פליקס פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 יש לי 2 שאלות בקשר לA380. 1.אם A380 יוכל להגיע לישראל ולנחות פה? 2.אם כן ,אז איזה שינוים צריך לערוך בנתב"ג בשביל ש הA380 יוכל להגיע לפה(הארכת מסלול,שינוי נתיבים,פיקוח,צוות קרקע ועוד)? ואים כן מה צרכים להיות שינוים? תודה לעונים מראש!!!!
Nimrod פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 נראה לי שלא צריך לשנות שום דבר... הוא יכול לנחות להסיע לחנות בדיוק כמו כל מטוס אחר.
Yoav פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 נראה לי שהוא צריך לפחות שערים יותר גדולים, אני זורק ניחוש שעם 3 שרוולים, לא כמו ה2 שיש ל747, אני חושב שגם כדאי להרחיב את המסלול כי הוא יותר רחב מהג'מבואים(תקנו אותי אם אני טועה)... אני חושב שהיחיד היום שהותאם אליהם זה מינכן(עוד הפעם - תקנו אותי אם אני טועה...)
×œ×™×ž×•× ×™ פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 לא, הוא לא יכול לנחות פה מכמה סיבות, אחת מהן זה שהמרחק בין הK לM לא עומד בתקן
Yoav פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 לא, הוא לא יכול לנחות פה מכמה סיבות, אחת מהן זה שהמרחק בין הK לM לא עומד בתקן אלה אם יבנו מסלול הסעה חדש...
ohadn747 פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 הוא לא יכול לנחות כאן גם בגלל רוחב המסלולים... לאחרונה שופצו המסלולים ב JFK EDDF ובעוד כמה שדות בעולם מכיוון שהמסלולים לא היו מתאימים ל A380 שטיסתו הולכת וקרבה!!! (אם הבגרויות לא נופלות על הסלון האווירי אז אני טס לשם עם חבר!!)
alon_a פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 לא רק השדות שהזכרתם התחילו להערך יש שדה שכבר ערוך ממזמן למטוס הזה והוא השדה של טולוז בלאגנס בו ממקום המפעל של איירבאס ובו נמצאת גם השילדה של הA380 שלפי תמונות שראיתי לאחרונה באירליינרס השלדה מוכנה כבר
Gal פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 אני לא רוצה להישמע כאחד שמדכא אתכם אבל אני מאוד מסופק עם חברה כל שהיא מצא בכלל לנכון להביא לפה A380.
Yoav פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 חוץ מאלעל, אבל אל על אף פעם לא תטוס באיירבוסים...
Opher Ben Peretz פורסם אוקטובר 12, 2004 דיווח פורסם אוקטובר 12, 2004 שלום, בידי מידע מסוים על המטוס והתקנים האירופים והאמריקאיים הנוגעים לו. לגבי המצב הקיים והמתוכנן בנתב"ג יש לי פחות, כך שקשה לי לתת תשובות ישירות, אך ניתן לקבל ממנו מושג על הנושאים השונים. א. התקן האמריקאי למטוסים הכבדים החדשים הנו קטגורית תיכון VI, באירופה משתמשים בקוד F של ICAO. ב. מידות ה- A380 דגם מטען (מ', טון): אורך 72.7 רוחב 79.6 גובה 24.1 משקל 592. ג. מסלולי המראה ונחיתה: חוזק מסלולים: 26, 30 בעלי חוזק 84, ה- A380 מטען שיפעל מ- 2008 ידרוש חוזק 92, וה- B777-300ER ידרוש חוזק גבוה יותר. לא ידוע לי אילו עבודות יבוצעו מהשבוע על מסלול 26, ומה מתוכנן בהמשך עבור המטוסים הכבדים. אורך מסלולים: באירופה יהיו מסלולים עבורו בני פחות מ- 3 ק"מ, ומכאן ששלנו מספקים. רוחב מסלולים: נדרש רוחב 200 רגל, אולם FAA מאשר הפעלה בנתונים מסוימים גם על מסלולים ברוחב 150 רגל. שלנו מעט צרים מ- 150 רגל אך מתייחסים אליהם כאילו הם בעלי רוחב 150 רגל. יש שורה שלמה של דרישת מידות שלא אפרטן כאן, אך רק מתקני שדות תעופה שתוכננו לפי תקנים אלה עומדים בהן, והם מעטים. עקב כך ישנה מערכת של פשרות המוסכמות על ICAO להפעלת המטוסים בקטגוריה החדשה. לדעתי נתב"ג לא עומד כרגע באף אחת מהן. יש לי 2 שאלות בקשר לA380.1.אם A380 יוכל להגיע לישראל ולנחות פה? 2.אם כן ,אז איזה שינוים צריך לערוך בנתב"ג בשביל ש הA380 יוכל להגיע לפה(הארכת מסלול,שינוי נתיבים,פיקוח,צוות קרקע ועוד)? ואים כן מה צרכים להיות שינוים? תודה לעונים מראש!!!!