לעשות מחר, ומה היעדים הקרובים. למשל, "עד סוף השבוע הבא אתה עושה סולו". במגבלות הבטיחות. אבל שתמיד תהיה הסתכלות קדימה לגבי ההתקדמות). אתה יודע איזה מטוס אתם לוקחים מחר, מוודא שהוא הוזמן לך בסקדיול, וערב לפני שאין בו תקלות שלא טופלו ושהוא מתודלק. אתה מגיע שעה לפני הזמן שנקבע לתדריך, שותה קפה, משתין, עושה למטוס בדיקות לפני טיסה מלאות. מוודא שוב שיש דלק ושאין תקלות. שמזג האוויר טוב. מתייצב לתדריך כשתאורטית אפשר להכנס, להניע ולטוס. במעשה, להקפיד על התדריך, והוא תואם את מה שידעת והתכוננת ולמדת מראש בבית. לא נורא אם לא, אבל כאמור, אתה עם האצבע על הדופק, ואם יש שינוי מהתכנון, שיהיה רציונל הגיוני ונכון.

 

2. בהמשך להנ"ל. לא להתפשר לגבי איכות המדריך. אם אתה רואה שהוא מעופף (לא במובן הטוב), לא יודע, לא מגיע מוכן, לא זוכר אותך ובאיזה שלב אתה, לא דואג לטפל במנהלות כמו שצריך, ובאופן כללי לא דואג לאינטרסים שלך (למשל, אדיש לגבי ההתקדמות שלך ולא דוחף אותך קדימה, לא מציב לך ולו יעדים לעמוד בהם). אם משהו מהנ"ל לא מספק אותך במאה אחוז - להחליף וכמה שיותר מהר, כי אחרת נתקעים. ואו שלא מחליפים אותו, או שמחליפים בשלב מאוחר. שיהיה מדריך שמכיר אותך ועושה איתך כמה שיותר מהתהליך בצורה צמודה. אתה לקוח וחניך טיסה. לכן מגיע לך גם שירות וגם הדרכה ברמה המקצועית ביותר שאתה יודע לדרוש. גם בגלל כסף, וגם בגלל שזה תחום שבו לימוד נכון הם ההבדל בין חיים, מוות, ובמקרה אחר - לימוד לא חסכוני שבסוף יכול להוות ההבדל בין הגשמת חלום לבין להפסיק רגע לפני - פשוט כי נגמר הכסף.

 

המון בהצלחה! אתה מתרגש ובצדק. אתה בדרך להיות חלק מאחוזון קטן ונדיר. לא רק של טייסים, אלא גם של כאלה שזכו להגשים את חלום החיים שלהם.

פורסם

שני טיפים חשובים שאני מצליח לחשוב עליהם כרגע:

 

1. להיות אתה עם האצבע על הדופק לגבי הכל. אתה יודע מה התכנון של המדריך שלך לכל השבוע (מה נעשה היום, מה זה יאפשר לנו לעשות מחר, ומה היעדים הקרובים. למשל, "עד סוף השבוע הבא אתה עושה סולו". במגבלות הבטיחות. אבל שתמיד תהיה הסתכלות קדימה לגבי ההתקדמות). אתה יודע איזה מטוס אתם לוקחים מחר, מוודא שהוא הוזמן לך בסקדיול, וערב לפני שאין בו תקלות שלא טופלו ושהוא מתודלק. אתה מגיע שעה לפני הזמן שנקבע לתדריך, שותה קפה, משתין, עושה למטוס בדיקות לפני טיסה מלאות. מוודא שוב שיש דלק ושאין תקלות. שמזג האוויר טוב. מתייצב לתדריך כשתאורטית אפשר להכנס, להניע ולטוס. במעשה, להקפיד על התדריך, והוא תואם את מה שידעת והתכוננת ולמדת מראש בבית. לא נורא אם לא, אבל כאמור, אתה עם האצבע על הדופק, ואם יש שינוי מהתכנון, שיהיה רציונל הגיוני ונכון.

 

2. בהמשך להנ"ל. לא להתפשר לגבי איכות המדריך. אם אתה רואה שהוא מעופף (לא במובן הטוב), לא יודע, לא מגיע מוכן, לא זוכר אותך ובאיזה שלב אתה, לא דואג לטפל במנהלות כמו שצריך, ובאופן כללי לא דואג לאינטרסים שלך (למשל, אדיש לגבי ההתקדמות שלך ולא דוחף אותך קדימה, לא מציב לך ולו יעדים לעמוד בהם). אם משהו מהנ"ל לא מספק אותך במאה אחוז - להחליף וכמה שיותר מהר, כי אחרת נתקעים. ואו שלא מחליפים אותו, או שמחליפים בשלב מאוחר. שיהיה מדריך שמכיר אותך ועושה איתך כמה שיותר מהתהליך בצורה צמודה. אתה לקוח וחניך טיסה. לכן מגיע לך גם שירות וגם הדרכה ברמה המקצועית ביותר שאתה יודע לדרוש. גם בגלל כסף, וגם בגלל שזה תחום שבו לימוד נכון הם ההבדל בין חיים, מוות, ובמקרה אחר - לימוד לא חסכוני שבסוף יכול להוות ההבדל בין הגשמת חלום לבין להפסיק רגע לפני - פשוט כי נגמר הכסף.

 

המון בהצלחה! אתה מתרגש ובצדק. אתה בדרך להיות חלק מאחוזון קטן ונדיר. לא רק של טייסים, אלא גם של כאלה שזכו להגשים את חלום החיים שלהם.

איתי תודה רבה על הקדשת הזמן ועל תוכן ההודעה. מעריך זאת ומודה. דביר.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...