talkaplan פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 אני..... זה לא כל כך בעיה רק אלה שרגילים למטוס יהיה להם קצת קשה שם זה פונקציה שונה לגמרי.
Shtoza פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 האמת שהעניין לא מאוד מסובך בסימ'.... כשעמרי לימד אותי תפסתי את זה מאוד מהר
alon_a פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 האמת גם אני לא מתקשה במסוקים עד שיש איזה קטע שהוא מתחיל להתשולל להסתובב לעלות לרדת כאילו הוא באיזה סופת טורנדו היה רק פעם אחת שהצלחתי להתשלט עליו לאיזה 20 שניות ושוב הוא התחיל להשתגע
OmriSoudry פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 בשביל הטסה ריאליסטית (וקלה) יותר של מסוק, צריכים שיהיה גם ציר נוסף בג'ויסטיק או פדלים וגם לדעת לשלוט על הקוקלקטיב (עם המקש F3).
Tzefa פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 בשביל הטסה ריאליסטית (וקלה) יותר של מסוק, צריכים שיהיה גם ציר נוסף בג'ויסטיק או פדלים וגם לדעת לשלוט על הקוקלקטיב (עם המקש F3). מה הכוונה ציר נוסף על הסטיק\פדלים? גם עומרי אמר לי אבל לא הבנתי את זה...
OmRI פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 עומרי(לא אני)צודק מאוד! ועמית מסוקים כל אחד יכול לתפוס בפעם אחת קטנה איך כל העניין עובד ומהר מאוד להטיס את המסוק כמו שצריך רק צריך להתאמן הרבה הרבה.........אני תמיד הייתי מתאמן ימים על גבי ימים והיום אני שולט במסוק מצויין כולל שמירת גובה ומהירות בפניות. אגב אני רואה שיש פה 15 אנשים שיודעים להטיס מסוקים כמו שצריך אז אני ישמח אם פעם כולנו נעשה טיסה חריגה בוואטסים אם ירשו של מבנה מסוקים עם כמות גדולה של מסוקים.... כמובן אפשר יהיה לבחור אם טיסת ראייה או IFR בכל זאת זה צריך להיות מעניין גם לראות איך אחרים מטיסים וגם הטיסה עצמה...מקווה שמישהו ייקח איתי ביחד את היוזמה ונארגן לנו כזה דבר.
Eliran-VFS1 פורסם נובמבר 2, 2004 דיווח פורסם נובמבר 2, 2004 לגבי הצורך בפדלים..אני טס דיי טוב גם בלי פדלים ומשתמש במקלדת ופשוט צריך לדעת איך לטוס. כשלומדים את הטריק זה הרבה יותר פשוט .... גולן לגבי הקורס. אני אמור לקבל (מקווה) הביתה דיסק עם כול השיעורים כתובים ואפילו חוברת מודפסת עם החומר. ממה שהבנתי נלמד את זה על בלאק הוק(הוא יותר קל להטסה מאשר הרובינסון ) ונקווה שזה יתקדם בצורה טובה יותר.
golan73 פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 האמת גם אני לא מתקשה במסוקים עד שיש איזה קטע שהוא מתחיל להתשולל להסתובב לעלות לרדת כאילו הוא באיזה סופת טורנדו היה רק פעם אחת שהצלחתי להתשלט עליו לאיזה 20 שניות ושוב הוא התחיל להשתגע זה בדיוק הקושי ובוא לא נדבר על נחיתה.
Eliran-VFS1 פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 האמת גם אני לא מתקשה במסוקים עד שיש איזה קטע שהוא מתחיל להתשולל להסתובב לעלות לרדת כאילו הוא באיזה סופת טורנדו היה רק פעם אחת שהצלחתי להתשלט עליו לאיזה 20 שניות ושוב הוא התחיל להשתגע זה בדיוק הקושי ובוא לא נדבר על נחיתה. תקשיבו לשיטה ותנסו אותה. תשמרו כול הזמן מצב של מהירות קדימה. זאת אומרת המראתם תמריאו ישר קדימה. מהירות כולשהי קדימה. אם לא תגיעו למהירות 0 לא יהיה סיחרור(אם ישלך פדלים אז אתה לא צריך הסבר זה ) ובנתחיתה שוב. תשימו לב למהירות הנמכה בדקה. תשמרו על מהירות קדימה של 15 בערך וכשתגעו בריצפה תאמינו לי המסוק לא ישתגע ותנחתו דיי יפה. ושוב! הכול זה אימונים *עד כה יעוץ מסוקים על רגל אחת להתראות
OmRI פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 אלירן צודק מאוד......זה ההסבר הכי פשוט איך להמריא ולנחות כמו שצריך אבל אם אתם מעוניינים למשל לנחות במקום ללא מהירות מצטברת אז פשוט תשמרו בערך 16 קשרים עד לאיזור בוא אתם מעוניינים לנחות ברגע שתהיו כבר קרובים למקום הנחיתה תרימו טיפה את האף בכדי להאט למהירות של 0-5 קשרים..... ברגע שהמסוק יהיה בין המספרים האלו תוכלו לנחות בשלום.........אם המסוק מתחיל ללכת אחורה תתנו קדימה עם הסטיק כדי לצבור מהירות ואז תרימו שוב טיפה את האף והוא יחזור שוב למהירות 0-5 קשרים.........אם אתה מעוניינים לעוד הסברים תפנו אליי בפרטים וגם אם זה עזרה.........למרות שתאמינו לי הכי טוב שתרשמו לקורס מסוקים של VFS(אני מדריך מסוקים שמה)זה יהיה הכי טוב כולכם תדעו להטיס שמה כמו שצריך ותצאו משמה עם שליטה מלאה במסוק גם איך לצאת מסחרור שהחל וישר להפסיק אותו בכדי שלא יהיה במידות גודל חמורות יותר.
Ilan Cohen פורסם נובמבר 3, 2004 דיווח פורסם נובמבר 3, 2004 אני ההיתי שואל כמה אנשים בחטיבה רוצים לדעת להטיס מסוק. אז ככה יכולנו להעריך את הדרישה לקורס מסוקים כי קורס כזה דורש המון השקעה. אתם יכולים גם להגיב בפורום VFS כדי לא לשנות את הנושא המקורי. תודה.