Almog Atar פורסם אפריל 3, 2015 דיווח פורסם אפריל 3, 2015 שלום לכולם, כניסה לתוקף - מיידי על כלל הטייסים והפקחים להקפיד על הפעלת טרנספונדר בעת הסעה על הקרקע בבן גוריון. באחריות הטייס להדליק טרנספונדר (ללא בקשה מהפקח) בעת הדחיפה/לפני הסעה ולהשאירו דולק בנחיתה עד לכניסה לחניה. באחריות הפקח- במידה ומטוס מכבה את הטרנספונדר (עובר למצב STBY) על הפקח לבקש מהמטוס להדליקו תוך שימוש בנדב"ר : "Transponder ON" (הביטוי Squawk mode C - לא רלוונטי ולא נכון במקרה זה). הסיבה להכנסת הנוהל הוא יישור קו עם הנוהל הקיים במציאות ותאימות לקראת סקטור חדש שיפורסם במהלך הסופ"ש במתכונת של מכ"ם אמיתי, מטוס אשר יסיע ללא טרנספונדר דולק לא יופיע במכ"ם הקרקע. שיהיה לכולם חג שמח,
Almog Atar פורסם אפריל 3, 2015 מחבר דיווח פורסם אפריל 3, 2015 נ.ב כמו שניתן להבין מחר ייצא סקטור חדש ליורוסקופ בשילוב מערכת הGNG המתקדמת, בגדול יתרון הGNG הוא עדכון הדאטאבייס של התוכנה על סמך פרסומי AIRAC חודשיים. בנוסף ניצלנו את ההזדמנות ליצור סטנדרטיזציה בין כל עמדות ב"ג והבקרות עם הפרופיל והגדרות זיהוי מכ"ם מתקדמות. פרטים בהמשך.
Or Bahtari פורסם אפריל 3, 2015 דיווח פורסם אפריל 3, 2015 ראשית , טוב לדעת האם הדבר לא מפריע לבקרי גישה/תל אביב? ניתן לדעת אם מטוס נמצא על הקרקע גם כשהוא עם SQ MODE C (לפי הגובה המופיע במכ"ם) אך הדבר לא יוצר עומס מסוים על המכ"ם?
Almog Atar פורסם אפריל 3, 2015 מחבר דיווח פורסם אפריל 3, 2015 ראשית , טוב לדעת האם הדבר לא מפריע לבקרי גישה/תל אביב? ניתן לדעת אם מטוס נמצא על הקרקע גם כשהוא עם SQ MODE C (לפי הגובה המופיע במכ"ם) אך הדבר לא יוצר עומס מסוים על המכ"ם? שלילי... אני אתייחס לרשת, במכם גישה ותל אביב מוגדר פילטר גובה, כל מה שמתחת - לא רואים.