Amir Paz פורסם אוקטובר 11, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 חברים, כמה מאיתנו לוחצים F4 בהמראה? או דוחפים עד הסוף את המצערת?... אני מבקש.... במהלך כל הליך המראה שאתם מבצעים, אם זה ב"ג או כל שדה אחר...נא לשמור על מהירות הגיונית במהלך הטיפוס ורק ככה תצליחו לשמור על מגבלות ה SID... אני פוגש המון מצבים שאנשים יוצאים במהירות של מעל 250 קשרים מייד אחרי המראה עם מטוסים כמו 737 747 757 767....דבר כזה גורם לחריגה משמעותית מנתיב ה SID. תנסו כן לשמור על מהירות הגיונית...(180-210 קשר) ואז הדבר יראה מקצועי יותר. בברכה,
Nevo Dar-Perl פורסם אוקטובר 11, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 לא צריך להגזים. F4 ??? F4 זה רק כשאין ג'ויסטיק. כשיש ג'ויסטיק אז אין סיבה להשתמש ב-F4 אלא עם המצערת של הג'ויסטיק... (רוב הסטיקים אמרוים להיות עם מצערת) אתה יודע כמה קשה זה לטוס עם המקלדת ?!?! גם לא אמיתי וגם קשה הרבה יותר מלטוס עם סטיק. מנסיון- עוד מימי FS98 שמהר מאוד אחרי זה התחלתי לטוס עם סטיק כמו שצריך. ובקשר למהירויות, 250 קשר ??? זו המהירות המקסימלית מעל הים ! מעל הקרקע זה בהתאם לדפית של כל SID. ובכלל אחרי המראה (מיד לאחר המראה) לא אמורים לטוס מעל 200 קשר. בהמשך הטיפוס (עוד לפני 10000 רגל) ניתן להגביר. אבל 250 קשר ומעלה מתחת ל-10000 זה אסור.
Eliran-VFS1 פורסם אוקטובר 11, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 אני מטיס לך מסוק עם המקלדת! צריך רק עצבים חזקים.
EvyatarM פורסם אוקטובר 11, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 נבו לא נראה לי שהבנת... הוא התכוון למי שאין ברשותו סטיק אז הוא לוחץ F4 אבל למי שיש סטיק אז הוא דוחף עד הסוף תמצערת, הוא נתן 2 דוגמאות.[/b]
alon_a פורסם אוקטובר 11, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 אני בדרך כלל עושה F4 ומיד לוחץ על F2 עד שהכוח ירד ל94% זה בסדר?
yuval_el פורסם אוקטובר 11, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 אני בדרך כלל עושה F4 ומיד לוחץ על F2 עד שהכוח ירד ל94% זה בסדר? למה אתם נתקעים על זה שהוא אמר F4.... בסה"כ תסתכלו מה המהירות שלכם ותדעו לשלוט בה על פי המגבלות. בכל מטוס זה שונה.
Amir Paz פורסם אוקטובר 11, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 כמו שנאמר מעל.....פשוט לשמור על מהירות טיסה סבירה, מבחינתי גם תטוסו 251 קשר על הSID אבל תשמרו כמו שצריך.
Leon פורסם אוקטובר 11, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 11, 2004 עד 10000 FT אסור בכלל לעבור 250 קשר! ואם מישהוא ממהר אז רק באישור הפקח!
hagay פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 עד 10000 FT אסור בכלל לעבור 250 קשר! ואם מישהוא ממהר אז רק באישור הפקח! ואני הבנתי שזה נכון מעל יבשה, אבל מעל הים אפשרי לעבור את ה 250 מתחת ל10000, תקנו אותי.
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 עד 10000 FT אסור בכלל לעבור 250 קשר! ואם מישהוא ממהר אז רק באישור הפקח! ואני הבנתי שזה נכון מעל יבשה, אבל מעל הים אפשרי לעבור את ה 250 מתחת ל10000, תקנו אותי. זה נכון לגבי היציאות מערבה בארץ
Leon פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 גם מעל הים מותר לעבור את מהירות 250 קשר מתחת ל10000 FT באישור הפקח בלבד.
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 לפי הידוע לי מעל לים אין הגבלת מהירות בכל ה- SIDS של נתב"ג, ללא קשר לגובה. מעניין שפורסמו תגובות למכביר אך אף אחד לא עלה על נקודה זו, להיפך חלק פרסמו את ההיפך. עריכה: חלק עלו על זה. כמו שנאמר מעל.....פשוט לשמור על מהירות טיסה סבירה, מבחינתי גם תטוסו 251 קשר על הSID אבל תשמרו כמו שצריך.
Amir Paz פורסם אוקטובר 12, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 ים/יבשה מתחת לגובה 10 מקס 250 קשרים, אם מעוניין הטייס מעל יבקש בחריג.
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 האם זה נוהל מיוחד לואטסים? הוראות כל ה- SIDS מערבה קובעים בפרוש כפי שכבר כתבתי. ים/יבשהמתחת לגובה 10 מקס 250 קשרים, אם מעוניין הטייס מעל יבקש בחריג.
Amir Paz פורסם אוקטובר 12, 2004 מחבר דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 בדקתי את הנושא לעומק. באמת מעל הים המהירות היא מעל 250 אך ברוב המיקרים פיקוח ת"א כן מגביל כדי למנוע הפרשי מהירויות חריגים. חשוב לציין שבכל אזור ה TMA...(גם מעל הים) 250 מקס מתחת לגובה 10... מה שאומר שקצת אחרי DEENA מערבה...ניתן לשמור מעל 250 קשרים מתחת לגובה 10 (כי זה מחוץ ל TMA.) סליחה על ההטעיה....