עבור לתוכן
פליקס

שאלה בקשר ל A380

Recommended Posts

פורסם

יש לי 2 שאלות בקשר לA380.

1.אם A380 יוכל להגיע לישראל ולנחות פה?

2.אם כן ,אז איזה שינוים צריך לערוך בנתב"ג בשביל ש הA380 יוכל להגיע לפה(הארכת מסלול,שינוי נתיבים,פיקוח,צוות קרקע ועוד)?

ואים כן מה צרכים להיות שינוים?

תודה לעונים מראש!!!!

פורסם

נראה לי שהוא צריך לפחות שערים יותר גדולים, אני זורק ניחוש שעם 3 שרוולים, לא כמו ה2 שיש ל747, אני חושב שגם כדאי להרחיב את המסלול כי הוא יותר רחב מהג'מבואים(תקנו אותי אם אני טועה)... אני חושב שהיחיד היום שהותאם אליהם זה מינכן(עוד הפעם - תקנו אותי אם אני טועה...)

פורסם
לא, הוא לא יכול לנחות פה מכמה סיבות, אחת מהן זה שהמרחק בין הK לM לא עומד בתקן

אלה אם יבנו מסלול הסעה חדש... :lol:

פורסם

הוא לא יכול לנחות כאן גם בגלל רוחב המסלולים... לאחרונה שופצו המסלולים ב JFK EDDF ובעוד כמה שדות בעולם מכיוון שהמסלולים לא היו מתאימים ל A380 שטיסתו הולכת וקרבה!!! (אם הבגרויות לא נופלות על הסלון האווירי אז אני טס לשם עם חבר!!)

פורסם

לא רק השדות שהזכרתם התחילו להערך יש שדה שכבר ערוך ממזמן למטוס הזה והוא השדה של טולוז בלאגנס בו ממקום המפעל של איירבאס ובו נמצאת גם השילדה של הA380 שלפי תמונות שראיתי לאחרונה באירליינרס השלדה מוכנה כבר

פורסם

שלום,

בידי מידע מסוים על המטוס והתקנים האירופים והאמריקאיים הנוגעים לו. לגבי המצב הקיים והמתוכנן בנתב"ג יש לי פחות, כך שקשה לי לתת תשובות ישירות, אך ניתן לקבל ממנו מושג על הנושאים השונים.

א. התקן האמריקאי למטוסים הכבדים החדשים הנו קטגורית תיכון VI, באירופה משתמשים בקוד F של ICAO.

ב. מידות ה- A380 דגם מטען (מ', טון):

אורך 72.7

רוחב 79.6

גובה 24.1

משקל 592.

ג. מסלולי המראה ונחיתה:

חוזק מסלולים: 26, 30 בעלי חוזק 84, ה- A380 מטען שיפעל מ- 2008 ידרוש חוזק 92, וה- B777-300ER ידרוש חוזק גבוה יותר. לא ידוע לי אילו עבודות יבוצעו מהשבוע על מסלול 26, ומה מתוכנן בהמשך עבור המטוסים הכבדים.

אורך מסלולים: באירופה יהיו מסלולים עבורו בני פחות מ- 3 ק"מ, ומכאן ששלנו מספקים.

רוחב מסלולים: נדרש רוחב 200 רגל, אולם FAA מאשר הפעלה בנתונים מסוימים גם על מסלולים ברוחב 150 רגל. שלנו מעט צרים מ- 150 רגל אך מתייחסים אליהם כאילו הם בעלי רוחב 150 רגל.

יש שורה שלמה של דרישת מידות שלא אפרטן כאן, אך רק מתקני שדות תעופה שתוכננו לפי תקנים אלה עומדים בהן, והם מעטים. עקב כך

ישנה מערכת של פשרות המוסכמות על ICAO להפעלת המטוסים בקטגוריה החדשה. לדעתי נתב"ג לא עומד כרגע באף אחת מהן.

יש לי 2 שאלות בקשר לA380.

1.אם A380 יוכל להגיע לישראל ולנחות פה?

2.אם כן ,אז איזה שינוים צריך לערוך בנתב"ג בשביל ש הA380 יוכל להגיע לפה(הארכת מסלול,שינוי נתיבים,פיקוח,צוות קרקע ועוד)?

ואים כן מה צרכים להיות שינוים?

תודה לעונים מראש!!!!

נא להתחבר על מנת להגיב

You will be able to leave a comment after signing in



התחברות לאתר


×
×
  • יצירת חדש...