עבור לתוכן
Almog Atar

** NOTAM הפעלת טרנספונדר על הקרקע בנתב"ג **

Recommended Posts

פורסם

שלום לכולם,

 

כניסה לתוקף - מיידי

 

על כלל הטייסים והפקחים להקפיד על הפעלת טרנספונדר בעת הסעה על הקרקע בבן גוריון.

באחריות הטייס להדליק טרנספונדר (ללא בקשה מהפקח) בעת הדחיפה/לפני הסעה ולהשאירו דולק בנחיתה עד לכניסה לחניה.

באחריות הפקח- במידה ומטוס מכבה את הטרנספונדר (עובר למצב STBY) על הפקח לבקש מהמטוס להדליקו תוך שימוש בנדב"ר : "Transponder ON" (הביטוי Squawk mode C - לא רלוונטי ולא נכון במקרה זה).

 

הסיבה להכנסת הנוהל הוא יישור קו עם הנוהל הקיים במציאות ותאימות לקראת סקטור חדש שיפורסם במהלך הסופ"ש במתכונת של מכ"ם אמיתי, מטוס אשר יסיע ללא טרנספונדר דולק לא יופיע במכ"ם הקרקע.

 

שיהיה לכולם חג שמח,

פורסם

נ.ב

 

כמו שניתן להבין מחר ייצא סקטור חדש ליורוסקופ בשילוב מערכת הGNG המתקדמת, בגדול יתרון הGNG הוא עדכון הדאטאבייס של התוכנה על סמך פרסומי AIRAC חודשיים. בנוסף ניצלנו את ההזדמנות ליצור סטנדרטיזציה בין כל עמדות ב"ג והבקרות עם הפרופיל והגדרות זיהוי מכ"ם מתקדמות.

 

פרטים בהמשך.

פורסם

ראשית , טוב לדעת  :good:

האם הדבר לא מפריע לבקרי גישה/תל אביב? 

ניתן לדעת אם מטוס נמצא על הקרקע גם כשהוא עם SQ MODE C (לפי הגובה המופיע במכ"ם)

אך הדבר לא יוצר עומס מסוים על המכ"ם?

פורסם

ראשית , טוב לדעת :good:

האם הדבר לא מפריע לבקרי גישה/תל אביב?

ניתן לדעת אם מטוס נמצא על הקרקע גם כשהוא עם SQ MODE C (לפי הגובה המופיע במכ"ם)

אך הדבר לא יוצר עומס מסוים על המכ"ם?

שלילי...

אני אתייחס לרשת, במכם גישה ותל אביב מוגדר פילטר גובה, כל מה שמתחת - לא רואים.

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...