shachaf yasurr פורסם אפריל 27, 2015 דיווח פורסם אפריל 27, 2015 שלום לכולם, בעקבות מקרים שבהם הרבה מאנשי החטיבה פונים לאנשי צוות שלעיתים אינם מסוגלים לתת מענה לשאלות ולצרכים פרטניים החלטנו בצוות לצאת בנוהל חדש המסדיר את העניינים האלה. לפיכך, מעתה, כל פנייה או שאלה שיש לחבר חטיבה לצוות תיעשה באחד מן האופנים הבאים: במייל: Vatil6@vatil.org.il בפייסבוק: דרך הודעה פרטית בפורום: בהודעה פרטית לשחף יסעור דרך נוהל זה יהיה יותר קל עבורנו לנתב אותה לאיש הצוות הרלבנטי שיוכל לטפל בכל פנייה שלכם: בין אם מדובר בדברים הקשורים להרשאות פיקוח, הכשרות, תמיכה טכנית בכל הקשור לבעיות גישה לשרתי TS, פורום וכו', בעיות משמעת וכל דבר העולה על רוחכם.
Or Bahtari פורסם אפריל 27, 2015 דיווח פורסם אפריל 27, 2015 לילה טוב, חידוד נוסף לגבי מחלקת הדרכה - חניכים אשר נמצאים בקורס פעיל יכולים לפנות אליי בכל נושא הקשור להדרכה באופן ישיר במייל - vatil2@vatil.org.il או בהודעה פרטית בפורום.
Yuval Erez פורסם אפריל 28, 2015 דיווח פורסם אפריל 28, 2015 שלום, לדעתי(ואני בטוח שלדעת רבים אחרים) היו מעדיפים שחלק מהמיילים לא יעברו דרך מקומות שאינם צריכים לעבור. היה עדיף לכתוב למי לשלוח מה.
Yarden Ben-Dor פורסם אפריל 28, 2015 דיווח פורסם אפריל 28, 2015 שלום, לדעתי(ואני בטוח שלדעת רבים אחרים) היו מעדיפים שחלק מהמיילים לא יעברו דרך מקומות שאינם צריכים לעבור. היה עדיף לכתוב למי לשלוח מה. יובל, הסיבה שבגינה החלטנו להחיל את המדיניות הזו היא שכרגע כמו שציינת מיילים ופניות עוברים דרך מקומות שאינם צריכים לעבור ואת זה אנחנו באים לתקן. כיום המצב הוא שאנשים פונים לאנשי הנהלה שאין להם בהכרח מושג ו/או סמכות לענות להם בסוגיה מסויימת. לכן זוהי הדרך הכי טובה לנתב כל פנייה מכל אדם באופן שתיענה בצורה הכי יעילה שניתן.
Or Bahtari פורסם אפריל 28, 2015 דיווח פורסם אפריל 28, 2015 בכל גוף שמכבד את עצמו יש גורם אחראי לטיפול בפניות ויחסי ציבור - כך גם כאן. שחף מחויב לשמירה על מידור הפנייה ורק הנוגעים בדבר יהיו מעורבים. הנוהל נועד בעבור שני דברים : 1) לטובת מתן טיפול הולם בכל פנייה של חבר חטיבה 2) הפיכת עבודתנו ליעילה יותר